Tag Resultaten

06-10-2016 12:29:00 | Hits: 3586151

[Column] Michiel Rotteveel: Breaking news - Unilevers crossmedia meetmodel
03-10-2019 | 12:14:57
Vorige week was het zover. Unilever maakt bekend dat het haar eigen crossmedia meetmodel aan het testen is en dat de eerste resultaten hoopvol zijn. Behalve een bericht op de gebruikelijke kanalen, heb ik er niet veel over gelezen
Interactieve video in de strijd tegen betalingsachterstanden en oplopende schulden
02-10-2019 | 13:56:00
Klanten van energiebedrijf Eneco met een betalingsachterstand ontvangen voortaan een gepersonaliseerde en interactieve videoboodschap. Eneco maakt gebruik van een nieuw interactief videoproduct van Alphacomm Solutions
[Column] Bob Goulooze: Goud en naakt
27-09-2019 | 08:32:00
De Leidse universiteit leerde me dat je andere culturen niet moet beoordelen vanuit je eigen referentiekader, maar vanuit het denkraam van zo’n cultuur. Tegenwoordig is het salonfähig om vanuit de eigen belevingswereld andere culturen te beoordelen en vooral te veroordelen
[Column] David de Jong: GigaNet van VodafoneZiggo: nog meer van hetzelfde?
24-09-2019 | 15:41:00
VodafoneZiggo introduceert het nieuwe merk GigaNet naast de merken Vodafone en Ziggo. Een opvallende stap, zit hier meer achter of is het meer van hetzelfde?
[Column] Michiel Rotteveel: 10 tips voor geloofwaardige interne communicatie
20-09-2019 | 11:40:00
Onlangs heeft Mediatest op een congres een succesvolle sessie verzorgd over geloofwaardige interne communicatie. Geloofwaardige interne communicatie is namelijk cruciaal voor een goede reputatie onder de medewerkers
[Column] Kenny de Vilder: Communicatieve kater?
18-09-2019 | 10:47:10
Precies op het moment dat Heineken aankondigt de inmiddels klassieke slogan "Biertje?!” weer af te stoffen, waren er nog twee interessante communicatiecases rondom alcohol in het nieuws. Met, het moet gezegd, zeer verschillende reacties van de betrokkenen en hun werkgevers
Contentplatform Newsroomie.com gelanceerd
11-09-2019 | 11:16:00
Newsroomie.com is een contentplatform waarmee contentmakers en merken content kunnen creëren en in hun stijl kunnen verspreiden via web, app, e-mail, pushberichten en sociale media
[Column] Bob Goulooze: The mission is the message
22-07-2019 | 15:26:12
Hoe kun je als bedrijf een mission statement inzetten om positief over het voetlicht te komen? Bob Goulooze weet het antwoord en deelt het met jou
[Onderzoek] 110.000 communicatieprofessionals in Nederland
19-06-2019 | 13:11:00
Onderzoek van de Hogeschool Leiden en Hanzehogeschool Groningen naar de omvang en inhoud van het communicatievak wijst uit dat in Nederland circa 110.000 communicatieprofessionals werken
Edenspiekermann ontwikkelt journalistieke chatbot
14-06-2019 | 15:51:29
Internationaal tech- en designbureau Edenspiekermann introduceert POST: een chatbot en performancetool die redacties ondersteunt in hun digitale transformatie
[Column] Maartje Blijleven: Samen is leuker dan alleen
14-06-2019 | 12:38:00
Is het niet grappig, dat de meest simpele dingen in de wereld, ook opeens het moeilijkst blijken te zijn? Van nature sluiten we ons met gemak aan bij een groep met gelijkgestemden. Dat hebben we altijd al gedaan
[Nederlands MediaNetwerk TV] Phoebe Ohayon over Voice Branding
19-03-2019 | 13:19:00
Phoebe Ohayon is mede-oprichter en partner van Voice Branding, een startup die merken en bedrijven helpt met het ontwikkelen en ontwerpen van hun audio-identiteit. Ze vertelt ons meer over deze nieuwe industrie
MediaHuis wordt MediaClub en verhuist naar nieuw pand
01-03-2019 | 11:47:00
De Joint Industry Committees en de marketingbureaus veranderen per 1 maart hun samenwerkingsnaam MediaHuis in MediaClub. Niet alleen de naam verandert, ook de locatie. De MediaClub vestigt zich in Het Nieuwe Kantoor HNK Amsterdam Zuid Oost
Oatly kiest voor PHD in Europa
30-01-2019 | 12:09:00
Oatly, het Zweedse bedrijf dat voedzame en ecologische drankjes maakt van haver, brengt per direct alle media planning en buying activiteiten onder bij PHD in diverse EMEA markten
[Column] Wilbert van der Heijden: Gratis lunch bij fakebook
16-01-2019 | 10:59:00
Gratis lunch! Iedereen die werkt in de communicatie weet dat gratis niet bestaat maar past toch deze truc -in al zijn afgeleide vormen- dagelijks toe
[Column] Erwin Fisser: Hou eens op met die passie
23-10-2018 | 08:59:00
Tientallen, zo niet honderden zoekresultaten kreeg ik van transporteurs die het woord passie in hun tagline gebruiken. Variërend van recht-voor-z'n-raap-passie voor logistiek, tot passie voor service tot het zelfs nóg vagere passie voor oplossingen
[Column] Sietse Pots: Multinationals, was met de fiets gegaan
12-10-2018 | 15:40:00
Hoe pijnlijk een foto een beeld kan bevestigen, bleek toen ik vanochtend de Volkskrant opensloeg. Het geblindeerde busje vol topmannen van multinationals, gefotografeerd vanachter de hekken en tussen de bosschages rondom
COMM organiseert Influencers Behind the Scenes
02-10-2018 | 16:13:00
Vanaf 6 oktober 2018 kunnen jongeren en hun ouders 16 weken lang elk weekend populaire influencers ontmoeten in Museum voor Communicatie (COMM) in Den Haag
[Column] Wilbert van der Heijden: Bewijs je bekwaamheid
28-09-2018 | 09:56:44
Heeft u ook zo veel plezier als u rammelende communicatie onder ogen krijgt? Ik heb vaak ook wel leedvermaak over de onbekwaamheid van onze collega’s in de communicatie. Eigenlijk is het meer plaatsvervangende schaamte