Tag Resultaten
Cosmopolitan meest invloedrijke Gen-NOW merk in Nederland
Cosmopolitan Nederland viert in oktober haar 40-jarig jubileum en is hiermee al vier decennia het meest invloedrijke Gen-NOW (GenZ en Young Millennials, 18 tot en met 35 jaar) merk in Nederland
[Vacatures] Hearst Netherlands zoekt een Campagne Marketeer
Hearst Netherlands is per direct op zoek naar een Campagne Marketeer
[Vacatures] Hearst Netherlands zoekt een Freelance Digital Editor Runner's World
Hearst Netherlands is per direct op zoek naar een Freelance Digital Editor Runner's World
[Vacatures] Hearst Netherlands zoekt een People & Culture Director
Hearst Netherlands is per direct op zoek naar een People & Culture Director
[Vacatures] Hearst Netherlands zoekt een Digital Advertising Manager
Hearst Netherlands is per direct op zoek naar een Digital Advertising Manager
[Vacatures] Hearst Netherlands zoekt een Hoofdredacteur Quest
Hearst Netherlands is per direct op zoek naar een Hoofdredacteur Quest
[Vacatures] Hearst Netherlands zoekt een Digital Data Analyst
Hearst Netherlands is per direct op zoek naar een Digital Data Analyst
[Cross Media Persoon 2022] Marscha Krouwel: Wij bewegen voortdurend mee door te blijven innoveren, informeren, inspireren, entertainen en activeren
Marscha Krouwel is CEO van Hearst Netherlands. Zij is genomineerd als Cross Media Persoon van het jaar 2022. We spreken haar
[Vacatures] Hearst Netherlands zoekt een (Junior) Project Manager Cross Media
Hearst Netherlands is per direct op zoek naar een (Junior) Project Manager Cross Media
[Vacatures] Hearst Netherlands zoekt een Event Project Manager
Hearst Netherlands is per direct op zoek naar een Event Project Manager
KLM-magazine Holland Herald gerestyled
KLM’s inflight magazine Holland Herald, dat maandelijks in de stoelzakken van het vliegtuig meereist met ruim 2 miljoen passagiers van over de hele wereld, is vanaf de april-editie gerestyled
[Vacatures] Hearst Netherlands zoekt een Group Project Manager Cross Media
Hearst Netherlands is per direct op zoek naar een Group Project Manager Cross Media
[Vacatures] Hearst Netherlands zoekt een Digital Editor Cosmopolitan
Hearst Netherlands is per direct op zoek naar een Digital Editor Cosmopolitan
[Vacatures] Quote zoekt een Lifestyle Journalist
Quote is per direct op zoek naar een Lifestyle Journalist met gouden pen
[Interview] Josephine Kay: Cosmopolitan is voor adverteerders een gateway naar de doelgroep
Josephine Kay is hoofdredacteur van Cosmopolitan Nederland, een uitgave van Hearst. We spreken haar bij Nederlands MediaNetwerk TV over het platform voor young millennials, de relatie met het internationale merk en de rol van digitalisering
[Vacatures] Hearst Netherlands zoekt een E-mail Marketeer
Hearst Netherlands is per direct op zoek naar een E-mail Marketeer
2021 in de beste 100 interviews
We kunnen het krankzinnig bijzonder jaar 2021 niet zomaar achter ons laten. En daarom kijken we op het jaar terug met onze 100 beste interviews
Willem-Albert Bol MediaTransfer van het Jaar 2021
2021 is het jaar van Willem Albert Bol. Op 7 juli was hij spreker op het DeMedia100 | DeMarketing100 Diner als enige persoon die al tien jaar in de DeMedia100 staat en in die periode werkte aan zowel exploitant-, klant als bureauzijde
[Vacatures] Hearst Netherlands zoekt een Digital Advertising Manager
Hearst Netherlands is per direct op zoek naar een Digital Advertising Manager
[Vacatures] Hearst Netherlands zoekt een Medewerker Backoffice Consumer Sales (Tijdelijk)
