
[Nederlands MediaNetwerk TV] Nick Kalse (Outbrain) over het verrijken van websitebezoek via aanbevelingen
Nick Kalse is Managing Director van Outbrain Netherlands. Zijn advertentieplatform brengt adverteerders in verbinding met meer dan een miljard mensen op het open web. Aan de hand van de interesses van websitebezoekers ontdekken zij nieuwe content en adverteerders.
Nick Kalse: “Wat we eigenlijk doen is iedere bezoeker op een website continu confronteren of de ervaring verrijken met nieuwe ontdekkingen. We werken lokaal met titels als De Telegraaf, Omroep Brabant en Omroep Gelderland en veel meer. CNN, MSN. Wat we daar doen is onze aanbevelingstechniek implementeren en de ervaring daarmee verrijken. We geven op basis van klikgedrag met onze widget aanbevelingen voor content en advertenties. Bezoekers blijven langer op de website en de pageviews gaan omhoog. We verzorgen de hele keten, van adverteerder tot publishers.”
Kijk dit interessante interview hier:
Bekijk nog veel meer interviews op Nederlands MediaNetwerk TV.
Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter
Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook
Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn
Vacatures in media- en marketingcommunicatie