Tag Resultaten

06-10-2016 12:29:00 | Hits: 6837559

Netflix start binnen twee maanden met reclameversie; Nederland volgt later
05-09-2022 | 15:42:00
Netflix start op 1 november 2022 met een reclameversie in de Verenigde Staten, het Verenigd Koninkrijk, Canada, Frankrijk en Duitsland. De verwachting is dat ook Nederland op een later moment zal volgen
Omzetten buitenreclame 100 miljoen euro in eerste helft 2022
02-08-2022 | 11:00:00
De bestedingen aan (digitale) out-of-home (OOH) reclame zijn in de eerste helft van 2022 uitgekomen op 108 miljoen euro
[Vacatures] Megawatt zoekt een Client Lead
14-07-2022 | 09:37:00
Megawatt is per direct op zoek naar een Client Lead
Record aan investeringen aan audioreclame
13-07-2022 | 13:55:00
In de eerste zes maanden van 2022 investeerden adverteerders 100,64 miljoen euro in audioreclame. Dat is 13,9 procent meer dan 2021. Audify publiceert de netto audioreclame-omzet van het eerste half jaar van 2022
[Vacatures] ZIGT zoekt een Programmatic Campaign Executive
08-07-2022 | 09:28:00
ZIGT is per direct op zoek naar een Programmatic Campaign Executive
[Vacatures] Blauw Gras zoekt een Strateeg (senior)
04-07-2022 | 09:35:00
Blauw Gras is per direct op zoek naar een Strateeg (senior)
[Vacancy] Off The Record is looking for an Experiment Designer / Growth Marketer
27-06-2022 | 09:59:00
Off The Record is directly looking for an Experiment Designer / Growth Marketer
[Vacatures] Natwerk zoekt een Strategy Director
23-06-2022 | 11:51:00
Natwerk is per direct op zoek naar een Strategy Director
[Vacatures] Natwerk zoekt een Office Manager
09-06-2022 | 09:17:57
Natwerk is per direct op zoek naar een Office Manager
[Vacatures] Natwerk zoekt een Project manager
26-05-2022 | 10:11:35
Natwerk is per direct op zoek naar een Project manager
België gaat gokreclame bijna helemaal verbieden
10-05-2022 | 23:25:00
De federale regering van België heeft aangekondigd per eind 2022 gokreclames nagenoeg geheel te verbieden. Het gaat dan om reclames via radio, televisie, sociale media, bioscopen, websites, reclamedrukwerk, tijdschriften, kranten, buitenreclame als die gericht is op Vlaanderen en/of Franstalig België
[Column] David de Jong: Wat is er aan de hand in de Nederlandse televisiereclamemarkt?
06-05-2022 | 16:46:00
De netto televisiereclamemarkt steeg in het eerste kwartaal met 24,3 procent. Een behoorlijke stijging die niet vergelijkbaar is met de stijgingen in het eerste kwartaal in Duitsland
[Vacatures] Natwerk zoekt een Accountmanager
05-05-2022 | 09:37:00
Natwerk is per direct op zoek naar een Accountmanager
[Vacatures] JCDecaux zoekt een Account Manager Nationaal
06-04-2022 | 08:16:00
JCDecaux is per direct op zoek naar een Account Manager Nationaal
Screenforce breidt TIP uit met uitzendinstructies
05-04-2022 | 12:19:00
TIP, het platform voor de rechtstreekse inkoop van televisiecampagnes, is uitgebreid met de functionaliteit om uitzendinstructies toe te kunnen voegen. Hiermee geven de tv-planners aan welke commercial in welk ingekocht reclameblok uitgezonden dient te worden
[Vacatures] JCDecaux zoekt een Account Manager Digitaal
24-03-2022 | 14:03:00
JCDecaux is per direct op zoek naar een Account Manager Digitaal
[Vacatures] JCDecaux zoekt een Account Manager Zuid-West Nederland
24-03-2022 | 13:50:00
JCDecaux is per direct op zoek naar een Account Manager Zuid-West Nederland
Minister Franc Weerwind komt met verbod op ongerichte reclame kansspelen; tot die tijd geen BN'ers
