Tag Resultaten

06-10-2016 12:29:00 | Hits: 2218549

UM Studios ontwikkelt brandedcontentcampagne voor Zuid-Afrikaans bureau voor toerisme
07-11-2018 | 09:54:14
South African Tourism (SAT) is een samenwerking aangegaan met De Persgroep, Talpa Media en RTL. UM/UM Studios is verantwoordelijk voor de campagne
UM Studios ontwikkelt brandedcontentcampagne voor Zuid-Afrikaans bureau voor toerisme
02-11-2018 | 11:04:00
South African Tourism (SAT) is een samenwerking aangegaan met De Persgroep, Talpa Media en RTL. UM/UM Studios is verantwoordelijk voor de campagne
Lemon Scented Tea maakt campagne voor Nuon
23-10-2018 | 13:41:00
Nuon lanceert de Waardeerkant. De kaart is onderdeel van de Ome Jan-campagne, waarin Nuon blijvende klanten beloond met korting op hun energierekening
UM realiseert custom made partnership met Persgroep voor ECCO
16-10-2018 | 17:10:00
Om haar ontwerpen beter onder de aandacht te brengen is schoenenmerk ECCO een samenwerking aangegaan met de Persgroep en styliste en influencer Manon Meijers
MWG: zetten adverteerders en consultants de bureauwereld onder druk?
19-09-2018 | 12:14:00
Twee grote trends in de branche werden bediscussieerd tijdens de Algemene Mediabeschouwingen van MWG: lokale mediapartijen versus techreuzen en bureaus versus consultants
[Vacatures] UM zoekt consultant
17-08-2018 | 13:41:00
Als Consultant weet jij precies wat onze klanten nodig hebben, zelfs als ze er niet expliciet om vragen. Je bent goed in het vertalen debriefings naar vlijmscherpe mediastrategieën, en zorgt ervoor dat onze specialisten precies weten wat ze moeten doen
UM en Rapport presenteren eerste dynamic campagne op Schiphol
19-07-2018 | 10:38:00
Advertising inkopen met behulp van een online trigger op vluchttijden en gates. UM en Rapport zetten als eerste, voor hun klant Lotto, ‘dynamic buying’ in bij Schiphol Media
Mindshare wint Value Zipper Cup
04-06-2018 | 09:05:12
11 mannen- en 8 vrouwenteams van mediabureaus als Mindshare, UM, Havas, Abovo Media, iProspect, Mediaxplain* en Mediacom gingen de strijd met elkaar aan
[Interview] Michiel Veugelers over zijn nieuwe rol binnen IPG Mediabrands
01-05-2018 | 10:50:00
Michiel Veugelers, inmiddels 14 jaar in dienst bij UM/IPG Mediabrands, is per mei 2018 marketingcommunicatiemanager van IPG Mediabrands Netherlands. In deze nieuwe rol is hij verantwoordelijk voor de professionalisering van de in- en externe communicatie over IPG Mediabrands en de mediabedrijven
Michiel Veugelers marketingcommunicatiemanager IPG Mediabrands Netherlands
01-05-2018 | 10:33:00
De nieuwe functie is gecreëerd om de in- en externe communicatie over IPG Mediabrands en de mediabedrijven verder te professionaliseren
[Forum] Branded content: 4 inspirerende branded content cases
20-04-2018 | 10:47:00
Wekenlang hebben we inspiratie mogen ontvangen van marcom- en media-experts Michel Tiggelman, Elias Reinheimer, Christiaan van Betuw en Marcella van Velzen. Tot slot delen de panelleden hun favoriete branded content cases met ons
[Forum] Branded content: Van logo tot memory structure
30-03-2018 | 15:49:00
Dat de afzender van branded content te allen tijde bekend moet zijn is een gegeven voor het panel van marcom- en media-experts Michel Tiggelman, Elias Reinheimer, Christiaan van Betuw en Marcella van Velzen
[Forum] Branded content: Hoe onderscheidend moet branded content zijn?
15-02-2018 | 09:31:46
Op zoek naar het antwoord op deze vraag is de grootste afweging: moet je wel onderscheidend wíllen zijn? Tijdens ons panelgesprek hoorden we voors en tegens van marcom- en media-experts
[Forum] Branded content: 9 voorspellingen voor de toekomst
25-01-2018 | 14:53:00
Wat gaat er de komende jaren gebeuren op het gebied van branded content? Tijdens een panelgesprek blikken marcom- en media-experts Michel Tiggelman, Elias Reinheimer, Christiaan van Betuw en Marcella van Velzen vooruit
[Interview] Marketingdirecteur Coca-Cola Nederland Jeroen Lampe over Fuze Tea
08-01-2018 | 14:54:00
Coca-Cola introduceerde onlangs het ijstheemerk Fuze Tea op de Nederlandse markt. Het is de grootste merkintroductie sinds Coca-Cola Zero, tien jaar geleden. Toch bleef het nog gissen naar hoe de introductiecampagne wordt ingestoken. Wij vragen het Jeroen Lampe, marketingdirecteur van Coca-Cola Nederland
[Interview] Ido Sharon over Wayne Parker Kent
04-01-2018 | 14:40:12
Voor Wayne Parker Kent was 2017 een jaar vol dynamiek. Er was de lancering van Famme Baby, de overname van One More Thing, de strategische investering van Mediahuis, de lancering van Wayne Parker Kent in België en de groei van contentmarketingbureau The Agency. We spreken met Ido Sharon, Commercial Director bij Wayne Parker Kent
[Forum] Beïnvloedt branded content de verdeling van mediabudgetten?
03-01-2018 | 12:45:00
Wie is verantwoordelijk voor de productie van branded content? Marcom- en mediaexperts zijn te gast bij Value Zipper en geven advies
[Column] Michiel Veugelers: Product placement in films; hoe het niet moet!
21-12-2017 | 11:32:09
Door Johan Nijenhuis en Co werd ik uitgenodigd voor de première van de nieuwste Nederlandse romcom Gek van Geluk (nu in de bioscoop). Door de goede cast en een luchtig verhaal prima vermaak voor de laatste donkere dagen van dit jaar
[Panelgesprek] Succesvolle branded content: waar begin je?
09-11-2017 | 15:26:00
Stel, je wil als merk de eerste stappen zetten richting succesvolle branded content. Hoe pak je dat aan? Marcom- en mediaexperts Marcella van Velzen, Michel Tiggelman, Christiaan van Betuw en Elias Reinheimer zijn te gast bij Value Zipper en geven advies
[Panelgesprek] Succesvolle branded content: waar begin je?
09-11-2017 | 11:17:37
Marcom- en mediaexperts Marcella van Velzen, Michel Tiggelman, Christiaan van Betuw en Elias Reinheimer zijn te gast bij Value Zipper en geven advies
Praxis en NOISE ontwikkelen campagne voor de makers
04-10-2017 | 09:45:00
In iedereen schuilt een maker. Een instinct om zelf dingen te repareren, te renoveren of te creëren. Daar draait het in de geïntegreerde Praxis-campagne om.
UM Studios en Bloemenbureau Holland creëren The Green Gallery Green Screen adblocker
26-09-2017 | 15:26:00
UM Studios creëert The Green Gallery Green Screen adblocker in samenwerking met IMA (Influencer Marketing Agency) en Superhero Cheesecake
[Party!] Nederlands MediaNetwerk is te gast bij... IPG Mediabrands
22-09-2017 | 13:51:00
IPG Mediabrands heeft het kantoor in Amsterdam Zuidoost verruilt voor een kantoor onder de rook van de Zuidas.
Brego Keller ceo UM
06-09-2017 | 11:57:00
IPG Mediabrands Nederland benoemt Brego Keller per 1 november als ceo van UM. Brego volgt in deze functie Rik Ruts op die mediabureau UM heeft verlaten
ABN Amro op zoek naar mediabureau
25-07-2017 | 10:13:43
ABN Amro gaat door middel van een pitch op zoek naar een (nieuw) mediabureau. Het huidige bureau, UM, is ook uitgenodigd door de bank
CEO Rik Ruts vertrekt bij UM
18-05-2017 | 09:45:00
Rik Ruts heeft besloten om na ruim vier jaar te vertrekken als CEO van mediabureau UM. Hij vindt het tijd voor een nieuwe uitdaging
[Onderzoek] UM: Merken moeten inspelen op het moment van Nu
12-05-2017 | 13:16:00
In het tijdperk waarin consumenten een on-demand mindset hebben, moeten merken zich hieraan aanpassen om relevantie te bieden in het hier en nu
EXACT kiest voor UM
23-03-2017 | 10:17:49
UM is zowel nationaal als internationaal verantwoordelijk voor de strategie, planning, inkoop en optimalisatie van de media-inzet
[Interview] Diederik Breijer: "Creatie is een onlosmakelijk deel van de activiteiten van IPG Mediabrands geworden"
26-11-2016 | 11:44:00
Diederik Breijer, CEO IPG Mediabrands, is genomineerd voor DeMedia100-2017. Wij spreken hem.