Tag Resultaten

06-10-2016 12:29:00 | Hits: 6554935

[Vacatures] Talpa Network zoekt een Social Content Manager
29-07-2022 | 09:40:00
Talpa Network is per direct op zoek naar een Social Content Manager
Britt Hogenhuis en Sophie van der Schaft lanceren &.media group
13-07-2022 | 10:32:51
Oprichters Britt Hogenhuis en Sophie van der Schaft van &.agency kondigen de start van de &.media group aan, waar hun drie bestaande bedrijven &.agency, &.talent en &.format onder vallen
[Vacatures] Mediahuis zoekt een Content Lead
30-06-2022 | 08:49:00
Mediahuis is per direct op zoek naar een Content Lead
[Vacatures] Fama Volat zoekt een Creative Content Creator
28-06-2022 | 09:14:00
Fama Volat is per direct op zoek naar een Creative Content Creator
[Vacatures] NOSUCH zoekt een Junior Communicatie Coördinator - Microsoft
23-06-2022 | 12:22:00
NOSUCH is per direct op zoek naar een Junior Communicatie Coördinator - Microsoft
[Vacatures] NOSUCH zoekt een Junior Marketing Support Medewerker - Microsoft
23-06-2022 | 12:18:00
NOSUCH is per direct op zoek naar een Junior Marketing Support Medewerker - Microsoft
[Vacatures] Megawatt zoekt een Social Marketeer
23-06-2022 | 10:53:00
Megawatt is per direct op zoek naar een Social Marketeer 
[Vacatures] Abovo Media zoekt een Creative Content Marketeer
20-06-2022 | 10:44:00
Abovo Media is per direct op zoek naar een Creative Content Marketeer
[Vacatures] DPG Media zoekt een Campagne Manager Display advertising & Branded Content
20-06-2022 | 08:57:00
DPG Media is per direct op zoek naar een Campagne Manager Display advertising & Branded Content
[Vacatures] Maxlead zoekt een Creative Content Marketeer
15-06-2022 | 09:05:00
Maxlead is per direct op zoek naar een Creative Content Marketeer
[Vacatures] Mediatic zoekt een PR Consultant
09-06-2022 | 09:48:00
Mediatic is per direct op zoek naar een PR Consultant
[Vacatures] Mediatic zoekt een Commercieel Manager
19-05-2022 | 12:35:00
Mediatic is per direct op zoek naar een Commercieel Manager
Digitale nieuwsuitgaven van Axel Springer in Duitsland gaan exclusief samenwerken met Outbrain
20-04-2022 | 12:28:00
Outbrain is als aanbevelingsplatform geselecteerd door de Duitse uitgever Axel Springer om gesponsorde contentaanbevelingen mogelijk te maken. Axel Springer behoort tot de tien grootste uitgeefpartners waarmee Outbrain samenwerkt
[Vacatures] Mediatic zoekt een PR-Consultant
19-04-2022 | 15:03:00
Mediatic is per direct op zoek naar een PR-Consultant
[Vacatures] Mediatic zoekt een Copywriter
19-04-2022 | 14:52:00
Mediatic is per direct op zoek naar een Copywriter
[Vacatures] Axioma zoekt een Content Manager
19-04-2022 | 08:29:55
Axioma is per direct op zoek naar een Content Manager
We Are Era trekt Tessa de Graaf aan als Branding & Community Manager
13-04-2022 | 10:31:00
We Are Era (voorheen Divimove) heeft Tessa de Graaf per maart 2022 aangetrokken als Branding & Community Manager. We Are Era is een talent agency en is net als RTL Nederland en Fremantle onderdeel van RTL Group
[Vacatures] Zandbeek zoekt een Designer die verhalen vorm geeft
07-04-2022 | 14:03:40
Zandbeek is per direct op zoek naar een Designer die verhalen vorm geeft 
[Vacatures] Zandbeek zoekt een Creatieve tekstschrijver
07-04-2022 | 13:55:00
Zandbeek is per direct op zoek naar een Creatieve tekstschrijver
[Stages] Zandbeek zoekt een Stage grafische vormgeving (BOL)
07-04-2022 | 13:44:00
Zandbeek is per direct op zoek naar een Stage grafische vormgeving (BOL)
[Vacatures] Snappr zoekt een Managing PR-consultant
01-04-2022 | 16:36:08
Snappr is per direct op zoek naar een Managing PR-consultant
ACM: Influencers stoppen met neplikes en nepvolgers na waarschuwing
22-03-2022 | 12:41:00
Influencers en bedrijven zijn gestopt met het gebruiken van neplikes en nepvolgers. De Autoriteit Consument & Markt heeft eind 2021 zes influencers die op grote schaal neplikes kochten, hierop aangesproken. Die zijn inmiddels gestopt met hun handelswijze
[Vacatures] Exterion Media zoekt een Marketeer
22-02-2022 | 08:12:00
Exterion Media is per direct op zoek naar een Marketeer
[Vacatures] Talpa Network zoekt een (Senior) Digital Creative
18-02-2022 | 07:51:00
Talpa Network is per direct op zoek naar een (Senior) Digital Creative
[Vacatures] DPG Media zoekt een Key Account Manager eCommerce
14-02-2022 | 07:44:00
DPG Media is per direct op zoek naar een Key Account Manager eCommerce
Sublime kiest voor qontent matters als creatief contentbureau
10-02-2022 | 13:27:00
Radiozender Sublime gaat een samenwerking aan met qontent matters. Het creatieve contentbureau uit Amsterdam wordt verantwoordelijk voor de uitrol van de digitale contentstrategie van de radiozender
Olivier Smit CEO MMMatter & Managing Director MPG; Dolly van den Akker weg
10-02-2022 | 12:02:00
Olivier Smit is aangetreden als CEO van MMMatter en managing director van MPG. Hij volgt hiermee Dolly van den Akker op. Zij gaat zich na 6,5 jaar richten op andere uitdagingen
[Vacatures] Mediabrands zoekt een Account Manager - Yune
10-02-2022 | 07:53:00
Mediabrands is per direct op zoek naar een Account Manager - Yune
[Vacatures] Born05 zoekt een Senior Creative (campagnes)
31-01-2022 | 08:24:00
Born05 is per direct op zoek naar een Senior Creative (campagnes)
[Vacatures] Mediahuis zoekt een Senior Strateeg
23-12-2021 | 08:04:35
Mediahuis is per direct op zoek naar een Senior Strateeg
[Vacatures] Hearst Netherlands zoekt een Junior Content Producer
14-12-2021 | 10:38:28
Hearst Netherlands is per direct op zoek naar een Junior Content Producer
[DPG Grow] De missing link tussen Touch & Sell: 5 tips voor de beste branded content
10-12-2021 | 14:23:00
