Tag Resultaten

06-10-2016 12:29:00 | Hits: 3563313

[Column] Femke Leemeijer: Dertig jaar ELLE
15-10-2019 | 14:24:23
Een paar weken geleden: buiten regende het en het was spitsuur in Amsterdam, maar in de lounge van het College Hotel brandde de kachel en waren de kaarsen aangestoken. Het was er gezellig
Vogue werkt samen met Rijksmuseum voor novembernummer
08-10-2019 | 10:29:00
Het novembernummer van Vogue staat in het teken van Dutch Design. Het nummer is een samenwerking tussen Vogue en het Rijksmuseum om het Rembrandtjaar te vieren
[MediaBelofte 2020] Genomineerd: Anneke Hendriks-Kleyne, designer bij Hearst Netherlands
02-10-2019 | 15:46:00
Anneke Hendriks-Kleyne is designer bij Hearst Netherlands. Zij is een van de tien genomineerden voor de MediaBelofte 2020. Wij spreken haar
DeTijdschriften50 2020 | De Genomineerden
29-09-2019 | 23:27:00
DeMedia100 2020 komt eraan. De lijst met de 100 meest invloedrijke mensen in de Nederlandse media zal worden bekendgemaakt tijdens het DeMedia100 Diner op 4 december in Amsterdam
KLM-magazine Holland Herald viert jubileum met drie covers
27-09-2019 | 09:53:34
KLM bestaat 100 jaar en daarom is het in-flightmagazine Holland Herald uitgekomen als feestnummer met drie verschillende covers
[Interview] Marscha Krouwel: HearstLab draagt bij aan een kleinere gender investment gap
24-09-2019 | 14:40:00
Marscha Krouwel is sinds kort lead scout van HearstLab, het programma waarmee Hearst investeert in door vrouwen geleide start-ups. We spreken haar over dit initiatief, bedoeld om de investeringskloof tussen mannen en vrouwen te verkleinen
National Glamour Day werkt samen met Albert Heijn
23-09-2019 | 14:36:00
Glamour kondigt een speciale National Glamour Day aan, in samenwerking met Albert Heijn. Bij de supermarkt is voor het eerst een shopping guide te krijgen bij aankoop van deelnemende merken
[Interview] Miluska van ’t Lam: Het draait bij Harper's Bazaar om ambitieuze vrouwen
23-09-2019 | 09:36:00
September 2019 is een mooie maand voor Harper’s Bazaar en hoofdredacteur Miluska van ’t Lam. Niet alleen ligt het septembernummer in de winkels, Harper’s Bazaar viert ook haar 5-jarig jubileum én maakt de longlist van de genomineerden voor de Women of the Year 2019 bekend. Genoeg om over bij te praten!
[Interview] Edine Russel: ELLE staat voor women empowerment avant la lettre
19-09-2019 | 09:58:56
ELLE Nederland bestaat dertig jaar. Om dit te vieren blikt ELLE in de jubileumeditie terug op dertig jaar mode, maar kijkt ook vooruit met een lijst van dertig vrouwen die de komende jaren het verschil gaan maken en voorspelt het modetijdschrift de comeback van zelfmaakmode. We spreken met hoofdredacteur Edine Russel
Hearst Create genomineerd voor twee Digital Communication Awards
18-09-2019 | 11:43:52
Beide nominaties zijn voor het werk dat het bureau al geruime tijd verricht voor opdrachtgever Dremel, dochterorganisatie van Bosch Tool Group
Voetballers op de cover van Vogue Man
17-09-2019 | 15:58:24
Matthijs de Ligt, Virgil van Dijk en Memphis Depay staan dit jaar op de cover van Vogue Man, de mannenmode-editie van het magazine. Er zijnn drie verschillende covers uitgebracht
[Onderzoek] Belgisch onderzoek: Adverteerders en mediabureaus onderschatten magazines en nieuwsmedia
13-09-2019 | 10:38:00
Er is sprake van een sterke onderwaardering van magazines en dagbladen door adverteerders en mediabureaus. Dat blijkt uit de Belgische editie van Re-evaluating Media
Harper's Bazaar maakt genomineerden Women of the Year 2019 bekend
12-09-2019 | 13:44:00
De longlist met genomineerden voor de Women of the Year 2019 awards is bekendgemaakt. De kanshebbers horen op 25 november tijdens de jaarlijkse uitreiking wie de awards winnen
Body positivity in oktobernummer Vogue
12-09-2019 | 08:30:00
Het oktobernummer van Vogue Nederland komt met een special die helemaal in het teken staat van Gabrielle ‘Coco’ Chanel — een feminist en een rebel die haar tijd ver vooruit was. De rest van het nummer draait om body positivity en zelfliefde
ELLE Nederland bestaat 30 jaar
06-09-2019 | 12:39:00
ELLE Nederland bestaat deze maand 30 jaar en heeft een jubileumnummer uitgebracht. Een nummer waarin wordt teruggekeken op dertig jaar mode en personal style in Nederland, maar dat ook het vizier richt op de toekomst
Hearst Netherlands lanceert incubator HearstLab - We Are Eves en HelloMaaS eerste deelnemingen
02-09-2019 | 15:08:00
Marscha Krouwel: "Dat HearstLab zich richt op door vrouwen geleide startups is niet alleen een goed initiatief passend bij Hearst maar is vooral een goede investering die zorgt voor relevante innovatie van onze bestaande business
[Forum] Wat betekent de komst van Disney+ voor het Nederlands medialandschap?
