Tag Resultaten
Kinetic: De key takeaways van DMEXCO2018 voor Out of Home
In het steeds verder digitaliserende Out of Home landschap zijn AI toepassingen te bedenken die al haalbaar zijn op korte termijn
MediaCom lanceert media first campagne voor Volkswagen up! beats
Met behulp van dynamische digital OOH heeft Volkswagen up! Beats concertgangers op de route naar en vanaf de concertlocatie getarget
Embassy of Dutch Creativity in Cannes met Pritchard, NBC News en Google
Voor de vierde keer gaat er de creatieve handelsmissie Embassy of Dutch Creativity naar Cannes om de Nederlandse Creativiteit te promoten
Embassy of Dutch Creativity voor de vierde keer naar Cannes
Voor de vierde keer gaat er de creatieve handelsmissie Embassy of Dutch Creativity naar Cannes om de Nederlandse Creativiteit te promoten
Kinetic, OutMoove en Beyond Outdoor bundelen krachten voor Peugeot
Kinetic, OutMoove en Beyond Outdoor hebben hun krachten gebundeld in de data-powered programmatic campagne voor Peugeot
Kinetic, Mindshare en Grey Amsterdam lanceren campagne voor Volvo
Voor de promotie van de nieuwe Volvo XC40 werkten Kinetic, Mindshare en Grey Amsterdam samen met blowUP Media en JCDecaux. De campagne is gecentreerd rondom het Museumplein in Amsterdam en introduceert de nieuwe Volvo XC40
JCDecaux als navigatiesysteem voor Volvo's #XC40PopUp testdrive
De Volvo XC40 is streetsmart. Daarom nodigde Volvo iedereen 12 april uit voor een proefrit in hartje Amsterdam. Het Zweedse automerk leidde de weg naar de pop-up pick-uppoints via de digitale buitenreclameschermen van JCDecaux
Campagne AXE Gold op showcase-Mupi's JCDecaux
AXE introduceert AXE Gold; een deodorant met de geur van old wood en dark vanilla. Ter promotie van de geur, heeft AXE een 14-karaats gouden bodyspray ontwikkeld ter waarde van 25.000 euro
Mindshare: DOOH waardevolle toevoeging in de mediamix
Kinetic en Mindshare hebben voor het eerst Digital Out-of-Home van Exterion Media toegevoegd aan de total videostrategie voor MediaMarkt
Kinetic, Exterion Media en Unilever experimenteren met OOH
De basis is dat de reguliere Unilever-abricampagnes, bestaande uit een mix van de drie grote abri-exploitanten, van 1 week worden verspreid over meerdere weken
Kinetic, Exterion Media en Unilever experimenteren met OOH
De basis is dat de reguliere Unilever-abricampagnes, bestaande uit een mix van de drie grote abri-exploitanten, van 1 week worden verspreid over meerdere weken