Alle discussie over lineariteit en complexiteit van de consumer funnel ten spijt (waarover een andere keer meer), het is wel verstandig om tussen Touch en Sell de focus te leggen op Tell
[Vacatures] DPG Media zoekt een Redacteur Marketing
30-11-2021 | 08:25:00
DPG Media is per direct op zoek naar een Redacteur Marketing
[Vacatures] DPG Media zoekt een Brand Manager Regionale Titels
22-11-2021 | 07:59:00
DPG Media is per direct op zoek naar een Brand Manager Regionale Titels
[Vacatures] Maxlead zoekt een Project Manager Content Marketing
15-11-2021 | 10:59:02
Maxlead is per direct op zoek naar een Project Manager Content Marketing
[Vacatures] DPG Media zoekt een Chef Sport AD Sportwereld
08-11-2021 | 09:16:00
DPG Media is per direct op zoek naar een Chef Sport AD Sportwereld
[Vacatures] Blauw Gras zoekt een Project Manager (senior)
12-10-2021 | 08:08:00
Blauw Gras is per direct op zoek naar een Project Manager (senior)
[Vacatures] Familyblend zoekt een Projectmanager Online Media & Marketing
06-09-2021 | 10:36:00
Familyblend is per direct op zoek naar een Projectmanager Online Media & Marketing (FT/PT)
MPG.Group neemt Belgisch contentmarketingbureau Gicom over
24-08-2021 | 19:23:00
MPG.Group heeft het Belgisch marketingbureau Gicom overgenomen, het grootste en oudste contentmarketingbureau van België. De naam Gicom blijft behouden en het management blijft aan boord
[Vacatures] NRC Media zoekt een Marketing Medewerker B2B
02-08-2021 | 15:22:16
NRC Media is per direct op zoek een Marketing Medewerker B2B
[Vacatures] Hearst Netherlands zoekt een Accountmanager Cross Media
26-07-2021 | 11:45:26
Hearst Netherlands is per direct op zoek naar een Accountmanager Cross Media
[Vacatures] Hearst Netherlands zoekt een Senior Accountmanager Digital
26-07-2021 | 11:37:00
Hearst Netherlands is per direct op zoek naar een Senior Accountmanager Digital
[Vacatures] Maxlead zoekt een Content Marketing Specialist
16-07-2021 | 08:57:46
Maxlead is per direct op zoek naar een Content Marketing Specialist
[Vacatures] MPG. zoekt een Digital Projectmanager
14-07-2021 | 09:29:00
MPG. is per direct op zoek naar een Digital Projectmanager
Bert Habets en Sjoerd van Schooten partners Fourmation Entertainment
15-06-2021 | 08:11:00
Voormalig CEO van RTL Nederland en RTL Group, Bert Habets, en Sjoerd van Schooten, nu nog Executive Producer bij Stage Entertainment Nederland hebben zich als nieuwe partners bij Fourmation Entertainment aangesloten
[Vacatures] Elevator zoekt een SEO Specialist
27-05-2021 | 07:39:00
 Elevator is per direct op zoek naar een SEO Specialist
Jeroen Dontje start als senior creative director bij MPG
20-04-2021 | 14:57:00
Het concept & creative team van MPG is uitgebreid met creatief zwaargewicht Jeroen Dontje. Nu merken hun rol als media-uitgever serieuzer oppakken, krijgen contentmarketingbureaus een steeds belangrijkere taak
[Vacatures] MakerStreet zoekt een Content Marketeer
24-02-2021 | 14:15:47
MakerStreet is per direct op zoek naar een Content Marketeer
[Vacatures] Hearst Netherlands zoekt een Senior Accountmanager digital & print
22-02-2021 | 12:21:00
Hearst Netherlands is per direct op zoek naar een Senior Accountmanager digital & print
[Vacatures] MPG. zoekt een Contentmanager
11-02-2021 | 11:46:00
MPG. is per direct op zoek naar een Contentmanager
[Vacatures] Blauw Gras zoekt een Project Manager (senior)
08-02-2021 | 08:14:00
Blauw Gras is per direct op zoek naar een Project Manager (senior)
[Vacatures] Talpa Network zoekt een Digital Content Coördinator Audio
11-01-2021 | 08:56:30
Talpa Network is per direct op zoek naar een Digital Content Coördinator Audio
[Vacatures] Talpa Network zoekt een Digital Content Coördinator Audio
07-12-2020 | 16:50:00
Talpa Network is per direct op zoek naar een Digital Content Coördinator Audio
[Vacatures] DPG Media zoekt een Freelance Content marketeer
16-11-2020 | 09:47:00
DPG Media is per direct op zoek naar een Freelance Content marketeer
[Column] Fleur Willemijn van Beinum: Four common mistakes in content strategy
12-11-2020 | 15:15:43
And how to fix them.. Over the past months and even years, all my conversations about content strategy reveal four common elements that hinder their success. Being aware of these pitfalls is half the solution
[Column] Fleur Willemijn van Beinum: Help content for hot leads and short sales
29-10-2020 | 11:25:53
Help content claims your leadership par excellence. If you show-and-tell your pride and passion for what you do, and know how to do this in an informative and functional way, you proof that know what you are doing. And that’s (part of) being a leader
[Column] Fleur Willemijn van Beinum: How to make a podcast
29-09-2020 | 10:23:00
No need to explain the popularity of podcasts. Education becomes entertainment, anytime, anywhere, while you do something else. Actually, podcasts are nothing new, the first dates from 2004
[Vacatures] Talpa Network zoekt een Communicatieadviseur
28-09-2020 | 14:21:00
Talpa Network is per direct op zoek naar een Communicatieadviseur
[Vacatures] Talpa Network zoekt een Senior Communicatieadviseur
28-09-2020 | 14:01:00
Talpa Network is per direct op zoek naar een Senior Communicatieadviseur
[Column] Fleur Willemijn van Beinum: Analyse your competitors content
21-09-2020 | 10:34:00
This is so obvious and simple, yet actually never done by anybody. General benchmark, give or take, about 50 percent of your www traffic comes from SEO. Or should come from SEO
Value Zipper: 6 x hoe influencermarketing te gebruiken
15-09-2020 | 15:15:00
Influencermarketing wordt steeds populairder. De media-experts merken dan ook dat ze steeds vaker de vraag krijgen: Moeten we niet iets met influencers doen?
