Tag Resultaten
Acht nominaties Cross Media Case 2022
De acht nominaties voor Cross Media Case 2022 zijn bekend. Welk case wordt de opvolger van 300 jaar MeesPierson in 40.000 stukjes van BrandBase
Persil maakt met Wavemaker miniserie over wassen
Persil heeft met een miniserie waarin bekende Nederlanders en hun wasgewoontes worden gefilmd, een vervolg gemaakt op de campagne Persil’s Picture Perfect
Milka – De Smaak van Nederland Zilveren Cross Media Case van het Jaar 2020
Op 1 juli 2020 worden de Cross Media Awards 2020 uitgereikt. Wavemaker draagt de campagne Milka – De Smaak van Nederland voor als Cross Media Case. We spreken met Rhandy Biemans van Milka over deze campagne
[Vacatures] WAVEMAKER zoekt Content Director
WAVEMAKER is op zoek naar een fulltime Content Director voor de kantoorlocatie in Amsterdam
[Vacatures] WAVEMAKER zoekt Graphic Designer
WAVEMAKER is een agency bemand door een nieuwe generatie communicatiepioniers. Wij combineren onze skills in innovatieve mediaplanning met creativiteit geboren in het tijdperk van social media
[Vacatures] WAVEMAKER zoekt copywriter
Wavemaker Content is een Digital Creative Agency bemand door een nieuwe generatie communicatiepioniers. We maken deel uit van het wereldwijde Wavemaker-netwerk, maar hebben tegelijk een ambitieuze startupmentaliteit
[Vacatures] WAVEMAKER zoekt Data Analyst
In hartje Amsterdam zit Wavemaker in het Amsteldok campus, de nieuwe creatieve en sociale hub voor alle WPP collega’s. Wavemaker is op zoek naar een Data Analyst voor de afdeling Wavemaker Analytics&Insights
[Vacatures] WAVEMAKER zoekt Graphic Designer
WAVEMAKER is een agency bemand door een nieuwe generatie communicatiepioniers. Wij combineren onze skills in innovatieve mediaplanning met creativiteit geboren in het tijdperk van social media.
[Vacatures] Wavemaker zoekt AV Specialist
De AV Specialist is verantwoordelijk voor het managen van de relaties met de aan hem/haar toegewezen klanten van Wavemaker door het afleveren van kwalitatief, innovatief en effectief AV advies binnen de gestelde communicatie doelstellingen
[Vacatures] WAVEMAKER zoekt een Digital Specialist
WAVEMAKER zoekt een Digital Specialist. WAVEMAKER is een Media, Content en Technology Agency in Amsterdam, waarbij content in het hart van onze propositie staat
[Vacatures] WAVEMAKER zoekt Creative Director
WAVEMAKER is op zoek naar een Creative Director. WAVEMAKER is een Media, Content en Technology Agency in Amsterdam, waarbij content in het hart van onze propositie staat
[Vacatures] WAVEMAKER zoekt een Senior Digital Planner
WAVEMAKER is op zoek naar een Senior Digital Planner. WAVEMAKER is een Media, Content en Technology Agency in Amsterdam, waarbij content in het hart van onze propositie staat
[Vacatures] WAVEMAKER zoekt een Social Media Manager
WAVEMAKER is op zoek naar een Client Manager. WAVEMAKER is een Media, Content en Technology Agency in Amsterdam, waarbij content in het hart van onze propositie staat
[Vacatures] WAVEMAKER zoekt een Client Lead
WAVEMAKER zoekt een Client Lead. WAVEMAKER is een Media, Content en Technology Agency in Amsterdam, waarbij content in het hart van onze propositie staat
[Cross Media Bureau 2019] Isabelle Dacz over Wavemaker
Op 24 april worden de Cross Media Awards uitgereikt. Wavemaker dingt mee naar de award voor Cross Media Bureau van het Jaar. Aan het woord is Isabelle Dacz, CEO van Wavemaker
[Vacatures] WAVEMAKER zoekt Digital Strategist
WAVEMAKER zoekt Digital Strategist. WAVEMAKER is een Media, Content en Technology Agency in Amsterdam, waarbij content in het hart van onze propositie staat
[Vacatures] WAVEMAKER zoekt Optimizer