27-08-2019 | 12:00:00
Met regelmaat leggen wij een aantal bepalende spelers in de markt een vraag voor. Deze keer gaat het forum over de betekenis van de komst van Disney+ voor het Nederlands medialandschap
Harper's Bazaar Nederland viert 5-jarig jubileum
21-08-2019 | 13:09:50
Met het septembernummer viert Harper's Bazaar haar 5-jarig jubileum in Nederland. Om dit te vieren, geeft het magazine de jubileumeditie uit met vijf verschillende covers
Eerste nummer Vogue-hoofdredacteur Rinke Tjepkema verschenen
08-08-2019 | 09:58:34
Het September Issue van Vogue Nederland heeft deze keer drie verschillende covers. Het modenummer is het eerste issue van Vogue's kersverse hoofdredacteur Rinke Tjepkema, die al sinds haar veertiende Vogue-edities verzamelt
Runner’s World maakt YouTube-serie over marathonlopers
10-07-2019 | 10:29:00
Runner’s World maakt een YouTube-serie over drie lopers op weg naar de marathon van Berlijn. Vanaf 28 juli is tien weken lang elke week een aflevering van Boost 2 Berlin te zien op het YouTube-kanaal van Runner’s World
[MediaWeek] Bas Vlugt: De brieven van Frank Volmer en Arie Slob
16-06-2019 | 23:32:00
De afgelopen mediaweek deed Hilversum om zijn grondvesten schudden. Het was de week van de brieven van Frank Volmer en Arie Slob
[Interview] Josephine Kay over Cosmopolitans augmented reality-cover
12-06-2019 | 12:31:00
Op de cover van het julinummer van Cosmopolitan (13 juni 2019 in de winkels) komt influencer Rianne Meijer tot leven door middel van augmented reality. Het is een primeur voor het magazine. Tevens is voor de eerste keer een adverteerder op de cover terug te vinden. We spreken met hoofdredacteur Josephine Kay over AR, luistermagazines, podcasts en de digitalisering van print
Cosmopolitan lanceert augmented reality-covermodel
12-06-2019 | 11:54:00
Cosmopolitan heeft in samenwerking met Huawei het eerste augmented reality-covermodel van Nederland gepresenteerd. In een 3D-scanner werd influencer Rianne Meijer omgetoverd tot 3D-animatie
Rinke Tjepkema hoofdredacteur Vogue Nederland
12-06-2019 | 10:34:46
Rinke Tjepkema volgt Karin Swerink op als hoofdredacteur bij Vogue Nederland, uitgegeven door Hearst Netherlands. Ze werkte eerder als adjunct-hoofdredacteur voor het modetijdschrift
[Forum] NPO deels reclamevrij. Goed idee?
