Tag Resultaten

06-10-2016 12:29:00 | Hits: 2218546

Vijf bureaus winnen aanbesteding Rijksoverheid
15-10-2018 | 10:41:00
De Rijksoverheid heeft via een aanbestedingsprocedure vijf bureaus geselecteerd met wie het een raamovereenkomst wil sluiten voor de komende twee jaar. De gekozen bureaus zijn: Roorda, Open Now. Icm TBWA en D&B, Cheil, Noise en MMS Groep
Herstructurering bij Publicis One
25-07-2018 | 11:37:00
Publicis One organiseert zich in België en Nederland steeds nadrukkelijker rond grensoverschrijdende accounts. Deze krachtenbundeling leidt tot meer samenwerking tussen de tien labels en tussen de Belgische en Nederlandse landenvestiging
Jos Wolsing van Zenith naar WindShareFund
03-07-2018 | 16:41:57
Jos Wolsing komt het team van WindShareFund versterken in de rol van Head of Marketing & Communications
Publicis Groupe lanceert AI platform Marcel
24-05-2018 | 15:41:00
Elke werknemer van Publicis wordt door Marcel in staat gesteld om de kracht en kennis van 80.000 collega’s te gebruiken
Publicis One verhuist naar Geesinkweg in Amsterdam
25-04-2018 | 18:52:19
Vanaf 30 april is Publicis One met haar 400 specialistische talenten (weer) de trotse bewoner van de Adammium, aan de Joop Geesinkweg 209 in Amsterdam
[Forum] Branded content: 4 inspirerende branded content cases
20-04-2018 | 10:47:00
Wekenlang hebben we inspiratie mogen ontvangen van marcom- en media-experts Michel Tiggelman, Elias Reinheimer, Christiaan van Betuw en Marcella van Velzen. Tot slot delen de panelleden hun favoriete branded content cases met ons
[Forum] Branded content: Van logo tot memory structure
30-03-2018 | 15:49:00
Dat de afzender van branded content te allen tijde bekend moet zijn is een gegeven voor het panel van marcom- en media-experts Michel Tiggelman, Elias Reinheimer, Christiaan van Betuw en Marcella van Velzen
Publicis maakt campagne voor Renault
27-03-2018 | 17:43:00
Publicis Amsterdam ontwikkelt een campagne voor Renault bedrijfswagens die heersende conventies doorbreekt en onder het motto Bedrijfswagens voor de vakman vrouwelijk vakmanschap eert
DigitasLBi verandert naam in Digitas
12-03-2018 | 16:55:00
Sinds de fusie tussen Digitas en LBi in 2013 is het bureau geïntegreerd tot een verenigd, wereldwijd netwerk, met één missie, doel en cultuur
[Forum] Branded content: Hoe onderscheidend moet branded content zijn?
15-02-2018 | 09:31:46
Op zoek naar het antwoord op deze vraag is de grootste afweging: moet je wel onderscheidend wíllen zijn? Tijdens ons panelgesprek hoorden we voors en tegens van marcom- en media-experts
Initiative en Publicis One maken campagne Hey! Het is oké, maak depressie bespreekbaar
08-02-2018 | 15:35:19
Hey! Het is oké, maak depressie bespreekbaar, is een initiatief van het Ministerie van VWS
[Forum] Branded content: 9 voorspellingen voor de toekomst
25-01-2018 | 14:53:00
Wat gaat er de komende jaren gebeuren op het gebied van branded content? Tijdens een panelgesprek blikken marcom- en media-experts Michel Tiggelman, Elias Reinheimer, Christiaan van Betuw en Marcella van Velzen vooruit
16-jarige Illaysja CEO van Zenith
25-01-2018 | 13:00:19
Ruim 200 kinderen nemen vandaag voor één dag de baan over van Nederlandse CEO’s, politici en hoofdredacteuren
[Forum] Beïnvloedt branded content de verdeling van mediabudgetten?