WAVEMAKER is op zoek naar een Optimizer. WAVEMAKER is een Media, Content en Technology Agency in Amsterdam, waarbij content in het hart van onze propositie staat
[Vacatures] WAVEMAKER zoekt Media Specialist
WAVEMAKER is op zoek naar een Media Specialist. WAVEMAKER is een Media, Content en Technology Agency in Amsterdam, waarbij content in het hart van onze propositie staat
[Vacatures] Wavemaker zoekt Trading Director
Wavemaker is op zoek naar een Trading Director, welke verantwoordelijk is voor optimale trading leverage op alle mediumtypen, televisie, radio, digital, print en OOH, voor de verschillende Wavemaker klanten
Wavemaker ontwikkelt social content voor EURO 2020
Over 500 dagen barst het EK Voetbal los. Amsterdam is een van de Host Cities. Creative digital agency Wavemaker is na het winnen van de pitch aangehaakt om de social content rondom dit evenement te verzorgen
[Column] Niels Langereis: Dit is hét moment om na te denken over hoe je HEMA future proof kunt maken
Het is enorm lastig is om in te schatten hoe snel die verandering van Bricks naar Clicks gaat
[Vacatures] Wavemaker zoekt Social Designer
Je houdt je onder andere bezig met het bedenken en vormgeven van content voor grote merken op alle socialmediakanalen en ver daarbuiten en het opmaken van concepten en presentaties voor klanten
[Interview] Niels Langereis: Er wordt teveel nadruk gelegd op het bereik van content
Content is king en Niels Langereis is er om het koninkrijk overeind te houden. Als Managing Director van Wavemaker Content is hij elke dag bezig met het aansturen van zijn teams en is inhoudelijk verantwoordelijk voor de klantstrategieën. Wij spreken hem over de rol van content nu en in de toekomst
[Vacatures] Wavemaker zoekt Social Creative/Art Director
Je gaat een belangrijke rol spelen binnen WAVEMAKER. Bij ons werk je in een team van strategen, producers, social media- en influencermanagers, mediaspecialisten en designers aan de meest uiteenlopende briefings
[Vacatures] Wavemaker zoekt een Graphic Designer
WAVEMAKER is het mediabureau dat media, content en technologie samenbrengt in geïntegreerde media-, marketing- en contentstrategieën. Gevestigd in Amsterdam Zuid adviseren wij al jarenlang onze klanten
[Vacature] WAVEMAKER zoekt Data analist media (4 dagdelen)
Ben jij op zoek naar een bijbaan voor 4-5 dagdelen per week in de media/marketing en ben je goed in Excel? WAVEMAKER is op zoek naar een Data analist media
[Vacatures] WAVEMAKER zoekt Graphic Designer
De Graphic Designer houdt zich onder meer bezig met het opmaken van concepten en presentaties voor klanten en het bedenken en vormgeven van visuals voor grote merken
[Vacatures] WAVEMAKER zoekt Content Director (interim)
Als Content Director bij WAVEMAKER ben jij het aanspreekpunt van de klant en verantwoordelijk voor de inhoudelijke aansturing bij contentprojecten van start tot finish
[Vacatures] WAVEMAKER zoekt Digital Copywriter/Creative
WAVEMAKER zoekt een digital en social savy copywriter/creative die in staat is om zowel online als offline onderscheidende en spraakmakende campagnes en content te creëren
[Vacatures] WAVEMAKER zoekt Media Strategy Director
WAVEMAKER is een media- & creative content agency in Amsterdam. Wij verzorgen het gehele media- en/of contenttraject voor grote toonaangevende bedrijven
[Vacatures] Wavemaker zoekt Stagiair Social Media
In ons socialmediateam speel je een belangrijke rol. Je mond dichthouden is er niet bij. Je werkt nauw samen met alle betrokkenen binnen het social en sreatieve team aan contentkalenders en de tofste activaties
[Vacatures] Wavemaker zoekt Data Analist Media
