Tag Resultaten
Cosmopolitan meest invloedrijke Gen-NOW merk in Nederland
Cosmopolitan Nederland viert in oktober haar 40-jarig jubileum en is hiermee al vier decennia het meest invloedrijke Gen-NOW (GenZ en Young Millennials, 18 tot en met 35 jaar) merk in Nederland
[Vacatures] Hearst Netherlands zoekt een Campagne Marketeer
Hearst Netherlands is per direct op zoek naar een Campagne Marketeer
[Vacatures] Hearst Netherlands zoekt een Freelance Digital Editor Runner's World
Hearst Netherlands is per direct op zoek naar een Freelance Digital Editor Runner's World
[Vacatures] Hearst Netherlands zoekt een People & Culture Director
Hearst Netherlands is per direct op zoek naar een People & Culture Director
[Vacatures] Hearst Netherlands zoekt een Digital Advertising Manager
Hearst Netherlands is per direct op zoek naar een Digital Advertising Manager
[Vacatures] Hearst Netherlands zoekt een Hoofdredacteur Quest
Hearst Netherlands is per direct op zoek naar een Hoofdredacteur Quest
[Vacatures] Hearst Netherlands zoekt een Digital Data Analyst
Hearst Netherlands is per direct op zoek naar een Digital Data Analyst
[Cross Media Persoon 2022] Marscha Krouwel: Wij bewegen voortdurend mee door te blijven innoveren, informeren, inspireren, entertainen en activeren
Marscha Krouwel is CEO van Hearst Netherlands. Zij is genomineerd als Cross Media Persoon van het jaar 2022. We spreken haar
[Vacatures] Hearst Netherlands zoekt een (Junior) Project Manager Cross Media
Hearst Netherlands is per direct op zoek naar een (Junior) Project Manager Cross Media
[Vacatures] Hearst Netherlands zoekt een Event Project Manager
Hearst Netherlands is per direct op zoek naar een Event Project Manager
KLM-magazine Holland Herald gerestyled
KLM’s inflight magazine Holland Herald, dat maandelijks in de stoelzakken van het vliegtuig meereist met ruim 2 miljoen passagiers van over de hele wereld, is vanaf de april-editie gerestyled
[Vacatures] Hearst Netherlands zoekt een Group Project Manager Cross Media
Hearst Netherlands is per direct op zoek naar een Group Project Manager Cross Media
[Vacatures] Hearst Netherlands zoekt een Digital Editor Cosmopolitan
Hearst Netherlands is per direct op zoek naar een Digital Editor Cosmopolitan
[Vacatures] Quote zoekt een Lifestyle Journalist
Quote is per direct op zoek naar een Lifestyle Journalist met gouden pen
[Interview] Josephine Kay: Cosmopolitan is voor adverteerders een gateway naar de doelgroep
Josephine Kay is hoofdredacteur van Cosmopolitan Nederland, een uitgave van Hearst. We spreken haar bij Nederlands MediaNetwerk TV over het platform voor young millennials, de relatie met het internationale merk en de rol van digitalisering
[Vacatures] Hearst Netherlands zoekt een E-mail Marketeer
Hearst Netherlands is per direct op zoek naar een E-mail Marketeer
2021 in de beste 100 interviews
We kunnen het krankzinnig bijzonder jaar 2021 niet zomaar achter ons laten. En daarom kijken we op het jaar terug met onze 100 beste interviews
Willem-Albert Bol MediaTransfer van het Jaar 2021
2021 is het jaar van Willem Albert Bol. Op 7 juli was hij spreker op het DeMedia100 | DeMarketing100 Diner als enige persoon die al tien jaar in de DeMedia100 staat en in die periode werkte aan zowel exploitant-, klant als bureauzijde
[Vacatures] Hearst Netherlands zoekt een Digital Advertising Manager
Hearst Netherlands is per direct op zoek naar een Digital Advertising Manager