[Column] Fleur Willemijn van Beinum: Minimal viable content pages
14-09-2020 | 11:27:24
One of the biggest complaints about content is that it is expensive. Expensive to produce and expensive to publish. Aside your ego gets dented when that all that expensiveness isn't doing what it is supposed to do
Stichting Sam& kiest MPG. als contentpartner voor platform Grip op Geld
08-09-2020 | 10:15:42
Contentmarketingbureau MPG. is door stichting Samen voor alle kinderen gevraagd om de content voor Grip op geld te verzorgen op het online platform www.samenvoorallekinderen.nl
[Vacatures] Mediahuis zoekt een Sr. Creative Media
07-09-2020 | 15:47:00
Mediahuis is per direct op zoek naar een Sr. Creative Media
[Column] Fleur Willemijn van Beinum: Data for content
07-09-2020 | 11:33:25
Time over time again I am shocked by the inside-out content arrogance by brands. It is time to flip and to capture your audience's needs to produce content. And to have your content efforts contribute to your business objectives
[Column] Fleur Willemijn van Beinum: Build a brand before products
31-08-2020 | 15:05:00
'NOBULL is a footwear, apparel and accessory brand for people who train hard and don't believe in excuses. If you think gimmicks in your shoes make you a better athlete, NOBULL is not for you.'
Value Zipper en Messercola presenteren De Grote Sinterklaasfilm
16-06-2020 | 07:39:00
Value Zipper en producent Messercola komen met de De Grote Sinterklaasfilm. Met Bram van der Vlugt als de enige echte Sinterklaas. Een echte familiefilm voor kinderen van 3-10 jaar oud en hun ouders
Tweede Kamer wil overzicht van reclame uit onvrije landen bij online-influencers
10-06-2020 | 00:25:00
De Tweede Kamer wil dat de regering inventariseert hoe vaak online-influencers reclame maken voor onvrije landen zonder dat dit inzichtelijk wordt gemaakt voor hun volgers
Jeroen Verkroost: Trump vs. Fox? Wie is de baas op jouw telefoon? Airbnb in crisis? Luister jij mee op Twitter?
11-05-2020 | 12:21:00
Jeroen Verkroost speurt het internet af naar de interessantste artikelen over media, mediagebruik en trends in de branche
Hearst UK launches remote pop-up creator network for branded content
03-04-2020 | 15:15:00
Premium content and experience business, Hearst UK, has launched a pop-up Creator Network of trusted editors, influencers, photographers and video creatives.
Joris van Lierop: The Content Exchange
30-03-2020 | 15:56:00
Wat al een tijd sluimert als idee werd deze zomer een besluit. Als uitgever ben ik bij Kluwer, Sanoma, FDMG en RTL actief geweest. De afgelopen jaren zie je de relaties in de uitgeefketen hechter worden
Africa Influencer Agency launches, introducing digital PR tools to connect business professionals in the continent and beyond
12-02-2020 | 07:29:00
Africa Influencer Agency is a B2B PR platform that will embrace all available digital channels and social media to support brands in telling their stories to the African B2B audience
Flow Magazine en museum het Dolhuys starten creatieve samenwerking
13-11-2019 | 14:08:00
Flow Magazine en museum het Dolhuys zijn een creatieve samenwerking aangegaan. Die is bedoeld om te leren hoe de geest werkt en wat men zélf kan doen om die wat vaker tot rust te brengen
Nieuwe editie Gids Content Creators en Food Adverteerders
13-11-2019 | 13:15:00
BvA en FNLI hebben een update uitgebracht van de Gids Content Creators en Food Adverteerders. De gids biedt voedingsmiddelenadverteerders een kompas voor verantwoord reclamemaken in samenwerking met influencers
Jumbo en Helden brengen gezamenlijke editie van Helden uit
06-11-2019 | 12:20:00
Supermarktketen Jumbo en mediamerk Helden brengen een speciale Jumbo-editie van Helden Magazine uit. Het magazine ligt bij alle Jumbo-supermarkten in de schappen
Wayne Parker Kent ontwikkelt internationale podcast voor FedEx
24-10-2019 | 13:13:00
FedEx lanceert in samenwerking met het Amsterdamse content marketing bureau Wayne Parker Kent de Engelstalige podcast Making It Work. De serie richt zich voorlopig exclusief op het midden- en kleinbedrijf in de Verenigde Staten
Hearst Create genomineerd voor twee Digital Communication Awards
18-09-2019 | 11:43:52
Beide nominaties zijn voor het werk dat het bureau al geruime tijd verricht voor opdrachtgever Dremel, dochterorganisatie van Bosch Tool Group
[Voorpublicatie] Cor Hospes: De power van een contentplatform
13-09-2019 | 10:40:00
