Tag Resultaten

06-10-2016 12:29:00 | Hits: 3394970

Tele2 lanceert vernieuwde Tele2-app
02-07-2018 | 14:19:00
Tele2 lanceert hun vernieuwde Mijn Tele2-app. RONIN Amsterdam tekende voor het concept en het ontwerp. In de service-app is een centrale rol weggelegd
Tele2 en Jan Taminiau ontwikkelen designer VR-bril
06-04-2018 | 09:41:00
Samen met couturier Jan Taminiau heeft telecomprovider Tele2 een VR-bril ontwikkeld met een statement: #streammetstijl. De limited edition VR-bril biedt reflectieve interactie
Tele2 Cross Media Adverteerder van het jaar 2018
28-03-2018 | 14:41:00
Tele2 is Cross Media Adverteerder van het Jaar 2018, voorgedragen door MediaCom. Wij spreken met Denise Noordermeer, mediamanager bij Tele2
[Commercial Review] Maurice van Susante: samenzijn met de Efteling, haters bij Tele2, zoete Kerst met Apple
21-12-2017 | 13:33:00
De Efteling komt met een mooie commercial die, in lijn met veel supermarkten, inspeelt op emotie. De Efteling staat centraal, maar tijd voor elkaar (waar je die ook doorbrengt) als emotionele laag. Goed gelukt en goed gecast. Ik ga binnenkort weer eens langs
Tele2 kiest voor MediaCom
02-11-2017 | 14:07:00
Tele2 kiest voor MediaCom na een mediareview voor haar offline business. De pitch werd begeleid door 3MO onder leiding van Ivonne Boumeester
Tele2 kiest opnieuw voor iProspect
20-07-2017 | 12:05:00
Tele2 werkt al meer dan 10 jaar samen met iProspect in Nederland. Ze gaan ook samenwerken met iProspect Kroatië en Litouwen
Bristol radioaverteerder van het jaar, McDonald's en Tele2 beste radiocommercials
29-06-2017 | 18:36:00
Vanmiddag zijn de RAB Radio Advertising Awards uitgereikt tijdens het radiofestival op het terrein Thuishaven in Amsterdam. Ruim 300 vakgenoten zagen hoe Bristol de titel ‘radioadverteerder van het jaar’ won.
Tele2 en INDIE lanceren Niet omdat het moet, maar omdat het kan-campagne
19-05-2017 | 20:38:00
In de Tele2 campagne staat de verbazing over het aanbod centraal. Hoe kan dat? Hoe doen ze dat? Hoe dan?! Gewoon omdat het kan