Tag Resultaten

06-10-2016 12:29:00 | Hits: 2209276

[Column] Simon Aurik: Maar nu écht: marketeer aan de knoppen
12-04-2018 | 09:00:00
Marketeer aan de knoppen. We horen en lezen er al jaren over. Maar aan welke knoppen draaien marketingorganisaties in de praktijk? Hoe weten ze zeker dat hun campagnes het gewenste effect sorteren?
MediaScience door het land met inspiratietour
22-02-2018 | 10:29:00
MediaScience tourde een week lang met een 9 meter lange Airstreamer waarin klanten werden ontvangen door Nederland
[Interview] René Zeedijk: MediaScience past slecht in lijstjes
19-12-2017 | 11:57:00
De scheidslijn tussen media- en reclamebureaus wordt steeds vager, transparantie steeds belangrijker. Ontwikkelingen die René Zeedijk, Managing Partner bij MediaScience, alleen maar toejuicht
[Interview] René Zeedijk - MediaScience: "De consument bereiken kan iedereen, het gaat om het raken"
22-11-2017 | 16:49:00
MediaScience is in de afgelopen jaren uitgegroeid van een trading desk tot een creatief campagnebureau
[Interview] René Zeedijk - MediaScience: "De consument bereiken kan iedereen, het gaat om het raken"
22-11-2017 | 13:51:00
MediaScience is in de afgelopen jaren uitgegroeid van een trading desk tot een creatief campagnebureau
Eric Kip voorzitter MWG, René Zeedijk vice voorzitter
23-10-2017 | 14:31:00
Eric Kip (Managing Director Exterion Media) neemt het stokje over van Ton Rozenstraten (CCO RTL)
MediaScience werkt voor Zonnatura
29-06-2017 | 12:09:00
Zonnatura heeft MediaScience ingeschakeld om aan de juiste doelgroep te vertellen dat Zonnatura op aarde is om op een gemakkelijkere manier gezonder en lekkerder te eten.
Pathé Thuis kiest voor MediaScience
12-04-2017 | 15:02:00
MediaScience gaat filmliefhebbers benaderen met korte boodschappen die ervoor zorgen dat meer mensen films gaan bestellen bij Pathé Thuis en huidige klanten vaker gaan bestellen
ING Cross Media Adverteerder 2017
04-04-2017 | 21:15:00
Kwantitatief meetbaar, geen makkelijk merk, juist daarom des te knapper om dit merk op zo een praktische manier te presenteren qua dienstverlening.
MediaScience lanceert internationale tulpencampagne
30-03-2017 | 10:20:00
MediaScience lanceert in samenwerking met Tulpen Promotie Nederland en Royal FloraHolland, een campagne om Hollandse tulpen te promoten, waarin micro-targeting een cruciale rol speelt
Sandra Hofstede Managing Director MediaScience
10-02-2017 | 16:26:00
Sandra is een ervaren digitale ondernemer met 18 jaar digitale- en 10 jaar ondernemerservaring
[Vacatures] MediaScience zoekt een social media specialist
21-12-2016 | 11:33:00
Ben jij bezeten van social media en kun je dus geen dag zonder Facebook, Instagram en Snapchat? Heb je ook nog eens ervaring binnen social advertising? Dan zijn we op zoek naar jou!
[Forum] Hoeveel creatie kunnen mediabureaus zinvol naar zich toetrekken?
11-12-2016 | 13:10:00
Mediabureaus gaan zich steeds meer op creatie richten. Ze ontwikkelen creatieve concepten, houden zich bezig met online- en steeds vaker ook offline creatie, nemen creatieven in dienst of richten zelfs complete creatieve afdelingen op.
[Interview] Simon Aurik en René Zeedijk over vijf jaar MediaScience
09-11-2016 | 13:22:00
MediaScience bestaat vijf jaar! MediaScience heeft de afgelopen jaren een enorme ontwikkeling doorgemaakt. We spreken met de oprichters Simon van Aurik en René Zeedijk.
[Vacatures] MediaScience zoekt een Senior Digital Strateeg
08-11-2016 | 16:39:00
Je slaat samen met een vaste projectmanager elke dag de brug tussen de opdrachtgever en onze specialisten. Elk strategisch vraagstuk voor een aantal klanten gaat via jou.
[Vacatures] MediaScience zoekt een SEA Specialist
08-11-2016 | 16:35:00
Jij bent een analytisch ingestelde campagnetijger, die niets liever doet dan de data induiken om de digitale campagnes die je draait, te optimaliseren.
[MegaTrends in Media] Eerste helft 2016: Nieuwe Namen & Mediabureaus trekken Creatie naar zich toe
03-08-2016 | 13:38:00
Het Nederlands MediaNetwerk gaat megatrends in media bespreken. Vandaag kijken we terug op de eerste helft van 2016 en bespreken we twee megatrends.
[Interview] Robert Hagendoorn over zijn overstap van Etcetera naar MediaScience 
02-08-2016 | 14:25:00
Robert Hagendoorn, voormalig partner en creative director van onder meer Red Urban en Etcetera, is aangesteld als Director Strategy & Concept van MediaScience. Wij spreken hem.
[Interview] René Zeedijk over MediaScience en UNICEF
09-03-2016 | 12:53:00
René Zeedijk is managing partner en medeoprichter van MediaScience, een digitaal mediabureau waar dynamiek en innovaties de constantes zijn. René Zeedijk staat op plaats 88 in DeMedia100. Wij spreken hem.
[Forum] Hoe ontwikkelt de advertentiemarkt zich in 2016?
02-01-2016 | 11:14:00
Met enige regelmaat leggen wij een aantal bepalende spelers in de markt een vraag voor. Deze keer is dat: Hoe ontwikkelt de advertentiemarkt zich in 2016?