Wat is de stand van contentmarketing in Nederland en België? Waarom is content een kakwoord? En negen redenen waarom ook jij een contentplatform moet beginnen
Contentplatform Newsroomie.com gelanceerd
11-09-2019 | 11:16:00
Newsroomie.com is een contentplatform waarmee contentmakers en merken content kunnen creëren en in hun stijl kunnen verspreiden via web, app, e-mail, pushberichten en sociale media
[Interview] Daan Zoetmulder: Als je de klant centraal stelt, behaal je successen
09-09-2019 | 11:02:00
Wayne Parker Kent won de Content Marketing Award voor het Beste Multiyear Contentprogramma met het platform Android & You, ontwikkeld voor Samsung en Google. We spreken met met Daan Zoetmulder, Managing Director
Linkedin start met dagelijkse nieuwsupdates
15-08-2019 | 16:39:00
LinkedIn is met dagelijkse Nederlandse nieuwsupdates gestart. Daarvoor heeft LinkedIn twee Nederlandse redacteuren aangenomen. Er zijn inmiddels meer dan 65 redacteuren wereldwijd actief voor LinkedIn in talloze talen
Wayne Parker Kent wint Content Marketing Award
31-07-2019 | 18:56:00
Wayne Parker Kent heeft van het Content Marketing Institute een award gekregen voor de Best Content Marketing Multi-Year Program met de Android & You case voor Samsung en Google
[Column] Jerome Kuijken: Stranger Things 3: platte productplacement of slim merkenmuseum?
25-07-2019 | 11:01:00
Kinderen die vrolijk bergen Skittles en M&M’s wegspoelen met Coca-Cola en Dr Pepper en een licht-alcoholistische politieman die zelfs als hij in bed ligt een Camel in zijn mond heeft. Als je naar Stranger Things kijkt ga je terug in de tijd
United Screens voortaan samen met Divimove
11-07-2019 | 11:56:00
RTL Group heeft haar online video-activiteiten uit Scandinavië, United Screens met Divimove gebundeld. Ook het Nederlandse RTL MCN zal deel uitmaken van deze gecombineerde entiteit
GTST Stories op Instagram terug met tweede verhaal
28-06-2019 | 11:42:00
Vanaf maandag 12 augustus 2019 starten RTL Nederland en Endemol Shine op Instagram voor de tweede keer met GTST Stories: Hartsvriendinnen?
NU.nl bundelt krachten met Moving Digital
05-06-2019 | 11:14:00
NU.nl en Moving Digital zijn een samenwerking gestart om 80 procent van het totale woningaanbod in Nederland geautomatiseerd te promoten via de NU.nl-propositie NUlokaal adverteren
Dutch Film House produceert serie films over Porsche 911
21-05-2019 | 09:57:19
Dealerorganisatie Pon Porsche Import lanceert een achtdelige reeks mini-documentaires. In de Porsche Portraits staan alle generaties van de iconische sportwagen en hun bestuurders centraal
[Nederlands MediaNetwerk TV] Perre van den Brink over VIRTUE
08-05-2019 | 11:40:00
Perre van den Brink is Managing Director VIRTUE Western Europe. Hij is verantwoordelijk voor de werkzaamheden van het creatieve bedrijf in Spanje en Italië. Later zal daar Frankrijk bij komen. VIRTUE begon ooit als creative agency van VICE, inmiddels staat het op zichzelf als onderdeel van het mediabedrijf
[Vacatures] MPG. zoekt Client Content Director
04-04-2019 | 11:24:00
MPG. is per direct op zoek naar een Client Content Director met focus op interne communicatie & retail - 32 uur
[Cross Media Case 2019] Geert-Jan Telkamp over De Stormruiter
18-03-2019 | 10:12:00
Op 24 april worden de Cross Media Awards uitgereikt. NDC mediagroep zendt de voorstelling De Stormruiter in als Cross Media Case. Aan het woord is Geert-Jan Telkamp, Head of Brand Concepts bij NDC mediagroep
Sanoma introduceert full-service marketingcommunicatiebureau Sanoma SYNC
26-02-2019 | 14:13:00
Sanoma SYNC komt voort uit de samenvoeging van Sanoma’s content marketingbureau Head Office Nederland en het team Performance & Branding Solutions
Miljuschka Witzenhausen, RTL en De Persgroep beginnen klusvlog
15-02-2019 | 13:25:00
Miljuschka Witzenhausen is begonnen met een nieuwe vlog: Miljuschka's Droomboerderij. De vlog is een resultaat van een samenwerking met RTL's Eigenhuisentuin.nl, AD en de zeven regiotitels van de Persgroep
Oatly kiest voor PHD in Europa
30-01-2019 | 12:09:00
Oatly, het Zweedse bedrijf dat voedzame en ecologische drankjes maakt van haver, brengt per direct alle media planning en buying activiteiten onder bij PHD in diverse EMEA markten
Marketing & Innovation Kickoff 2019
18-01-2019 | 14:08:00
Vrijdag 8 februari de Marketing & Innovation Kickoff 2019. Wat hebben Hardt Hyperloop, ALD Automotive, SnappCar en personalisatieplatform Unless gemeen?
