Tag Resultaten
[Vacatures] Hearst Netherlands zoekt een Hoofdredacteur Quest
Hearst Netherlands is per direct op zoek naar een Hoofdredacteur Quest
[Vacatures] DPG Media zoekt een Digital Campaign Specialist / Digital Trafficker
DPG Media is per direct op zoek naar een Digital Campaign Specialist / Digital Trafficker
[Vacatures] DPG Media zoekt een Campagnemanager Online Services
DPG Media is per direct op zoek naar een Campagnemanager Online Services
[Vacatures] Hearst Netherlands zoekt een Group Project Manager Cross Media
Hearst Netherlands is per direct op zoek naar een Group Project Manager Cross Media
[Vacatures] Towel Media zoekt een Accountmanager Branded Video Content
Towel Media is per direct op zoek naar een Accountmanager Branded Video Content
[Vacatures] DPG Media zoekt een Creatieve Campagne Manager
DPG Media is per direct op zoek naar een Creatieve Campagne Manager
[Vacatures] Born05 zoekt een Senior Creative (campagnes)
Born05 is per direct op zoek naar een Senior Creative (campagnes)
[Vacatures] Abovo Media zoekt een Campagne Manager
Abovo Media is per direct op zoek naar een Campagne Manager
[Vacatures] Abovo Media zoekt een Junior Campaign Executive
Abovo Media is per direct op zoek naar een Junior Campaign Executive
[Vacatures] Talpa Network zoekt een B2B campagne- en yield manager - LINDA.
Talpa Network is per direct op zoek naar een B2B campagne- en yield manager - LINDA.
[Vacatures] DPG Media zoekt een Productmanager Retail
DPG Media is per direct op zoek naar een Productmanager Retail
[Vacatures] Exterion Media zoekt een Account Manager regio Haaglanden/Rotterdam
Exterion Media is per direct op zoek naar een Account Manager regio Haaglanden/Rotterdam
[Vacatures] Mediahuis zoekt een Demand Manager
Mediahuis is per direct op zoek naar een Demand Manager
[Vacatures] DPG Media zoekt een Accountmanager DPG Special Interest Media
DPG Media is per direct op zoek naar een Accountmanager DPG Special Interest Media
[Vacatures] DPG Media zoekt een Accountmanager DPG Media Homedeco
DPG Media is per direct op zoek naar een Accountmanager DPG Media Homedeco
[Vacatures] DPG Media zoekt een Accountmanager DPG Media Automotive
DPG Media is per direct op zoek naar een Accountmanager DPG Media Automotive
[Vacatures] DPG Media zoekt een Accountmanager DPG Media Parenting
DPG Media is per direct op zoek naar een Accountmanager DPG Media Parenting
[Vacatures] Hearst Netherlands zoekt een Commercial Copywriter/Lay Out Designer
Hearst Netherlands is per direct op zoek naar een Commercial Copywriter/Lay Out Designer
[Vacatures] Hearst Netherlands zoekt een Projectmanager Cross Media Branded Content
Hearst Netherlands is per direct op zoek naar een Projectmanager Cross Media Branded Content
[Vacatures] ZIGT zoekt een Digital Media Consultant
ZIGT is per direct op zoek naar een Digital Media Consultant
[Vacatures] DPG Media zoekt een Product Owner
DPG Media is per direct op zoek naar een Product Owner
[Campagne-review] Van Susante over de Grenzen: Drink True van Evian
Als je aan flessen water denkt, dan is bij mij Evian wel een merk dat snel in mijn gedachten komt. Nu kwam ik hun meest recente global campagne tegen: Drink True
[Vacatures] DPG Media zoekt een Junior Projectredacteur Libelle
DPG Media is per direct op zoek naar een Junior Projectredacteur Libelle
[Vacatures] Talpa Network zoekt een Digital Content Coördinator Audio
Talpa Network is per direct op zoek naar een Digital Content Coördinator Audio
[Vacatures] Talpa Network zoekt een Creative Producer
Talpa Network is per direct op zoek naar een Creative Producer
[Campagne-review] Van Susante over de Grenzen: First Saturdays van NRMA
Iedereen herkent de beelden van vorig jaar met de bosbranden in Australië, en ook recenter aan de westkust van de Verenigde Staten; miljarden dieren ontheemd en gestorven, huizen en wijken vernietigd en grote groepen mensen die geen onderkomen meer hebben of zelfs het leven hebben gelaten
[Campagne-review] Van Susante over de Grenzen: Start Something Priceless van MasterCard
In de laatste commercial van MasterCard US wordt goed ingespeeld op het coronavirus en het fenomeen thuiswerken
[Campagne-review] Van Susante over de Grenzen: In the Name of Play van Fanta
Maurice van Susante kwam een campagne tegen die draait om idioten. Maar dan op een positieve manier. Hoe kan dat? Hij legt het je haarfijn uit
[Campagne-review] Van Susante over de Grenzen: With Thanks van Wild Turkey en Unyoked
Wat gebeurt er in het buitenland op campagnegebied en zou het werken in Nederland? Maurice van Susante is Manager Global Content bij FrieslandCampina en geeft antwoord. Deze keer bespreekt hij de campagne With Thanks van Wild Turkey en Unyoked
[Campagne-review] Van Susante over de Grenzen: Beyond limits van BT
Wat gebeurt er in het buitenland op campagnegebied en zou het werken in Nederland? Maurice van Susante is Manager Global Content bij FrieslandCampina en geeft antwoord. Deze keer bespreekt hij de campagne Beyond Limits van BT
[Campagne-review] Van Susante over de Grenzen: Another World van CNN en Land Rover
Wat gebeurt er in het buitenland op campagnegebied en zou het werken in Nederland? Maurice van Susante is Manager Global Content bij FrieslandCampina en geeft antwoord. Deze keer bespreekt hij de campagne Another World van CNN en Land Rover
[Campagne-review] Van Susante over de grenzen: Keeps you Texan van Lone Star Beer
Wat gebeurt er in het buitenland op campagnegebied en zou het werken in Nederland? Maurice van Susante is Manager Global Content bij FrieslandCampina en geeft antwoord. Deze keer bespreekt hij de campagne van Keeps you Texan van Lone Star Beer
[Campagne-review] Van Susante over de grenzen: The E.V.A. Initiative van Volvo
Wat gebeurt er in het buitenland op campagnegebied en zou het werken in Nederland? Maurice van Susante is Manager Global Content bij FrieslandCampina en geeft antwoord. Deze keer bespreekt hij de wereldwijde campagne The E.V.A. Initiative van Volvo
[Campagne-review] Van Susante over de grenzen: Don’t fence me in van Mini USA
Auto’s en mannen, een klassieke combinatie. En het rijden in een auto moet je een goed gevoel geven. Samenwerkingen in de auto-industrie zijn veelvoorkomend en vaak succesvol. Een bekende is Peugeot en Roland Garros, twee typisch Franse dingen, of Renault en Rip Curl
[Campagne-review] Van Susante over de grenzen: Tough as grapes van Welch’s Juice
Wat gebeurt er in het buitenland op campagnegebied en zou het werken in Nederland? Maurice van Susante is Manager Global Content bij FrieslandCampina en geeft antwoord. Deze keer bespreekt hij de Amerikaanse campagne Tough as grapes van Welch’s Juice