Tag Resultaten
[De Belofte 2022] Pien van der Togt (Global): De flexibiliteit van de jongere talenten en de ervaring van de gevestigde orde zijn een perfect match
Pien van der Togt is Junior Designer bij Global. Zij is genomineerd voor De Belofte 2022. De winnaar wordt bekendgemaakt op woensdag 8 juni op Cross Media Congres 2022
Buitenreclame goed van start in 2022 met meer dan omzetverdubbeling in eerste kwartaal
De bestedingen aan (Digitale) Out Of Home (OOH) reclame zijn in het eerste kwartaal van 2022 meer dan verdubbeld ten opzichte van dezelfde periode in 2021 en kwamen uit op € 49,3 miljoen (was € 22,6 miljoen in Q1 2021). De grootste groei kwam in dit kwartaal voor rekening van digitale out of home (DOOH)
Exterion Media verandert naam in Global
Global Media & Entertainment Group heeft eind 2018 Exterion Media overgenomen. Na de integratie - en de daaropvolgende pandemie - is per 1 april 2022 de rebranding voltooid en gaat Exterion Media verder onder de naam Global
[Interview] Mink Zwolsman: Met het dashboard van Exterion Media checken inkopers zelf hoe hun buitenreclame-campagnes presteren
Mink Zwolsman is Digital Lead bij Exterion Media (onderdeel van Global Media & Entertainment Group), marktleider op het gebied van buitenreclame. We spreken Mink over de voordelen van het nieuwe dashboard en de toegevoegde waarde ervan voor de markt
[Vacatures] Exterion Media zoekt een Marketeer
Exterion Media is per direct op zoek naar een Marketeer
Digitale designfestival neemt 24 uur lang de schermen in Nederland over
Donderdag 6 oktober 2022 is de tweede editie van het Design in Motion Festival (DEMO). De digitale schermen in Nederland tonen 24 uur lang bewegend design (motion design) van over de hele wereld
Exterion Media wint abri-concessie Eindhoven
Exterion Media, onderdeel van Global Media & Entertainment Group, voegt per 1 februari 600 abri’s in Eindhoven toe aan het portfolio
OOH-markt herstelt in 2021, maar nog niet op niveau 2019
De bestedingen aan (Digitale) Out Of Home (OOH) reclame zijn in 2021 met 32 procent gegroeid tot 187 miljoen euro. De grootste groei kwam in 2021 voor rekening van digitale out of home (DOOH), waar 84 miljoen euro aan werd besteed tegen 52 miljoen euro in 2020
[Vacatures] Exterion Media zoekt een Retail Marketeer
Exterion Media is per direct op zoek naar een Retail Marketeer
[Vacatures] Exterion Media zoekt een Junior Digital Consultant
Exterion Media is per direct op zoek naar een Junior Digital Consultant
Overname Talpa Network door RTL Group is MediaOvername van het Jaar 2021
We dachten dat in media de grote consolidatieslag wel zo ongeveer klaar was. Met de overname van NDC Mediagroep door Mediahuis hadden De Belgische Giganten wel alles gekocht van enige omvang wat er te koop was
2021 in de beste 100 interviews
We kunnen het krankzinnig bijzonder jaar 2021 niet zomaar achter ons laten. En daarom kijken we op het jaar terug met onze 100 beste interviews
[Vacatures] Exterion Media zoekt een International Key Account Manager
Exterion Media is per direct op zoek naar een International Key Account Manager
[Vacatures] Exterion Media zoekt een Account Manager regio Haaglanden/Rotterdam
Exterion Media is per direct op zoek naar een Account Manager regio Haaglanden/Rotterdam
Sage+Archer lanceert The Cube-advertentieformaten op digital OOH
DOOH-inkoopplatform Sage+Archer lanceert The Cube op digitale buitenschermen. The Cube is een geanimeerde creatie die bestaat uit 2-3 zijdes die automatisch roteren
Exterion Media neemt digitale supermarkt netwerk van Centercom over
Exterion Media zet een grote stap in haar aanwezigheid tijdens de gehele customer journey buitenshuis. Met de overname van het digitale Supermarkt-netwerk van Centercom, kan de consument via Exterion Media bereikt worden vanaf de voordeur tot in de supermarkt
Eerste stap herstel OOH: 40 miljoen euro omzet in Q2, 2021
In het tweede kwartaal van 2021 zijn de bestedingen aan Out of Home reclame voor het eerst sinds de uitbraak van het coronavirus weer gestegen. In totaal werd iets meer dan 40 miljoen euro uitgegeven aan (digitale) buitenreclame. Hiermee is een eerste stap gezet naar een herstel van de markt
Exterion Media start influencercampagne met DOOH om bereik te vergroten
Exterion Media start een samenwerking waarbij influencermarketing zowel via social media als via Digital Out of Home wordt ingezet. Adverteerders zijn met hun ambassadeur zichtbaar op de locaties die aansluiten bij de doelstellingen
Hoe het (bitter)balletje ging rollen voor Van Dobben, Fightclub en Exterion Media
"Met het openen van de terrassen tot 18:00 uur schrap je de bitterbal", zei demissionair premier Rutte tijdens de persconferentie van 20 april 2021 over de coronamaatregelen.
[Walk & Talk] Frank Meiland (ZIGT): Er kan steeds meer met Programmatic DOOH omdat we steeds meer weten van doelgroepen
Media Meetings & Magazines presenteert samen met Exterion Media de vijfdelige video-serie Walk & Talk. Iedere aflevering wordt een wandeling gemaakt voor een gesprek over ontwikkelingen in medialandschap en bij Exterion Media
DPG Media en Exterion werken samen voor nieuwsberichten bij tankstations
Vanaf deze maand tonen het AD en de regionale titels zoals de Stentor en de Gelderlander, het laatste nieuws op het landelijke digitale tankstation netwerk van Exterion Media. Middels een liveverbinding met de redactie wordt het meest recente nieuws vertoond
[Vacatures] Exterion Media zoekt een Sales Assistant
Exterion Media is per direct op zoek naar een Sales Assistant
[Vacatures] Exterion Media zoekt een Inside Sales Account Manager
Exterion Media is per direct op zoek naar een Inside Sales Account Manager
[Walk & Talk] Guy Grimmelt (Exterion): Adverteerders zijn super eager om weer naar buiten te gaan
Media Meetings & Magazines presenteert samen met Exterion Media de vijfdelige video-serie Walk & Talks. Iedere aflevering wordt een wandeling gemaakt voor een gesprek over ontwikkelingen in medialandschap en bij Exterion Media
[Vacatures] Exterion Media zoekt een Datawarehouse Specialist
Exterion Media is per direct op zoek naar een Datawarehouse Specialist