Tag Resultaten

06-10-2016 12:29:00 | Hits: 3563278

Fox Sports 1 te zien in circa 2 miljoen extra huishoudens via KPN
23-07-2019 | 12:00:00
Fox Sports 1 breidt haar kijkersbereik uit met circa 2 miljoen huishoudens. Dit is het gevolg van contractuele afspraken tussen Disney/Fox en KPN
BBC-zenders voorlopig niet in Nederland
02-07-2019 | 14:38:56
Het Commissariaat voor de Media heeft op verzoek van BBC Studios besloten eerder afgegeven uitzendlicenties in te trekken. Reden is het uitstel van de Brexit
Viacom start eigen Advanced Marketing Solutions naast RTL-BrandDeli
20-06-2019 | 14:21:00
Viacom International Media Networks Benelux is gestart met een eigen B2B propositie onder de naam Advanced Marketing Solutions. Hiermee wil het jongerenmerken meer aan haar binden
Discovery moet veel Nederlandse produkties brengen op eigen zenders
31-01-2019 | 15:12:15
Discovery moet met verhuizing veel Nederlandse produkties brengen op eigen zenders Discovery Channel, Investigation Discovery en TLC
Nieuwe vormgeving Animal Planet
24-01-2019 | 10:24:00
Animal Planet heeft met ingang van deze week een compleet nieuwe vormgeving. De groene letters zijn vervangen door een logo met een afbeelding van een blauw olifantje
Samenwerking Fox Sports en Albert Heijn voetbalplaatjes
18-01-2019 | 15:31:00
In plaats van de gebruikelijke afbeeldingen worden bij Fox Sports dit wekeend de voetbalplaatjes van Albert Heijn gebruikt om de Eredivisie-opstellingen weer te geven.
[Interview] Allard Ruyl: We gaan toe naar een wereld waarin tv en video één zijn
24-12-2018 | 14:11:00
BrandDeli, dat in november 2018 het vijfjarig bestaan vierde, is het saleshouse voor verschillende mediamerken. Aanvankelijk van alleen televisie-exploitanten, inmiddels is het portfolio veel breder geworden. Wij spreken voormalig CEO Allard Ruyl
Overname van het Jaar 2018: Sir Martin Sorrell koopt MediaMonks
20-12-2018 | 21:35:00
Traditiegetrouw publiceert het Nederlands MediaNetwerk eind december een overzicht van de belangrijkste overnames van het jaar. Hoewel velen ervaren dat consolidatie in media en marketingcommunicatie ook in 2018 voortschreed
RTL neemt BrandDeli over
20-12-2018 | 13:52:00
RTL Nederland, Discovery Benelux, Fox Networks Group Benelux en Viacom International Media Networks maken bekend met ingang van 1 januari 2019 een strategische sales samenwerking met elkaar aan te gaan. RTL neemt BrandDeli over
[Column] Marianne van Soomeren: #wetoo
27-11-2018 | 10:41:00
Er lijkt nu écht een antwoord te zijn op de dominantie van Google en Facebook. Nadat de hele mediawereld hierover moord en brand heeft geschreeuwd en het antwoord "samenwerken" is, is dit ook wat er lijkt te gebeuren
[Vacatures] BrandDeli zoekt Marketing Communicatie Specialist
09-11-2018 | 09:30:01
BrandDeli is een mediabedrijf dat verantwoordelijk is voor de reclameverkoop en brand partnerships oplossingen voor de lineaire en digitale TV-merken en online platformen
[MediaWeek] Nieuwe businessmodellen voor media-exploitanten
30-10-2018 | 00:25:00
Verreweg het belangrijkste nieuws afgelopen week was de overname van Independer door de Persgroep
Persgroep sluit strategische alliantie met RTL, beëindigt samenwerking met BrandDeli
11-10-2018 | 15:08:00
De Persgroep en RTL Nederland hebben een overeenkomst gesloten met een loopduur van drie jaar
