Tag Resultaten
Qmusic best beluisterde radiostation van Nederland
Volgens de laatste cijfers van het Nationaal Luister Onderzoek is radiozender Qmusic de grootste van het land, met een marktaandeel van 13,1 procent in de doelgroep 10 jaar en ouder
Onderzoek: impact van audiocampagnes op merken is enorm
Volgens een onderzoek naar 20 audiocampagnes bij BNR Nieuwsradio zijn adverteerders die willen groeien op merkbekendheid en merkoverweging het beste uit met een audiocampagne. Van alle kanalen die je als adverteerder tot je beschikking hebt, blijkt audio de grote winnaar te zijn
NLO stelt lancering NMO-luisteronderzoek uit
Het Nationaal Luister Onderzoek (NLO) heeft in overleg met zijn onderzoekspartners Ipsos en Kantar besloten de lancering van het NMO-luisteronderzoek uit te stellen tot later dit jaar
Regionale omroep sluit aan bij NLO Streaming Audio Standaard
De regionale publieke omroepen nemen per 1 januari 2022 deel aan de NLO Streaming Audio Standaard. De eerste rapportage met regionale zenders is inmiddels gepubliceerd
[Luistercijfers] Qmusic voor het eerst grootste zender van Nederland
Qmusic is voor het eerst de grootste zender van Nederland. De zender van DPG Media is voor het eerst met 11,9 procent marktaandeel in de doelgroep 10+ en met een marktaandeel van 20,7 procent in de doelgroep 20-49 jaar de best beluisterde radiozender van Nederland
Luistercijfers mei/juni 2021: Qmusic stijgt verder
Qmusic doet het steeds beter. Dit blijkt uit de luistercijfers van de Stichting Nationaal Luisteronderzoek over de periode mei/juni 2021. Qmusic is in de doelgroep 20-49 jaar marktleider met een marktaandeel van 20,2 procent
[Column] Niels Bruinsma: Qmusic week-bereiksleider, maar wat doet het mediumtype?
Vorige week werd bekend dat Qmusic bereiksleider van Nederland werd. Maar ik wil het graag over radio in zijn algemeen hebben. Met name de luisterlocatie en de ontvangstwijze zal ik iets nader toelichten
NLO komt met maandelijkse rapportage online radiobeluistering
Stichting Nationaal Luister Onderzoek (NLO) brengt voortaan maandelijks de online live radiobeluistering in kaart, zodat voor alle radiomerken vergelijkbare cijfers gerapporteerd worden.
Goede start van 2021 voor radiozenders Talpa Network
De radiozenders van Talpa Network hadden in de periode december 2020-januari 2021 samen bijna 40 procent van de Nederlandse markt in handen binnen 20-49 jaar
[Kijkcijfers] Meer dan miljoen kijkers voor start Big Brother
De eerste aflevering van Big Brother heeft maandagavond ruim1,3 miljoen kijkers weten te trekken. Daarmee staat het programma op de negende plaats in de lijst met best bekeken programma’s