08-06-2019 | 14:53:00
Met regelmaat leggen wij een aantal bepalende spelers in de markt een vraagvoor
Arno Kantelberg juryvoorzitter National Geographic Fotowedstrijd
05-06-2019 | 12:22:18
Arno Kantelberg nam vorig jaar het hoofdredacteurschap van National Geographic Magazine over van Aart Aarsbergen. In die hoedanigheid zit hij ook de fotowedstrijd voor
ELLE Eten met snackbar op Bacchus Wijnfestival
31-05-2019 | 10:47:00
ELLE Eten zal tijdens het jaarlijkse Bacchus Wijnfestival een ELLE Eten X Bacchus Snackbar presenteren
Bicycling lanceert Tour de France Special
29-05-2019 | 10:38:52
In de Bicycling Tour de France Sport Special analyseren Laurens ten Dam en zijn collega’s Bauke Mollema en Wout Poels alle Tour-etappes
Hearst in zee met online-advertentieplatform Teads
13-05-2019 | 10:13:35
Het online-advertentieplatform Teads heeft een kantoor in Amsterdam geopend na het winnen van lokale partnerships met onder meer Hearst op het gebied van in-read advertising-technologie
150ste nummer JAN verschenen
17-04-2019 | 14:25:00
JAN heeft het honderdvijtfigste nummer uitgebracht met Hadewych Minis op de cover. JAN wil met dit jubimeumnummer het thema Alles kan Samen onderstrepen
Lieneke van den Heuvel wordt director van Hearst Create
11-04-2019 | 13:42:00
Lieneke van den Heuvel wordt director van Hearst Create. Dit heeft Hearst Netherlands bekendgemaakt
100ste nummer Vogue Nederland
09-04-2019 | 16:14:00
Het 100ste nummer van Vogue Nederland, mei 2019, wordt gevierd met topmodel Doutzen Kroes op de cover - haar achtste Vogue-cover - en vier grote interviews
[Cross Media Innovatie 2019] Sanne Groot Koerkamp over Dylan
29-03-2019 | 14:23:00
Op 24 april worden de Cross Media Awards uitgereikt. Hearst zendt Dylan in als Cross Media Innovatie. We spreken met Sanne Groot Koerkamp, hoofdredacteur Quest magazine en Dylan
[Cross Media Merk 2019] Sanne Groot Koerkamp over Quest
28-03-2019 | 12:54:22
Op 24 april worden de Cross Media Awards uitgereikt. Quest dingt mee naar de award voor Cross Media Merk van het Jaar. Aan het woord is Sanne Groot Koerkamp, hoofdredacteur van Quest
[Interview] Anke de Jong over het eerste virtuele model: Ik hoop dat Raven nog lang onderdeel blijft van Team Glamour
27-03-2019 | 09:18:00
Op de cover van Glamour staat voor het eerst een digitaal model: Raven. Het model is een optimistisch personage dat staat voor gelijkheid, duurzaamheid en diversiteit. We spreken met hoofdredacteur Anke de Jong over de avatar, het digitale tijdperk en de scheidslijn tussen echt en nep
Hearst Create contentpartner Kenia's communicatiebedrijf Safaricom
14-03-2019 | 14:58:00
Hearst Create heeft een nieuw contract getekend met Safaricom, een groot telecommunicatiebedrijf in Kenia. Hearst Create zal voor Safaricom een magazine produceren
Glamour zet virtueel model op cover
05-03-2019 | 12:24:00
Glamour zet voor het eerst een digitaal model op de cover. Het gaat om Raven, een optimistisch personage dat staat voor gelijkheid, duurzaamheid en diversiteit
Topmodel Imaan Hammam op cover Vogue
05-03-2019 | 11:08:00
Op de plek waar ze ooit verliefd werden, in Tulum, werden topmodel Imaan Hammam en haar vriend Lentini door Bibi Borthwick gefotografeerd voor het Nederlandse Modern Love-nummer van Vogue
Harper's Bazaar en BrandedUI organiseren International Women's Day Summit  
19-02-2019 | 11:27:00
