Tag Resultaten

06-10-2016 12:29:00 | Hits: 4225795

Investigation Discovery wijzigt vormgeving en naam in ID
08-10-2020 | 16:05:00
Investigation Discovery heeft ook in Europa en daarmee ook in Nederland op 29 september 2020 haar vormgeving gewijzigd en haar naam ingekort tot ID
[Interview] Ton Rozestraten over Ad Alliance
02-09-2020 | 07:48:00
Per 1 januari 2020 zijn de salesactiviteiten van Adfactor, BrandDeli, RTL en Triade Media ondergebracht in Ad Alliance. CEO is Ton Rozestraten. Het eerste interview over Ad Alliance geeft hij aan Nederlands MediaNetwerk
Omzet televisiereclamemarkt komt uit op 307 miljoen euro; daling van 23 procent
18-08-2020 | 06:45:00
Screenforce rapporteert over het eerste half jaar 2020 een daling van de omzet in de Nederlandse televisiereclamemarkt van 23 procent, die daarmee uitkomt op 307 miljoen euro. Dat is een daling van 91 miljoen euro
Omzet RTL Group daalt 50 procent in Q2-2020, EBITDA-resultaat RTL Nederland daalt met 93 procent in H1 2020
13-08-2020 | 09:47:00
De coronacrisis heeft grote impact op de resultaten en de omzetten van RTL Group en RTL Nederland. Voor RTL Nederland betekende het een gigantische resultaatdaling
Marc Nagelkerken start MediaMarceteer
02-07-2020 | 16:15:00
Marc Nagelkerken is op 1 juli 2020 gestart met het bedrijf MediaMarceteer dat passende exploitatiemodellen gaat ontwikkelen voor bestaande en startende media-initiatieven en zich tevens gaat richten op het sluiten van partnerships en diverse vormen van branded content
RTL Nederland verlengt actie Nederland gaat weer open tot 15 juni 2020
05-06-2020 | 13:29:00
RTL Nederland en Ad Alliance hebben de actie Nederland gaat weer open, waarbij mkb'ers gratis reclamezendtijd wordt aangeboden, verlengd. Geïnteresseerden kunnen zich tot 15 juni 2020 aanmelden
RTL Nederland biedt MKB gratis reclamezendtijd aan
08-05-2020 | 15:24:00
RTL Nederland biedt gratis reclamezendtijd aan voor het midden- en kleinbedrijf vanaf 11 mei 2020 onder de noemer Nederland gaat weer open
[Onderzoek] Screenforce: Nederlanders kiezen televisie als informatiebron
16-04-2020 | 16:06:00
Sinds Nederlanders wordt gevraagd zoveel mogelijk binnen te blijven vanwege het coronavirus, zitten ze veel meer voor de televisie. RAB heeft onderzoek laten doen naar het kijkgedrag en de redenen om naar televisie te kijken
[Screenforce] Initiatieven van media-exploitanten rondom coronacrisis
09-04-2020 | 16:18:00
Talpa Network, STER en Ad Alliance (van RTL Nederland), die zich in Screenforce hebben verenigd, hebben de nodige initiatieven opgezet in verband met het coronavirus
[Cross Media Case 2020] Dyonne Brunings over The Roast Whopper
19-03-2020 | 11:08:00
Op 1 juli 2020 worden de Cross Media Awards 2020 uitgereikt. Ad Alliance draagt de limited edition The Roast Whopper van Burger King voor als Cross Media Case. We spreken met Dyonne Brunings
Viacom International Media Networks in Nederland voortaan ViacomCBS
10-01-2020 | 16:00:00
Viacom International Media Networks Benelux heeft per 1 januari 2020 haar naam gewijzigd in ViacomCBS Benelux. Dat is een gevolg van fusie van moedermaatschappij Viacom met CBS
Adfactor stelt native advertising formats beschikbaar op de programmatic markt
21-11-2019 | 15:29:00
Native advertising specialist Adfactor stelt zijn native advertising formats beschikbaar op de programmatic markt. Daarmee publishers helpen om hun omzet te vergroten
RTL Group: gelijkblijvende kwartaalomzet met daling radio- en tv-omzet
07-11-2019 | 10:12:12
RTL Group heeft in het derde kwartaal van 2019 een omzet van 1,4 miljard euro behaald, net zoveel als in het derde kwartaal van 2018. De omzet in het radio- en televisiesegment daalde, zo blijkt uit een berekening van Nederlands MediaNetwerk
Cartoon Network krijgt landelijk bereik dankzij standaardpakket VodafoneZiggo
30-10-2019 | 16:24:00
Cartoon Network vergroot per 1 november 2019 haar bereik bij het kabelnetwerk VodafoneZiggo. Daarmee is de zender naar schatting in circa 6 miljoen huishoudens te zien
RTL Nederland voegt salesactiviteiten samen onder merk AdAlliance
29-10-2019 | 12:29:00
RTL Nederland heeft aangekondigd per 1 januari 2020 alle Nederlandse salesactiviteiten samen te voegen en voortaan onder één merk onder te brengen: AdAlliance. Daarmee volgt RTL Nederland het Duitse zusterbedrijf Mediengruppe RTL Deutschland