03-01-2018 | 12:45:00
Wie is verantwoordelijk voor de productie van branded content? Marcom- en mediaexperts zijn te gast bij Value Zipper en geven advies
[Vacatures] Zenith zoekt Operations Manager
04-12-2017 | 13:25:00
Zenith, the ROI Agency, is een internationaal mediabureau en onderdeel van Publicis One. Wij werken voor grote internationale adverteerders als L’Oreal en Nestlé, maar ook voor mooie lokale merken als LOI en Triodos Bank
[Panelgesprek] Succesvolle branded content: waar begin je?
09-11-2017 | 15:26:00
Stel, je wil als merk de eerste stappen zetten richting succesvolle branded content. Hoe pak je dat aan? Marcom- en mediaexperts Marcella van Velzen, Michel Tiggelman, Christiaan van Betuw en Elias Reinheimer zijn te gast bij Value Zipper en geven advies
[Panelgesprek] Succesvolle branded content: waar begin je?
09-11-2017 | 11:17:37
Marcom- en mediaexperts Marcella van Velzen, Michel Tiggelman, Christiaan van Betuw en Elias Reinheimer zijn te gast bij Value Zipper en geven advies
Dirk van den Bosch verlaat Publicis One Nederland
30-10-2017 | 08:49:00
De afgelopen anderhalf jaar was Van den Bosch, samen met Cornelie Weller, CEO van Publicis One in Nederland
Bart van Wanrooij Managing Director Move
03-08-2017 | 09:05:00
Bart van Wanrooij komt bij MSLGroup (Publicis Groupe) vandaan, waar hij Creative Director was
Mischa Schreuder en Ramon Stalenhoef creatieve directie Publicis One
01-06-2017 | 18:14:00
Mischa Schreuder en Ramon Stalenhoef stappen over van TBWA om de creatieve directie te voeren over de creatieve labels van Publicis One
DigitasLBi en Audi gaan de strijd aan tegen bannerblindheid
14-04-2017 | 12:39:37
Om de attentiewaarde van online uitingen te verhogen, introduceert DigitasLBi haar volgende innovatie: 3D-banners.
Aart Kok overleden
04-04-2017 | 15:40:00
Kok was, naast Head of Trading bij VivaKi eXchange, sinds 2005 verbonden aan Publicis Groupe/Starcom/ZenithOptimedia
[Vacatures] Publicis One zoekt Programmatic Consultant
26-02-2017 | 23:24:00
In deze functie werk je met data en techniek, gekoppeld aan content. Je werkt volledig geïntegreerd binnen de verschillende klantenteams.
[Vacatures] Publicis One zoekt Digital Consultant
26-02-2017 | 22:26:00
Publicis One is de overkoepelende organisatie van onder meer Starcom & ZenithOptimedia. Bij beide medialabels zijn we op zoek naar een Digital Consultant
[Forum] Hoe zal de advertentiemarkt zich ontwikkelen in 2017?
03-01-2017 | 11:43:01
Hoe zal de advertentiemarkt zich ontwikkelen in 2017? We vragen het een aantal bepalende spelers in de markt.
[Forum] Wat moeten mediabureaus doen om relevant te blijven?
18-12-2016 | 22:35:00
De wereld van media- en reclamebureaus verandert razendsnel. Ze begeven zich op elkaars terrein, schurken tegen elkaar aan en ondertussen dendert innovatie voort. Wat moeten mediabureaus doen om relevant te blijven?
[Interview] Marc Verschoor, ZenithOptimedia: Owned assets van klanten zijn cruciaal
17-12-2016 | 12:01:00
Marc Verschoor is COO bij ZenithOptimedia. Wij spreken hem.
[Commercial Review] Marlies Mols: Reaal, de Consumentenbond, Ben
12-12-2016 | 13:29:00
De consument centraal. Geef hem het heft in handen, laat hem spreken en voedt hem op, moeten onderstaande merken gedacht hebben
[Commercial Review] Marlies Mols: Nibud, TomTom Sports, Philips
14-11-2016 | 12:05:00
Onderstaande campagnes proberen gedragsverandering teweeg te brengen en ieder op zijn eigen manier. Of om juist middels data en het duidelijk kennen van je consument relevante producten of diensten aan te bieden
[Commercial Review] Marlies Mols: Hornbach, NESCAFÉ Dolce Gusto, Royal Club
19-09-2016 | 09:23:00
Hoe maak ik geschikte content voor mijn merk? Een consument heeft de volledige keuzevrijheid in alle content die er maar beschikbaar is en jij als merk moet de aandacht gaan opeisen en krijgen. Voor contentmarketing heb je een lange adem nodig
Linda Boks verlaat ZenithOptimedia
15-09-2016 | 16:16:00
De contouren van de nieuwe Publicis One organisatie in Nederland worden steeds duidelijker. De eerste integratiefase om vanuit de verschillende bureaumerken een sterke gezamenlijke propositie te maken, is nu achter de rug.
[Column] Ruud van der Zee: De momentconsument
24-08-2016 | 11:34:00
Consumenten worden steeds minder voorspelbaar en veranderen zo maar van het ene op het andere moment van voorkeuren en gedrag
[Commercial Review] Marlies Mols: Tele2, SEAT, NCOI
22-08-2016 | 10:44:00
Data driven marketing wordt gelukkig steeds meer de toekomst. Langetermijndenken, daar houd ik wel van. Niet alleen nadenken over de huidige campagne, maar juist verder denken.
[Column] Duncan Ward: Digital target audiences: deel je owned data
17-07-2016 | 22:38:00
CRM data, Facebook audiences, web analytics. Hoe maak jij gebruik van de meest waardevolle bron van online informatie: owned data?
[Commercial Review] Marlies Mols: Zilveren Kruis, Specsavers, KPN
04-07-2016 | 10:55:00
Van geïntegreerde campagnes word ik altijd meteen blij. Niet alleen nadenken over de paid media die je gaat inzetten, maar vooral vanuit je eigen owned media denken en deze inzetten als start van een campagne.
[Interview] Linda Boks over data en creativiteit
24-06-2016 | 13:32:00
Linda Boks is CEO van ZenithOptimedia. Zij is naar Cannes gekomen om zich te verdiepen in hoe data kunnen worden aangewend voor creativiteit.
[Column] Anke Kuik: 10 best practices om het beste uit data driven marketing te halen
07-06-2016 | 12:26:00
Steeds meer websites en ad formaten kunnen programmatic worden ingezet. Twee jaar geleden werd er nog gezegd dat een home page take over nóóit via technologie beschikbaar zou komen, vandaag de dag kan dit en breiden mogelijkheden zich verder uit met onder andere native ads en interactieve video
[Column] Marc Verschoor: Algoritmes zijn booming business
24-05-2016 | 13:55:00
Algoritmes zijn booming business. Onlangs is door een aantal grote investeerders een bedrijf opgestart dat 400 prefab algoritmes aanbiedt.
[Commercial Review] Marlies Mols: Tele2, PLUS Supermarkten, HEMA
09-05-2016 | 12:24:00
De juiste doelgroep vinden en targetten is makkelijker gezegd dan gedaan.
Nomad Foods Europe kiest Zenith als Europees mediabureau
18-04-2016 | 10:28:00
Nomad Foods Europe heeft Zenith aangesteld voor het beheren van haar Europese mediacommunicatie en vervangt hiermee huidige bureaus Havas Media, Initiative, Virta en Mediacom
NH Hotel Group en Moxie Amsterdam introduceren NH Collection merk met VR 360 video
12-04-2016 | 15:33:00
De 360-graden video komt het best tot zijn recht via een VR-bril, waardoor de ervaring, mede door de 360-sound, zo dicht mogelijk wordt benaderd
[Column] Diana Ostermeijer: Kwalitatievere GRP tijdens ‘me time’
24-03-2016 | 16:50:00
Begin deze maand verscheen een nieuwsbericht waarin stond dat mannen en vrouwen evenveel vrije tijd hebben, maar dat mannen makkelijker kunnen ontspannen.
