Tag Resultaten

06-10-2016 12:29:00 | Hits: 3299245

JCDecaux brengt buitenreclame naar games
02-04-2019 | 09:59:43
JCDecaux werkt samen met Rockstar Games om billboards, mupi’s en abri’s te verwerken in de gameserie Grand Theft Auto. Het bedrijf wil zo jongeren nog beter bereiken met buitenreclame
[Column] Paola Cassone: Serieuze spelletjes
29-03-2019 | 10:00:00
Het is een feit dat de grens tussen fysiek en virtueel bij generatie Z extreem vaag is. Het is meer dan aannemHet is een feit dat de grens tussen fysiek en virtueel bij generatie Z extreem vaag is. Het is meer dan aannemelijk dat virtuele merchandise dezelfde culturele waarde heeft voor hun als fysieke merken en producten voor ons. Vandaar het succes van het Fortnite businessmodel.elijk dat virtuele merchandise dezelfde culturele waarde heeft voor hun als fysieke merken en producten voor ons
[Startups] Jarik Oosting over SwitchBay
19-03-2019 | 11:24:00
Nederlands MediaNetwerk maakt een interviewserie met startups in het kader van onze Startup Competitie. We spreken met Jarik Oosting van SwitchBay
[Cross Media Event 2019] Raoul van Wijk over FOX Sports & Eredivisie VoetbalFestival
12-03-2019 | 12:59:00
Op 24 april worden de Cross Media Awards uitgereikt. Vertigo 6 zendt het FOX Sports & Eredivisie VoetbalFestival in als Cross Media Event Aan het woord is Raoul van Wijk, mede-eigenaar van marketing- en pr-bureau Vertigo 6.
NUsport met Formule 1-managerspel
20-02-2019 | 11:23:00
NUsport heeft vlak voor de testdagen van de Formule 1 een managerspel gelanceerd. Formule 1-fans kunnen daarmee per Grand Prix een team samenstellen en punten verdienen. Aan het einde van het seizoen wint de deelnemer met de meeste punten een verzorgde reis naar de Grand Prix van Mexico in 2020
[Column] Paola Cassone: Het zit niet op mijn Netflix
29-01-2019 | 10:36:29
Toen ik nog jong en vrijgezel was reisde ik vaak naar verre landen. Ik had toen de gewoonte mijzelf in vreemde culturen te acclimatiseren door meteen de televisie aan te zetten en alle kanalen te scannen. Tegenwoordig heeft mijn 16-jarige zoon deze belangrijke taak op zich genomen en hij informeert ons keurig over alle lokale aanbiedingen
Triple technisch partner eDivisie
15-11-2018 | 11:42:00
De eDivisie is een digitale competitie waar de achttien Eredivisieclubs strijden om het landskampioenschap in FIFA 19 Ultimate Team. Tech organisatie Triple is technisch partner van de eDivisie
Spelers Team Gullit spelen in het blauwwit van De Graafschap in eDivisie
05-10-2018 | 11:12:00
De Graafschap gaat deelnemen aan de eDivisie met hun eigen esports-team. Julian van den Berg en Dani Visser gaan in FIFA de strijd aan
SGM past event gamification toe
21-11-2017 | 15:49:06
Met event gamification combineert de Nederlandse startup Serious Game Media het beste van twee werelden: events én gaming
Brandstore Star Wars Battlefront II op Utrecht CS
09-11-2017 | 10:16:00
MediaMarkt opent 14 november een Star Wars Battlefront II brandstore in de hal van Utrecht Centraal. Hier kun je al vóór de officiële release Star Wars Battlefront II spelen
Warner Bros. en Psyonix sluiten distributieovereenkomst voor game Rocket League
26-10-2017 | 09:38:00
De geüpdatete retailversie wordt verkrijgbaar voor PlayStation®4 en Xbox One. Details over de content van de retailversie worden later bevestigd
MediaMarkt, EA Sports en Sony lanceren FIFA 18 Xperience op Utrecht CS
20-09-2017 | 12:59:00
In de speciale brandstore is FIFA 18 een week voor de release te spelen op de PlayStation 4 Pro
Destination marketing: Burgers’ Zoo ontwikkelt 360-gradenvideogame
21-08-2017 | 09:07:47
Het spel bestaat uit verschillende levels, waarbij elk level staat voor één van de ecodisplays. Per ecosysteem krijgt de speler verschillende opdrachten
Sanoma versterkt advertentienetwerk met titels Spil Games en IEX
12-07-2017 | 07:10:00
Sanoma breidt haar advertentienetwerk uit met de titels van Spil Games en IEX Media. Deze uitgevers gaan gebruik maken van de sales oplossingen die Sanoma biedt
Pathé en Livewall introduceren interactieve gamingconcepten bij speciale evenementen
07-06-2017 | 20:58:00
Pathé introduceert in samenwerking met Livewall drie interactieve gamingconcepten, bij speciale evenementen in te zetten in alle vijfentwintig bioscopen
Ziggo stapt in eSports: eerste officiële Formule 1-eBattle van Nederland
21-03-2017 | 07:46:00
De tijdelijke racewinkel van AKO is het podium voor de eerste officiële Formule 1 eBattle van Nederland. De winkel, de Pitstop Race Experience, opent haar deuren op station Utrecht Centraal
[Cross Media Event 2017] Mike Hendrixen over FIFA 17 Xperience
15-03-2017 | 12:14:00
Op 19 april worden de Cross Media Awards uitgereikt. FIFA 17 Xperience is genomineerd voor Cross Media Event van het Jaar. Aan het woord is Mike Hendrixen, eigenaar en oprichter van Vertigo 6
Samenwerking eMense en Hardwell
27-02-2017 | 12:05:00
E-sportsorganisatie eMense en Hardwell starten een samenwerking om dance-muziek en gaming dichter tot elkaar te brengen
Senzie werkt voor Game-uitgever 2K
21-02-2017 | 13:46:00
Het Utrechtse reclamebureau wordt verantwoordelijk voor de online campagnes van bekende game-titels als NBA 2K17