18-03-2022 | 00:34:00
Minister Franc Weerwind (D66) streeft ernaar voor komende zomer een wetsvoorstel ter consultatie voor te leggen om ongerichte reclame voor online kansspelen te verbieden, met uitzondering van sponsoring. Tot de inwerkingtreding van het wetsvoorstel komen er snel restricties waaronder een verbod op de inzet van BN'ers
Talpa Network sluit content- en reclamepartnership met TuneIn
10-03-2022 | 16:13:00
Talpa Network en TuneIn kondigen een strategisch partnerschap aan om TuneIn-luisteraars van over de hele wereld te verbinden met de radiozenders van Talpa Network: Radio 538, Radio 10, Sky Radio en Radio Veronica
[Screenforce] 2021 Recordjaar voor televisiesector: 903 miljoen euro aan spot/non-spot
09-03-2022 | 10:30:00
In 2021 is 903 miljoen euro besteed aan spot en non-spot advertising op televisie. Dat is een record. De gezamenlijke bestedingen voor spot en non-spot groeiden met 20 procent
Ster komt met eigen campagne
02-03-2022 | 14:04:00
Ster, het reclameverkoopbedrijf van NPO-zendtijd, is met een eigen campagne van start gegaan. NPO-presentatoren Rutger Castricum en Gijs Staverman spelen daarin de hoofdrol. Met deze campagne wil Ster benadrukken de deuren open te zetten voor alle bedrijven die willen groeien
RTL Group richt internationaal crossmediaal sales house op
18-02-2022 | 14:28:00
RTL Group richt via de dochterbedrijven RTL AdConnect, G+J iMS en Smartclip een internationaal crossmediaal sales house op. Op deze wijze wil RTL Group de internationale activiteiten die RTL AdConnect uitvoert koppelen aan die van Smartclip en het Duitse Gruner+Jahr
Minister Franc Weerwind (D66) stribbelt tegen bij parlementaire wil tot verbod gokreclames
14-02-2022 | 00:00:00
Minister Franc Weerwind (D66) stribbelt tegen bij een door een meerderheid van de Tweede Kamer gewenst verbod op ongerichte gokreclames. De minister gaf aan eerst een analyse te willen maken van (on)mogelijkheden en dilemma’s. Een meerderheid van de Kamer wil echter dat er sowieso voor 1 april 2022 een verbod komt
Polestar komt met eerste Super Bowl-commercial
11-02-2022 | 00:00:00
Het Zweedse elektrische automerk Polestar, komt voor het eerst met een Super Bowl-commercial op de Amerikaanse televisie. De televisiespot van 30 seconden werd bij het Amerikaanse NBC uitgezonden in het eerste deel van de wedstrijd op 13 februari 2022
FilmBox stelt Bionic Media aan als saleshouse
17-12-2021 | 11:37:00
De filmzender FilmBox heeft Bionic Media aangesteld als saleshouse voor de spotverkoop en content- en brandpartnerships
Lokale omroep Almere Easy 95.5 FM sluit zich aan bij E Power Audio Sales
19-11-2021 | 12:43:00
Easy 95.5 FM, de lokale publieke omroep van Almere, heeft zich aangesloten bij E Power Audio Sales. Dit is de organisatie die voor 14 met name commerciële regionale radiozenders reclamezendtijd verkoopt
Ster presenteert beleid 2022: tv-tarieven omhoog, radio omlaag
12-11-2021 | 14:46:00
De televisietarieven van de Ster worden in 2022 verhoogd naar 610 euro per GRP (Gross Rating Point). Eind 2020 presenteerde de verkoper van reclamezendtijd bij de NPO nog een tarief van 540 per GRP. De radiotarieven worden daarbij verlaagd. Dit bleek uit de presentatie van het Ster-beleid 2022
Brancheorganisaties maken Reclamecode Online Kansspelen
10-09-2021 | 12:25:00