[Vacatures] Hearst Netherlands zoekt een Medewerker Backoffice Consumer Sales (Tijdelijk)
Hearst Netherlands is per direct op zoek naar een Medewerker Backoffice Consumer Sales (Tijdelijk)
[Vacatures] Hearst Netherlands zoekt een Elle en Harpers Bazaar hands on Producer
Hearst Netherlands is per direct op zoek naar een Elle en Harpers Bazaar hands on Producer
[Vacatures] Hearst Netherlands zoekt een Junior Content Producer
Hearst Netherlands is per direct op zoek naar een Junior Content Producer
[Vacatures] Hearst Netherlands zoekt een Lay-out Designer
Hearst Netherlands is per direct op zoek naar een Lay-out Designer
[Vacatures] Hearst Netherlands zoekt een Digital Editor-Sport
Hearst Netherlands is per direct op zoek naar een Digital Editor-Sport
[Vacatures] Hearst Netherlands zoekt een Subscription Backoffice Specialist (Tijdelijk)
Hearst Netherlands is per direct op zoek naar een Subscription Backoffice Specialist (Tijdelijk)
[Vacatures] Hearst Netherlands zoekt een Freelance Coördinator National Geographic Masterclasses
Hearst Netherlands is per direct op zoek naar een Freelance Coördinator National Geographic Masterclasses
Hardloopster Sifan Hassan is de Harper’s Bazaar Woman of the Year 2021
Hardloopster Sifan Hassan is de Harper’s Bazaar Woman of the Year 2021. Overige winnaressen zijn Neelie Kroes, Katja Herbers, Iris van den Ende en Hélène Hendriks
[Vacatures] Hearst Netherlands zoekt een Retail Marketeer (Off & Online)
Hearst Netherlands is per direct op zoek naar een Retail Marketeer (Off & Online)
[Vacatures] Hearst Netherlands zoekt een Marketing Manager National Geographic
Hearst Netherlands is per direct op zoek naar een Marketing Manager National Geographic
[Vacatures] Hearst Netherlands zoekt een Marketing Manager Quest
Hearst Netherlands is per direct op zoek naar een Marketing Manager Quest
[Vacatures] Hearst Netherlands zoekt een Group Brand Director Quest
Hearst Netherlands is per direct op zoek naar een Group Brand Director Quest
DeTijdschriften50 2022 | De Genomineerden
DeMedia100 2022 komt eraan. De lijst met de 100 meest invloedrijke mensen in de Nederlandse media wordt bekendgemaakt tijdens het DeMedia100 | DeMarketing100 Diner op 8 december 2021 in Amsterdam
[Cross Media Congres 2021] Jelani Isaacs en Marscha Krouwel over content maken
Marscha Krouwel is Country Manager van Hearst Netherlands en key-note spreker op het Cross Media Congres 2021. Jelani Isaacs is eigenaar & Chief Executive Producer bij New Amsterdam Film Company. Samen met Karin de Groot (ITV) en Jeroen Koopman (NewBe) maakte hij deel uit van het Makers Forum
Hearst lanceert Harper’s Bazaar Business Club
Uitgever Hearst Netherlands lanceert Harper’s Bazaar Business Club. Dit is een plek waar gelijkgestemde vrouwen elkaar kunnen ontmoeten, en van elkaar en van Harper's Bazaar kunnen leren
[Vacatures] Hearst Netherlands zoekt een Event Project Manager
Hearst Netherlands is per direct op zoek naar een Event Project Manager
[Vacatures] Hearst Netherlands zoekt een Accountmanager Cross Media
Hearst Netherlands is per direct op zoek naar een Accountmanager Cross Media
[Vacatures] Hearst Netherlands zoekt een Senior Accountmanager Digital
Hearst Netherlands is per direct op zoek naar een Senior Accountmanager Digital
[Vacatures] Hearst Netherlands zoekt een Performance & Sales Support Manager
Hearst Netherlands is per direct op zoek naar een Performance & Sales Support Manager