Als data-analist media verricht je ondersteunende werkzaamheden aan de Client Lead en Client Manager. De Client Lead en de Client Manager staan aan het begin van ieder mediaplan en de bijbehorende mediastrategie
[Vacatures] WAVEMAKER zoekt Digitial Creative/Copywriter
WAVEMAKER zoekt een digital en social savy creative die in staat is om zowel online als offline onderscheidende en spraakmakende campagnes en content te creëren
[Vacatures] WAVEMAKER zoekt senior influencermarketingmanager
WAVEMAKER is een media- & creative content agency in Amsterdam. Wij verzorgen het gehele media- en/of contenttraject voor grote toonaangevende bedrijven en mooie merken
Bol.com kiest Dept als lead agency
Bol.com is ervan overtuigd dat Dept met hun digitale DNA in combinatie met een creatieve geest het bureau is om samen met het bol.com-team het merk naar een volgende fase te brengen
[Vacatures] WAVEMAKER zoekt Strategy Director
WAVEMAKER is een Media- & Creative Content Agency en verzorgt het gehele media- en/of content-traject voor grote toonaangevende bedrijven en merken
[Vacatures] WAVEMAKER zoekt Sr. Influencer Marketing Manager
WAVEMAKER zoekt een Senior Influencer Marketing Manager die in staat is om creatieve influencer strategieën voor klanten op te zetten en uit te voeren
Alfred International ontwikkelt merkcampagne voor Bonduelle
De campagne start met een tv-commercial en wordt onder andere doorvertaald naar online kanalen en de winkelvloer
[Vacatures] WAVEMAKER zoekt een Media Executive
Ben jij op zoek naar een baan in de media/marketing?
En heb je een hele lijst aan bekende merken waar je voor zou willen werken? Dan komt dat goed uit!
[Vacature] WAVEMAKER zoekt Media Specialist
WAVEMAKER is het mediabureau dat media, content en technologie samenbrengt in geïntegreerde media-, marketing- en content strategieën
[Interview] Marieke Liesting-Noorlag: FrieslandCampina speelt in op de behoeften van de bewuste consument
FrieslandCampina heeft de receptuur van Optimel vernieuwd. Meer smaak met minder ingrediënten, daar komt het op neer. Wij spreken Marieke Liesting-Noorlag, brandleader bij Optimel.
[Commercial Review] Maurice van Susante: OHRA haalt paarse krokodil van stal, opera met Hertog IJs, slapen met millennials bij Marriot
De boodschap dat de Ohra-app handig en snel is, komt goed over en een glimlach helpt daarin ook zeker. Zelf hou ik altijd van de kleine details: de paarse Crocs, Patience op een computer uit 1980, de “et cetera, et cetera” en meer. Wat ik alleen niet begrijp, is dat een groot deel van de oude commercial ook is meegenomen in de nieuwe
WAVEMAKER werkt voor Louwman Group
WAVEMAKER is het nieuwe mediabureau van de Louwman Group; onder meer Toyota, Suzuki, Lexus
Rik toe Water aangesteld als Creative Director Motion Content Group bij GroupM
Per 1 januari is Rik toe Water gestart als Creative Director van Motion Content Group. Hiermee haalt GroupM creatieve expertise in huis om verder te bouwen aan de innovatieve formats van Motion Content Group
[Commercial Review] Maurice van Susante: winnaar Tide, onder hypnose met Amnesty en skiën met Audi
In de nacht van zondag 4 op maandag 5 februari was het tijd voor de Superbowl. Niet alleen sportief het hoogtepunt van de VS, maar ook voor Amerikaanse adverteerders het allerbelangrijkste en allerduurste moment. Adverteerders pakken hier dus altijd uit. Wat mij betreft is de winnaar dit jaar Tide
Richard de Jong Creative Director bij Wavemaker Content
Richard de Jong is aangesteld als Creative Director van Wavemaker. Dat maakt Niels Langereis, Managing Director bij Wavemaker Content, bekend.