De brancheorganisaties VAN KAnsspelen en de recent opgezette vereniging Vergunde Nederlandse Online Kansspelaanbieders (VNLOK) hebben samen met een internationale partij een Reclamecode Online Kansspelen opgezet
Vlaamse mediagroepen komen gezamenlijk met Telenet met gewijzigd reclamemodel bij on demand digitale tv
10-08-2021 | 13:35:00
De Vlaamse mediagroepen DPG Media (met de VTM-zenders en Telenet (met de zenders Play) starten eind september met een aangepast, uniform model voor televisiereclame ter versterking van de televisiemarkt
Regionale publieke omroepen en ORN gaan samenwerken met Opt Out Advertising
22-04-2021 | 14:42:00
De 13 Regionale Publieke Omroepen (RPO) gaan bij het vermarkten van hun digitale advertentievoorraad een nauwe samenwerking aan met de startup Opt Out Advertising, gespecialiseerd in cookieless advertising
[Screenforce] Whitepaper Telenet en Vlerck: Adressable advertising vormt de toekomst van televisiemarketing
07-04-2021 | 11:49:00
Technologische ontwikkelingen maken het mogelijk om televisiereclame getarget in te zetten. De Belgische kabelexploitant Telenet, zijn Vlaamse televisiedochter en de Vlerick Business School hebben een whitepaper gemaakt met de achtergronden van adressable advertising
GroupM kiest PubMatic als preferred SSP-partner
10-03-2021 | 13:18:00
GroupM heeft voor haar wereldwijde operaties PubMatic gekozen als preferred partner voor het sell-side-platform (SSP) ten behoeve van digital advertising. PubMatic en GroupM (dat onderdeel is van WPP) delen dezelfde visie als het gaat om transparantie en innovatie in digital advertising
[Walk & Talk] Frank Meiland (ZIGT): Er kan steeds meer met Programmatic DOOH omdat we steeds meer weten van doelgroepen
26-02-2021 | 16:44:00
Media Meetings & Magazines presenteert samen met Exterion Media de vijfdelige video-serie Walk & Talk. Iedere aflevering wordt een wandeling gemaakt voor een gesprek over ontwikkelingen in medialandschap en bij Exterion Media
STIVA: Nickelodeon en Disney Channel enige jongerenzenders van Nederland
24-02-2021 | 16:47:00
Nickelodeon en Disney Channel zijn de enige erkende jongerenzenders van Nederland. Dit heeft de Stichting Verantwoorde Alcoholconsumptie (STIVA) bekendgemaakt. Deze zenders mogen geen alcoholreclame uitzenden
KPN stopt met adresseerbare reclame, Talpa Network gelooft er nog in
10-02-2021 | 14:40:00
KPN is gestopt met adresseerbare reclame. Talpa Network blijft daar wel in geloven. Er werd voor de KPN klanten met interactieve tv die opt-in hadden aangegeven, reclame op maat verkocht op SBS6, Net5, Veronica en SBS9
[Screenforce] Televisiebestedingen door e-commerce 50 procent gestegen
19-01-2021 | 10:47:36
De brutobestedingen aan tv-reclame in Nederland door e-commerce bedrijven is in vijf jaar tijd met 50 procent gestegen naar 254 miljoen euro in de eerste drie kwartalen van 2020
DPG Media, BDUmedia, Rodi Media en Telstar Mediagroep starten advertentieplatform
15-01-2021 | 15:01:00
DPG Media, BDUmedia, Rodi Media en Telstar Mediagroep zijn onder de naam AdLocal een gezamenlijk platform gestart voor adverteerders. Daarmee worden 37 huis-aan-huis-uitgevers vertegenwoordigd
RTL4 kreeg in 2020 Luxemburgse waarschuwing over ongeoorloofde reclames
06-01-2021 | 16:01:00
RTL4 heeft in 2020 een waarschuwing gekregen van de Luxemburgse mediatoezichthouder ALIA na klachten over ongeoorloofde reclames die het Nederlandse Commissariaat voor de Media had doorgestuurd naar haar Luxemburgse evenknie