Tag Resultaten

06-10-2016 12:29:00 | Hits: 2652419

[Nederlands MediaNetwerk TV] Ivo Janssens: FIRA wil op paardengebied de grootste worden in bereik
19-01-2020 | 11:09:00
Ivo Janssens was jarenlang commercieel directeur van Audax. Begin 2019 stopte daar zijn werk en werd hij zelf ondernemer. En niet onverdienstelijk. Met FIRA stort hij zich op de paardenwereld en het bedrijf ontwikkelt zich razendsnel
[Nederlands MediaNetwerk TV] Edward Knol over Born05
15-01-2020 | 10:15:00
Edward Knol is sinds 2019 Managing Director van Born05. Het bureau is gespecialiseerd in de ontwikkeling van digitale producten, diensten en content die merken met mensen verbinden. Dit doen ze voor merken als KLM, KPN, Bol.com, Talpa Network, Unilever en Alzheimer Nederland
[Nederlands MediaNetwerk TV] Guy Grimmelt (Exterion Media) over buitenreclame en... radio
08-01-2020 | 11:38:00
Guy Grimmelt is Marketing & Business Development Director van Exterion Media. Het portfolio van de buitenreclame-exploitant bestaat uit traditionele uitingen, maar inmiddels ook - mede door een aantal overnames - voor 30 tot 40 procent uit digitale out of home. Drie jaar geleden was dit nog 0 procent
[Nederlands MediaNetwerk TV] Ine Stultjens over Koninklijke Auping
06-01-2020 | 12:06:52
Ine Stultjes is marketing- en communicatiemanager bij Koninklijke Auping, een familiebedrijf (sinds 1888) in bedden, matrassen en andere slaapcomfortproducten
[Nederlands MediaNetwerk TV] Gerard van den Broek over De Ondernemer
30-12-2019 | 10:54:00
Gerard van den Broek is creatief directeur van De Ondernemer, een crossmediaal platform voor ondernemers en onderdeel van DPG Media. Het platform bestaat inmiddels uit onder andere een populaire website, uitingen binnen de kanalen van DPG Media, een callcenter en verschillende evenementen
[Nederlands MediaNetwerk TV] Pablo van den Berg over Yune
20-12-2019 | 16:32:00
Pablo van den Berg is Managing Director van Yune, een contentmarketingbureau met een voorliefde voor video. In 2007 begonnen als videoproductiebureau en inmiddels uitgegroeid tot een bedrijf met verschillende in-house disciplines
[Nederlands MediaNetwerk TV] Maiko Valentijn en Remon Buter over MediaCom en GroupM
20-12-2019 | 16:06:00
Maiko Valentijn is CEO van MediaCom en Remon Buter Head of Trading & Investments bij GroupM. Ze zitten samen op de bank bij Bas Vlugt voor deze aflevering van Nederlands MediaNetwerk TV
[Nederlands MediaNetwerk TV] Madelon Fortuin over NRC en purpose marketing
05-11-2019 | 09:22:00
Nieuwsmedia zijn volop in ontwikkeling en NRC is geen uitzondering. Een nieuwe directeur en een nieuwe hoofdredacteur zorgen voor extra dynamiek. Wij spreken met Madelon Fortuin, commercieel directeur bij NRC Media
[Nederlands MediaNetwerk TV] Jasper Dijkstra over Eventbrite
14-05-2019 | 11:12:00
Jasper Dijkstra is commercieel directeur van Eventbrite Benelux, de tool om kaartverkoop voor evenementen te realiseren. Hij praat ons bij over wat er speelt in de markt voor kaartverkoop
[Nederlands MediaNetwerk TV] Mikel Burger over Ve Global
20-03-2019 | 10:59:00
In 2009 start een Londens bedrijf met het helpen van andere bedrijven met hun e-commerce. Om klanten die op het laatste moment, bij het winkelmandje, afhaken te verleiden om toch vooral die aankoop alsnog te doen
[Nederlands MediaNetwerk TV] Phoebe Ohayon over Voice Branding
19-03-2019 | 13:19:00
Phoebe Ohayon is mede-oprichter en partner van Voice Branding, een startup die merken en bedrijven helpt met het ontwikkelen en ontwerpen van hun audio-identiteit. Ze vertelt ons meer over deze nieuwe industrie
Discovery begint Nederlandse versie videoplatform Dplay
14-02-2019 | 10:28:00
Discovery Benelux is begonnen met de Nederlandse versie van het videoplatform Dplay. Via Dplay kunnen kijkers on demand en live kijken naar het programma-aanbod van de Discovery-zenders. Live kan men kijken naar Discovery Channel, Investigation Discovery en TLC.
