DPG Media stapt over naar Ad Server van Xandr
08-10-2020 14:52:00 | Door: David de Jong | hits: 1378 | Tags:

DPG Media heeft een samenwerking aangekondigd met Xandr, een advertentieplatform van AT&T. Per 1 oktober 2020 is DPG Media gestart met het beschikbaar stellen van hun advertenties via Xandr Monetize, de ad server van Xandr, naast de al bestaande integratie van DPG Media magazines.

Door samen te werken met Xandr kan DPG Media werken met holistische oplossingen voor inventaris- en demand management, krijgt het toegang tot datagestuurde prognosetools voor yield optimalisatie en kan het een betere controle verkrijgen over de manier waarop advertenties op alle schermen en apparaten kunnen worden gemaakt, verkocht en gemeten.  

Stefan Havik, directeur Digital Business Development bij DPG Media: "Met de overstap naar Xandr verwachten we meer flexibiliteit om de programmatic campagnes voor onze adverteerders en bureaus verder te optimaliseren. Xandr's functionaliteiten passen naadloos binnen onze missie om ons eigen ecosysteem te creëren."

Katie Blair, directeur Noord-Europa bij Xandr: "We zijn erg blij dat DPG Media een partnership aangaat met Xandr als hun strategisch verkoopplatform dat holistische inventory management controles, unieke data en gedifferentieerde demand biedt. Hierdoor kan DPG Media het volledige potentieel van hun inventaris ontsluiten en de ervaring van consumenten verbeteren. Samenwerking met DPG Media benadrukt onze toewijding en focus op de Nederlandse markt, wat een kernonderdeel blijft van onze Noord-Europese activiteiten."

www.dpgmedia.nl
www.xandr.com

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie