Tag Resultaten
[Vacatures] Talpa Network zoekt een Projectcoördinator
Talpa Network is per direct op zoek naar een Projectcoördinator
[Vacatures] Hearst Netherlands zoekt een Freelance Digital Editor Runner's World
Hearst Netherlands is per direct op zoek naar een Freelance Digital Editor Runner's World
[Vacatures] DPG Media zoekt een Campagne Manager Display advertising & Branded Content
DPG Media is per direct op zoek naar een Campagne Manager Display advertising & Branded Content
Productiemaatschappij Fast Forward Amsterdam verandert naar HEUS
De ambitie: meer echte branded content voor merken maken
Azerion & MGA Entertainment bundelen krachten iconische merken te gamificeren
Azerion, het digitale entertainment- en mediaplatform, kondigt een wereldwijde digitale content-partnership aan met MGA ENTERTAINMENT INC, één van 's werelds grootste particuliere speelgoedondernemingen
[Value Zipper] Heb je meer aan creativiteit of performance?
Creativiteit of performance: wat voert de boventoon in het creëren, distribueren en evalueren van branded content? Value Zipper legde deze stelling voor aan vijf media-experts. Hun reactie is duidelijk: je hebt beide nodig
[Vacatures] Hearst Netherlands zoekt een (Junior) Project Manager Cross Media
Hearst Netherlands is per direct op zoek naar een (Junior) Project Manager Cross Media
[Interview] Martin van den Bosch: WielerFlits wil elke dag waarde toevoegen voor onze bezoekers
Nederlands MediaNetwerk publiceert een serie interviews over special interest websites. Vandaag spreken wij Martin van den Bosch, uitgever bij WielerFlits
[Vacatures] LINDA.nl zoekt een Ervaren branded-contentredacteur
LINDA.nl is per direct op zoek naar een Ervaren branded-contentredacteur (fulltime)
[Value Zipper] Gecanceld? De gevolgen voor branded content
Samenwerkingen tussen mensen en merken kunnen heel goed werken. Een (goed gekozen) bekend gezicht geeft je merk aanzien en instant likeability bij je doelgroep. Tot het misgaat. Welke gevolgen heeft de cancelcultuur voor branded content? Value Zipper vraagt het aan vijf deskundigen
[Vacatures] Talpa Network zoekt een Creative - Talpa Social
Talpa Network is per direct op zoek naar een Creative - Talpa Social
We Are Era trekt Tessa de Graaf aan als Branding & Community Manager
We Are Era (voorheen Divimove) heeft Tessa de Graaf per maart 2022 aangetrokken als Branding & Community Manager. We Are Era is een talent agency en is net als RTL Nederland en Fremantle onderdeel van RTL Group
KLM-magazine Holland Herald gerestyled
KLM’s inflight magazine Holland Herald, dat maandelijks in de stoelzakken van het vliegtuig meereist met ruim 2 miljoen passagiers van over de hele wereld, is vanaf de april-editie gerestyled
Vice en Velux met branded contentcampagne
Vice en het home-improvement merk Velux hebben een branded contentcampagne als onderdeel van de herlancering van Velux's Artist Residency-programma gelanceerd
[Vacatures] Qmusic zoekt een Accountmanager Direct Clients
Qmusic zoekt is per direct op zoek naar een Accountmanager Direct Clients
Advertorials.nl: regionaal advertorials plaatsen mogelijk via één website
Het is voortaan mogelijk om regionaal te adverteren via Advertorial.nl. Het was eerder nog niet mogelijk om via één website advertorials te plaatsen bij verschillende regionale nieuwssites. Inmiddels zijn er ruim 150 mediatitels beschikbaar
ACM: Influencers stoppen met neplikes en nepvolgers na waarschuwing
Influencers en bedrijven zijn gestopt met het gebruiken van neplikes en nepvolgers. De Autoriteit Consument & Markt heeft eind 2021 zes influencers die op grote schaal neplikes kochten, hierop aangesproken. Die zijn inmiddels gestopt met hun handelswijze
Docuserie over influencers van &.agency en Yes We Can Clinics
Storytelling bureau &.agency en Yes We Can Clinics komen samen met de docuserie Help! Daarin wordt laten zien hoe influencers hun platform gebruiken om maatschappelijke onderwerpen aan te kaarten
[Value Zipper] De stand van zaken in branded content
Value Zipper koppelt merken aan media en verwelkomde onlangs de 800ste klant. Branded content zit al jaren in de lift. Vijf experts laten hun licht schijnen op de stand van zaken en status van branded content
[Vacatures] Hearst Netherlands zoekt een Group Project Manager Cross Media
Hearst Netherlands is per direct op zoek naar een Group Project Manager Cross Media
[Vacatures] Towel Media zoekt een Senior Editor / Monteur - Antwerpen
Towel Media is per direct op zoek naar een Senior Editor / Monteur - Antwerpen
[Vacatures] Value Zipper zoekt een Account Manager Brand Solutions
Value Zipper is per direct op zoek naar een Account Manager Brand Solutions
Olivier Smit CEO MMMatter & Managing Director MPG; Dolly van den Akker weg
Olivier Smit is aangetreden als CEO van MMMatter en managing director van MPG. Hij volgt hiermee Dolly van den Akker op. Zij gaat zich na 6,5 jaar richten op andere uitdagingen
[Vacatures] Towel Media zoekt een Accountmanager Branded Video Content
Towel Media is per direct op zoek naar een Accountmanager Branded Video Content
[Value Zipper] Hoe je met een branded contentstrategie trouwe klanten kweekt
Merken bestaan en groeien dankzij consumenten die hen vertrouwen. Om dat vertrouwen te krijgen, is zichtbaarheid onmisbaar. Daarom is een essentiële vraag: welke media helpen bij het versterken van die zo belangrijke vertrouwensband? Value Zipper weet er meer over
Porsche Nederland (Pon) lanceert contentplatform dankzij Born05 en Glasnost (ACE)
Porsche Nederland (oftewel importeur Pon) heeft onder de naam Discovered een online lifestylemagazine voor ambitieuze Nederlanders gelanceerd. Geen focus op pk’s, motoren of wegligging, maar verhalen over creatieven en ambitieuze ondernemers die hun dromen verwezenlijken
[Value Zipper] Vooruitblik 2022: Trends op het gebied van branded content
Sociaal bewustzijn en activisme onder merken zal een toevlucht nemen; één van de trends die genoemd wordt voor 2022. Value Zipper vroeg een aantal experts welke trends op het gebied van branded content zij zien voor aankomend jaar
Qmusic voortaan radiopartner NOC*NSF
Qmusic is voortaan de officiële radiopartner van NOC*NSF rondom de Olympische Spelen en sport in algemeen. Daarmee neemt Qmusic de rol over die Radio 538 (Talpa Network) de afgelopen jaren heeft gespeeld
Videoland komt met documentaire over 100-jarig bestaan Jumbo
Jumbo heeft een documentaire laten maken over zijn 100-jarig bestaan. Jumbo 100 jaar familie. Elke dag beter is via de streamingdienst Videoland te zien. Het verhaal wordt verteld vanuit het perspectief van medewerkers en andere betrokkenen
[Vacatures] Mediahuis zoekt een Senior Strateeg
Mediahuis is per direct op zoek naar een Senior Strateeg
MPG en MMMatter benoemen Irene Eijs tot Director Data & Analytics
Irene Eijs is benoemd als Director Data & Analytics bij MPG en MMMatter. Daarbij gaat ze met haar team merken helpen om de ROI op content inzichtelijk te maken en te verbeteren
[Value Zipper] Branded content in 2021: een terugblik
Het afgelopen jaar stond werderom in het teken van de coronacrisis. Welke rol speelde dit op het vlak van branded content? Value Zipper sprak met belangrijke spelers op de markt. Wat viel hen op?
[Vacatures] Hearst Netherlands zoekt een Junior Content Producer
Hearst Netherlands is per direct op zoek naar een Junior Content Producer
[DPG Grow] De missing link tussen Touch & Sell: 5 tips voor de beste branded content
Alle discussie over lineariteit en complexiteit van de consumer funnel ten spijt (waarover een andere keer meer), het is wel verstandig om tussen Touch en Sell de focus te leggen op Tell
Rijksoverheid brengt documentaire over Victim Blaming uit
De Rijksoverheid brengt een documentaire over seksueel geweld en victim blaming. De film is gemaakt in opdracht van het Ministerie van Justitie en Veiligheid en gemaakt door Sunny Bergman die onderzocht hoe Victim Blaming werkt, wat de impact hiervan is op slachtoffers en hoe je als omgeving wel zou moeten reageren
[Interview] Jeroen Dontje (MPG): De magie zit in de kleine geheimpjes onder water
Jeroen Dontje is Creative Director bij MPG. Voor hem stopt creativiteit niet bij een concept, maar moet het bovenaan staan tijdens het hele proces. We spreken hem over zijn visie op het belang van inzichten en creativiteit
Pullman door More Media Group gekoppeld aan tv-format The Big Balance
Pullman (Hilding Anders) boxsprings en matrassen is in december 2021 partner van het televisieprogramma The Big Balance. Zes bekende Nederlanders gaan in de driedelige show The Big Balance de uitdaging van hun leven aan
Wayne Parker Kent en MHX ontwikkelen Peugeot On Track
Wayne Parker Kent en MHX hebben voor Peugeot Nederland de campagne On Track ontwikkeld. Opkomende artiesten gaan met Peugeot op muzikale roadtrip om elk een unieke track te produceren met de Hybrid en elektrische modellen van Peugeot als rijdende muziekstudio
[Vacatures] DPG Media zoekt een Commercieel Designer
DPG Media is per direct op zoek naar een Commercieel Designer
Ramon Brugman en MOA lanceren messenset en YouTube-kanaal
Chef-kok en imker Ramon Brugman en MOA hebben de handen ineengeslagen om producten te ontwikkelen voor in de keuken. Zaterdag 20 november is de professionele messenset gelanceerd in combinatie met een videoserie over buiten koken op het door AGE Media ontwikkelde YouTube kanaal: MOA x Ramon Brugman
[Vacatures] Towel Media zoekt een Social Advertising Specialist
Towel Media is per direct op zoek naar een Social Advertising Specialist
[Vacatures] Towel Media zoekt een Senior producer
Towel Media is per direct op zoek naar een Senior producer
[Vacatures] Towel Media zoekt een (Junior) Sales Executive
Towel Media is per direct op zoek naar een (Junior) Sales Executive
[Vacatures] Talpa Network zoekt een Creative - het Bureau
Talpa Network is per direct op zoek naar een Creative - het Bureau
&.agency werft Puma, Felyx, Parfumado, Rimmel en Zuivelhoeve
&.agency, een data driven storytelling agency, heeft Puma, Felyx, Parfumado, Rimmel en Zuivelhoeve aan haar klantenpakket toegevoegd. Ook worden activiteiten voor bestaande klanten, zoals Vinted en L'Oréal, verder uitgerold
Delicious.magazine en NEFF keukenaparaten werken samen in branded content-campagne
NEFF keukenapparaten en Delicious.magazine werken samen in het kader van en activatie-campagne onder de noemer De wereld rond in eigen keuken. In vier afleveringen gaan NEFF Chef Andy McDonald en verschillende delicious.thuiskoks dit najaar op ontdekkingstocht langs verschillende wereldkeukens
Influencer agency Content Icons lanceert rebranding
Influencer agency Content Icons heeft haar huisstijl, logo en website gewijzigd. De vernieuwde uitstraling past bij de groei die het influencerbureau heeft doorgemaakt
N=Content maakt korte dramafilm voor ABN Amro
N=Content, dat onderdeel is van N=5, heeft een korte dramafilm geproduceerd voor ABN Amro om ondernemers bewust te maken van het belang van een duideljike toekomstvisie
[Vacatures] Mediahuis zoekt een Branded Content Producer/Writer
Mediahuis is per direct op zoek naar een Branded Content Producer/Writer
Vice en Google Nest komen met Huisdier Liefde
Vice en Google Nest hebebn de co-branded videoserie Huisdier Liefde gelanceerd. In deze videoserie zijn bekende baasjes van huisdieren te zien die met behulp van de Google Nest Cam en Nest Doorbell zien wat hun huisdieren doen al ze zelf weg zijn
Bol.com en Tonny Media lanceren crossover-podcastcampagne
Tonny Media en Bol.com komen met een crossover-podcastcontest. De komende weken zullen de vier grote podcasts van Nederland het tegen elkaar opnemen in een wedstrijd. Man Man Man, de podcast strijdt tegen De Zelfspodcast en Geuze & Gorgels tegen Broers
DeInfluencer50 2022 | De Genomineerden
DeMedia100 2022 komt eraan. De lijst met de 100 meest invloedrijke mensen in de Nederlandse media wordt bekendgemaakt tijdens het DeMedia100 | DeMarketing 100 Diner op 8 december 2021 in Amsterdam
Libelle & Ministerie van Economische Zaken & Klimaat met Iedereen doet WAT
Als onderdeel van die brede publiekscampagne is DPG Media gevraagd om de doelgroep middels een branded content campagne te inspireren, motiveren en activeren om duurzame maatregelen te nemen
[Vacatures] Talpa Network zoekt een Branded content coördinator Koffietijd
Talpa Network is per direct op zoek naar een Branded content coördinator Koffietijd
MPG.Group wordt MMMatter
Het netwerk van creatieve en strategische contentbureaus MPG.Group gaat verder onder de naam MMMatter. Het netwerk bestaat nu uit MPG Nederland, MPG.Concepts in New York, SOCIAL.INC, The Social Club en het Belgische Gicom
MPG.Group neemt Belgisch contentmarketingbureau Gicom over
MPG.Group heeft het Belgisch marketingbureau Gicom overgenomen, het grootste en oudste contentmarketingbureau van België. De naam Gicom blijft behouden en het management blijft aan boord
Persil maakt met Wavemaker miniserie over wassen
Persil heeft met een miniserie waarin bekende Nederlanders en hun wasgewoontes worden gefilmd, een vervolg gemaakt op de campagne Persil’s Picture Perfect
[Vacatures] Familyblend zoekt een Senior Creative
Familyblend is per direct op zoek naar een Senior Creative
Just Another Network lanceert Complex: Nederlandse versie Amerikaans jongerennetwerk
Just Another Media Company heeft de exclusieve licentie voor Complex Networks in de Benelux verkregen. Complex is een Amerikaans mediabedrijf met roots in hiphop, fashion en sport
[Vacatures] Talpa Network zoekt een Producer Talpa Social
Talpa Network is per direct op zoek naar een Producer Talpa Social
[Vacatures] DPG Media zoekt een Accountmanager DPG Special Interest Media
DPG Media is per direct op zoek naar een Accountmanager DPG Special Interest Media
[Vacatures] DPG Media zoekt een Accountmanager DPG Media Homedeco
DPG Media is per direct op zoek naar een Accountmanager DPG Media Homedeco
[Vacatures] DPG Media zoekt een Accountmanager DPG Media Automotive
DPG Media is per direct op zoek naar een Accountmanager DPG Media Automotive
[Vacatures] DPG Media zoekt een Accountmanager DPG Media Parenting
DPG Media is per direct op zoek naar een Accountmanager DPG Media Parenting
[Vacatures] Hearst Netherlands zoekt een Commercial Copywriter/Lay Out Designer
Hearst Netherlands is per direct op zoek naar een Commercial Copywriter/Lay Out Designer
[Interview] Marko van Kampen en Michel Palmen over Just Another Network
Onder de naam Just Another Network is Just Another Media Company gestart met een medianetwerk voor en door de generaties Y en Z. We spraken Marko van Kampen, één van de initiatiefnemers van Just Another Network en Michel Palmen die benoemd is tot Agency Director van Just Another Network
Just Another Network gelanceerd: medianetwerk voor en door de generaties Y en Z
Onder de naam Just Another Network is Just Another Media Company gestart met een medianetwerk voor en door de generaties Y en Z. Het gaat om een samenwerking van online platforms, creatief talent en social accounts die zich richten op de jongere doelgroepen
[Vacatures] Value Zipper zoekt een Campaign & Traffic medewerker
Value Zipper is per direct op zoek naar een Campaign & Traffic medewerker
[Vacatures] Hearst Netherlands zoekt een Projectmanager Cross Media Branded Content
Hearst Netherlands is per direct op zoek naar een Projectmanager Cross Media Branded Content
Bert Habets en Sjoerd van Schooten partners Fourmation Entertainment
Voormalig CEO van RTL Nederland en RTL Group, Bert Habets, en Sjoerd van Schooten, nu nog Executive Producer bij Stage Entertainment Nederland hebben zich als nieuwe partners bij Fourmation Entertainment aangesloten
Divimove voortaan We Are Era
RTL Group heeft de bedrijfsnaam van Divimove gewijzigd in We Are Era. We Are era is een voortvloeisel van de fusie van RTL MCN, Ufa X, Tube One Networks en United Screens
[Interview] Patrick van Hooy en Aytekin Demirtas (Value Zipper): Focus op kwalitatieve titels ook digitaal
We spraken onlangs met Aytekin Dermirtas (Digital Strategy Consultant) en Patrick van Hooy (eigenaar) van Value Zipper over het afgelopen jaar, de stand van de mediamarkt en digitale ontwikkelingen bij Value Zipper
[Vacatures] DPG Media zoekt een Digitale Campagne Manager
DPG Media is per direct op zoek naar een Digitale Campagne Manager
NRC Media ontwikkelt contentplatform voor Interpolis Zakelijk
NRC Branded Content heeft voor Interpolis Zakelijk een platform van en voor ondernemers ontwikkeld. Het platform richt zich in de eerste plaats op ondernemers die verder kijken dan enkel financiële doelstellingen en ook een maatschappelijk relevant doel najagen
[Colulmn] Magdalena Flick (Outbrain): 5 Redenen waarom het tijd is om Native Advertising een leidende rol te geven in jouw mediamix
Als het gaat om digitale marketing, zijn merken en bureaus altijd op zoek naar nieuwe manieren om hun publiek te bereiken en aan te spreken. Echter, in een tijd waarin marketeers worden geacht meer te doen met minder, kan het toevoegen van een ander ingrediënt aan een marketingstrategie overweldigend lijken
Mini-documentaire olympisch skateboardster Roos Zwetsloot
In samenwerking met Incentro en de Skateboard Federatie Nederland is onder de naam Commit een mini-documentaire gemaakt over olympisch skateboardster Roos Zwetsloot. Zij zet zich in voor een olympische medaille met een work hard, play hard attitude
Qmusic komt met actie waar luisteraar eigen beeld in Madame Tussauds kan winnen
Qmusic heeft een actie georganiseerd waarbij een luisteraar zijn of haar eigen wassen beeld kan winnen in Madame Tussauds Amsterdam. Ter ere van de vijftigste verjaardag van Madame Tussauds Amsterdam is het bedrijf een samenwerking aangegaan met Qmusic
Blauw Gras organiseert challenge voor Land Rover Plug-in Hybrid
Als aanvulling op de introductiecampagne creëerde digitaal bureau Blauw Gras, onderdeel van Ace, een challenge voor de Land Rover Hybrid op Terschelling
Filling Pieces viert tienjarig bestaan met documentaire en opening van Amsterdamse winkel
Filling Pieces viert zijn tienjarig bestaan met een documentaire en de opening van zijn winkel in Amsterdam. De documentaire, vertelt het ondernemersverhaal van oprichter Guillaume Philibert Chin en de weg die hij heeft afgelegd om van Filling Pieces een internationaal succes te maken
Jeroen Dontje start als senior creative director bij MPG
Het concept & creative team van MPG is uitgebreid met creatief zwaargewicht Jeroen Dontje. Nu merken hun rol als media-uitgever serieuzer oppakken, krijgen contentmarketingbureaus een steeds belangrijkere taak
Onderzoek Crossphase: Ondanks groter budget, worstelen contentteams met technologie
Door de corona-periode gaan steeds meer contentteams aan de slag met nieuwe software en technologie. Er wordt zelfs meer budget en tijd voor beschikbaar gemaakt
YUNE maakt derde seizoen Goedmaker van Bol.com: eerbetoon aan Pimp My Ride
Webwinkel bol.com lanceert het derde seizoen van de Goedmaker. Willie Wartaal kruipt in de huid van de Amerikaanse rapper en tv-presentator Xzibit (Alvin Nathaniel Joiner). In de geest van het populaire MTV-programma Pimp My Ride wordt er dit keer geen auto, maar een fiets gepimpt
Girav en Ford kiezen voor VDS Custom Media
VDS Custom Media heeft een glossy relatiemagazine gemaakt voor Girav in een oplage van 100.000 exemplaren. Daarnaast heeft VDS een mini-magazine gemaakt over de Ford Mustang Mach-e en andere elektrische en hybride modellen van Ford
Outbrain versterkt Benelux Sales Team met Ugur Elbasan
Outbrain heeft Ugur Elbasan als Senior Sales Manager aangesteld voor het salesteam in de Benelux. Zij zal Outbrains adverteerders- en mediabureau-portfolio in de Benelux verder uitbreiden na een recordjaar in 2020
[Value Zipper] Voordelen en nadelen van rubrieken als contentvorm
In Veronica Inside zit een gesponsorde samenwerking met TOTO. Value Zipper noemt het een van de beste branded-contentformats op televisie. Zijn betaalde samenwerkingen met media in de vorm van rubrieken altijd een goed idee?
Outbrain lanceert Content Coalition om uitwisseling van lezerspubliek te stimuleren
Outbrain lanceert de Content Coalition, een platform dat uitgevers uitnodigt om uitwisselingsnetwerken te vormen met andere uitgevers
Blauw Gras ontwikkelt campagne voor Samsung S21
Blauw Gras heeft een campagne ontwikkeld voor Samsung waarin Gen Z en millennials kennismaken met de Galaxy S21. De creators van vandaag spelen de hoofdrol in deze campagne
[Interview] Hilde Tholen: Ouders van Nu is een van de betrouwbaarste merken van Nederland
In de aanloop van de bekendmaking van DeTijdschriften50 houden wij een serie interviews met magazine hoofdredacteuren. Vandaag spreken we met Hilde Tholen, hoofdredacteur van Ouders van Nu
[Vacatures] Hearst Netherlands zoekt een Accountmanager Special Projects & Events
Hearst Netherlands is per direct op zoek naar een Accountmanager Special Projects & Events
[Forum] Trends in Branded Content 2021
Van Podcasts, gaming tot TikTok, trends die genoemd worden voor 2021. Wij vroegen een aantal experts welke trends op het gebied van branded content zij zien voor het jaar 2021