[Interview] Wierish Debipersad: Via onze schermen bereikt Clear Channel ook lastige doelgroepen zoals jongeren
30-11-2021 10:37:00 Door: Saskia van Weert | Hits: 8231 | Tags:

Wierish Debipersad is commercieel directeur van Clear Channel Nederland, een van de grootste buitenreclame-exploitanten van Nederland. Te gast bij Nederlands MediaNetwerk TV spreken we hem over de afgelopen periode, waarin de branche het moeilijk had, en de vooruitzichten voor de komende tijd.

Wierish Debipersad: “Het afgelopen jaar hebben we harde klappen gehad toen er weinig mensen op straat waren, en ook het eerste kwartaal van dit jaar was moeilijk. Maar sindsdien loopt het in een rechte lijn omhoog, waarbij analoge buitenreclame sneller terugveerde dan digitale. Maar op dit moment is de tendens voor beide mediumtypen supergoed.”

“Bedrijven zijn weer op zoek naar zichtbaarheid op straat en het bereik van ons massamedium. Wat betreft analoge buitenreclame investeren wij in nieuwe steden, afgelopen tijd voegden we bijvoorbeeld Gouda en Leiden toe, net als Almere vanaf 1 januari. Op digitaal vlak investeren we in bepaalde plekken in stadscentra en andere plekken die we interessant vinden, zoals scholen. Daarmee bereiken we jongeren, een groep die lastig te vinden is door adverteerders. We gaan van 80 naar 250 schermen de komende tijd. Ook exploiteren we digitale schermen op ruim 200 Basic-Fit vestigingen in Nederland."

Kijk dit interview hier:

www.clearchannel.nl 

Nederlands MediaNetwerk TV is powered by Quadia

Wij zijn een kleurrijke mix van bevlogen videomakers, producers, editors, developers en webcast operators. Met meer dan 15 jaar ervaring, een passie voor interactieve (live) content én slimme video technologie, produceren wij content en ontzorgen wij brands en bureau’s met maar één doel; creativiteit met maximaal resultaat.

In de digitale wereld kan videocontent niet zonder technologie en technologie niet zonder goede content is onze overtuiging. Alleen de combinatie met een forse dosis creativiteit zorgt voor vuurwerk.

www.quadia.com
www.nederlandsmedianetwerk.tv 

Willem-Albert Bol is sinds april 2021 CEO van Abovo Maxlead. Hij maakte de overstap van DPG Media waar hij zeven jaar werkte, meest recentelijk als Directeur Business Develpment... Kijk dit interview hier

Bert Jan ten Kate is oprichter en CEO van publishing trader desk Massarius. Zijn bedrijf richt zich op programmatic advertising en vertelt bij Nederlands MediaNetwerk TV over het advertentielandschap in Nederland... Kijk dit interview hier

Margriet de Kroon is Managing Director van HERC. Haar creative ad agency ontwikkelt campagnes en is onderdeel van Ace. Margriet werkte hiervoor aan klantzijde bij Young Capital... Kijk dit interview hier

Paul Alberts is oprichter en Managing Director van BrandBase, ook wel the comeback company. Ze komen met spaar acties waardoor klanten naar een retailer teruggaan voor extra aankopen... Kijk dit interview hier

Mascha Colmans-De Graaf is sales manager bij Jean Mineur Mediavision, al 20 jaar in Nederland actief in bioscoopreclames... Kijk dit interview hier

Liedewij Hentenaar is directeur van Audify, voorheen Radio Advies Bureau. Kijk dit interview hier



René Mioch is filmdeskundige, presentator en theatermaker. Te gast bij Nederlands MediaNetwerk TV spreken we hem onder meer over 100 jaar Tuschinski en zijn eigen theatershow. Kijk dit interview hier

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie