Tag Resultaten

06-10-2016 12:29:00 | Hits: 2850061

Mediaxplain* mediapartner Travix (CheapTickets)
02-10-2018 | 12:57:00
Naast een strategische rol bij het bepalen van de geïntegreerde middelenmix in de Benelux, is het marketing- en mediabureau verantwoordelijk voor de planning en buying van de offline media
Mediaxplain* nieuwe mediapartner John West
14-09-2018 | 09:12:20
Visconservenleverancier John West heeft Mediaxplain* verantwoordelijk gesteld voor zijn mediastrategie, -planning en –inkoop
Mediaxplain stelt Theijn en Westinga aan als directors
31-08-2018 | 08:42:00
Dirk Jan Theijn wordt finance director en Menno Westinga digital data & campaign director bij het mediabureau
Mediaxplain* aan de slag voor Vemedia
13-07-2018 | 13:30:02
Marketing- en mediabureau Mediaxplain* werkt voor consumer healthcare bedrijf Vemedia, producent van merkproducten als Valdispert, Vision en Roter
Mindshare wint Value Zipper Cup
04-06-2018 | 09:05:12
11 mannen- en 8 vrouwenteams van mediabureaus als Mindshare, UM, Havas, Abovo Media, iProspect, Mediaxplain* en Mediacom gingen de strijd met elkaar aan
Mediaxplain* start influencermarketingbureau XMPLE
26-04-2018 | 12:08:06
Omdat XMPLE onderdeel is van Mediaxplain* ontstaat de mogelijkheid om influencermarketing te integreren in de algehele mediastrategie
[Forum] Branded content: 4 inspirerende branded content cases
20-04-2018 | 10:47:00
Wekenlang hebben we inspiratie mogen ontvangen van marcom- en media-experts Michel Tiggelman, Elias Reinheimer, Christiaan van Betuw en Marcella van Velzen. Tot slot delen de panelleden hun favoriete branded content cases met ons
Mediaxplain* werkt voor Baderie
03-04-2018 | 18:20:00
Mediaxplain* gaat vanaf heden aan de slag voor Baderie. Tijdens een bureaupitch wist Mediaxplain* Baderie te overtuigen.
[Forum] Branded content: Van logo tot memory structure
30-03-2018 | 15:49:00
Dat de afzender van branded content te allen tijde bekend moet zijn is een gegeven voor het panel van marcom- en media-experts Michel Tiggelman, Elias Reinheimer, Christiaan van Betuw en Marcella van Velzen
Mediaxplain* zet in op video met overname Zelfspot
20-02-2018 | 13:36:00
Zelfspot is inmiddels volledig geïntegreerd in de dienstverlening van Mediaxplain*. Daarmee is de doorlooptijd tussen concept, creatie en livegang in media geminimaliseerd
[Forum] Branded content: Hoe onderscheidend moet branded content zijn?
15-02-2018 | 09:31:46
Op zoek naar het antwoord op deze vraag is de grootste afweging: moet je wel onderscheidend wíllen zijn? Tijdens ons panelgesprek hoorden we voors en tegens van marcom- en media-experts
[Forum] Branded content: 9 voorspellingen voor de toekomst
25-01-2018 | 14:53:00
Wat gaat er de komende jaren gebeuren op het gebied van branded content? Tijdens een panelgesprek blikken marcom- en media-experts Michel Tiggelman, Elias Reinheimer, Christiaan van Betuw en Marcella van Velzen vooruit
[Forum] Beïnvloedt branded content de verdeling van mediabudgetten?
03-01-2018 | 12:45:00
Wie is verantwoordelijk voor de productie van branded content? Marcom- en mediaexperts zijn te gast bij Value Zipper en geven advies
Overname Wisecrackers door Mediaxplain*
20-12-2017 | 10:24:59
Mediaxplain* neemt per januari 2018 het eigendom van mediabureau Wisecrackers over en houdt de merknaam actief in de markt
Mediaxplain* werkt voor Prijsvrij.nl
14-11-2017 | 14:53:00
Online reisorganisatie Prijsvrij.nl brengt haar PR activiteiten onder bij marketing- en mediabureau Mediaxplain*
[Panelgesprek] Succesvolle branded content: waar begin je?
09-11-2017 | 15:26:00
Stel, je wil als merk de eerste stappen zetten richting succesvolle branded content. Hoe pak je dat aan? Marcom- en mediaexperts Marcella van Velzen, Michel Tiggelman, Christiaan van Betuw en Elias Reinheimer zijn te gast bij Value Zipper en geven advies
[Panelgesprek] Succesvolle branded content: waar begin je?