[Vacatures] Hearst Netherlands zoekt een Group Brand Director ELLE & Cosmopolitan
Hearst Netherlands is per direct op zoek naar een Group Brand Director ELLE & Cosmopolitan
[Vacatures] Hearst Netherlands zoekt een Commercial Copywriter/Lay Out Designer
Hearst Netherlands is per direct op zoek naar een Commercial Copywriter/Lay Out Designer
[Vacatures] Hearst Netherlands zoekt een Group Brand Director Quest
Hearst Netherlands is per direct op zoek naar een Group Brand Director Quest
[Vacatures] Hearst Netherlands zoekt een Projectmanager Cross Media Branded Content
Hearst Netherlands is per direct op zoek naar een Projectmanager Cross Media Branded Content
[Vacatures] Hearst Netherlands zoekt een Communicatiemanager
Hearst Netherlands is per direct op zoek naar een Communicatiemanager
Onderzoek Quest: Gemiddelde Nederlander kent 540 mensen
De gemiddelde Nederlander kent op dit moment 540 mensen. Dat blijkt uit een statistisch onderzoek van de Universiteit Utrecht en Radboud Universiteit dat is gedaan op verzoek van het tijdschrift Quest
Hearst Netherlands: reorganisatie kan beginnen na positief advies OR
De ondernemingsraad van Hearst Netherlands heeft positief geadviseerd over een voorgenomen reorganisatie. Als gevolg van de coronacrisis heeft het bedrijf gemerkt dat de behoeften van adverteerders en mediaconsumpties zijn gewijzigd
Harper’s Bazaar: optimisme
Het meest recente nummer van het tijdschrift Harper’s Bazaar straalt optimisme uit. Eindelijk lijkt de wereld weer in beweging te komen, durven we ons langzaamaan te verheugen op aangeklede feestjes, een bezoek aan een restaurant, theater, museum. Business zal weer opbloeien
Hearst Netherlands stopt met 8 titels
Hearst Netherlands heeft aangekondigd te stoppen met het uitgeven van National Geographic Traveler, Elle Eten.nl, Vogue, Vogue Living, Glamour, Esquire, Designer Vintage en Fiscalert. Condé Nast wil Vogue, Vogue Living en Glamour met een andere partner in Nederland uit blijven geven
Hearst gaat reorganiseren
Hearst gaat reorganiseren in Nederland. Dit heeft het bedrijf naar aanleiding van aandacht in verschillende media over een voorgenomen reorganisatie bevestigd
[Vacatures] Hearst Netherlands zoekt een Subscription Backoffice Specialist
Hearst Netherlands is per direct op zoek naar een Subscription Backoffice Specialist
FuturumMag voortaan drie keer per jaar
FuturumMag, het magazine van FuturumShop, verschijnt voortaan drie keer per jaar. De bladformule en vormgeving zijn ontwikkeld in samenwerking met de makers van Bicycling en Runner’s World, twee titels van Hearst Netherlands
[Interview] Edine Russel: ELLE gaat over persoonlijke stijl in combinatie met female empowerment en eigen keuzes maken
In de aanloop van de bekendmaking van DeTijdschriften50 houden wij een serie interviews met magazine hoofdredacteuren. Vandaag spreken we met Edine Russel, hoofdredacteur van ELLE
Hearst Netherlands: Media die lezers een positief gevoel geven, zijn succesvoller
Media die lezers een positief gevoel geven, zijn vaker succesvoller. Zo is adverteren in dergelijke media effectiever, maar zetten deze media ook aan tot gesprek en verdieping. Merken die worden belicht in media die een positief gevoel oproepen, kunnen vaker rekenen op meer volgers
[Vacatures] Quote zoekt een Taaltovenaar (v/m)
Quote is per direct op zoek naar een Taaltovenaar (v/m)
