Tag Resultaten
[Vacatures] Talpa Network zoekt een Head of Talent
Talpa Network is per direct op zoek naar een Head of Talent
[Vacatures] Talpa Network zoekt een Social Content Manager
Talpa Network is per direct op zoek naar een Social Content Manager
[Vacatures] Talpa Network zoekt een Social Strateeg
Talpa Network is per direct op zoek naar een Social Strateeg
Britt Hogenhuis en Sophie van der Schaft lanceren &.media group
Oprichters Britt Hogenhuis en Sophie van der Schaft van &.agency kondigen de start van de &.media group aan, waar hun drie bestaande bedrijven &.agency, &.talent en &.format onder vallen
Vertigo 6 en de Podcasters lanceren de Influencermarketingpodcast
Vertigo 6 en podcastproducent de Podcasters lanceren de Influencermarketingpodcast. Nu influencermarketing professionaliseert en er nieuwe regelgeving komt, biedt deze podcast meer verdieping
[Vacatures] Hearst Netherlands zoekt een (Junior) Project Manager Cross Media
Hearst Netherlands is per direct op zoek naar een (Junior) Project Manager Cross Media
[Vacatures] Talpa Network zoekt een Copywriter - Talpa Social
Talpa Network is per direct op zoek naar een Copywriter - Talpa Social
Docuserie over influencers van &.agency en Yes We Can Clinics
Storytelling bureau &.agency en Yes We Can Clinics komen samen met de docuserie Help! Daarin wordt laten zien hoe influencers hun platform gebruiken om maatschappelijke onderwerpen aan te kaarten
[Vacatures] Talpa Network zoekt een Communicatieadviseur - TV
Talpa Network is per direct op zoek naar een Communicatieadviseur - TV (Freelance / Vast)
[Vacatures] Femmefab zoekt een Senior Influencer Marketing Specialist
Femmefab is per direct op zoek naar een Senior Influencer Marketing Specialist
[Interview] Sanne Konings en Bregje van Iperen: Influencers van Femmefab zijn autoriteiten op hun eigen gebied
Nederlands MediaNetwerk publiceert een serie interviews over special interest websites. Vandaag spreken wij Sanne Konings, Commercial Director en Bregje van Iperen Operational Director van influencer marketing agency Femmefab
[Vacatures] Towel Media zoekt een Account Manager Influencers
Towel Media is per direct op zoek naar een Account Manager Influencers
[Vacatures] Towel Media zoekt een Concept Creative
Towel Media is per direct op zoek naar een Concept Creative
[Vacatures] Towel Media zoekt een Projectmanager FHM500 (For Him Magazine)
Towel Media is per direct op zoek naar een Projectmanager FHM500 (For Him Magazine)
&.agency werft Puma, Felyx, Parfumado, Rimmel en Zuivelhoeve
&.agency, een data driven storytelling agency, heeft Puma, Felyx, Parfumado, Rimmel en Zuivelhoeve aan haar klantenpakket toegevoegd. Ook worden activiteiten voor bestaande klanten, zoals Vinted en L'Oréal, verder uitgerold
Influencer agency Content Icons lanceert rebranding
Influencer agency Content Icons heeft haar huisstijl, logo en website gewijzigd. De vernieuwde uitstraling past bij de groei die het influencerbureau heeft doorgemaakt
DeInfluencer50 2022 | De Genomineerden
DeMedia100 2022 komt eraan. De lijst met de 100 meest invloedrijke mensen in de Nederlandse media wordt bekendgemaakt tijdens het DeMedia100 | DeMarketing 100 Diner op 8 december 2021 in Amsterdam
[Online sessie] Talpa Social: Influencer marketing, de puberteit voorbij
Influencer marketing is niet meer weg te denken uit de mediamix. Talpa Social is dan ook in volle groei! Hoe is de rol van influencer marketing en daarmee het vak van content creators veranderd en wat betekent dat voor adverteerders
[Vacatures] Familyblend zoekt een (Junior) Content Redacteur - fulltime
DPG Media is per direct op zoek naar een (Junior) Content Redacteur - fulltime
[Vacatures] Familyblend zoekt een Projectmanager Online Media & Marketing
Familyblend is per direct op zoek naar een Projectmanager Online Media & Marketing (FT/PT)
[Vacatures] Familyblend zoekt een Social media/influencer expert
Familyblend is per direct op zoek naar een Social media/influencer expert
[Vacatures] Femmefab zoekt een Influencer Marketing Specialist
Femmefab is per direct op zoek naar een Influencer Marketing Specialist
[Vacatures] Familyblend zoekt een Senior Creative
Familyblend is per direct op zoek naar een Senior Creative
[Interview] Marko van Kampen en Michel Palmen over Just Another Network
Onder de naam Just Another Network is Just Another Media Company gestart met een medianetwerk voor en door de generaties Y en Z. We spraken Marko van Kampen, één van de initiatiefnemers van Just Another Network en Michel Palmen die benoemd is tot Agency Director van Just Another Network
Divimove voortaan We Are Era
RTL Group heeft de bedrijfsnaam van Divimove gewijzigd in We Are Era. We Are era is een voortvloeisel van de fusie van RTL MCN, Ufa X, Tube One Networks en United Screens
[Vacatures] ZIGT zoekt een Social en Content Specialist
ZIGT is per direct op zoek naar een Social en Content Specialist
Exterion Media start influencercampagne met DOOH om bereik te vergroten
Exterion Media start een samenwerking waarbij influencermarketing zowel via social media als via Digital Out of Home wordt ingezet. Adverteerders zijn met hun ambassadeur zichtbaar op de locaties die aansluiten bij de doelstellingen
[Vacancy] Logitech is looking for a Global Account Manager BENELUX
Logitech is directly looking for a Global Account Manager BENELUX
[Vacancy] Logitech is looking for a Distribution Account Manager - UK/Netherlands
Logitech is directly looking for a Distribution Account Manager - UK/Netherlands
[Column] Henri Lessing: Je niche op YouTube overtreffen met context targeting
Digitale marketing evolueert en verandert, net als mode, sneller dan de lichtsnelheid. YouTube-influencermarketing staat ook niet stil: videomakers omarmen hun niches en micro-influencers blijken een betere publieksbetrokkenheid te hebben dan macro-influencers
Social Friendz breidt uit met talentmanagement voor micro-influencers
Social Friendz, een full-service influencer marketing agency, is voortaan ook actief als managementbureau voor micro-influencers. Met deze extra service bundelt Social Friendz de krachten met influencers met wie al wordt samengewerkt voor campagnes
[eMarketer] Influencermarketing in de VS
Ondanks het gegeven dat een aantal Amerikaanse marketeers hun uitgaven voor influencermarketing drastisch heeft verlaagd vanwege de coronapandemie, is er een duidelijke interesse in samenwerking met influencers