Tag Resultaten
2021 in de beste 100 interviews
We kunnen het krankzinnig bijzonder jaar 2021 niet zomaar achter ons laten. En daarom kijken we op het jaar terug met onze 100 beste interviews
Talpa Network en Grolsch komen met Grolsch 0.0 FM: bier op de radio
Grolsch en Talpa Network zijn met Grolsch 0.0 FM gestart. Dat is een radiostation waarvan de audio is opgenomen in de brouwerij van Koninklijke Grolsch in Enschede. De zender is te beluisteren via Juke, de app en website van Radio Veronica
Talpa Network en Grolsch lanceren filmplatform Movies Explained
Talpa Network en Grolsch hebben het crossmediale filmplatform Movies Explained gelanceerd. Movies Explained voorziet filmliefhebbers van extra uitleg, de filmagenda, context, feitjes en weetjes over hun favoriete films
Cinetree en Grolsch starten creatieve samenwerking
De samenwerking tussen Cinetree en Grolsch wordt afgetrapt met een promotie met de Grolsch beugelfles. Daarnaast maakt Grolsch een Cinetree Original documentaire mogelijk en organiseren de partijen later dit jaar meerdere bioscoopavonden op bijzondere locaties
[Commercial Review] Bart Vijlbrief: Amsterdamse Grolsch, LOTTO slaat de plank mis en KARWEI doet 't anders
Ik moet jullie van tevoren misschien even waarschuwen, want ik werd nogal chagrijnig van de video’s die ik ging bespreken. Misschien heeft het met de snijdende oostenwind te maken, misschien word ik een ouwe zuurpruim. Ik weet het niet, maar pas bij de derde commercial kroop ik weer een beetje uit het dal
Fitzroy maakt campagne voor Grolsch
Grolsch lanceert een nieuwe tv-commercial. Met korte, snelle scenes laat de bierbrouwer het karakter van het merk zien. Dit gebeurt aan de hand van de beugel in herkenbare en uitgesproken Grolsch momenten
Grolsch kiest voor Fitzroy
Fitzroy werkte al geruime tijd op Kornuit en Grolsch Radler en is nu de nieuwe campagne voor Grolsch aan het ontwikkelen die in 2018 live moet gaan
Grolsch opent Bierwereld in vernieuwde Jumbo
Jumbo Leussink brengt food en horeca bij elkaar en bouwde samen met Grolsch en Vlastuin Instore promotie & activatie een bierbelevingsconcept
Ard Bossema marketing- en strategiedirecteur Koninklijke Grolsch
Bossema wordt verantwoordelijk voor het totale marketingbeleid en het bijbehorende merkenportfolio van Grolsch
Fitzroy maakt uiting citroensap voor Grolsch 0.0% Radler
Grolsch 0.0% Radler wordt gebrouwen en met echt vruchtensap gemixt. Om dat duidelijk te maken, ontwikkelde Fitzroy een uiting gemaakt met echt citroensap
[Interview] Gisela Rule over Grolsch 0.0%
In navolging van de alsmaar groeiende populariteit van alcoholvrije bier, lanceerde ook Grolsch onlangs een 0,0-variant. We spreken met marketingdirecteur Gisela Rule over de alcoholvrijtrend en de ontwikkelingen op marketinggebied