Tag Resultaten
[Interview] Mandy van der Wal: Video is een belangrijke component in de gehele propositie van Mediahuis
Mandy van der Wal is directeur video en platforms binnen Mediahuis Nederland. Te gast bij Nederlands MediaNetwerk TV vertelt ze over de integratie van video en digitale platforms binnen Mediahuis
[Interview] Josephine Kay: Cosmopolitan is voor adverteerders een gateway naar de doelgroep
Josephine Kay is hoofdredacteur van Cosmopolitan Nederland, een uitgave van Hearst. We spreken haar bij Nederlands MediaNetwerk TV over het platform voor young millennials, de relatie met het internationale merk en de rol van digitalisering
[Interview] Wierish Debipersad: Via onze schermen bereikt Clear Channel ook lastige doelgroepen zoals jongeren
Wierish Debipersad is commercieel directeur van Clear Channel Nederland, een van de grootste buitenreclame-exploitanten van Nederland. Te gast bij Nederlands MediaNetwerk TV spreken we hem over de afgelopen periode, waarin de branche harde klappen kreeg, en de vooruitzichten voor de komende tijd
[Interview] Sonja Loth (MPG.Group): Medewerkers willen vaak meer betrokken worden bij de koers van een bedrijf
Sonja Loth is oprichter van SOCIAL.INC en directeur strategie en innovatie van MPG.Group. Te gast bij Nederlands MediaNetwerk TV praten we met haar over nut en noodzaak van interne communicatie
[Interview] Madelon Fortuin (NRC): Podcast geeft een ongekend engagement
Madelon Fortuin is Commercieel Directeur bij NRC. De nieuwsuitgever manifesteert zich naast online en in print nu ook nadrukkelijk in audio met NRC Audio app, de overname van de radiozender Sublime en de lancering van audio-uitgeeftak Audiohuis
[Interview] Marc Reineman: NDC mediagroep bereikt 81 procent van de mensen in het noorden
Marc Reineman is Sales Director bij de NDC mediagroep. Het grote regionale mediabedrijf is gevestigd in het noorden van het land en heeft roots die teruggaan tot 1752. Bij Nederlands MediaNetwerk TV vertelt hij over het crossmediale bedrijf