Hearst Netherlands is per direct op zoek naar een Medewerker Backoffice Consumer Sales (Tijdelijk)
[Vacatures] Hearst Netherlands zoekt een Elle en Harpers Bazaar hands on Producer
Hearst Netherlands is per direct op zoek naar een Elle en Harpers Bazaar hands on Producer
[Vacatures] Hearst Netherlands zoekt een Junior Content Producer
Hearst Netherlands is per direct op zoek naar een Junior Content Producer
[Vacatures] Hearst Netherlands zoekt een Lay-out Designer
Hearst Netherlands is per direct op zoek naar een Lay-out Designer
[Vacatures] Hearst Netherlands zoekt een Digital Editor-Sport
Hearst Netherlands is per direct op zoek naar een Digital Editor-Sport
[Vacatures] Hearst Netherlands zoekt een Subscription Backoffice Specialist (Tijdelijk)
Hearst Netherlands is per direct op zoek naar een Subscription Backoffice Specialist (Tijdelijk)
[Vacatures] Hearst Netherlands zoekt een Freelance Coördinator National Geographic Masterclasses
Hearst Netherlands is per direct op zoek naar een Freelance Coördinator National Geographic Masterclasses
Hardloopster Sifan Hassan is de Harper’s Bazaar Woman of the Year 2021
Hardloopster Sifan Hassan is de Harper’s Bazaar Woman of the Year 2021. Overige winnaressen zijn Neelie Kroes, Katja Herbers, Iris van den Ende en Hélène Hendriks
[Vacatures] Hearst Netherlands zoekt een Retail Marketeer (Off & Online)
Hearst Netherlands is per direct op zoek naar een Retail Marketeer (Off & Online)
[Vacatures] Hearst Netherlands zoekt een Marketing Manager National Geographic
Hearst Netherlands is per direct op zoek naar een Marketing Manager National Geographic
[Vacatures] Hearst Netherlands zoekt een Marketing Manager Quest
Hearst Netherlands is per direct op zoek naar een Marketing Manager Quest
[Vacatures] Hearst Netherlands zoekt een Group Brand Director Quest
Hearst Netherlands is per direct op zoek naar een Group Brand Director Quest
DeTijdschriften50 2022 | De Genomineerden
DeMedia100 2022 komt eraan. De lijst met de 100 meest invloedrijke mensen in de Nederlandse media wordt bekendgemaakt tijdens het DeMedia100 | DeMarketing100 Diner op 8 december 2021 in Amsterdam
[Cross Media Congres 2021] Jelani Isaacs en Marscha Krouwel over content maken
Marscha Krouwel is Country Manager van Hearst Netherlands en key-note spreker op het Cross Media Congres 2021. Jelani Isaacs is eigenaar & Chief Executive Producer bij New Amsterdam Film Company. Samen met Karin de Groot (ITV) en Jeroen Koopman (NewBe) maakte hij deel uit van het Makers Forum
Hearst lanceert Harper’s Bazaar Business Club
Uitgever Hearst Netherlands lanceert Harper’s Bazaar Business Club. Dit is een plek waar gelijkgestemde vrouwen elkaar kunnen ontmoeten, en van elkaar en van Harper's Bazaar kunnen leren
[Vacatures] Hearst Netherlands zoekt een Event Project Manager
Hearst Netherlands is per direct op zoek naar een Event Project Manager
[Vacatures] Hearst Netherlands zoekt een Accountmanager Cross Media
Hearst Netherlands is per direct op zoek naar een Accountmanager Cross Media
[Vacatures] Hearst Netherlands zoekt een Senior Accountmanager Digital
Hearst Netherlands is per direct op zoek naar een Senior Accountmanager Digital
[Vacatures] Hearst Netherlands zoekt een Performance & Sales Support Manager
Hearst Netherlands is per direct op zoek naar een Performance & Sales Support Manager
[Vacatures] Hearst Netherlands zoekt een Group Brand Director ELLE & Cosmopolitan
Hearst Netherlands is per direct op zoek naar een Group Brand Director ELLE & Cosmopolitan
[Vacatures] Hearst Netherlands zoekt een Commercial Copywriter/Lay Out Designer
