Tag Resultaten

06-10-2016 12:29:00 | Hits: 6693417

Brandedcontentcampagne Bolletje via RTL en Qmusic
05-06-2019 | 09:37:22
RTL en Qmusic zetten hun eerder aangekondigde strategische alliantie in voor deze brandedcontentcampagne die in juni 2019 loopt
Mediaxplain* mediapartner Travix (CheapTickets)
02-10-2018 | 12:57:00
Naast een strategische rol bij het bepalen van de geïntegreerde middelenmix in de Benelux, is het marketing- en mediabureau verantwoordelijk voor de planning en buying van de offline media
Mediaxplain* nieuwe mediapartner John West
14-09-2018 | 09:12:20
Visconservenleverancier John West heeft Mediaxplain* verantwoordelijk gesteld voor zijn mediastrategie, -planning en –inkoop
Mediaxplain stelt Theijn en Westinga aan als directors
31-08-2018 | 08:42:00
Dirk Jan Theijn wordt finance director en Menno Westinga digital data & campaign director bij het mediabureau
Mediaxplain* aan de slag voor Vemedia
13-07-2018 | 13:30:02
Marketing- en mediabureau Mediaxplain* werkt voor consumer healthcare bedrijf Vemedia, producent van merkproducten als Valdispert, Vision en Roter
Mindshare wint Value Zipper Cup
04-06-2018 | 09:05:12
11 mannen- en 8 vrouwenteams van mediabureaus als Mindshare, UM, Havas, Abovo Media, iProspect, Mediaxplain* en Mediacom gingen de strijd met elkaar aan
Mediaxplain* start influencermarketingbureau XMPLE
26-04-2018 | 12:08:06
Omdat XMPLE onderdeel is van Mediaxplain* ontstaat de mogelijkheid om influencermarketing te integreren in de algehele mediastrategie
[Forum] Branded content: 4 inspirerende branded content cases
20-04-2018 | 10:47:00
Wekenlang hebben we inspiratie mogen ontvangen van marcom- en media-experts Michel Tiggelman, Elias Reinheimer, Christiaan van Betuw en Marcella van Velzen. Tot slot delen de panelleden hun favoriete branded content cases met ons
Mediaxplain* werkt voor Baderie
03-04-2018 | 18:20:00
Mediaxplain* gaat vanaf heden aan de slag voor Baderie. Tijdens een bureaupitch wist Mediaxplain* Baderie te overtuigen.
[Forum] Branded content: Van logo tot memory structure
30-03-2018 | 15:49:00
Dat de afzender van branded content te allen tijde bekend moet zijn is een gegeven voor het panel van marcom- en media-experts Michel Tiggelman, Elias Reinheimer, Christiaan van Betuw en Marcella van Velzen
Mediaxplain* zet in op video met overname Zelfspot
20-02-2018 | 13:36:00
Zelfspot is inmiddels volledig geïntegreerd in de dienstverlening van Mediaxplain*. Daarmee is de doorlooptijd tussen concept, creatie en livegang in media geminimaliseerd
[Forum] Branded content: Hoe onderscheidend moet branded content zijn?
15-02-2018 | 09:31:46
Op zoek naar het antwoord op deze vraag is de grootste afweging: moet je wel onderscheidend wíllen zijn? Tijdens ons panelgesprek hoorden we voors en tegens van marcom- en media-experts
[Forum] Branded content: 9 voorspellingen voor de toekomst
25-01-2018 | 14:53:00
Wat gaat er de komende jaren gebeuren op het gebied van branded content? Tijdens een panelgesprek blikken marcom- en media-experts Michel Tiggelman, Elias Reinheimer, Christiaan van Betuw en Marcella van Velzen vooruit
[Forum] Beïnvloedt branded content de verdeling van mediabudgetten?