Op woensdag 6 maart organiseren Harper's Bazaar Network Academy en BrandedU de International Women's Day Summit 2019 in De Hallen Studio's in Amsterdam. Twee dagen later is het Internationale Vrouwendag
Topmodel Lara Stone siert maartnummer van Vogue
06-02-2019 | 12:04:00
Exclusief voor Vogue Nederland werd Nederlands topmodel Lara Stone in Brighton gefotografeerd voor alweer haar vierde Vogue Nederland-cover
BNR en Quest starten podcast BNR Questcast
09-01-2019 | 12:56:00
Quest en BNR Nieuwsradio zijn een podcast gestart: BNR Questcast met presentator Robin Rotman, BNR Nieuwsradio, en co-host Frank Beijen van Quest
Restyling Glamour en Lil' Kleine als gasthoofdredacteur
31-12-2018 | 11:34:00
In 2019 krijgt Glamour een luxere en volwassenere uitstraling, met dikker en mat papier en een matte cover. Om dit te lanceren is Lil’ Kleine in editie 3 Glamour’s eerste gasthoofdredacteur
[Nederlands MediaNetwerk TV] Sanne Groot Koerkamp over Quest; Magazinemerk van het Jaar
30-12-2018 | 22:34:00
In december werden de Mercurs uitgereikt. Je wilt ze als uitgever allemaal winnen, maar is één absolute hoofdprijs, de Oscar voor tijdschriften; de Mercur voor Magazine Merk van het Jaar. Dit jaar won Quest, een uitgave van Hearst Netherlands. Nederlands MediaNetwerk was erbij en sprak de dag erna uitvoerig met winnend hoofdredacteur Sanne Groot Koerkamp
Ruud de Langen MediaTransfer van het Jaar 2018
19-12-2018 | 00:27:00
2018 was een rijk transferjaar waarbij volop werd gestoelendanst. Die nieuwe stoel stond niet zelden bij Talpa Network, dat zich afgelopen jaar nadrukkelijk roerde op de transfermarkt
[Interview] Luc van Os: Inzichtelijk en meetbaar wil niet zeggen gratis
18-12-2018 | 13:33:00
Hearst Netherlands nam eind 2017 G+J Media over. Een jaar later is de integratie een eind gevorderd, maar nog niet afgerond. Ondertussen staat de wereld buiten ook niet stil. Wij spreken met CEO Luc van Os
Quest wint Mercur Magazinemerk van het Jaar
14-12-2018 | 09:47:00
Jossine Modderman van LINDA.nl is Hoofdredacteur van het Jaar, Flow wint de oeuvreprijs Mercur d’Or/LOF-Prijs voor Magazines en Quest wint de Mercur Magazinemerk van het Jaar
[Interview] Sanne Groot Koerkamp: Dylan Haegens veroorzaakt gekte, net Michael Jackson
11-12-2018 | 10:08:00
Dylan is de meest recente aanwinst van Hearst. Het nieuwe magazine is vernoemd naar - en gaat over - de populaire YouTuber Dylan Haegens. Aan Quest-hoofdredacteur Sanne Groot Koerkamp om alles in goede banen te leiden en van Dylan een succes te maken
Vincent Siegelaar commercial director Hearst Netherlands
04-12-2018 | 21:01:00
Vincent Siegelaar wordt per 1 januari 2019 verantwoordelijk voor alle commerciële activiteiten van Hearst Netherlands
Hearst Create wint tijdens Grand Prix Content Marketing
23-11-2018 | 13:33:00
Lifestylecontentmarketingbureau Hearst Create heeft tijdens de Grand Prix Content Marketing 2018 de Bekroning Beste Fotografie ontvangen voor KLM’s in-flight magazine Holland Herald
38 nominaties Mercurs 2018
16-11-2018 | 11:37:00
In totaal zijn 38 nominaties in acht categorieën toegekend voor de 21ste editie van de Mercurs, de jaarprijzen van de magazine mediabranche
Hearst presenteert Dylan Magazine
12-11-2018 | 10:19:43
Dylan Magazine is een magazine voor kinderen rondom een van de grootste Nederlandse YouTubers van dit moment: Dylan Haegens
Hearst presenteert Dylan Magazine
12-11-2018 | 09:46:00
Hearst lanceert Dylan Magazine. Dylan Magazine is een magazine voor kinderen rondom een van de grootste Nederlandse YouTubers van dit moment: Dylan Haegens
