Tag Resultaten
NPO Radio 2 domineert in eerste halfjaar, Radio Veronica heeft het moeilijk
NPO Radio 2 greep het afgelopen halfjaar de macht in radioland, bij de jongere luisteraars strijden Radio 538 en Qmusic om de toppositie. Een analyse van Evert Bronkhorst, strategy director van Vizeum
[Interview] Aaltje Wiersma en Charissa de Koning (TMG) over #lekkergeregeld
Onlangs lanceerde TMG de tweede #lekkergeregeld-campagne voor Reaal. Wij spreken Aaltje Wiersma, crossmedia- en projectmanager van TMG, en Charissa de Koning, project- en performancemanager van TMG.
Dentsu Aegis Network Benelux krijgt Melanie Vermolen als Business Development Director
Michael Nederlof volgt Vermolen per direct op als Managing Director van Vizeum Nederland, onderdeel van Dentsu Aegis Network
[Forum] De rol van branded content binnen een mediaplan
Mediabureaus merken dat adverteerders steeds vaker om branded content vragen, voor bijna iedere campagne. Marketingcommunicatie en media experts Els Wijnstekers, Michael Willems, Evert Bronkhorst en Henk Burgerhout geven hun visies over de rol van branded content binnen een mediaplan
Pech voor Freek Vonk in commercial Reaal
Freek Vonk speelt weer een opvallende rol in de nieuwe commercials van verzekeraar Reaal, ontwikkeld door reclamebureau Etcetera
Rituals laat reizigers ontspannen in hammam-abri
De speciale hammam-abri is het resultaat van een samenwerking tussen Rituals, Vizeum, Posterscope en JCDecaux en is tot 28 juni te zien in de Van Baerlestraat in Amsterdam