BrandDeli exclusieve salespartner Disney
07-08-2018 | 09:41:20
BrandDeli wordt verantwoordelijk voor de tv-spotreclameverkoop en brand partnerships-oplossingen op zowel Disney XD als Disney Channel
24Kitchen-chef Wim Ballieu kookt voor Aviko
23-07-2018 | 08:58:00
Wim Ballieu maakte voor aardappelmerk Aviko een Europese tour. Rijdend in een Aviko On Tour Foodtruck deed de Vlaamse chef-kok zes plaatsen in Europa aan
Looye Kwekers lanceert campagne voor Honingtomaten
05-06-2018 | 14:11:46
Looye Kwekers start vanaf deze week een mediacampagne voor hun merk Honingtomaten. Met de campagne wil Looye de consument bekendmaken met het merk Honingtomaten
[Cross Media Case 2018] Yvette Belt-Beekman over Hoe overleef ik mijn eerste mobiel
14-03-2018 | 15:48:00
Op 25 april worden de Cross Media Awards uitgereikt. KPN, ingestuurd door Mindshare, is genomineerd voor de titel Cross Media Case van het Jaar. Aan het woord is Yvette Belt-Beekman, Director Marketing Communicatie bij KPN
#Pyeongchang2018 op Twitter: 122.009 Nederlandse tweets
27-02-2018 | 11:23:23
De successen van de Nederlandse schaatsers zijn terug te zien in de stijging van activiteit op Twitter, want op 10, 11 en 15 februari was het tweetvolume in Nederland het hoogst
BrandDeli, FD Mediagroep, NDC Mediagroep, Persgroep, Talpa Network, TMG, RTL en Ster lanceren Buy-media.nl
08-02-2018 | 08:11:00
Binnen dit online platform zijn al hun kwalitatieve digitale advertentieproducten beschikbaar voor media-inkopers
BrandDeli's Kees Wilbrink commercieel directeur Sanoma Media Netherlands
07-02-2018 | 13:23:00
Wilbrink start per 1 april 2018 als commercieel directeur. Hij volgt Vincent Siegelaar op die onlangs de organisatie verliet
BrandDeli-zenders hebben succesvol jaar achter de rug
09-01-2018 | 11:38:25
BrandDeli realiseerde een groei in marktaandeel van 8 procent in daytime en 12 procent in primetime. Nickelodeon was wederom marktleider
[Kijkcijfers] Kijktijd groeit voor de tweede keer in vier maanden tijd
09-01-2018 | 00:17:00
Kijktijd in december was 199 minuten, 4 minuten (2,1%) hoger dan in december 2016
KBS New York ontwikkelt tv-commercial Monsterboard.nl
08-01-2018 | 10:20:00
KBS New York verzorgde het concept en de creatie van Monsterboard's nieuwe tv-commercial binnen de huidige merkcampagne. De tv-commercial is live te zien op landelijke televisie en via online video op diverse websites
[Kijkcijfers] Marktaandeel RTL daalt met 10 procent
08-11-2017 | 09:59:00
RTL zit al een tijd lang in de hoek waar de klappen vallen en de kijkcijfers van oktober laten zien, dat dit nog niet is afgelopen.
[Kijkcijfers] Kijktijd september stijgt 2,4 procent
24-10-2017 | 11:13:00
De laatste keer hiervoor dat de kijktijd steeg, was maart 2015
Susanne Stolwijk eindverantwoordelijk voor Twitterteam binnen BrandDeli
27-09-2017 | 10:29:00
Sinds een aantal maanden is Stolwijk achter de schermen al actief in deze rol. BrandDeli is de officiële Nederlandse salespartner van Twitter
John de Mol doet nog niets met SBS maar belofte hangt in de lucht
08-09-2017 | 09:28:00
Nadat de kijktijd in juni met 8,3 procent waren gedaald, was de daling in juli met 1,9 procent opvallend mild maar augustus laat een daling zien van 6 procent tot 156 minuten per dag.
