Tag Resultaten

06-10-2016 12:29:00 | Hits: 2861954

DDB & Tribal Amsterdam geeft Wolford nieuw gezicht in de Spring Summer ’19 campagne
29-11-2018 | 12:24:00
Om relevant te blijven in de steeds veranderende modewereld heeft Wolford DDB & Tribal Amsterdam gevraagd te helpen bij een nieuwe strategische koers en een hedendaags gezicht
Denise Huisman Managing Director PHD Nederland
23-10-2018 | 15:48:01
Denise Huisman wordt per 1 januari 2019 Managing Director van PHD en volgt hiermee Floris Kok op. Denise Huisman is ruim vier jaar werkzaam bij PHD waar ze de rol van Strategy Director vervulde
PHD presenteert publicatie Merge | The closing gap between technology and us
28-08-2017 | 10:09:54
Aan de hand van business leaders, academici en onderzoekers wordt een toekomst verkend waarin consumenten zowel virtueel als biologisch zullen samengaan met technologie
[Interview] CMO Nicky Claeys over Domino’s
14-02-2017 | 13:57:00
Domino’s introduceert twee glutenvrije pizza’s: de margaritha en perfect pepperoni. Nu gezondheid steeds belangrijker wordt en fastfood uit menig dieet wordt verbannen, heeft CMO Nicky Claeys de taak om mensen toch aan de pizza te krijgen. We spreken haar over gluten, media-inzet en de toekomst
Floris Kok Managing Director PHD Nederland
07-02-2017 | 20:26:00
Floris Kok volgt Patrick Molleman op, die eerder deze maand benoemd is tot CEO van OmnicomMediaGroup
Patrick Molleman CEO Omnicom Media Group Netherlands
23-01-2017 | 15:40:00
Effective immediately, Omnicom Media Group EMEA, represented by regional CEO, Colin Gottlieb, has decided to appoint Patrick Molleman as its new CEO to run the Netherlands operation.
[Forum] Hoe zal de advertentiemarkt zich ontwikkelen in 2017?
03-01-2017 | 11:43:01
Hoe zal de advertentiemarkt zich ontwikkelen in 2017? We vragen het een aantal bepalende spelers in de markt.
[Forum] Wat moeten mediabureaus doen om relevant te blijven?
18-12-2016 | 22:35:00
De wereld van media- en reclamebureaus verandert razendsnel. Ze begeven zich op elkaars terrein, schurken tegen elkaar aan en ondertussen dendert innovatie voort. Wat moeten mediabureaus doen om relevant te blijven?
[Forum] Hoeveel creatie kunnen mediabureaus zinvol naar zich toetrekken?
11-12-2016 | 13:10:00
Mediabureaus gaan zich steeds meer op creatie richten. Ze ontwikkelen creatieve concepten, houden zich bezig met online- en steeds vaker ook offline creatie, nemen creatieven in dienst of richten zelfs complete creatieve afdelingen op.
[Interview] Patrick Molleman: PHD onderscheidt zich door haar eigenzinnige strategische en innovatieve karakter
02-12-2016 | 10:21:00
Patrick Molleman is CO van PHD. Hij staat op nummer 76 in DeMedia100. Wij spreken hem.
PHD werkt voor Rabobank
23-11-2016 | 12:55:00
Rabobank heeft PHD gekozen als nieuw mediabureau. Zij worden verantwoordelijk voor mediastrategie, planning en inkoop. Op de shortlist stond ook MEC
Holland America Line kiest voor PHD
06-10-2016 | 11:08:00
HAL heeft ambitieuze doelstellingen om de cruisemarkt in Nederland verder uit te bouwen en verdere groei in komende jaren te realiseren
PHD werkt voor ARAG
12-05-2016 | 10:50:00
PHD, onderdeel van OmnicomMediaGroup Nederland, heeft het ARAG-account gewonnen
PHD werkt voor Noorderdierenpark Emmen
30-06-2015 | 15:03:00
PHD wordt verantwoordelijk voor de media strategie, -planning en –inkoop voor dierenpark Emmen en het nieuwe WILDLANDS Adventure Zoo Emmen