[Vacatures] Yune zoekt Social Media Manager
09-01-2019 | 09:24:00
Yune is een ambitieus en snel groeiend contentmarketingbureau met sterke ankers in social media en online video. Yune werkt voor grote merken als ING Bank, Jumbo, Coca-Cola en Pathé
[Nederlands MediaNetwerk TV] Leanne Hermans - MPG. - over innovatie trends in 2019
28-12-2018 | 10:35:00
Leanne Hermans werkte acht jaar lang voor Mood for Magazines als manager digitaal en manager van LINDA. het bureau. Medio 2018 stapte ze over naar MPG., waar zij Strategy & Innovation Director is. Nederlands MediaNetwerk spreekt met haar over innovatietrends in 2019
Blauw Gras wint social media pitch Nederlandse Loterij
12-12-2018 | 10:29:00
Blauw Gras gaat aan de slag voor Nederlandse Loterij. Het eerste werk verschijnt deze week rondom de Oudejaarstrekking van de Staatsloterij. Nederlandse Loterij is de naam achter zeven bekende kansspelen
[Interview] Rutger Houweling: Bever werkt zonder extern contentbureau
26-11-2018 | 12:00:00
Als Head of Content & Social van buitenwinkelketen Bever staat Rutger Houweling aan de basis van het net gelanceerde branded outdoormagazine Buitentijd. Het magazine en print spelen een belangrijke rol in de nieuwe crossmediale contentstrategie van Bever. Wij spreken Rutger Houweling over de bladformule en hoe journalistiek en commercie hand-in-hand kunnen gaan
Yune wint recordaantal prijzen bij Grand Prix Content Marketing
26-11-2018 | 09:11:00
Yune sleept met zes bekroningen en één Gouden Award dit jaar een record aantal prijzen in de wacht bij de Grand Prix Content Marketing, de beloningen voor de beste contentmarketingcases en de beste contentproducties
LVB grote winnaar bij Grand Prix Content Marketing 2018
23-11-2018 | 14:46:00
Het bureau ontving 16 nominaties in 12 verschillende categorieën, met succescases voor zeven verschillende klanten
Hearst Create wint tijdens Grand Prix Content Marketing
23-11-2018 | 13:33:00
Lifestylecontentmarketingbureau Hearst Create heeft tijdens de Grand Prix Content Marketing 2018 de Bekroning Beste Fotografie ontvangen voor KLM’s in-flight magazine Holland Herald
AD en 24Kitchen brengen 24Kitchen Fijne Feestdagen Special uit
23-11-2018 | 08:44:47
De 24Kitchen Fijne Feestdagen Special is een bewaarnummer met 100 pagina’s aan recepten van 24Kitchen-chefs zoals Jamie Oliver, Donna Hay, Annabel Langbein, Danny Jansen en Mounir Toub
[Interview] Niels Langereis: Er wordt teveel nadruk gelegd op het bereik van content
07-11-2018 | 12:03:00
Content is king en Niels Langereis is er om het koninkrijk overeind te houden. Als Managing Director van Wavemaker Content is hij elke dag bezig met het aansturen van zijn teams en is inhoudelijk verantwoordelijk voor de klantstrategieën. Wij spreken hem over de rol van content nu en in de toekomst
[Nederlands MediaNetwerk TV] Jelle Kolleman over MADE.FOR.DIGITAL
09-10-2018 | 14:16:00
Jelle Kolleman heeft het druk. Zijn bedrijf MADE.FOR.DIGITAL draait enorm goed en werd onlangs - samen met MediaMonks - overgenomen door Sir Martin Sorrell
Kumpany lanceert contentmarketingbureau BetterMatter
05-10-2018 | 09:06:00
BetterMatter richt zich op de volle breedte van contentmarketing en heeft contentstrategie, -creatie en –productie onder één dak
LVB is genomineerd voor Gouden Reiger 2018
02-10-2018 | 09:48:55
Met de videodocumentaire Achter de knoppen bij Thialf voor Nuon Zakelijk, is het contentmarketingbureau in de race voor een award in de categorie kwaliteit/vakmanschap
ManpowerGroup kiest voor The Post
17-09-2018 | 14:06:00
ManpowerGroup heeft The Post gekozen als partner op het gebied van contentmarketing in Nederland. The Post wordt verantwoordelijk voor de productie van tekst, beeld en geluid voor verschillende labels van ManpowerGroup in Nederland
[Interview] Isaac Diepenhorst: De communicatie tussen bureaus wordt steeds belangrijker
03-09-2018 | 09:40:05
Isaac Diepenhorst is Account Director bij Blauw Gras. We spreken met hem over ontwikkelingen in het medialandschap en over de kracht van contentmarketing
[Podcast] Deike Schulz en Didier Kick | Tim Claassen (Havas Lemz) over emotie in content
23-07-2018 | 11:35:00
In deze aflevering van onze podcast over betekenisvolle communicatie praten wij met Tim Claassen, Strategy Director bij Havas Lemz. We gaan met Claassen in gesprek over de vraag welke rol content en dialoog spelen bij het creëren van betekenisvolle communicatie.
Wayne Parker Kent lanceert wielerplatform voor Sunweb
05-06-2018 | 17:14:00
Wayne Parker Kent ontwikkelde de identiteit en de infrastructuur achter het platform. Daarnaast ligt ook de contentproductie in handen van de Amsterdamse mediapartij
Mediahuis Limburg start met Media Studio
05-06-2018 | 16:47:23
Het nieuwe creatieve hart van het mediabedrijf ontwikkelt concepten voor commerciële partners, zowel in print als online via web en app
Seneca Media lanceert Projectreferenties.nl
04-06-2018 | 10:44:00
Technische bedrijven halen nog weinig uit projectreferenties, met name door gebrek aan tijd en ervaring, vindt Seneca Media Hierdoor missen zij kansen wat betreft contentmarketing en storytelling
Dept zet content centraal bij herpositionering Altares D&B
02-05-2018 | 17:08:31
Altares Dun & Bradstreet (Altares D&B) heeft digital agency Dept betrokken bij hun content marketing strategie en uitvoering om de herpositionering van het bedrijf te lanceren
VIRTUE lanceert Publishers View
02-05-2018 | 16:38:00
Met consultancy-product Publisher's View zet VIRTUE redactionele ervaring van VICE in om merken te helpen impact te realiseren
Mediaxplain* start influencermarketingbureau XMPLE
26-04-2018 | 12:08:06
Omdat XMPLE onderdeel is van Mediaxplain* ontstaat de mogelijkheid om influencermarketing te integreren in de algehele mediastrategie
[Vacatures] MPG. zoekt Client Content Director
20-04-2018 | 13:39:39
MPG. is per direct op zoek naar een Client Content Director. MPG. is hét communicatie- en contentmarketingbureau. Onze 100 medewerkers bedienen meer dan twintig klanten, voornamelijk A-merken, in zeer verschillende branches
[Vacatures] MPG. zoekt Head of Content / Client Content Director
20-04-2018 | 13:32:04
MPG. is per direct op zoek naar een Head of Content / Client Content Director. MPG. is hét communicatie- en contentmarketingbureau. Onze 100 medewerkers bedienen meer dan twintig klanten, voornamelijk A-merken, in zeer verschillende branches
[Cross Media Case 2018] Kiki Maaskant over Mens wat ben je mooi als je probeert van Menzis
20-03-2018 | 06:38:00
Op 25 april worden de Cross Media Awards uitgereikt. Mens, wat ben je mooi als je probeert is genomineerd voor de titel Cross Media Case van het jaar. Aan het woord is Kiki Maaskant, account director Branded Partnerships bij Talpa Media Solutions
[Interview] Dolly van den Akker (MPG.) over het binnenhalen van de NS en ANWB
02-03-2018 | 10:34:00
MPG. verwelkomde in korte tijd twee grote klanten: de NS en ANWB. MPG. zal zich gaan bezighouden met de doorontwikkeling van twee toptitels, namelijk SPOOR en Kampioen. Hoe leid je dat in goede banen? We vragen het Dolly van den Akker, businessdirecteur van MPG. Nederland
Kampioen naar MPG.
13-02-2018 | 10:16:51
ANWB kiest MPG. als partner voor een vernieuwde bladformule en vormgeving van de Kampioen
[Interview] Maxim Spek (ProSpex): "We moeten ervoor waken dat social selling het nieuwe cold calling wordt"
12-02-2018 | 09:22:00
Commercieel directeuren zijn erg kritisch op hun eigen commerciële prestaties. Dat blijkt uit de resultaten van de Nationale B2B Leadgeneratie Benchmark 2018 van ProSpex. We spreken met commercieel directeur Maxim Spek over het onderzoek
Ouders van Nu ontwikkelt onlinevideoserie kinder-EHBO
07-02-2018 | 10:35:00
De 10-delige videoserie is gratis te bekijken en geproduceerd in samenwerking met het Oranje Kruis
[Onderzoek] Mediatic: Focus op meetbaarheid leidt tot saaiere marketingplannen
06-02-2018 | 14:06:11
Naast de groeiende focus op meetbaarheid verwacht 54 procent van de ondervraagden dat zijn organisatie het komende jaar meer dan 10 procent extra uitgeeft aan contentmarketing
Nationale B2B Leadgeneratie Benchmark 2018: leadgeneratie, social selling en contentmarketing niet op niveau
06-02-2018 | 08:25:00
Commercieel directeuren zijn erg kritisch op hun eigen commerciële prestaties
SOCIAL.INC verwelkomt acht opdrachtgevers in januari
02-02-2018 | 11:58:00
SOCIAL.INC, bureau voor social media en content, verwelkomde in januari acht opdrachtgevers. Het bureau ging aan de slag voor onder andere ANWB en Eurosport
MPG. aan de slag met crossmediale contentmarketingstrategie NS
01-02-2018 | 08:41:00
Binnen de opdracht vallen de redactie en productie van het magazine SPOOR, met vijf edities in 2018, en het online inspiratieplatform #nsfavourites
SportVibes en Helden Media ontwikkelen socialmediastrategie TeamNL
30-01-2018 | 16:59:58
In opdracht van NOC*NSF werken SportVibes en Helden Media samen aan de creatieve invulling van socialmediacontent en activaties rondom TeamNL tijdens de Olympische en Paralympische Spelen
[Column] Reinier Rombouts: Feit, fictie of fantasie?
22-01-2018 | 11:37:00
Feiten zijn belangrijk. Tegelijkertijd raken ze ons nauwelijks en brengen ons zelden in beweging. We willen niet alleen weten, maar ook voelen. Feiten zijn een belangrijke onderbouwing van verhalen, maar niet altijd de beste verhaalvorm. Bovendien bestrijden in deze tijd van alternative facts verschillende partijen elkaar continu over de feiten op zich. Wat is waar?
ContentBeat en ConceptTijgers samen verder als ContentBeat
11-01-2018 | 11:49:59
Contentmarketingstrategiebureau ContentBeat en conceptbureau ConceptTijgers gaan samen verder onder de naam ContentBeat
Blauw Gras aan de slag voor Bavaria
09-01-2018 | 13:53:43
Het Amsterdamse bureau zal de Brabantse familiebrouwer ondersteunen op het gebied van social media en campagnes
[Interview] Marcel Schuyt over Semilo en genzies
04-01-2018 | 14:59:00
De markt voor digital advertising is volop in beweging. Het belang van display neemt af, dat van branded content neemt toe, net als het belang van mobiel. Millenials verschillen in hun mediagedrag niet zo veel van hun ouders, maar Generation Z wel. Wij spreken met Marcel Schuyt, eigenaar van Semilo
Blauw Gras brengt een ode aan de duim
31-12-2017 | 00:19:00
Door alle digitale ontwikkelingen is de duim met stip gestegen als één van de belangrijkste lichaamsdelen van de mens
G+J Custom Content en Neckermann Reizen lanceren inspiratieplatform
21-12-2017 | 14:11:56
Met het inspiratieplatform Je gaat, helpt Neckermann vakantiegangers bij de keuze voor een bestemming
[Interview] Marcel Schuyt over Semilo
04-12-2017 | 11:34:00
Om optimaal in te spelen op het razendsnel veranderende medialandschap en onze klanten op het hoogste niveau te kunnen adviseren, werkt UM volgens de missie Better Science. Better Art. Better Outcomes
[Interview] Michiel Frackers: Blockchain gaat media radicaal veranderen
29-11-2017 | 18:09:00
Michiel Frackers legt uit dat Nederland helemaal niet voorop loopt met innovatie maar steeds verder achterop raakt. Maar er zijn kansen genoeg
[Interview] Michiel Frackers: Blockchain gaat media radicaal veranderen
29-11-2017 | 17:42:00
Michiel Frackers is oprichter van Planet Internet en behoort daarmee tot het selecte groepje mensen dat zich de grondleggers van het internet in Nederland mag noemen
[Vacatures] MPG. zoekt online contentmanager
24-11-2017 | 12:40:00
MPG. maakt in opdracht van de klanten content voor diverse online platforms. In deze senior functie ben je verantwoordelijk voor de online en socialstrategie van onze klanten en voor het opleveren van het creatieve eindproduct
Wayne Parker Kent breidt contentmarketingbureau WPK/The Agency uit van 4 naar 15 mensen
22-11-2017 | 22:45:00
Daan Zoetmulder zal het bureau gaan leiden. De nieuwe creatieve directie van WPK/The Agency wordt gevormd door Mark Schoones en Bart Visser
Blauw Gras wint social media pitch VakantieVeilingen
22-11-2017 | 19:13:00
Het Amsterdamse bureau zal het veilingplatform volledige ondersteuning bieden op het gebied van digitale campagnes en social media
Funda lanceert contentplatform funda thuis
31-10-2017 | 15:04:00
Funda introduceert funda thuis, een vernieuwing die past in de verbreding van de huidige vraag-en-aanbod-website naar een platform voor de totale wooncyclus
Funda lanceert contentplatform funda thuis
31-10-2017 | 14:43:41
Op funda thuis vinden bezoekers informatie, inspiratie en antwoorden op vragen die met wonen te maken hebben
Sanoma aan de slag met PLUS-magazine
26-10-2017 | 09:08:21
Het magazine komt zes keer per jaar uit, de eerste editie verschijnt in maart 2018 en zal zowel in PLUS-supermarkten, als huis-aan-huis worden verspreid in een oplage van 2,1 miljoen exemplaren
Eindhovense reclamebureaus bundelen krachten in Studio Lauda
09-10-2017 | 10:33:00
Marketing- & Communicatiebureau Fama Volat en Studio HVDB starten gezamenlijk de contentstudio Studio Lauda
Wieke van Dijk Creative Director MPG.
05-10-2017 | 15:13:17
Ze gaat leidinggeven aan het creatieve team van MPG. met een focus op het ontwikkelen van creatieve en vooral effectieve communicatieconcepten, formats en campagnes
[Interview] Ton Rozestraten (RTL) over de overname van Adfactor
21-09-2017 | 15:55:00
RTL Nederland maakte onlangs bekend een meerderheidsbelang van 60 procent te nemen in Adfactor. Door het netwerk van Adfactor te combineren met onder andere RTL MCN krijgen adverteerders meer mogelijkheden voor op maat gemaakte campagnes. We spreken met Ton Rozestraten, CCO van RTL
RTL Nederland neemt meerderheidsbelang in Adfactor
19-09-2017 | 11:28:00
Door het netwerk van Adfactor te combineren met onder andere de RTL MCN krijgen adverteerders meer mogelijkheden voor op maat gemaakte campagnes
[Interview] Stijn van Gerwen over zijn transfer naar VICE
06-09-2017 | 10:38:00
Stijn van Gerwen start als VP Brand Partnerships bij VICE in Amsterdam. Hij stapt hiermee over van FremantleMedia, waar hij Director Brand Partnerships was. We spreken hem onder meer over Brand Partnerships.
Verkoopplatform freelance diensten, Pitchezz, gelanceerd
31-08-2017 | 08:56:00
Via de website kunnen freelancejournalisten makkelijker in contact komen met het groeiend aantal organisaties en bedrijven dat verhalen, persberichten, teksten en andere content nodig heeft
Destination marketing: Burgers’ Zoo ontwikkelt 360-gradenvideogame
21-08-2017 | 09:07:47
Het spel bestaat uit verschillende levels, waarbij elk level staat voor één van de ecodisplays. Per ecosysteem krijgt de speler verschillende opdrachten
Miriam Huizing contentmanager TEAM
08-08-2017 | 17:19:45
Met de komst van Miriam Huizing wil de organisatie de contentmarketing verder professionaliseren en uitbreiden
Lemon Scented Tea ontwikkelt concept Twente-glossy
08-08-2017 | 10:14:32
Het gratis blad Typisch Twente is onderdeel van de overkoepelende merkcampagne Tijd zat, in Twente
TheBoardRoom start categorieën beauty en sports
31-07-2017 | 09:27:00
Eerder startte het filmregie- en productiehuis van MediaMonks een database met gespecialiseerde foodregisseurs
Kröller-Müller Museum en Lukkien lanceren First Time Vloggers
25-07-2017 | 14:01:00
Het Kröller-Müller Museum ontwikkelde samen met Lukkien vernieuwende promotiefilms voor de internationale markt
Stichting Klassieke Concerten en de Persgroep verdiepen samenwerking
25-07-2017 | 11:46:01
Dit najaar zal ADR (AD en de regiotitels) toegevoegd worden als onderdeel van de partnership
TomTom Sports-blog voor sport- en fitnessinspiratie gelanceerd
21-06-2017 | 12:18:00
Het blog bevat tips en tricks, uitgebreide achtergronden en interviews met atleten en wetenschappers
MPG. ontwikkelt jubileumglossy Efteling
31-05-2017 | 14:55:00
Met 100 pagina’s en een oplage van 105.000 stuks is Feest in heel Nederland verkrijgbaar via verschillende verkooppunten
[Interview] Annemarie Veen over de comeback van print
25-05-2017 | 21:54:00
Head Office NL leverde onlangs GO TOYOTA af, het luxe relatiemagazine van Toyota. Het content marketing bureau van Sanoma | SBS merkt dat bedrijven en merken steeds vaker investeren in hoogwaardige magazines voor hun owned content. Is dit de comeback van print? We vragen het aan Head of Content Annemarie Veen.
Marketing cloud platform censhare opens regional headquarters in Gouda
23-05-2017 | 09:04:00
The new headquarter of censhare will serve the Northern European markets of Benelux and Nordics, in response to the growth in this market
ItsaRep en Outsource verzorgen communicatie Computer Profile
18-05-2017 | 11:39:00
Computer Profile helpt IT-organisaties met data en analyses hun markt beter te begrijpen en slimme strategische beslissingen te nemen
ESET Nederland kiest voor Zandbeek
16-05-2017 | 14:05:09
IT-beveiligingsbedijf ESET heeft een meerjarige samenwerking gesloten met contentmarketingbureau Zandbeek
Content Marketing Onderzoek 2017 van start
16-05-2017 | 10:33:23
Het is het eerste grootschalige onderzoek naar contentmarketing op de Nederlandse en Belgische markt.
Bynder integreert met Adobe Creative Cloud
04-05-2017 | 09:45:00
Bynder biedt een integratie met Adobe Creative Cloud aan. Hiermee krijgen marketeers meer creatieve mogelijkheden en kunnen zij efficiënter samenwerken
Episerver in Gartner’s Magic Quadrant voor Digital Commerce
01-05-2017 | 11:04:53
Het rapport onderscheidt Episerver vanwege de volledigheid in de visie en het vermogen deze visie uit te voeren
NS kiest voor Content Beat
21-04-2017 | 10:13:00
NS heeft voor het ontwikkelen van de overkoepelende content-marketingstrategie voor reizigers in het sociaal-recreatief segment gekozen voor Content Beat
Blauw Gras en Jonathan Smit lanceren videolabel CLIFF
07-04-2017 | 11:34:00
Ceative content agency Blauw Gras en regisseur Jonathan Smit lanceren CLIFF, creative video for brands. CLIFF houdt zich bezig met creatie, productie en distributie van videocontent voor merken en bureaus
EDM kiest voor Counter Content
06-04-2017 | 16:00:42
Counter Content ondersteunt dataspecialist EDM met pr en contentmarketingactiviteiten
Spinnin’ Records en Gazelle bouwen school om tot danceclub
05-04-2017 | 09:16:00
Spinnin’ Records en Gazelle lanceren de High School Takeover. Jongeren battelen met muziek, fiets en dans voor een schoolfeest met bekende dj’s
G+J Custom Content maakt Msafiri voor Kenya Airways
01-03-2017 | 10:04:17
G+J Custom Content vernieuwt inflight magazine Msafiri van Kenya Airways
[Vacatures] MPG. zoekt Contentmanager Savory NL
20-02-2017 | 14:56:00
Voor AHOLD USA is MPG. per direct op zoek naar een Contentmanager Savory NL
[Interview] Dolly van den Akker: Consumenten zoeken echte relevantie in content
19-02-2017 | 22:40:00
Dolly van den Akker is business directeur bij MPG. Zij staat op nummer 50 in DeMedia100. Wij spreken haar.

Nederlandse hotels en contentmarketing: we willen wel, maar ja tijd, kennis
16-02-2017 | 10:45:00
Nederlandse sterrenhotels maken nog weinig gebruik van contentmarketing. Gebrek aan tijd en kennis zijn veelal het grootste probleem. Dat zijn een paar conclusies uit een door online uitgeverij Ensanne.nl uitgevoerd onderzoek
[Vacatures] MPG. zoekt Contentmanager culinair Allerhande
15-02-2017 | 10:24:00
MPG. maakt in opdracht van Albert Heijn de content voor het foodplatform Allerhande
[Vacatures] MPG. zoekt Creative
15-02-2017 | 10:06:00
De Creative vervult een voorbeeldrol binnen de transformatie die MPG. doormaakt om MPG. te ontwikkelen naar een strategisch crossmediaal communicatie- en contentmarketingbureau. Je geeft leiding aan het creatieve team
Albert Heijn lanceert Efteling-app
10-02-2017 | 10:17:00
Klanten kunnen de Efteling thuis kunnen beleven door middel van augmented reality
Wayne Parker Kent voegt HP/De Tijd toe aan portfolio
31-01-2017 | 10:14:00
Wayne Parker Kent en HP/De Tijd zullen onder andere samenwerken op het gebied van sales en development
Dit kunnen videomarketeers leren van Wie Is De Mol?
31-01-2017 | 08:14:00
Seizoen 17. Hoezo saai? Hoezo klaar mee? Hoezo uitgewerkt? Een goed format is nooit uitgewerkt. Nooit. Dat bewijst ‘Wie is de mol?‘ maar weer eens.
[Vacatures] MPG. zoekt strategy director
23-01-2017 | 10:54:00
De functie strategy director met focus op B2B-klanten is nieuw in het bureau. Door de ontwikkeling die MPG. doormaakt, is er behoefte ontstaan aan een meer inhoudelijk gedreven klantcontact