BrandDeli weet marktaandeel weer te vergroten
01-09-2017 | 14:17:00
Met 20,6 procent marktaandeel hebben de zenders uit het portfolio van BrandDeli in augustus het hoogste marktaandeel ooit behaald
#Hashtag bestaat 10 jaar
23-08-2017 | 10:25:28
Op 23 augustus 2007 stelde Twitter-gebruiker Chris Messina voor om de hashtag te gebruiken om conversaties op het platform met elkaar te verbinden
[Kijkcijfers] NPO, RTL en SBS scoren laagste gezamenlijk marktaandeel van dit decennium - opkomst niche-televisie
07-08-2017 | 20:53:00
Het is zomer dus gebeurt er niets in de televisiewereld. Ja, op je bolle ogen. De ontwikkeling van de kijkcijfers in juli, laten verschillende interessante ontwikkelingen zien.
Hoogste marktaandeel ooit voor portfolio BrandDeli
01-08-2017 | 12:54:23
De zenders uit het portfolio van BrandDeli hebben in de maand juli 19,9 procent marktaandeel behaald. Dit betekent een stijging van 16 procent ten opzichte van juli vorig jaar
Steven van Dorp naar BrandDeli
04-07-2017 | 07:34:00
Mediabedrijf BrandDeli versterkt haar Strategy & Creative-team met Steven van Dorp als nieuwe Concept Creative Brand Partnerhips. Met zijn stap richting BrandDeli gaat hij voor het eerst aan de slag aan de exploitantzijde
Juni recordmaand voor BrandDeli
03-07-2017 | 13:51:00
BrandDeli heeft de maand juni afgesloten met een recordmarktaandeel van 19,8 procent op doelgroep 20 t/m 49 jaar, een stijging van 27 procent vergeleken met juni vorig jaar
Live Blog Cannes 2017 | Donderdag 21 juni
21-06-2017 | 15:11:00
Vandaag in Cannes D-Day. Eerst nartuurlijk het ontbijt van MarketingTribune en MacGyver, ook vanmorgen weer het kloppend hart van de Nederlandse Creatieve Industrie.
De Persgroep en BrandDeli intensiveren samenwerking
01-06-2017 | 09:58:00
Beide partijen kondigen aan samen de exploitatie van videocontent verder te combineren
[Kijkcijfers] Eurosport trekt 1 miljoen kijkers met Giro overwinning Tom Dumoulin
29-05-2017 | 08:38:00
Met het goede rijden van Tom Dumoulin explodeerden de kijkcijfers van dit niche kanaal dat op normale dagen met 50.000 kijkers al een goede dag heeft.
[Kijkcijfers] Tom Dumoulin doet Eurosport en BrandDeli uit niche exploderen
26-05-2017 | 15:49:00
In een landschap van dalende kijkcijfers, kijken televisieexploitanten steeds meer naar sport in het algemeen en live sport in het bijzonder.
Ceci n’est pas un bureau maakt campagne Metakids
02-02-2017 | 11:45:00
Dankzij de medewerking van onder meer JCDecaux en BrandDeli zal de campagne landelijk zichtbaar zijn op tv en in outdoor. Ook online en radio worden ingezet
BrandDeli groeit in 2017
01-02-2017 | 11:35:00
Met het primetime marktaandeel van 10,3 procent in de doelgroep 20 tot en met 49 jaar werd wederom een groei gerealiseerd (+6 procent ten opzichte van januari vorig jaar)
[Interview] Allard Ruyl: BrandDeli beantwoordt iedere briefing met een creatief concept, effectieve strategie en onderbouwd media-advies
08-01-2017 | 16:22:00
Allard Ruyl is CEO van BrandDeli. Hij staat op nummer 40 in DeMedia100.
Per 9 Januari levert SKO dagelijks kijkcijfers voor online campagnes van BrandDeli
05-01-2017 | 08:42:00
Na de release van de campagnedata voor RTL, SBS, Ster, Sanoma en Disney in juni 2016 worden nu ook per 9 januari de campagnedata van BrandDeli toe gvoegd aan de online kijkcijfers.
