Tag Resultaten
ZIGT neemt digitaal campagnebureau MediaScience over
ZIGT neemt het digitale campagnebureau MediaScience over en zal dat integreren in Hoofddorp. Voor zowel klanten van ZIGT als van MediaScience betekent dit een versteviging van de dienstverlening
MediaScience ontwikkelt VELUX Zolderkamer-alarm in Weeronline app
Als launching partner van de nieuwe Zonnegrafiek binnen de populaire app van Weeronline, lanceert VELUX Nederland in samenwerking met MediaScience het Zolderkamer-alarm
[Column] Simon Aurik: Maar nu écht: marketeer aan de knoppen
Marketeer aan de knoppen. We horen en lezen er al jaren over. Maar aan welke knoppen draaien marketingorganisaties in de praktijk? Hoe weten ze zeker dat hun campagnes het gewenste effect sorteren?
MediaScience door het land met inspiratietour
MediaScience tourde een week lang met een 9 meter lange Airstreamer waarin klanten werden ontvangen door Nederland
[Interview] René Zeedijk: MediaScience past slecht in lijstjes
De scheidslijn tussen media- en reclamebureaus wordt steeds vager, transparantie steeds belangrijker. Ontwikkelingen die René Zeedijk, Managing Partner bij MediaScience, alleen maar toejuicht
[Interview] René Zeedijk - MediaScience: "De consument bereiken kan iedereen, het gaat om het raken"
MediaScience is in de afgelopen jaren uitgegroeid van een trading desk tot een creatief campagnebureau
[Interview] René Zeedijk - MediaScience: "De consument bereiken kan iedereen, het gaat om het raken"
MediaScience is in de afgelopen jaren uitgegroeid van een trading desk tot een creatief campagnebureau
Eric Kip voorzitter MWG, René Zeedijk vice voorzitter
Eric Kip (Managing Director Exterion Media) neemt het stokje over van Ton Rozenstraten (CCO RTL)
MediaScience werkt voor Zonnatura
Zonnatura heeft MediaScience ingeschakeld om aan de juiste doelgroep te vertellen dat Zonnatura op aarde is om op een gemakkelijkere manier gezonder en lekkerder te eten.
Pathé Thuis kiest voor MediaScience
MediaScience gaat filmliefhebbers benaderen met korte boodschappen die ervoor zorgen dat meer mensen films gaan bestellen bij Pathé Thuis en huidige klanten vaker gaan bestellen
ING Cross Media Adverteerder 2017
Kwantitatief meetbaar, geen makkelijk merk, juist daarom des te knapper om dit merk op zo een praktische manier te presenteren qua dienstverlening.
MediaScience lanceert internationale tulpencampagne
MediaScience lanceert in samenwerking met Tulpen Promotie Nederland en Royal FloraHolland, een campagne om Hollandse tulpen te promoten, waarin micro-targeting een cruciale rol speelt
Sandra Hofstede Managing Director MediaScience
Sandra is een ervaren digitale ondernemer met 18 jaar digitale- en 10 jaar ondernemerservaring