Tag Resultaten
Omzetten buitenreclame 100 miljoen euro in eerste helft 2022
De bestedingen aan (digitale) out-of-home (OOH) reclame zijn in de eerste helft van 2022 uitgekomen op 108 miljoen euro
Partnerschap Hivestack en Yahoo rondom programmatisch DOOH
Yahoo en Hivestack gaan samenwerken om programmatic DOOH cross-channel media campagnes op een wereldwijde schaal mogelijk te maken
Azerion gaat samenwerken met ZEASN ten behoeve van programmatic OTT-adverteren
Azerion, een digitaal entertainment- en mediaplatform, gaat samenwerken met ZEASN. ZEASN is gespecialiseerd in het leveren van over-the-top (OTT) en smart tv-oplossingen
RTL Group en Amobee richten joint venture TechAlliance op
RTL Group en de Amerikaanse digitale reclamespecialist Amobee gaan een Europese joint venture opzetten onder de naam TechAlliance. TechAlliance zal een sales- en servicebedrijf worden, waar de ad-tech diensten van Amobee en Smartclip in Europa worden ingebracht
[Column] Karan Singh: Transparantie als sleutel tot programmatic advertising
In 2025 zullen naar schatting ongeveer 36 miljard apparaten wereldwijd met het internet verbonden zijn. Dit is een toename van 30 procent ten opzichte van 2018
[Vacatures] DPG Media zoekt een Demand manager programmatic advertising
DPG Media is per direct op zoek naar een Demand manager programmatic advertising
Uitgaven op het Xandr-platform stijgen in het eerste kwartaal van 2021 aanzienlijk
Xandr, het data-enabled technologieplatform van AT&T op het snijvlak van digitale media en tv, rapporteert grote omzetstijgingen over het eerste kwartaal van 2021 voor de producten op het gebied van premium video en Connected TV
HEMA en Merkle breiden partnership uit met Outmoove
Naast digital advertising wordt ook Digital Out of Home advertising in eigen beheer genomen
GroupM kiest PubMatic als preferred SSP-partner
GroupM heeft voor haar wereldwijde operaties PubMatic gekozen als preferred partner voor het sell-side-platform (SSP) ten behoeve van digital advertising. PubMatic en GroupM (dat onderdeel is van WPP) delen dezelfde visie als het gaat om transparantie en innovatie in digital advertising
[Walk & Talk] Frank Meiland (ZIGT): Er kan steeds meer met Programmatic DOOH omdat we steeds meer weten van doelgroepen
Media Meetings & Magazines presenteert samen met Exterion Media de vijfdelige video-serie Walk & Talk. Iedere aflevering wordt een wandeling gemaakt voor een gesprek over ontwikkelingen in medialandschap en bij Exterion Media