[Commercial Review] Maurice van Susante: samenzijn met de Efteling, haters bij Tele2, zoete Kerst met Apple
De Efteling komt met een mooie commercial die, in lijn met veel supermarkten, inspeelt op emotie. De Efteling staat centraal, maar tijd voor elkaar (waar je die ook doorbrengt) als emotionele laag. Goed gelukt en goed gecast. Ik ga binnenkort weer eens langs
[Interview] Isabelle Dacz: We aim for the moon
In het najaar van 2017 fuseren MEC en Maxus+Helder in een nieuw GroupM-bureau: Wavemaker. Samen met Managing Director Edward Knol zorgt CEO Isabelle Dacz voor de dagelijkse leiding
[Commercial Review] Maurice van Susante: Lidl, Greenpeace, Cluse
Wie deze heeft gemist, heeft echt onder een steen gezeten. Op radio, tv, online en in print was deze campagne van Lidl niet te missen. Het inzicht was een eenvoudig woordgrapje, en ook al eens gedaan
[Column] Ruud Verheijen: Effie verliest zijn glans
De belangrijkste prijs in ons vak verliest zijn glans. De Effie Award-uitreiking 2017 in het Concertgebouw maakte dat pijnlijk duidelijk. En presentator Tijl Beckand maakte het alleen maar erger
Isabelle Dacz CEO WAVEMAKER Nederland
Tim Castree, Global CEO van WAVEMAKER heeft bekendgemaakt dat Isabelle Dacz CEO wordt van WAVEMAKER Nederland, het nieuwe mediabureau door de fusie van MEC en Maxus+Helder
Campagne #CompliMentos van start op World Smile Day
Your Social en MEC Global lanceren de campagne #CompliMentos met een kickoff event tijdens World Smile Day op Utrecht Centraal
Maxus+Helder en MEC worden WAVEMAKER
De naam van het nieuwe media-, content- en technologiebureau, dat wordt gecreëerd door de wereldwijde samenvoeging van Maxus en MEC, is WAVEMAKER
[Column] Ruud Verheijen: Mayweather vs McGregor, KO voor pay-per-view in Nederland?
Eindelijk was het zover. Zaterdagnacht. The Fight of the Century. Ik had een dagpas aangeschaft en kon dus via FOXSports/Ziggo de wedstrijd in zijn geheel volgen.
[Commercial Review] Maurice van Susante: Samsung, KPN, ministerie van Defensie
Veel mensen (in het vak) spraken de laatste tijd over de viral van Interpolis. Deze sloeg in mijn beleving de plank mis, vooral omdat ik de rol van en koppeling naar Interpolis erg dun vond. Los van het vermeende plagiaat en de makkelijke traan. Samsung heeft als leverancier van mobiele telefoons in mijn beleving een duidelijkere rol hierin
Weleda en MEC Wavemaker introduceren The Tiny Five
Weleda introduceert The Tiny Five, de kleinste, maar meest belangrijke medewerkers in een reeks van vier video's
Bristol radioaverteerder van het jaar, McDonald's en Tele2 beste radiocommercials
Vanmiddag zijn de RAB Radio Advertising Awards uitgereikt tijdens het radiofestival op het terrein Thuishaven in Amsterdam. Ruim 300 vakgenoten zagen hoe Bristol de titel ‘radioadverteerder van het jaar’ won.
MEC lanceert internationale Mondriaancampagne
Samen met mediabureau MEC en Kinetic lanceert het Gemeentemuseum Den Haag een grote campagne rond de tentoonstelling De ontdekking van Mondriaan
DDB & Tribal Amsterdam en Vodafone winnen drie bronzen leeuwen in Cannes
De campagne Get the Flow van Vodafone heeft vooralsnog drie bronzen leeuwen in de wacht gesleept tijdens het Cannes Lions International Festival of Creativity
[Commercial Review] Maurice van Susante: Specsavers, Fonds Gehandicaptenzorg, Apple
Allereerst Specsavers, die met haar nieuwe campagne een lans wil breken voor mensen met een gehoorprobleem. Met de inzet van kinderen - die altijd de waarheid vertellen en voor dat stukje emotie zorgen - komt een aantal aannames en vooroordelen aan bod
MEC en Maxus + Helder fuseren tot een nieuw mediabureau met nieuwe naam en propositie
GroupM brengt de wereldwijde operatie en teams van Maxus en MEC samen in een media-, content- en technologiebureau onder de wereldwijde leiding van MEC’s huidige CEO Tim Castree.