[Commercial Review] Marlies Mols: Under Armour, MasterCard, SPORTLIFE
03-03-2016 | 12:41:00
Creativiteit staat op scherp! Aandacht vragen, maar dat ook daadwerkelijk krijgen is weer een uitdaging tussen alle aanwezige content. De keuze is reuze tenslotte…
Drastische wijziging Google AdWords: geen ads meer aan de rechterzijde
25-02-2016 | 07:53:00
Google bevestigt dat er sinds eind 2015 een nieuwe lay-out van Search Engine Results Pages (SERPs) wordt gehanteerd. Sinds maandag 22 februari 2016 is de nieuwe lay-out ook in Nederland doorgevoerd.
[Column] Tale Meester: Adblockers. Eigen schuld, dikke bult. Maar wat nu?
18-02-2016 | 12:25:00
Laten we even bij het begin beginnen. Wat zijn adblockers precies? Adblock is een gemakkelijk te installeren add-on, voor “een internet zonder vervelende reclames!”
[Column] Diana Ostermeijer: Een nieuw jaar, een nieuwe definitie voor sociale klasse
18-01-2016 | 00:03:00
Dit jaar wordt een belangrijke verbetering doorgevoerd in de diverse bereiksonderzoeken. De beoordeling van wie tot een hoge of lage sociale klasse behoort, wordt een stuk nauwkeuriger.
[Commercial Review] Marlies Mols: KLM, Center Parcs, Fit For Free
08-01-2016 | 15:40:00
Mobile, mobile, mobile… Het device in 2016 wat je niet meer kan en mag ontkennen in je strategie. ‘Mobile first’ graag als dat nog steeds niet gedaan is.
[Forum Advertentiemarkt 2016] Ralph Sluis en Anke Kuik: Adverteerders gaan optimaal gebruik maken van data, ad- en marketingtechnologie
02-01-2016 | 11:18:19
2016 wordt het jaar waar de digitale transitie binnen de advertentiemarkt bij alle adverteerders goed wordt doorgevoerd. Technologie heeft al geruime tijd aangetoond toegevoegde waarde te kunnen leveren.
[Forum] Hoe ontwikkelt de advertentiemarkt zich in 2016?
02-01-2016 | 11:14:00
Met enige regelmaat leggen wij een aantal bepalende spelers in de markt een vraag voor. Deze keer is dat: Hoe ontwikkelt de advertentiemarkt zich in 2016?
Starcom Quality Index de volgende stap in marktverandering voor digitale inkoop van cpm naar kwaliteit ‘tijd in beeld’ en ‘doelgroep’
21-12-2015 | 10:20:00
Het digitale ecosysteem is vervuild met non-human traffic en het gebrek aan inzichtelijkheid van impressies in combinatie met tijd in beeld.
[Commercial Review] Marlies Mols: Heineken, Tele2, Zalando en Calvin Klein
30-11-2015 | 11:05:00
Millenials blijven trending topic. Merken zijn op zoek naar deze early adaptors, want die zijn experimenteel genoeg om nieuwe producten of diensten te proberen.
[Column] Harm Jaap Hartmans: Trends, Touchpoints en hoe op de feiten vooruit te lopen
14-11-2015 | 12:34:00
We hebben een trendy vak. Uit angst om achter de feiten aan te lopen, lopen we liever op de feiten vooruit. We volgen de trends nauwgezet en zetten die het liefst ook nog even lekker aan.
[Column] Anke Kuik: Programmatic vormt steeds meer de kern van de marketingstrategie van de adverteerder
01-10-2015 | 16:06:00
Wat betekent de opkomst van automated trading voor de operatie en toekomst van mediabureaus?
[Column] Tijmen van der Meer: Google Trends essentieel voor digitale campagnes
07-09-2015 | 19:33:00
Google biedt een aantal krachtige hulpmiddelen voor marketeers, één daarvan is Google Trends. Google Trends biedt informatie over zoekwoorden op basis van zoekvolume over de hele wereld.
Josh Kröse - Twitter Advertising
13-03-2014 | 11:33:00
“Als je kunt Twitteren, kun je adverteren op Twitter”, zegt Ravi Narsimhan, product manager bij het bedrijf. “Het enige wat je nodig hebt is een Twitter account en een credit card”.