09-11-2017 | 11:17:37
Marcom- en mediaexperts Marcella van Velzen, Michel Tiggelman, Christiaan van Betuw en Elias Reinheimer zijn te gast bij Value Zipper en geven advies
Nieuwe Digital Development Director en Research Director voor Mediaxplain*
08-11-2017 | 13:27:00
De constante zoektocht van Mediaxplain* naar vakgenoten heeft geresulteerd in het recruiten van twee nieuwe directors: Rolf van Houten en Marloes Rijnders
Babette Bakker Digital Media Consultant bij Mediaxplain*
04-10-2017 | 08:34:00
Strategische marketing- en mediabureau Mediaxplain* mag een nieuw gezicht toevoegen aan het team. Babette Bakker gaat aan de slag als Digital Media Consultant
Eerste werk Havas Lemz voor Bolletje
26-09-2017 | 14:11:38
Na een bureauoriëntatie is Havas Lemz aan de slag voor Bolletje. Vanuit een vernieuwde strategie is het eerste werk zichtbaar voor de Lichte Crackers
[Forum] Wat betekent het nieuwe inkoopregime van STER voor mediabureaus?
13-09-2017 | 08:14:00
De STER stop met het geven van zowel bureau- als vollumekorting 1 januari 2018.
Abricampagne VriendenLoterij bij JCDecaux
31-08-2017 | 22:02:00
Auto’s, fietsen, scooters en 375.000 geldprijzen tot 1 miljoen euro worden verloot tijdens de PrijzenMarathon van de VriendenLoterij.
Abricampagne VriendenLoterij bij JCDecaux
31-08-2017 | 10:02:00
Twee levensgrote 2D-varianten van Johnny de Mol en Gerard Joling tonen voorbijgangers een miljoenenprijs in een abri aan de Willemsparkweg in Amsterdam
Neneh Verburg consultant Mediaxplain*
01-08-2017 | 10:19:00
Verburg heeft een achtergrond in social media, contentproductie en influencermarketing en was voorheen werkzaam als Social Media Executive bij Moxie Amsterdam
Roorda en Mediaxplain* aan de slag voor Superunie
29-06-2017 | 10:56:00
Superunie, inkooporganisatie van dertien onafhankelijke retailorganisaties, lanceert de nieuwe communicatiecampagne van het merk g’woon
Mediaxplain* zet DOOH van JCDecaux in voor Aperol Spritz
06-06-2017 | 10:15:53
Mediaxplain* is inmiddels 5 jaar verantwoordelijk voor de optimalisatie van de mediastrategie van Aperol
Mediaxplain* aan de slag voor KWF Kankerbestrijding
24-04-2017 | 11:37:00
De activiteiten die Mediaxplain* gaat vervullen, zijn onder meer strategisch media-advies, mediaplanning en -inkoop
Mediaxplain* werkt voor Duits Verkeersbureau
03-02-2017 | 10:47:00
Het Duits Verkeersbureau heeft Mediaxplain* gekozen als PR partner
Manon Vermolen en Wouter Vonk naar Mediaxplain*
03-01-2017 | 11:58:28
Manon Vermolen en Wouter Vonk komen het team versterken als socialmediaplanner en financieel medewerker
BBC Worldwide kiest Mediaxplain* voor aftrap nieuw seizoen hitserie Sherlock
30-12-2016 | 14:21:00
Het Britse BBC heeft na een bureau-oriëntatie mediabureau Mediaxplain* voor haar media-activiteiten gekozen
Efteling kiest voor Mediaxplain*
08-11-2016 | 10:07:00
Het bureau gaat de Efteling adviseren op het gebied van strategie, planning en inkoop van media
Lotte Janssen en Jeroen Vromen naar Mediaxplain
21-09-2016 | 12:27:00
Mediabureau Mediaxplain verwelkomt Lotte Janssen en Jeroen Vromen als onlinemediaconsultant en socialmediaconsultant
Mediaxplain* PR partner van Free a Girl
19-07-2016 | 11:35:00
Mediaxplain* verzorgt vanaf heden de PR activiteiten van Free a Girl. Hiermee is het bureau de eerste vaste partner van Free a Girl die zich inzet voor de PR
Mediaxplain* wint pitch LG Electronics
29-03-2016 | 10:57:00
LG gaat voor full-service mediabureau om totale visibility te optimaliseren
Michèle Vlas naar Mediaxplain*
01-03-2016 | 13:54:00
Per 1 februari is zij werkzaam als pr, content en activatie consultant bij het onafhankelijke strategische mediabureau
DOOH campagne van Sawadee live via DSP Adform bij CS Digital Media in samenwerking met Mediaxplain*