Hearst Create wint Special Mention bij German Design Award
07-11-2018 | 09:53:41
Hearst Create heeft bij de German Design Awards een Special Mention gewonnen binnen de categorie Editorial met het inflight magazine van Kenya Airways Msafiri
[Vacatures] Runner's World zoekt Content Manager
02-11-2018 | 13:59:00
Als Content Manager ben je verantwoordelijk voor de invulling van de website en de sociale kanalen van het platform. Daarnaast ben je de schakel tussen de website en de redactie
Het PR Bureau werkt voor Huawei en Quest
22-10-2018 | 09:22:22
Huawei slaat de handen ineen met Het PR Bureau. Dat is de uitkomst van de pr-pitch die het technologiebedrijf onlangs organiseerde. Het PR Bureau verzorgt in Nederland de marketing- en corporate pr-activiteiten
Miluska van ’t Lam opvolger Cécile Narinx bij Harper's Bazaar
16-10-2018 | 09:26:00
Miluska van ’t Lam is per 15 oktober 2018 benoemd tot hoofdredacteur van Harper’s Bazaar Nederland. Dit maken Luc van Os, CEO Hearst Magazines Netherlands, en Marscha Krouwel, Publishing Group Director Women Brands, bekend
DeTijdschriften50 2019 | De Genomineerden
03-10-2018 | 00:38:00
DeMedia100 2019 komt eraan. De lijst met de 100 meest invloedrijke mensen in de Nederlandse media zal worden bekendgemaakt tijdens het DeMedia100 Diner op 6 december in Amsterdam
Runner’s World lanceert podcast Susy Q & A
19-09-2018 | 12:20:00
Topatlete Susan Krumins en hoofdredacteur Olivier Heimel bespreken in de podcast actuele ontwikkelingen in de loopwereld, het topsportleven van Krumins en beantwoorden vragen van luisteraars
Josephine Kay benoemd tot hoofdredacteur Cosmopolitan
14-09-2018 | 10:28:00
Josephine Kay is gestart als hoofdredacteur van Cosmopolitan. Ze volgt Anne Marije de Vries Lentsch, die Hearst Agency gaat leiden, op
Hearst Netherlands combineert brandedcontentactiviteiten in Hearst Agency
11-09-2018 | 10:48:42
Hearst Netherlands brengt per 1 september alle brandedcontentactiviteiten onder bij Hearst Agency. Anne Marije de Vries Lentsch, voormalig hoofdredacteur van Cosmopolitan, gaat Hearst Agency leiden. De creatieve content consultancy unit valt
[Column] Femke Leemeijer: Mensen en merken
23-08-2018 | 11:18:52
Net terug van vakantie, was ik bezig met de gebruikelijke inhaalslag op het gebied van medianieuws, en in dat kader kwam ik good old Harry Dekker van Unilever tegen
Mini-documentaire toont out-of-office-experiment Elle
17-08-2018 | 11:58:20
De volledige redactie van Elle verruilt voor een week de gebruikelijke office voor landgoed Ullerberg te Ermelo. Dit naar aanleiding van de nieuwe thema's: land, natuur, creativiteit en community
Septembernummer Harper’s Bazaar in teken van kunst
14-08-2018 | 15:24:00
Is mode kunst? Met die grote vraag in het achterhoofd heeft de redactie van de Nederlandse Harper’s Bazaar haar jaarlijkse septembernummer gemaakt.
Runner’s World en Bicycling van WPG naar Hearst
18-07-2018 | 08:25:33
De titels werden door WPG Media uitgegeven op basis van een licentie met het Amerikaanse Rodale Inc. Eind vorig jaar kondigde Hearst Magazines Inc. de overname aan van Rodale
Cécile Narinx stopt bij Harper’s Bazaar en wordt stijlredacteur van de Volkskrant
22-05-2018 | 15:29:00
Philip Remarque op volkskrant.nl: "Wel chic voor onze Volkskrant: vanaf 1 september hebben we een stijlredacteur. Veel belangrijker: het is Cécile Narinx!