[Vacatures] Hearst Netherlands zoekt een Brand Executive bij Quote & Esquire
Hearst Netherlands is per direct op zoek naar een Brand Executive bij Quote & Esquire
[Vacatures] Hearst Netherlands zoekt een Senior Accountmanager digital & print
Hearst Netherlands is per direct op zoek naar een Senior Accountmanager digital & print
[Vacatures] Hearst Netherlands zoekt een Accountmanager Special Projects & Events
Hearst Netherlands is per direct op zoek naar een Accountmanager Special Projects & Events
[Column] Marjolein Denekamp over data bij Hearst Netherlands
Digitaal is een cruciale groeifactor van onze organisatie en dus voor ons als uitgever een belangrijk topic. Zowel vanuit redactioneel als commercieel oogpunt zijn data onmisbaar. In 2021 blijken data alleen maar belangrijker te worden
[Interview] Anke de Jong: Samenwerken met Glamour biedt niet alleen branding maar ook omzet
In de aanloop van de bekendmaking van DeTijdschriften50 houden wij een serie interviews met magazine hoofdredacteuren. Deze keer spreken we Anke de Jong, hoofdredacteur van Glamour
[Interview] Philip Fontani: Quest groeit online als kool en de lezers verslinden de nieuwsbrieven
In de aanloop van de bekendmaking van DeTijdschriften50 houden wij een serie interviews met magazine hoofdredacteuren. Deze keer spreken we Philip Fontani, hoofdredacteur van Quest
[Interview] Milou Turpijn: Women’s Health heeft een groeiende community van positieve millennials die we in beweging weten te krijgen
In de aanloop van de bekendmaking van DeTijdschriften50 houden wij een serie interviews met magazine-hoofdredacteuren. Vandaag spreken we met Milou Turpijn, hoofdredacteur van Women’s Health
[Interview] Josephine Kay: Cosmopolitan is dé gateway naar de moeilijk te vangen millennial- en GenZ-doelgroep
In de aanloop van de bekendmaking van DeTijdschriften50 houden wij een serie interviews met magazine-hoofdredacteuren. Vandaag spreken we met Josephine Kay, hoofdredacteur van Cosmopolitan
Paul van Riessen volgt Sander Schimmelpenninck op bij Quote
Quote heeft in Paul van Riesen de hoofdredacteur gevonden die in de voetsporen van Jort Kelder en Sander Schimmelpenninck. Hij werkte er al als adjunct-hoofdredacteur
[Column] Marscha Krouwel: Time will tell
Het afgelopen jaar was voor de meeste uitgevers natuurlijk een zeer lastig jaar. Dat geldt ook voor Hearst Netherlands, maar bij ons herstelde de omzet zich in het vierde kwartaal ongelofelijk goed
[Interview] Olivier Heimel (Runner’s World): Als je hardlopers wilt bereiken, doe je dat veruit het eenvoudigst via ons
In de aanloop van de bekendmaking van DeTijdschriften50 houden wij een serie interviews met magazine hoofdredacteuren. Vandaag spreken we met Olivier Heimel, hoofdredacteur van Runner’s World
[Interview] Arno Kantelberg: National Geographic is het oog op de wereld
In de aanloop van de bekendmaking van DeTijdschriften50 doen wij een serie interviews met magazine hoofdredacteuren. Vandaag spreken we met Arno Kantelberg, hoofdredacteur van National Geographic
Men’s Health maakt docu over spiermassa kweken in 12 weken
Men's Health-redacteuren Mart en Martyn onderzochten hoeveel spiermassa ze met 12 weken speciale training en voeding bij zouden kunnen krijgen. Het resultaat is een documentaire die online te zien is
[Vacatures] Hearst Netherlands zoekt een Redacteur (medior) Quest
Hearst Netherlands is per direct op zoek naar een Redacteur (medior) Quest