blowUP media lanceert led-scherm bij Hoog Catharijne met digital art
06-09-2021 14:26:52 | Door: Saskia van Weert | hits: 1486 | Tags:

blowUP media lanceert in Utrecht het grootste transparante led-scherm van West-Europa. NEO, het grootformaat digitale led-scherm (193 vierkante meter) boven de hoofdingang van Hoog Catharijne, is een toevoeging aan het Digital Out of Home-netwerk The Collective in Nederland.

De hoge mate van transparantie van dit scherm, het state-of-the-art design, en de mogelijkheid tot 3D & holografische toepassingen, creëert een enorme impact bij merkcampagnes. Het gerenoveerde winkelcentrum Hoog Catharijne is met 30 miljoen bezoekers per jaar het drukste winkelcentrum - en is na Schiphol de drukste retailhub van Nederland. Het staat naast het Centraal Station van Utrecht en vormt de belangrijkste verbinding naar het oude centrum van Utrecht.

VodafoneZiggo, met het central office gevestigd in het gebouw, toont een digital art-campagne als exclusieve launching partner van het scherm.

Ernst Vos, Chief Commercial Officer bij blowUP media Group: “NEO volgt qua design de contouren van de glazen voorgevel. Digital Art en inspirerende merken passen bij The Collective, ons netwerk van Premium Plus-schermen, en we zijn bijzonder trots op deze launch met VodafoneZiggo, GroupM (Wavemaker/Kinetic)., Grand Visual en Klépierre als partners.”

Louise Meijer, Director Brand, Communications & Media VodafoneZiggo: " Op deze manier kunnen we goed laten zien waar onze merken voor staan, op een heel innovatieve manier. Zo kunnen we verbinding creëren met de bezoekers van Hoog Catherijne én de medewerkers en gasten van het VodafoneZiggo Central Office."

www.blowup-media.nl
www.thecollective-blowupmedia.com

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie