Tag Resultaten

06-10-2016 12:29:00 | Hits: 3417742

Brancheorganisaties: Gewone Nederlander betaalt prijs reclamevrije omroep
02-07-2019 | 09:17:20
Een reclamevrije publieke omroep is een plan met alleen maar verliezers. Dit staat in een advertentie die de brancheorganisaties bvA, VEA en PMA op dinsdag 2 juli 2019 in het AD plaatsten
Shell lanceert Mood Detection-campagne; koffie met een glimlach
30-03-2018 | 10:30:39
Op Shell-tankstations De Andel en Peulwijk-Oost introduceert Shell een pilot met Mood Detection. Het Rotterdamse Binnenwegplein fungeerde als decor voor de kick-off
Shell-onderzoek: Slaap, lege maag en persoonlijkheid beïnvloeden rijprestatie
23-05-2017 | 06:38:26
Shell heeft samen met Goldsmiths, University of London en Improof Research onderzoek gedaan naar rijgedrag met behulp van wearable technology
Shell ontwikkelt het meest opbeurende broodje
16-01-2017 | 10:45:00
Speciaal voor Blue Monday, de meest deprimerende dag van het jaar, heeft Shell een onderzoek uitgevoerd naar de ideale ingrediënten van ‘het meest opbeurende broodje’
[Column] Bas Vlugt: Death by upselling
31-12-2016 | 13:44:00
Op weg naar onze midweek in Waimes, een onnozel dorpje in Duitstalig België, stoppen we bij Shell tankstation Haarrijn aan de A2 bij Breukelen.