[Column] Ruud Verheijen: Gezocht: adverteerders met Europese ballen
Als ik zeg dat er een mogelijkheid is om meer dan 200 miljoen tv-kijkers en ruim 40 miljoen twitteraars in Europa in één keer te bereiken met een extreem hoge betrokkenheid en tegen relatief lage kosten. Wat zeg je dan als adverteerder? Daar moet je bij zijn toch?
Nivea schakelt FCB Amsterdam in voor moederdagcampagne
Voor Moederdag heeft Nivea meer dan 40.000 van haar Silk Mousse-flessen aangepast tot knutselverpakking
[Commercial Review] Maurice van Susante: Volkwagen, SiSi, BrightPensioen
De situaties zijn grappig, tot op zekere hoogte. Uiteindelijke vliegt het voor mij de bocht uit doordat het te ver gaat en zelfs eindigt met een rare referentie naar gezinsuitbreiding
[Column] Niels Langereis: Eén grote familie
Als we kijken naar de Nederlandse media- en creatiebureaus valt me in ieder geval één ding op: hoe vaak er op dit moment gesproken wordt over integratie en specialisatie
[Cross Media Case 2017] Isabelle Dacz over Vodafone | Roam like a pro
Op 19 april worden de Cross Media Awards uitgereikt. MEC Nederland is genomineerd voor Cross Media Case van het Jaar. Aan het woord is Isabelle Dacz, CEO van MEC Nederland.
[Cross Media Case 2017] Isabelle Dacz over Appelsientje 100% Pure campaign
Op 19 april worden de Cross Media Awards uitgereikt. MEC Nederland is genomineerd voor Cross Media Case van het Jaar.
[Cross Media Bureau 2017] Isabelle Dacz over MEC Nederland
Op 19 april worden de Cross Media Awards uitgereikt. MEC Nederland is genomineerd voor Cross Media Bureau van het Jaar. Aan het woord is Isabelle Dacz, CEO van MEC Nederland.
Ninja Warrior en Pattex bundelen krachten op SBS6
Het internationale format Ninja Warrior waarvan de Nederlandse versie vanaf donderdag 9 maart 20:30 uur op SBS6 wordt uitgezonden, wordt op een creatief verrassende wijze omarmd door Pattex
[Commercial Review] Maurice van Susante: Heineken, Peugeot, Barbie
Het absolute pareltje op videogebied van de afgelopen periode is de laatste commercial van Heineken. Storytelling, detail, humor en een Nederlandse signatuur spatten ervanaf
[Forum] Waarmee moeten marketeers onmiddellijk stoppen? En waarmee moeten ze beginnen?
Een groot aantal professionals in de mediawereld legden we deze vragen voor. Vandaag de eerste serie antwoorden.
[Column] Ruud Verheijen: Het populisme van Dick van der Lecq en Diederik Breijer
Toegegeven. Ik kon een glimlach niet onderdrukken toen ik de presentatie van Dick van der Lecq zag op het MWG Congres. En al even hilarisch was de reactie van Diederik Breijer. De vorm is leuk. Maar de inhoud is natuurlijk verschrikkelijk.
Bavaria kiest voor MEC Wavemaker als global partner voor social media en digitale activaties
MEC Wavemaker is blij om bekend te kunnen maken dat Bavaria voor hen heeft gekozen als Global partner op het gebied van Social Media en digitale activatie voor hun portfolio van merken.
[Interview] Ruud Verheijen en Hidde Zwaagstra over MEC
Hidde Zwaagstra, business development director bij MEC is per 1 januari 2017 met pensioen. We spreken hem en zijn opvolger Ruud Verheijen