Hearst Netherlands is per direct op zoek naar een Commercial Copywriter/Lay Out Designer
[Vacatures] Hearst Netherlands zoekt een Group Brand Director Quest
Hearst Netherlands is per direct op zoek naar een Group Brand Director Quest
[Vacatures] Hearst Netherlands zoekt een Projectmanager Cross Media Branded Content
Hearst Netherlands is per direct op zoek naar een Projectmanager Cross Media Branded Content
[Vacatures] Hearst Netherlands zoekt een Communicatiemanager
Hearst Netherlands is per direct op zoek naar een Communicatiemanager
Onderzoek Quest: Gemiddelde Nederlander kent 540 mensen
De gemiddelde Nederlander kent op dit moment 540 mensen. Dat blijkt uit een statistisch onderzoek van de Universiteit Utrecht en Radboud Universiteit dat is gedaan op verzoek van het tijdschrift Quest
Hearst Netherlands: reorganisatie kan beginnen na positief advies OR
De ondernemingsraad van Hearst Netherlands heeft positief geadviseerd over een voorgenomen reorganisatie. Als gevolg van de coronacrisis heeft het bedrijf gemerkt dat de behoeften van adverteerders en mediaconsumpties zijn gewijzigd
Harper’s Bazaar: optimisme
Het meest recente nummer van het tijdschrift Harper’s Bazaar straalt optimisme uit. Eindelijk lijkt de wereld weer in beweging te komen, durven we ons langzaamaan te verheugen op aangeklede feestjes, een bezoek aan een restaurant, theater, museum. Business zal weer opbloeien
Hearst Netherlands stopt met 8 titels
Hearst Netherlands heeft aangekondigd te stoppen met het uitgeven van National Geographic Traveler, Elle Eten.nl, Vogue, Vogue Living, Glamour, Esquire, Designer Vintage en Fiscalert. Condé Nast wil Vogue, Vogue Living en Glamour met een andere partner in Nederland uit blijven geven
Hearst gaat reorganiseren
Hearst gaat reorganiseren in Nederland. Dit heeft het bedrijf naar aanleiding van aandacht in verschillende media over een voorgenomen reorganisatie bevestigd
[Vacatures] Hearst Netherlands zoekt een Subscription Backoffice Specialist
Hearst Netherlands is per direct op zoek naar een Subscription Backoffice Specialist
FuturumMag voortaan drie keer per jaar
FuturumMag, het magazine van FuturumShop, verschijnt voortaan drie keer per jaar. De bladformule en vormgeving zijn ontwikkeld in samenwerking met de makers van Bicycling en Runner’s World, twee titels van Hearst Netherlands
[Interview] Edine Russel: ELLE gaat over persoonlijke stijl in combinatie met female empowerment en eigen keuzes maken
In de aanloop van de bekendmaking van DeTijdschriften50 houden wij een serie interviews met magazine hoofdredacteuren. Vandaag spreken we met Edine Russel, hoofdredacteur van ELLE
Hearst Netherlands: Media die lezers een positief gevoel geven, zijn succesvoller
Media die lezers een positief gevoel geven, zijn vaker succesvoller. Zo is adverteren in dergelijke media effectiever, maar zetten deze media ook aan tot gesprek en verdieping. Merken die worden belicht in media die een positief gevoel oproepen, kunnen vaker rekenen op meer volgers
[Vacatures] Quote zoekt een Taaltovenaar (v/m)
Quote is per direct op zoek naar een Taaltovenaar (v/m)
[Vacatures] Hearst Netherlands zoekt een Brand Executive bij Quote & Esquire
Hearst Netherlands is per direct op zoek naar een Brand Executive bij Quote & Esquire
[Vacatures] Hearst Netherlands zoekt een Senior Accountmanager digital & print
Hearst Netherlands is per direct op zoek naar een Senior Accountmanager digital & print
[Vacatures] Hearst Netherlands zoekt een Accountmanager Special Projects & Events
