Tag Resultaten
[Vacatures] Clear Channel zoekt een Account Manager
Clear Channel is per direct op zoek naar een Account Manager
[Vacatures] Clear Channel zoekt een Senior Marketeer
Clear Channel is per direct op zoek naar een Senior Marketeer
[Vacatures] Clear Channel zoekt een Business Intelligence Analyst
Clear Channel is per direct op zoek naar een Business Intelligence Analyst
[Vacatures] Clear Channel zoekt een Commercial Sales Support
Clear Channel is per direct op zoek naar een Commercial Sales Support
[Vacatures] Clear Channel zoekt een Controller
Clear Channel is per direct op zoek naar een Controller
[Vacatures] Clear Channel zoekt een Head of Product
Clear Channel is per direct op zoek naar een Head of Product
Buitenreclame goed van start in 2022 met meer dan omzetverdubbeling in eerste kwartaal
De bestedingen aan (Digitale) Out Of Home (OOH) reclame zijn in het eerste kwartaal van 2022 meer dan verdubbeld ten opzichte van dezelfde periode in 2021 en kwamen uit op € 49,3 miljoen (was € 22,6 miljoen in Q1 2021). De grootste groei kwam in dit kwartaal voor rekening van digitale out of home (DOOH)
[Vacatures] Clear Channel zoekt een Marketeer
Clear Channel is per direct op zoek naar een Marketeer
[Vacatures] Clear Channel zoekt een Research & Data Analyst
Clear Channel is per direct op zoek naar een Research & Data Analyst
[Vacatures] Clear Channel zoekt een Pricing & Revenu Analyst
Clear Channel is per direct op zoek naar een Pricing & Revenu Analyst
[Vacatures] Clear Channel zoekt een Development & Tender Coördinator
Clear Channel is per direct op zoek naar een Development & Tender Coördinator
[Vacatures] Clear Channel zoekt een Service Coördinator
Clear Channel is per direct op zoek naar een Service Coördinator
OOH-markt herstelt in 2021, maar nog niet op niveau 2019
De bestedingen aan (Digitale) Out Of Home (OOH) reclame zijn in 2021 met 32 procent gegroeid tot 187 miljoen euro. De grootste groei kwam in 2021 voor rekening van digitale out of home (DOOH), waar 84 miljoen euro aan werd besteed tegen 52 miljoen euro in 2020
Clear Channel drukt posters vanaf 1 januari op gerecycled papier
Uit een levenscyclus-analyse die Clear Channel heeft uitgevoerd is gebleken dat circa 70 procent van de totale CO2-uitstoot van de bedrijfsvoering wordt veroorzaakt door papierverbruik
2021 in de beste 100 interviews
We kunnen het krankzinnig bijzonder jaar 2021 niet zomaar achter ons laten. En daarom kijken we op het jaar terug met onze 100 beste interviews
[Interview] Wierish Debipersad: Via onze schermen bereikt Clear Channel ook lastige doelgroepen zoals jongeren
Wierish Debipersad is commercieel directeur van Clear Channel Nederland, een van de grootste buitenreclame-exploitanten van Nederland. Te gast bij Nederlands MediaNetwerk TV spreken we hem over de afgelopen periode, waarin de branche harde klappen kreeg, en de vooruitzichten voor de komende tijd
[Vacatures] Clear Channel zoekt een Digital Account Manager
Clear Channel is per direct op zoek naar een Digital Account Manager
[Vacatures] Clear Channel zoekt een Campaign Planner
Clear Channel is per direct op zoek naar een Campaign Planner
[Vacatures] Clear Channel zoekt een Head of Development
Clear Channel is per direct op zoek naar een Head of Development
Clear Channel breidt digitaal netwerk uit met 1290 digitale schermen
Clear Channel gaat een strategische samenwerking aan met Basic-Fit. De digitale schermen binnen Basic-Fit sportclubs worden per 1 oktober 2021 toegevoegd aan het digitale portfolio van Clear Channel
Eerste stap herstel OOH: 40 miljoen euro omzet in Q2, 2021
In het tweede kwartaal van 2021 zijn de bestedingen aan Out of Home reclame voor het eerst sinds de uitbraak van het coronavirus weer gestegen. In totaal werd iets meer dan 40 miljoen euro uitgegeven aan (digitale) buitenreclame. Hiermee is een eerste stap gezet naar een herstel van de markt
Clear Channel Nederland wint concessie buitenreclame Almere
Clear Channel Nederland heeft de concessie voor buitenreclame gewonnen in de gemeente Almere. Het betreft een exclusieve overeenkomst met een minimale looptijd van 10 jaar
Education Media Network van Clear Channel richt zich volledig op Gen Z
Clear Channel lanceert het geoptimaliseerde Education Media Network. Een deel van het netwerk is gedigitaliseerd, passend bij de doelgroep van het netwerk: Gen Z
Buitenreclamebestedingen daalden in eerste kwartaal naar 22,6 miljoen euro
De bestedingen aan Out of Home (OOH) zijn in het eerste kwartaal van 2021 wederom gedaald. Bij een budget van 22,6 miljoen euro bedroeg de afname 40 procent ten opzichte van hetzelfde kwartaal in 2020. Dit heeft brancheorganisatie Outreach bekendgemaakt
Eerste OOH Clubhouse-campagne op netwerk van Clear Channel
Sinds vorige week is de allereerste Clubhouse-campagne te zien in het Nederlandse straatbeeld. In Utrecht draait op de digitale schermen van Clear Channel een campagne voor een event op Clubhouse
Fitness-abri van Clear Channel en partners in Utrecht
Aan de Amsterdamsestraatweg in Utrecht worden voorbijgangers uitgedaagd fit te blijven. Aan een abri zijn twee lachspiegels bevestigd. De lachspiegels en de boodschap Be fit, go for it triggeren voorbijgangers om in shape blijven
Omzet OOH-markt in 2020 met 35 procent gedaald naar 137 miljoen euro
De bestedingen aan (D)OOH-reclame zijn in 2020 met 35 procent gedaald. De omzet bleef op 137,2 miljoen euro steken. In 2019 werd nog 211,2 miljoen euro omgezet