Tag Resultaten
[Vacatures] UM zoekt een Strategy Consultant
UM is per direct op zoek naar een Strategy Consultant
[Vacatures] UM zoekt een Campaign Manager
UM is per direct op zoek naar een Campaign Manager
[Vacatures] UM zoekt een Business Manager
UM is per direct op zoek naar een Business Manager
[Vacatures] UM zoekt een Connection Consultant
UM is per direct op zoek naar een Connection Consultant
Meest gelezen columns 2021
In 2021 mochten wij ons verheugen in de warme belangstelling van onze wakkere columnisten. Hier een selectie van de meest gelezen columns van het jaar
2021 in de beste 100 interviews
We kunnen het krankzinnig bijzonder jaar 2021 niet zomaar achter ons laten. En daarom kijken we op het jaar terug met onze 100 beste interviews
[Vacatures] UM zoekt een Process & Support Manager
UM is per direct op zoek naar een Process & Support Manager
Pathé najaarscampagne: de kracht van filmbeleving op het grote doek
Pathé legt in zijn najaarscampagne nadruk op de kracht van het kijken van films op het grote, witte doek. Het film kijken in de bioscoop is een ervaring die op geen enkele manier is te evenaren
UM X Reprise verkrijgt volledige media-account Pathé
Na een bureauoriëntatie heeft Pathé ervoor gekozen om alle on- en offline media-activiteiten volledig bij UM X Reprise onder te brengen
[Column] Paola Cassone: Open for business
Ja, we zijn er bijna. Of het nu 5 of 9 juni wordt, of de kroegen nog moeten wachten of niet, de langste lockdown van onze geschiedenis na de Tweede Wereldoorlog wordt langzaam maar zeker opgeheven
[Column] Arthur Terpstra: NPO 3FM op FM is niet meer te verdedigen
Ik moest even knipperen toen ik gisteren op de kwaliteitssite GeenStijl een grafiekje zag van het marktaandeel van NPO 3FM in de afgelopen 20 jaar. Uiteraard is het wel bekend dat NPO 3FM in de hoek zit waar de klappen vallen, maar het was wel weer even een wake-upcall
[Forum] Trends in Branded Content 2021
Van Podcasts, gaming tot TikTok, trends die genoemd worden voor 2021. Wij vroegen een aantal experts welke trends op het gebied van branded content zij zien voor het jaar 2021