Hearst Netherlands is per direct op zoek naar een Accountmanager Special Projects & Events
[Column] Marjolein Denekamp over data bij Hearst Netherlands
Digitaal is een cruciale groeifactor van onze organisatie en dus voor ons als uitgever een belangrijk topic. Zowel vanuit redactioneel als commercieel oogpunt zijn data onmisbaar. In 2021 blijken data alleen maar belangrijker te worden
[Interview] Anke de Jong: Samenwerken met Glamour biedt niet alleen branding maar ook omzet
In de aanloop van de bekendmaking van DeTijdschriften50 houden wij een serie interviews met magazine hoofdredacteuren. Deze keer spreken we Anke de Jong, hoofdredacteur van Glamour
[Interview] Philip Fontani: Quest groeit online als kool en de lezers verslinden de nieuwsbrieven
In de aanloop van de bekendmaking van DeTijdschriften50 houden wij een serie interviews met magazine hoofdredacteuren. Deze keer spreken we Philip Fontani, hoofdredacteur van Quest
[Interview] Milou Turpijn: Women’s Health heeft een groeiende community van positieve millennials die we in beweging weten te krijgen
In de aanloop van de bekendmaking van DeTijdschriften50 houden wij een serie interviews met magazine-hoofdredacteuren. Vandaag spreken we met Milou Turpijn, hoofdredacteur van Women’s Health
[Interview] Josephine Kay: Cosmopolitan is dé gateway naar de moeilijk te vangen millennial- en GenZ-doelgroep
In de aanloop van de bekendmaking van DeTijdschriften50 houden wij een serie interviews met magazine-hoofdredacteuren. Vandaag spreken we met Josephine Kay, hoofdredacteur van Cosmopolitan
Paul van Riessen volgt Sander Schimmelpenninck op bij Quote
Quote heeft in Paul van Riesen de hoofdredacteur gevonden die in de voetsporen van Jort Kelder en Sander Schimmelpenninck. Hij werkte er al als adjunct-hoofdredacteur
[Column] Marscha Krouwel: Time will tell
Het afgelopen jaar was voor de meeste uitgevers natuurlijk een zeer lastig jaar. Dat geldt ook voor Hearst Netherlands, maar bij ons herstelde de omzet zich in het vierde kwartaal ongelofelijk goed
[Interview] Olivier Heimel (Runner’s World): Als je hardlopers wilt bereiken, doe je dat veruit het eenvoudigst via ons
In de aanloop van de bekendmaking van DeTijdschriften50 houden wij een serie interviews met magazine hoofdredacteuren. Vandaag spreken we met Olivier Heimel, hoofdredacteur van Runner’s World
[Interview] Arno Kantelberg: National Geographic is het oog op de wereld
In de aanloop van de bekendmaking van DeTijdschriften50 doen wij een serie interviews met magazine hoofdredacteuren. Vandaag spreken we met Arno Kantelberg, hoofdredacteur van National Geographic
Men’s Health maakt docu over spiermassa kweken in 12 weken
Men's Health-redacteuren Mart en Martyn onderzochten hoeveel spiermassa ze met 12 weken speciale training en voeding bij zouden kunnen krijgen. Het resultaat is een documentaire die online te zien is
[Vacatures] Hearst Netherlands zoekt een Redacteur (medior) Quest
Hearst Netherlands is per direct op zoek naar een Redacteur (medior) Quest
Verkoop NDC mediagroep aan Mediahuis is MediaOvername van het Jaar 2020
Traditiegetrouw publiceert het Nederlands MediaNetwerk eind december een overzicht van de belangrijkste overnames van het jaar. Omdat we dit nu al een aantal jaar doen, kunnen we een mooi overzicht maken
Soundos El Ahmadi maakt voor ELLE oudejaarsconference van 7 minuten
Soundos El Ahmadi, bekend als stand-up comedian en actrice, blikt voor ELLE terug op het vreemdste jaar van deze eeuw. De mini-conference is opgenomen in een lege zaal
Ruud de Langen MediaTransfer van het Jaar 2020
2020 was een jaar als geen ander. Niet alleen waren er veel transfers maar ook veel mensen die alleen maar weggingen en vooralsnog nergens zijn geland, daarom dit jaar ook een waarschijnlijk en hopelijk eenmalige editie van Transfer To Nowhere
[Vacatures] Hearst Netherlands zoekt een Digital Advertising Specialist
Hearst Netherlands is per direct op zoek naar een Digital Advertising Specialist
Vtwonen is Mercur Magazinemerk van het Jaar, Helene van Santen Hoofdredacteur van het Jaar
Bij de 23e Mercurs, de belangrijkste jaarprijzen van de magazine-mediabranche, zijn 10 december in acht categorieën prijzen uitgereikt. Voor het eerst na 22 jaar vond de prijsuitreiking plaats zonder publiek. Vanuit de Central Studio’s in Utrecht was de livestream voor iedereen te volgen.
Philip Fontani volgt Sanne Groot Koerkamp op bij Quest
Quest heeft per direct een andere hoofdredacteur. Philip Fontani volgt Sanne Groot Koerkamp op. Zij nam eerder dit jaar afscheid van het tijdschrift
Nespresso, UM en YUNE geven visuele artiesten onder wie Hanna Verboom vrije hand voor Vertuo-lancering
Nespresso en strategisch en creatief partners UM en YUNE hebben vijf visuele artieste, onder wie actrice, regisseuse en Cinetree-oprichtster Hanna Verboom de vrije hand gegeven om een visuele interpretatie van het Vertuo-systeem te geven
Nominaties Mercurs 2020 bekendgemaakt
De jury's van de Mercurs hebben de 37 nominaties bekendgemaakt voor de vakprijzen die de Magazines Media Associatie jaarlijks uitreiken. Er waren dit jaar 115 inzendingen en twee jury's die het werk beoordeelden
Asad Syrkett Named Editor-in-Chief of ELLE Decor
Hearst has announced that Asad Syrkett has been appointed editor-in-chief of the U.S. edition of ELLE DECOR, leading content strategy across the brand’s print and digital platforms.
ELLE partners with Magnum Ice Cream to publish the 2020 list of global movers and shakers
Global fashion and luxury media brand ELLE has announced a partnership with MAGNUM Ice cream for the publication of its annual celebration of new leaders and game-changers dubbed The ELLE List 2020.
[Vacatures] Hearst Netherlands zoekt een Marketeer B2C
Hearst Netherlands is per direct op zoek naar een Marketeer B2C
[Vacatures] ELLE zoekt een Beeldredacteur/vormgever (freelance)
ELLE is per direct op zoek naar een Beeldredacteur/vormgever (freelance)
Sanne Groot Koerkamp verlaat Hearst Netherlands
Sanne Groot Koerkamp vertrekt op 1 september als hoofdredacteur van Quest. Ze beraadt zich op een toekomst in de non-profit sector
Cosmopolitan met 3D-omgeving op Instagram Story
Cosmopolitan heeft een 3D-omgeving gelanceerd bij de uitgave van haar maandblad. Via de Instagram Story die samen met het feministische kunstcollectief The TittyMag is gemaakt, kunnen gebruikers rondkijken
[Cross Media Merk 2020] Nieke Mulder over Vogue
Op 1 juli 2020 worden de Cross Media Awards uitgereikt. Hearst Netherlands zendt Vogue in als Cross Media Merk. We spreken met Nieke Mulder, Brand Manager bij Vogue
[Vacatures] Hearst Netherlands zoekt een online editor bij Esquire
Hearst Netherlands zoekt een online editor bij Esquire
Hearst Live and Women's Health event goes digital
Hearst Women’s health 2020, UK's biggest health and wellness festival, went digital over the weekend through a new Get Fit Done Community Facebook page
Hearst UK launches remote pop-up creator network for branded content
Premium content and experience business, Hearst UK, has launched a pop-up Creator Network of trusted editors, influencers, photographers and video creatives.
