Tag Resultaten
Value Zipper stapt in sponsoring
Sinds deze zomer is Value Zipper ook actief in het sponsordomein. Namens verschillende organisaties gaat het bedrijf op zoek naar sponsors en zakelijke partners
[Interview] Patrick van Hooy en Marc Nelisse over Value Zipper Sponsoring
Value Zipper is nu ook begonnen met sponsoring. We spreken Patrick van Hooy, oprichter van het bedrijf, en Marc Nelisse, die benoemd is tot Business Development Manager, over deze nieuwe tak
Sublime en schoenenmerk Reinhard Frans lanceren Soul sneaker
Radiozender Sublime en schoenenmerk Reinhard Frans lanceren de Soul sneaker. De twee merken willen met de schoen op een ludieke manier een kwalitatief hoogwaardige en dansbare schoen op de markt brengen speciaal voor sneaker- en soulmuziekliefhebbers
Pathé komt samen met JIMMY’s popcorn POPPED
Pathé lanceert tijdens National Popcorn Day in samenwerking met JIMMY’s popcorn POPPED. Dat zijn acht recepten voor popcornfans. De recepten zijn voor geïnteresseerden te downloaden als onderdeel van een digitaal boek
Nick Schilder start persoonlijke podcast over duurzaam leven: Plan B
De Nationale Postcode Loterij maakt het mogelijk dat Nick Schilder een persoonlijke podcast maakt over duurzaam leven. Hij probeert als bewuste consument zoveel mogelijk duurzame keuzes te maken
Qmusic voortaan radiopartner NOC*NSF
Qmusic is voortaan de officiële radiopartner van NOC*NSF rondom de Olympische Spelen en sport in algemeen. Daarmee neemt Qmusic de rol over die Radio 538 (Talpa Network) de afgelopen jaren heeft gespeeld
Videoland komt met documentaire over 100-jarig bestaan Jumbo
Jumbo heeft een documentaire laten maken over zijn 100-jarig bestaan. Jumbo 100 jaar familie. Elke dag beter is via de streamingdienst Videoland te zien. Het verhaal wordt verteld vanuit het perspectief van medewerkers en andere betrokkenen
Ajax en Ziggo verlengen hoofdsponsorschap tot en met 2025
Ajax en Ziggo hebben de samenwerking die sinds 2015 loopt, met twee jaar verlengd tot en met 2025. Dit heeft VodafoneZiggo, waar Ziggo onderdeel van is, aangekondigd
Bol.com en Tonny Media lanceren crossover-podcastcampagne
Tonny Media en Bol.com komen met een crossover-podcastcontest. De komende weken zullen de vier grote podcasts van Nederland het tegen elkaar opnemen in een wedstrijd. Man Man Man, de podcast strijdt tegen De Zelfspodcast en Geuze & Gorgels tegen Broers
KPN blijft tot 2025 hoofdsponsor Eredivisie
KPN blijft tot en met seizoen 2024/2025 hoofdsponsor van de Eredivisie. In het seizoen 2021/2022 bestaat de Eredivisie bestaat 65 jaar. Bij KPN is het hoofdkanaal van ESPN waarop Eredivisie-wedstrijden live te zien zijn, in het basispakket opgenomen
Radio Veronica blijft tot 2023 sponsor Eredivisie
Radio Veronica heeft tot medio 2023 het sponsorcontract van de Eredivisie verlengd en blijft daarmee Official Supplier Eredivisie. Daarmee kunnen luisteraars seizoenskaarten voor Eredivisieclubs blijven en losse kaarten voor wedstrijden blijven winnen
De Efteling en Talpa Network sluiten partnership
De Efteling en Talpa Network gaan samenwerken. Met onder andere zichtbaarheid op Talpa Networks mediakanalen, bij het televisieprogramma Marble Mania en middels het veilen van entreetickets voor het attractiepark door VakantieVeilingen
Girav en Ford kiezen voor VDS Custom Media
VDS Custom Media heeft een glossy relatiemagazine gemaakt voor Girav in een oplage van 100.000 exemplaren. Daarnaast heeft VDS een mini-magazine gemaakt over de Ford Mustang Mach-e en andere elektrische en hybride modellen van Ford
SBS6 en Plus gaan partnership aan met Marble Mania
Supermarkt Plus en Talpa Network zijn een partnership aangegaan voor de tv-show Marble Mania, op 21 januari 2021 voor het eerst te zien was. In deze familieshow gaan elke week drie bekende Nederlanders de knikkerstrijd met elkaar aan
Hoofdsponsor Ziggo blijft tot en met juni 2023 aan Ajax verbonden
Ajax en hoofdsponsor VodafoneZiggo hebben de bestaande overeenkomst met een jaar verlengd. De huidige overeenkomst liep tot en met juni 2022, de nieuwe overeenkomst loopt tot en met juni 2023