[Forum] Hoe zal de advertentiemarkt zich ontwikkelen in 2017?
03-01-2017 | 11:43:01
Hoe zal de advertentiemarkt zich ontwikkelen in 2017? We vragen het een aantal bepalende spelers in de markt.
BrandDeli blikt terug op succesvol 2016
02-01-2017 | 15:16:00
Met 10,2 procent marktaandeel primetime in de doelgroep 20 tot en met 49 jaar realiseerden de TV-zenders een stijging van 7 procent ten opzichte van vorig jaar
BrandDeli Nederlandse salespartner Twitter
21-12-2016 | 09:40:00
Vanaf 1 januari 2017 wordt BrandDeli verantwoordelijk voor de verkoop van alle advertentiemogelijkheden op het social media platform in de Nederlandse markt.
Initiative: televisie-exploitanten jagen adverteerders weg
09-12-2016 | 12:01:00
De onlangs bekend gemaakte TV-tarieven voor 2017 werpen een forse drempel op voor adverteerders.
BrandDeli groeit in primetime
01-12-2016 | 12:04:20
BrandDeli realiseerde in november een primetime marktaandeel van 9,9 procent in de doelgroep 20 tot en met 49 jaar
BrandDeli gaat online video samenwerking aan met de Persgroep en Makers Channel
18-11-2016 | 09:32:00
Vandaag maken de Persgroep en BrandDeli een exclusieve samenwerking bekend waarin BrandDeli de salespartner blijft van het online video platform van Makers Channel
VICE en BrandDeli sluiten strategisch partnership
04-11-2016 | 08:43:00
Per 1 januari 2017 zal BrandDeli exclusief verantwoordelijk worden voor de verkoop van alle TV spot en premium online video inventory van VICE
BrandDeli groeit verder
01-11-2016 | 13:18:00
In primetime behaalden de zenders van BrandDeli 10,7 procent marktaandeel, een toename van 13 procent
BrandDeli ziet primetime marktaandeel stijgen
03-10-2016 | 15:40:00
De stijging is onder meer te danken aan de toevoeging van de zender BBC First aan het zenderportfolio
BrandDeli doet sales voor BBC First
26-07-2016 | 09:48:00
Met deze uitbreiding kan BrandDeli een hoger bereik bieden aan adverteerders in de belangrijke vrouwelijke inkoopdoelgroepen
Marktaandeel BrandDeli groeit naar 16,9%
01-07-2016 | 12:42:00
De zenders van BrandDeli hebben het eerste halfjaar van 2016 afgesloten met een marktaandeel van 16,9% (20 tot en met 49 jaar)
BrandDeli lanceert Digital TV-pakketten
31-05-2016 | 10:14:00
Met deze nieuwe propositie wordt het voor het eerst mogelijk om te adverteren op de belangrijkste digitale TV-zenders uit het BrandDeli porfolio
GroupM en BrandDeli lanceren Media Cost Converter app
08-03-2016 | 09:31:00
App maakt vertaalslag TV currency (GRP’s) in online currency (CPM)
Goede start 2016 voor BrandDeli
01-02-2016 | 11:11:00
De zenders van BrandDeli zijn het jaar goed begonnen met een marktaandeel van 16,8% in januari (20 t/m 49 jaar). Hiermee is een groei gerealiseerd van 7% ten opzichte van januari 2015
BrandDeli haalt marktaandeel van 16 procent
07-01-2016 | 14:32:00
Voor 24Kitchen, FOX, National Geographic Channel en TLC was 2015 het beste jaar ooit
BrandDeli en L’Oréal Paris integreren Snapchat in campagne
13-11-2015 | 14:03:00
BrandDeli ontwikkelde een vernieuwende campagne-toevoeging waarin Snapchat ingezet middels HaarVerhaal van vlogster Monica Geuze