Anne Marije de Vries Lentsch volgt Vincent Siegelaar op als CCO bij Hearst Netherlands
Hearst Netherlands heeft Anne Marije de Vries Lentsch benoemd tot Chief Commercial Officer. In deze nieuwe rol overziet ze beide commerciële b2b-afdelingen van Hearst Netherlands
[Cross Media Case 2020] Olivier Heimel over Boost 2 Berlin van Adidas
Op 1 juli 2020 worden de Cross Media Awards 2020 uitgereikt. Hearst Netherlands draagt Boost2Berlin van Adidas voor als Cross Media Case. We spreken met Olivier Heimel
[Cross Media Case 2020] Josephine Kay over Cosmopolitans Augmented Reality cover
Op 1 juli 2020 worden de Cross Media Awards 2020 uitgereikt. Hearst Netherlands draagt Cosmopolitans Augmented Reality-cover: bringing print to digital voor als Cross Media Case. We spreken met Josephine Kay
Erben Wennemars gasthoofdredacteur van Runner’s World
Voormalig langebaanschaatser Erben Wennemars is eenmalig gasthoofdredacteur van hardloopmagazine Runner’s World
[Forum] Hoe belangrijk zijn digitalisering en events voor tijdschriften?
Nederlands MediaNetwerk vraagt een aantal bepalende spelers naar de ontwikkelingen op de tijdschriftenmarkt. Deze keer is de vraag: hoe belangrijk zijn digitalisering en events voor tijdschriften
[Startup Competitie Winnaar] Esther Leloux over We Are Eves
Nederlands MediaNetwerk maakt een interviewserie met startups in het kader van onze Startup Competitie. De beste startups krijgen een uitnodiging om te komen spreken op het Cross Media Congres. We spreken met Esther Leloux van We Are Eves
[Forum] Adverteerders zijn dol op consumentendata - Wat kunnen tijdschriften hierin betekenen?
Nederlands MediaNetwerk vraagt in de eerste weken van het nieuwe jaar een aantal bepalende spelers naar de ontwikkelingen op de tijdschriftenmarkt
Marscha Krouwel Country Manager Hearst Netherlands
Marscha Krouwel is per direct Country Manager bij Hearst Netherlands. Naast haar bestaande taken als Publishing Group Director geeft ze in haar nieuwe rol leiding aan de Nederlandse organisatie
[Forum] Wat hebben tijdschriften adverteerders te bieden?
Nederlands MediaNetwerk vraagt in de eerste weken van het nieuwe jaar een aantal bepalende spelers naar de ontwikkelingen op de tijdschriftenmarkt
[Forum] Hoe ontwikkelt de lezers- en advertentiemarkt voor tijdschriften zich in 2020?