National Geographic maakt themanummer over ras
30-03-2018 | 11:09:00
Het aprilnummer van het tijdschrift National Geographic staat vrijwel volledig in het teken van rassendiversiteit. Aanleiding is de vijftigste sterfdag van Martin Luther King
Linda Boks Commercieel Directeur bij Hearst Netherlands
29-03-2018 | 12:11:00
Linda Boks volgt Rachel Gomez Y Maseland op als Commercieel Directeur bij Hearst Netherlands
The Gardeners, Bloemenbureau Holland en Hearst lanceren ELLE Bloemen
13-03-2018 | 10:24:00
ELLE Bloemen is een speciale uitgave van de tijdschriften ELLE en ELLE Decoration. Het magazine wil consumenten inspireren met interessante content over bloemen
[Vacatures] Hearst Netherlands zoekt administratief medewerker abonnementen
27-02-2018 | 10:30:06
De administratief medewerker abonnementen is verantwoordelijk voor het administratief/technisch ondersteunen van de marketeers binnen Hearst bij het uitvoeren van onder andere abonneewervingscampagnes
Harper's Bazaar organiseert de International Women's Day Summit op 6 maart
21-02-2018 | 09:27:00
Dinsdag 6 maart organiseert Harper’s Bazaar Network Academy in samenwerking met BrandedU de International Women’s Day Summit 2018 in het Amsterdamse DeLaMar Theater
Media 2017: de 15 grootste overnames en transfers van het jaar
29-12-2017 | 06:34:00
Het is traditie dat we aan het eind december terugkijken op het mediajaar in termen van overnames en transfers.
G+J Media onder één dak met Hearst Netherlands
28-12-2017 | 09:01:00
Hearst Netherlands heeft G+J Media Nederland definitief overgenomen. Het managementteam is bekend, het bedrijf zal de naam Hearst Netherlands voeren en opereren vanuit één locatie
[Forum] Advertentiemarkt 2018
27-12-2017 | 17:43:00
Hoe zal de advertentiemarkt zich ontwikkelen in 2018? We vragen het een aantal bepalende spelers in de markt
Luc van Os wint Mercur d’Or/LOF-prijs voor Magazines
15-12-2017 | 10:08:00
De Mercur d’Or/LOF-prijs voor Magazines ging donderdagavond tijdens de Mercurs-uitreiking naar Luc van Os, CEO van Hearst Netherlands. Libelle is uitgeroepen tot Magazinemerk van het Jaar
[Interview] Luc van Os over Hearst, de overname van G&J Media en de toekomst van tijdschriften
15-12-2017 | 08:19:00
De gelukkigste tijdschriftenuitgever van het land wint Mercur d’Or/LOF-prijs
Hearst neemt G+J over
17-10-2017 | 13:48:00
Hearst is overeengekomen Gruner + Jahr Media Nederland over te nemen. De deal is onder voorbehoud van goedkeuring door de ondernemingsraad van G+J Media en de mededingingsautoriteit
Cosmopolitan 35 jaar in Nederland
12-09-2017 | 06:53:00
In vier jaar tijd groeide Cosmopolitan uit van een tijdschrift met een website tot het grootste millennialmerk dat zeven platformen bedient en elke maand 2,8 miljoen jonge vrouwen bereikt
[Interview] Marscha Krouwel over Influencer Solutions van Hearst
01-09-2017 | 15:48:00
De influencerbubbel lijkt uit elkaar te spatten. Al die duizenden volgers blijken geen volgers te zijn en het bereik is moeilijk te meten. De tijd van meer, meer, meer is over. Dat zag ook Marscha Krouwel, Publishing Group Director Women’s Brands van Hearst Netherlands die met Influencer Solutions op kwaliteit gaat zitten in plaats van kwantiteit. We spreken haar over bereik en micro-influencers
Cécile Narinx op de bres voor diversiteit met septembernummer Harper’s Bazaar
14-08-2017 | 10:19:51
Harper's Bazaar viert verscheidenheid door de nieuwe najaarsmode te laten tonen door modellen in alle soorten, leeftijden, huidkleuren en maten
Hearst Netherlands lanceert Influencer Solutions
07-08-2017 | 13:37:00
Influencer Solutions is een nieuwe benadering van influencermarketing waarbij de combinatie van talentvolle makers, loyale fans en de sterke merken van Hearst Netherlands centraal staan
[Forum] Wat is de betekenis van de verkoop van SBS door Sanoma aan Talpa?
10-04-2017 | 18:43:00
Talpa koopt SBS. Opmerkelijk. Maar nog opmerkelijker is dat Sanoma uit SBS stapt. Afhankelijk van hoe deze gebeurtenis kan worden geduid, heeft deze gebeurtenis de potentie om uit te groeien tot de belangrijkste media deal van het decennium
[Interview] Marscha Krouwel over de transitie van Hearst Netherlands
21-03-2017 | 16:31:00
Ook Hearst Netherlands had het een aantal jaar geleden moeilijk. De economie en het consumentengedrag veranderden en adverteerders veranderden mee. Met het aanstellen van Marscha Krouwel als Publishing Group Director Women's Brands wist de uitgeverij een compleet nieuwe weg in te slaan en heeft het inmiddels een sterke propositie kunnen formuleren. We spreken haar over de woelige tijden.
