Tag Resultaten
Nielsen benoemt Lars de Vries en introduceert TVTY in Nederland
TVTY biedt een breed scala aan oplossingen om de uitvoering van tv-campagnes te verbeteren door de impact ervan op de digital performance van bedrijven te meten. Lars de Vries, die onlangs bij Nielsen in dienst trad, begeleidt de introductie
[Onderzoek] Nielsen: Netto mediabestedingen in 2020 gedaald met 6,3 procent tot 4,4 miljard euro
De netto mediabestedingen zijn in 2020 gedaald met 6,3 procent tot 4,4 miljard euro. Dit blijkt uit het netto mediabestedingenonderzoek van Nielsen. De impact van de coronacrisis was groot, maar verschilde sterk per mediumtype
[Onderzoek] Nielsen: mediabestedingen stegen met 3,9 procent in 2019
De netto mediabestedingen in Nederland bedroegen in 2019 bijna 4,7 miljard euro, een stijging van 3,9 procent vergeleken met 2018. Dit blijkt uit het jaarraport netto mediabestedingen 2019 van onderzoeksbureau Nielsen
Disney taps into Nielsen Addressable TV Beta Program
Disney Media Networks has joined Nielsen’s Addressable TV beta program which will now allow it to test, evaluate and experience Nielsen’s addressable TV advertising capabilities and technology.
Univision joins Nielen's Addressable TV Platform
US-based Hispanic media company Univision Communications Inc. has joined Nielsen’s Addressable TV platform beta program.
Radio Research Consortium to license non-commercial stations for Nielsen CDM
Nielsen has given Radio Research Consortium Inc., RRC, the go-ahead to license individual non-commercial stations for Nielsen Continuous Diary Measurement.
[Onderzoek] Nielsen: netto mediabestedingen in 2018 met 3,2 procent toegenomen
De netto mediabestedingen in Nederland zijn in 2018 met 3,2 procent toegenomen tot 4,53 miljard euro. Het was de grootste stijging in de laatste vijf jaar
RAB: radioreclamebestedingen gestegen met 1,5 miljoen euro
Adverteerders hebben in 2017 meer geïnvesteerd in radioreclame dan in voorgaande jaren. De totale radioreclamebestedingen komen uit op 226 miljoen euro netto
Denis Rochat hoofd van Nielsen Watch
Rochat heeft meer dan 20 jaar ervaring bij Nielsen opgebouwd. Zijn meest recente functie was die van Digital Enablement Leader