Tag Resultaten
SBS6 en Plus gaan partnership aan met Marble Mania
Supermarkt Plus en Talpa Network zijn een partnership aangegaan voor de tv-show Marble Mania, op 21 januari 2021 voor het eerst te zien was. In deze familieshow gaan elke week drie bekende Nederlanders de knikkerstrijd met elkaar aan
[Commercial Review] Daan Koops: freaking-mwah, de muziek van PLUS en duidelijk Giganet
Ja, ik snap het; de frikandel is een Nederlandse delicatesse. Om daar een burger van te maken... oké, kan interessant zijn. Om dan een video te maken waarin niet-Nederlanders dit proeven en een positieve reactie geven, kan ik tot een bepaalde hoogte ook volgen. Tot zover prima, maar dan de uitwerking...
Energize maakt online Mario Kart-campagne voor PLUS
De campagne wordt voornamelijk aangejaagd met video’s op Snapchat, Instagram en Facebook, maar ook via de social kanalen van juryvloggers
Sanoma aan de slag met PLUS-magazine
Het magazine komt zes keer per jaar uit, de eerste editie verschijnt in maart 2018 en zal zowel in PLUS-supermarkten, als huis-aan-huis worden verspreid in een oplage van 2,1 miljoen exemplaren
PLUS start spaarapp
Na de pilot digitaal sparen breidt PLUS Retail zijn loyaliteitsstrategie uit met de mogelijkheid om spaarzegels te sparen via de PLUS-app
Sparen voor emoji’s bij Plus
Plus liet voor de actie onderzoeken welke rol emoji's voor kinderen heeft. Het onderzoek werd uitgevoerd door DirectResearch
J. Walter Thompson Amsterdam en PLUS introduceren SuperSaus
Undercover-groentesaus laat kinderen ongemerkt gezonder eten
PLUS supermarkten: Investeringen in winkels belangrijk voor omzetgroei
De consumentenomzet steeg van 2,23 miljard naar 2,26 miljard euro, een stijging van 1,5 procent
PLUS supermarkten zijn nu actieve Supporter van Schoon
Vandaag zijn er bij ruim 260 PLUS supermarkten twee PLUS-Supporter van Schoon afvalbakken geplaatst, wat PLUS als meest verantwoorde supermarkt van Nederland een actieve Supporter van Schoon maakt.
Supermarkten PLUS ook succesvol in 2016
PLUS bleef ook in 2016 harder groeien dan de markt. Tot en met week 52 werd een omzetgroei van 3,7% gerealiseerd, daarmee groeide PLUS ook in 2016 fors harder dan de markt.