[Nederlands MediaNetwerk TV] Thomas Hendriks over DFFRNT Media
12-02-2019 | 08:39:00
Thomas Hendriks is senior creative bij DFFRNT Media. Hij werkt er sinds een klein jaar, een periode waarin het bedrijf is gegroeid met een twintigtal nieuwe medewerkers
[Nederlands MediaNetwerk TV] Pier Baarsma over NDC mediagroep
05-02-2019 | 15:38:00
Pier Baarsma werkt sinds april 2018 voor NDC Mediagroep. De eerste jaren als commercieel directeur, in de zomer van 2018 volgde hij Dina Boomstra op als als algemeen directeur
[Nederlands MediaNetwerk TV] Sander Nagtegaal over Unless
28-11-2018 | 09:50:57
Sander Nagtegaal is CEO van Unless.com en loopt al een tijdje mee in de Amsterdamse startupscene. Hij begon bij de startup Albumprinter, nu beter bekend onder de naam Albelli
[Nederlands MediaNetwerk TV] Kees Wilbrink en Maurits Priem over Sanoma
27-11-2018 | 09:03:00
Onlangs heeft Sanoma het belang in Scoupy vergroot. Kees Wilbrink is Commercial Director bij Sanoma en Maurits Priem is Managing Director bij Scoupy
[Nederlands MediaNetwerk TV] Majella van Raalte over Beautiful Minds
20-11-2018 | 11:04:00
Beautiful Minds is een design agency in Amsterdam. Ze ontwikkelen design en emotional conent door middel van smart IT. Majella van Raalte is partner en Creative Director van Beautiful Minds
[Nederlands Medianetwerk TV] Remco Klöters over Van Kaam Advocaten
31-10-2018 | 11:26:00
Van Kaam is een advocatenkantoor dat zich specialiseert in media- en informatierecht. In eerste instantie stond Van Kaam voornamelijk de traditionele media bij. De laatste tijd verschuift deze aandacht steeds meer naar jonge media
[Nederlands MediaNetwerk TV] Sjoerd Raaijmakers over VICE
09-10-2018 | 15:24:00
VICE Benelux is een mediamerk voor jongeren waar innovatie altijd op de loer ligt. Kwaliteit en integriteit staan voorop, maar dat neemt niet weg dat VICE Benelux volop samenwerkt met merken. Wij spreken CEO Sjoerd Raaijmakers
[Nederlands MediaNetwerk TV] Jelle Kolleman over MADE.FOR.DIGITAL
09-10-2018 | 14:16:00
Jelle Kolleman heeft het druk. Zijn bedrijf MADE.FOR.DIGITAL draait enorm goed en werd onlangs - samen met MediaMonks - overgenomen door Sir Martin Sorrell
[Interview] Willem-Albert Bol (Persgroep) over nieuwsmedia in een crossmediaal tijdperk
06-03-2018 | 17:06:00
Nederlands MediaNetwerk heeft een meer dan boeiend gesprek met Willem-Albert Bol, creative director bij De Persgroep
[Interview] Valentijn Bras over de explosieve groei van Scoupy
27-02-2018 | 12:24:00
Scoupy is een platform waarop consumenten dagelijks worden voorzien van acties en aanbiedingen van A-merken
Quadia's masterclass-serie Groeimasters van start
30-01-2018 | 14:06:18
Groeimasters wil ondernemers faciliteren met concrete inzichten en gereedschappen om makkelijker, beter en sneller te groeien
[Interview] Frank Volmer: Dat Ster in 2018 tientallen miljoen euro's omzet zou verliezen, is volstrekte onzin
15-12-2017 | 16:31:00
Per 1 januari geeft Ster geen bureau- en volumekorting meer. Een maatregel die veel teweeg bracht in de mediabureauwereld. Wij spreken Ster directeur Frank Volmer
[Interview] Frank Volmer: Dat Ster in 2018 tientallen miljoen euro's omzet zou verliezen, is volstrekte onzin
05-12-2017 | 13:54:00
Per 1 januari geeft Ster geen bureau- en volumekorting meer. Een maatregel die veel teweeg bracht in de mediabureauwereld. Wij spreken Ster directeur Frank Volmer
[Interview] Joost Istha (ZIGT): "Toegang tot data van onze klanten is essentieel om ons werk te kunnen doen"
09-11-2017 | 05:54:00
Nederlands MediaNetwerk TV spreekt met Joost Istha, opricher, eigenaar en CEO van mediabureau ZIGT
[Interview] Caren Wassink over LINDA., branded content en adverteerders met lef
26-09-2017 | 08:37:00
Mood for Magazines, het mediabedrijf waar men dingen slimmer, mooier, leuker, effectiever doet. Met een sprankelende en verfrissende eigenwijsheid waar je vrolijk van wordt.
[Interview] Barbara Barend over Helden Magazine en Helden Media
01-08-2017 | 22:08:00
In 2019 startte Barbara Barend samen met haar vader Frits Barend het tijdschrift Helden. Aanvankelijk in part-time naast haar andere werk maar toen Sanoma zich in het tijdschrift inkocht, werd het al snel serieuzer
[Interview] San Fu Maltha over wat er mis is in de Nederlandse filmindustrie
18-07-2017 | 10:41:00
Tijdens een bijzonder boeiend en soms ronduit verontrustend gesprek met het Nederlands MediaNetwerk legt San Fu Maltha waarom België een veel interessanter land is om films in te produceren dan Nederland.
[Interview] Patrick van Hooy over Value Zipper
27-06-2017 | 00:39:00
Patrick van Hooy is oprichter, eigenaar en comercial director van Value Zipper. Eerder had hij verschillende posities in sales bij TMG, Sanoma en De Persgroep.
[Interview] Ben van der Burg over Triple, Alkmaar, John de Mol, virtual reality, apps en alle andere dingen die media interessant maken
30-05-2017 | 08:38:00
Ben van der Burg is Chief Commercial Officer bij Triple, het meest innovatieve bedrijf van Nederland
[Interview] Eric Kip over Exterion Media en outdoor advertising
23-05-2017 | 11:59:00
Eric Kip is sinds mei 2015 Managing Director van Exterion Media. Daarvoor was hij CEO van Blyk, eerder werkte hij als Strategy & Planning Director EMEA bij MediaCom. Hij staat op plaats 63 in DeMedia100.