Tag Resultaten

06-10-2016 12:29:00 | Hits: 5553907

[Cross Media Case 2018] Alexandra van Nieuwenhuijzen over de Schoon water voor iedereen-campagne
14-03-2018 | 16:45:00
Op 25 april worden de Cross Media Awards uitgereikt. De Schoon Water campagne is genomineerd voor de titel Cross Media Case van het Jaar. Aan het woord is Alexandra van Nieuwenhuijzen, Manager Marketing en Fondsenwerving bij Cordaid
[Commercial Review] Marlies Mols: Specsavers, Coop, IKEA
18-01-2017 | 11:43:00
Heibel tussen prijsvechters en audiciens kopte de Volkskrant nog afgelopen november. Niks nieuws onder de zon zou je zeggen
[Commercial Review] Marlies Mols: Reaal, de Consumentenbond, Ben
12-12-2016 | 13:29:00
De consument centraal. Geef hem het heft in handen, laat hem spreken en voedt hem op, moeten onderstaande merken gedacht hebben
[Commercial Review] Marlies Mols: Nibud, TomTom Sports, Philips
14-11-2016 | 12:05:00
Onderstaande campagnes proberen gedragsverandering teweeg te brengen en ieder op zijn eigen manier. Of om juist middels data en het duidelijk kennen van je consument relevante producten of diensten aan te bieden
[Commercial Review] Marlies Mols: Hornbach, NESCAFÉ Dolce Gusto, Royal Club
19-09-2016 | 09:23:00
Hoe maak ik geschikte content voor mijn merk? Een consument heeft de volledige keuzevrijheid in alle content die er maar beschikbaar is en jij als merk moet de aandacht gaan opeisen en krijgen. Voor contentmarketing heb je een lange adem nodig
[Commercial Review] Marlies Mols: Zilveren Kruis, Specsavers, KPN
04-07-2016 | 10:55:00
Van geïntegreerde campagnes word ik altijd meteen blij. Niet alleen nadenken over de paid media die je gaat inzetten, maar vooral vanuit je eigen owned media denken en deze inzetten als start van een campagne.
[Commercial Review] Marlies Mols: Tele2, PLUS Supermarkten, HEMA
09-05-2016 | 12:24:00
De juiste doelgroep vinden en targetten is makkelijker gezegd dan gedaan.
NH Hotel Group en Moxie Amsterdam introduceren NH Collection merk met VR 360 video
12-04-2016 | 15:33:00
De 360-graden video komt het best tot zijn recht via een VR-bril, waardoor de ervaring, mede door de 360-sound, zo dicht mogelijk wordt benaderd
[Commercial Review] Marlies Mols: Under Armour, MasterCard, SPORTLIFE
03-03-2016 | 12:41:00
Creativiteit staat op scherp! Aandacht vragen, maar dat ook daadwerkelijk krijgen is weer een uitdaging tussen alle aanwezige content. De keuze is reuze tenslotte…
[Commercial Review] Marlies Mols: KLM, Center Parcs, Fit For Free
08-01-2016 | 15:40:00
Mobile, mobile, mobile… Het device in 2016 wat je niet meer kan en mag ontkennen in je strategie. ‘Mobile first’ graag als dat nog steeds niet gedaan is.
[Commercial Review] Marlies Mols: Heineken, Tele2, Zalando en Calvin Klein
30-11-2015 | 11:05:00
Millenials blijven trending topic. Merken zijn op zoek naar deze early adaptors, want die zijn experimenteel genoeg om nieuwe producten of diensten te proberen.