23-12-2015 | 10:59:00
Op 21 december is de eerste campagne via de DSP Adform live gegaan. De campagne is ontstaan uit een samenwerking tussen Mediaxplain*, Adform en CS Digital Media
Mediaxplain* lanceert MXProbe*
16-12-2015 | 10:05:00
Mediabureau Mediaxplain* lanceert MXProbe*. Door de nieuwe dienst profiteren adverteerders van effectieve digitale media-inzet zonder verborgen kosten
Mediaxplain* werkt voor GVB
11-12-2015 | 13:34:00
Mediaxplain* start de samenwerking met GVB met een campagne gericht op de nieuwe dienstregeling die 13 december ingaat
Mediaxplain* breidt dienstverlening uit naar weekenddagen
23-11-2015 | 10:51:00
Mediabureau Mediaxplain* opent vanaf 1 januari zeven dagen per week haar deuren
Mediaxplain*, Shoq Creative Studio en Big Bang werken voor VSM in nieuwe merkcampagne
02-11-2015 | 11:04:00
De campagne van VSM is ontwikkeld door Shoq Creative Studio in samenwerking met Big Bang en mediabureau Mediaxplain*
Mediaxplain* wint pitch College voor de Rechten van de Mens
30-10-2015 | 14:07:00
Mediaxplain* ontwikkelt een creatief campagneconcept en attendeert specifieke groepen op situaties waarin discriminatie nog vaak voorkomt.
Mediaxplain* werkt voor MERKZEKER
26-10-2015 | 15:43:00
Via MERKZEKER kunnen ondernemers een officiële merkregistratie verkrijgen en hun merk beschermen tegen inbreuk
Mediaxplain* werkt voor OpenMobile
08-10-2015 | 22:43:00
Na een introductie door de earned media specialisten van Mediaxplain* heeft de telecompionier het bureau als volledige media- en marketingpartner in armen genomen.
Lukas Foks naar Mediaxplain*
30-09-2015 | 13:26:00
Binnen Mediaxplain* is Lukas verantwoordelijk voor diverse opdrachtgevers van de PR afdeling
Mediaxplain* werkt voor Clementoni
17-09-2015 | 10:12:00
Clementoni heeft mediabureau Mediaxplain* geselecteerd om haar mediabelangen in Nederland te behartigen
Mediaxplain* werkt voor Lensway
29-06-2015 | 12:50:00
Mediabureau Mediaxplain* behartigt vanaf 15 mei de belangen van Lensway
Mediaxplain* wint Van Gogh Museum pitch
02-06-2015 | 23:29:00
Mediaxplain* behartigt vanaf april de mediabelangen van het Van Gogh Museum. Het mediabureau werd geselecteerd na een pitch waar 4 bureaus voor genodigd waren.
Mediaxplain* werkt voor BNR
13-04-2015 | 14:30:00
Vanaf 1 april behartigt Mediaxplain* de mediabelangen van BNR Nieuwsradio
Mediaxplain* werkt voor Nutrition & Santé
16-12-2014 | 14:47:00
Nutrition & Santé Benelux kiest Mediaxplain* voor haar mediastrategie
Mediaxplain* werkt voor Bolletje
11-12-2014 | 16:19:00
Bolletje heeft na een bureauoriëntatie Mediaxplain* geselecteerd om haar mediabelangen vanaf 2015 te behartigen
Jeffrey Kruk nieuwe Research Director Mediaxplain*
08-12-2014 | 11:09:00
Mediabureau Mediaxplain* stelt Jeffrey Kruk aan als Research Director
Floor Handjes versterkt PR-tak Mediaxplain*
06-11-2014 | 12:26:00
Onafhankelijk strategisch mediabureau Mediaxplain* stelt Floor Handjes (28) aan als fulltime aansturend Content & Activatie Specialist. Mediaxplain* liet haar oog vallen op deze nieuwe aanwinst vanwege haar jarenlange ervaring als PR-consultant
Mediaxplain* neemt mediabureau Eurizon over
24-02-2014 | 15:07:00
Het onafhankelijke strategische mediabureau Mediaxplain* neemt full service mediabureau Eurizon en het klantenportfolio over. Met de overname zet Mediaxplain* een lang voorbereide stap naar toetreding tot de internationale markt......
Mediaxplain* vestigt zich in Houthavens Amsterdam
02-09-2013 | 23:00:00
  Onafhankelijk strategisch mediabureau Mediaxplain* heeft vorige week haar intrek genomen in het IJdos gebouw in de Houthavens, dé mediahaven van Amsterdam. Met de komst van het mediabureau mag dit.....