Tag Resultaten
Hivestack tekent strategisch partnerschap met PHD Media voor DOOH in Zuid-Afrika
Ad-techbedrijf Hivestack kondigt een samenwerking met media- en marketingcommunicatiebureau PHD Media aan. Deze samenwerking stelt PHD in staat om programmatic DOOH te integreren in de omnichannel-strategieën van de merken van hun klanten
Hivestack lanceert programmatic DOOH-marktplaats in Zuid-Afrika
Ad-techbedrijf Hivestack kondigt de samenwerking met Xaxis Zuid-Afrika aan, om samen een DOOH-oplossing te bieden voor de Zuid-Afrikaanse markt
Hivestack benoemt Benjamin Abbatiello tot Global Senior Vice-President of Publisher Solutions
Hivestack, 's werelds grootste onafhankelijke programmatic digital out of home (DOOH) ad tech-bedrijf, kondigt de benoeming aan van Benjamin Abbatiello als nieuwe Global SVP, Publisher Solutions
Hivestack: De voordelen van een datagedreven aanpak in programmatische DOOH
Met de terugkeer van grotere doelgroepen en het einde van de lockdown in vele delen van de wereld, zijn de inkomsten uit OOH-reclame in 2022 weer gestegen. Sergio Bouterse, VP Demand Benelux bij Hivestack, praat je bij over de stand van zaken
Partnerschap Hivestack en Yahoo rondom programmatisch DOOH
Yahoo en Hivestack gaan samenwerken om programmatic DOOH cross-channel media campagnes op een wereldwijde schaal mogelijk te maken
Hivestack lanceert Header Bidder voor DOOH-uitgevers
Hivestack heeft zijn Ad Server opengesteld om te werken met meerdere SSP/Exchanges. Deze introductie optimaliseert het rendement van uitgevers vanuit verschillende bronnen.