03-01-2018 | 12:45:00
Wie is verantwoordelijk voor de productie van branded content? Marcom- en mediaexperts zijn te gast bij Value Zipper en geven advies
Overname Wisecrackers door Mediaxplain*
20-12-2017 | 10:24:59
Mediaxplain* neemt per januari 2018 het eigendom van mediabureau Wisecrackers over en houdt de merknaam actief in de markt
Mediaxplain* werkt voor Prijsvrij.nl
14-11-2017 | 14:53:00
Online reisorganisatie Prijsvrij.nl brengt haar PR activiteiten onder bij marketing- en mediabureau Mediaxplain*
[Panelgesprek] Succesvolle branded content: waar begin je?
09-11-2017 | 15:26:00
Stel, je wil als merk de eerste stappen zetten richting succesvolle branded content. Hoe pak je dat aan? Marcom- en mediaexperts Marcella van Velzen, Michel Tiggelman, Christiaan van Betuw en Elias Reinheimer zijn te gast bij Value Zipper en geven advies
[Panelgesprek] Succesvolle branded content: waar begin je?
09-11-2017 | 11:17:37
Marcom- en mediaexperts Marcella van Velzen, Michel Tiggelman, Christiaan van Betuw en Elias Reinheimer zijn te gast bij Value Zipper en geven advies
Nieuwe Digital Development Director en Research Director voor Mediaxplain*
08-11-2017 | 13:27:00
De constante zoektocht van Mediaxplain* naar vakgenoten heeft geresulteerd in het recruiten van twee nieuwe directors: Rolf van Houten en Marloes Rijnders
Babette Bakker Digital Media Consultant bij Mediaxplain*
04-10-2017 | 08:34:00
Strategische marketing- en mediabureau Mediaxplain* mag een nieuw gezicht toevoegen aan het team. Babette Bakker gaat aan de slag als Digital Media Consultant
Eerste werk Havas Lemz voor Bolletje
26-09-2017 | 14:11:38
Na een bureauoriëntatie is Havas Lemz aan de slag voor Bolletje. Vanuit een vernieuwde strategie is het eerste werk zichtbaar voor de Lichte Crackers
[Forum] Wat betekent het nieuwe inkoopregime van STER voor mediabureaus?
13-09-2017 | 08:14:00
De STER stop met het geven van zowel bureau- als vollumekorting 1 januari 2018.
Abricampagne VriendenLoterij bij JCDecaux
31-08-2017 | 22:02:00
Auto’s, fietsen, scooters en 375.000 geldprijzen tot 1 miljoen euro worden verloot tijdens de PrijzenMarathon van de VriendenLoterij.
Abricampagne VriendenLoterij bij JCDecaux
31-08-2017 | 10:02:00
Twee levensgrote 2D-varianten van Johnny de Mol en Gerard Joling tonen voorbijgangers een miljoenenprijs in een abri aan de Willemsparkweg in Amsterdam
Neneh Verburg consultant Mediaxplain*
01-08-2017 | 10:19:00
Verburg heeft een achtergrond in social media, contentproductie en influencermarketing en was voorheen werkzaam als Social Media Executive bij Moxie Amsterdam
Roorda en Mediaxplain* aan de slag voor Superunie
29-06-2017 | 10:56:00
Superunie, inkooporganisatie van dertien onafhankelijke retailorganisaties, lanceert de nieuwe communicatiecampagne van het merk g’woon
Mediaxplain* zet DOOH van JCDecaux in voor Aperol Spritz
06-06-2017 | 10:15:53
Mediaxplain* is inmiddels 5 jaar verantwoordelijk voor de optimalisatie van de mediastrategie van Aperol
Mediaxplain* aan de slag voor KWF Kankerbestrijding
24-04-2017 | 11:37:00
De activiteiten die Mediaxplain* gaat vervullen, zijn onder meer strategisch media-advies, mediaplanning en -inkoop
Mediaxplain* werkt voor Duits Verkeersbureau
03-02-2017 | 10:47:00
Het Duits Verkeersbureau heeft Mediaxplain* gekozen als PR partner
Manon Vermolen en Wouter Vonk naar Mediaxplain*
03-01-2017 | 11:58:28
Manon Vermolen en Wouter Vonk komen het team versterken als socialmediaplanner en financieel medewerker