[Cross Media Case 2017] Sifra Soer over Fashion Finds
16-03-2017 | 15:26:01
Op 19 april worden de Cross Media Awards uitgereikt. Hearst Netherlands stuurt Fashion Finds in als Cross Media Case van het Jaar. Aan het woord is Sifra Soer, Manager Online Commercial Content bij Hearst.
[Cross Media Exploitant 2017] Sifra Soer over Hearst Netherlands
14-03-2017 | 17:50:00
Op 19 april worden de Cross Media Awards uitgereikt. Hearst Netherlands is genomineerd voor Cross Media Exploitant van het Jaar. Aan het woord is Sifra Soer, Manager Online Commercial Content bij Hearst.
[Cross Media Case 2017] Milou Turpijn over FOGO
14-03-2017 | 14:40:00
Op 19 april worden de Cross Media Awards uitgereikt. Hearst Netherlands stuurt FOGO in voor Cross Media Case van het Jaar. Aan het woord is Milou Turpijn, hoofdredacteur van Women's Health
Hearst Netherlands lanceert flexibel magazine-abonnement MyMagazines
10-03-2017 | 23:17:00
Hiermee speelt de crossmediale uitgever in op de trend dat consumenten hun aankopen steeds vaker online doen en op de groeiende behoefte aan flexibiliteit, service en gemak.
Cosmopolitan lanceert Verkiezingstoolkit met chatbot
01-03-2017 | 09:27:00
Om jonge vrouwen wegwijs te maken in de politieke jungle lanceert Cosmopolitan een Verkiezingstoolkit met een chatbot en een videoserie met 6 lijsttrekkers
Arie Boomsma en Women's Health lanceren Stronger than your boyfriend
17-02-2017 | 12:22:00
Arie Boomsma (Vondelgym) en Women’s Health hebben de handen ineengeslagen voor de videocampagne Stronger than your boyfriend
[Interview] Hoofdredacteur Anne Marije de Vries Lentsch over Cosmopolitan
09-02-2017 | 11:02:00
Onlangs won ze de Mercur Hoofdredacteur van het Jaar. Een mooie aanleiding voor een gesprek met Anne Marije de Vries Lentsch van Cosmopolitan (Hearst Netherlands) over het hoofdredacteurschap, crossmedia en het werken voor een licentie
Sander Schimmelpenninck hoofdredacteur Quote, Mirjam van den Broeke blijft bij Hearst
14-11-2016 | 12:26:00
Quote krijgt na vijf jaar een nieuwe hoofdredacteur. Sander Schimmelpenninck, die de afgelopen drie jaar al voor Quote schreef, zal het stokje van Mirjam van den Broeke overnemen
Mercurs 2016: Libelle, LINDA., VICE, Vogue en Quest genomineerd voor Mercur Mediamerk van het Jaar
28-10-2016 | 06:30:00
Een vakjury onder leiding van Franska Stuy heeft 44 nominaties geselecteerd voor de Mercurs 2016, de jaarprijzen van de magazine media branche
[MegaTrends in Media] Eerste helft 2016: Nieuwe Namen & Mediabureaus trekken Creatie naar zich toe
03-08-2016 | 13:38:00
Het Nederlands MediaNetwerk gaat megatrends in media bespreken. Vandaag kijken we terug op de eerste helft van 2016 en bespreken we twee megatrends.
Hearst Netherlands kiest Improve Digital voor in-page video advertising
18-07-2016 | 16:58:00
Nederlandse adverteerders kunnen meteen al video-advertenties inkopen voor bekende titels als Cosmopolitan, ELLE, Esquire, Men’s Health, Women’s Health
Hearst Magazines Netherlands wordt Hearst Netherlands
01-07-2016 | 10:52:00
Hearst Magazines Netherlands hanteert vanaf nu de merknaam Hearst Netherlands, met bijbehorend nieuw beeldmerk, om zich nadrukkelijker als 360 graden uitgever te positioneren