Nederlands MediaNetwerk vraagt in de eerste weken van het nieuwe jaar een aantal bepalende spelers naar de ontwikkelingen op de tijdschriftenmarkt
Luc van Os vertrekt bij Hearst Nederland
Wat Van Os gaat doen, is niet bekendgemaakt. In ieder geval hoopt hij meer tijd te kunnen besteden aan zijn belang in agrarische uitgaven, waaronder het blad De Boerderij
[Interview] Marscha Krouwel: Een tijdschriftenmerk is een influencer avant la lettre
Nederlands MediaNetwerk maakt een serie interviews met uitgevers over de ontwikkeling van tijdschriften. Vandaag spreken we Marscha Krouwel, Publishing Group Director Women Brands Hearst Magazines Netherlands
[Column] Bas Vlugt: Welkom in het duopolie van Christian & John
Consolidatie in de Nederlandse media is niet nieuw, maar de overname van Sanoma door DPG Media is wel een heel groot hoofdstuk in dit verhaal en legt de machtsverhoudingen bloot
Men’s Health en JayJay Boske lanceren trainingsgids
Samen met Managing Editor Kirsten van den Berg schreef gasthoofdredacteur JayJay Boske een handboek, met als doel beginnende ijzervreters op een gezonde en verantwoorde manier kennis te laten maken met de krachtsport
Halina Reijn krijgt Harper's Bazaar Woman of the Year Award 2019
Actrice Halina Reijn heeft dit jaar de Harper's Bazaar Woman of the Year Award gewonnen. Ze kreeg hem maandag 25 november 2019 uitgereikt door Tweede-Kamervoorzitter Khadija Arib
Rico en Badr op covers van Men's Health
Men’s Health ligt met twee verschillende covers in de winkel. Op de ene staat Rico Verhoeven en op de andere Badr Hari. Beide kickboksers vechten eind december 2019 in Arnhem om de wereldtitel
Fietsblad Bicycling voortaan zes keer per jaar
Bicycling verhoogt in 2020 de verschijningsfrequentie van vier naar zes keer per jaar. Het fietsblad werd in de zomer van 2017 gelanceerd
Hearst Create en Quest maken jubileummagazine Holland Herald Junior voor KLM
Er is gebruikgemaakt van Quest Junior-content, terwijl het design en de Engelse vertaling van het magazine door Hearst Create zijn gedaan
[Column] Femke Leemeijer: Dertig jaar ELLE
Een paar weken geleden: buiten regende het en het was spitsuur in Amsterdam, maar in de lounge van het College Hotel brandde de kachel en waren de kaarsen aangestoken. Het was er gezellig
Vogue werkt samen met Rijksmuseum voor novembernummer
Het novembernummer van Vogue staat in het teken van Dutch Design. Het nummer is een samenwerking tussen Vogue en het Rijksmuseum om het Rembrandtjaar te vieren
[MediaBelofte 2020] Genomineerd: Anneke Hendriks-Kleyne, designer bij Hearst Netherlands
Anneke Hendriks-Kleyne is designer bij Hearst Netherlands. Zij is een van de tien genomineerden voor de MediaBelofte 2020. Wij spreken haar
DeTijdschriften50 2020 | De Genomineerden
DeMedia100 2020 komt eraan. De lijst met de 100 meest invloedrijke mensen in de Nederlandse media zal worden bekendgemaakt tijdens het DeMedia100 Diner op 4 december in Amsterdam
KLM-magazine Holland Herald viert jubileum met drie covers
KLM bestaat 100 jaar en daarom is het in-flightmagazine Holland Herald uitgekomen als feestnummer met drie verschillende covers
[Interview] Marscha Krouwel: HearstLab draagt bij aan een kleinere gender investment gap
Marscha Krouwel is sinds kort lead scout van HearstLab, het programma waarmee Hearst investeert in door vrouwen geleide start-ups. We spreken haar over dit initiatief, bedoeld om de investeringskloof tussen mannen en vrouwen te verkleinen
National Glamour Day werkt samen met Albert Heijn
Glamour kondigt een speciale National Glamour Day aan, in samenwerking met Albert Heijn. Bij de supermarkt is voor het eerst een shopping guide te krijgen bij aankoop van deelnemende merken
[Interview] Miluska van ’t Lam: Het draait bij Harper's Bazaar om ambitieuze vrouwen
September 2019 is een mooie maand voor Harper’s Bazaar en hoofdredacteur Miluska van ’t Lam. Niet alleen ligt het septembernummer in de winkels, Harper’s Bazaar viert ook haar 5-jarig jubileum én maakt de longlist van de genomineerden voor de Women of the Year 2019 bekend. Genoeg om over bij te praten!
[Interview] Edine Russel: ELLE staat voor women empowerment avant la lettre
ELLE Nederland bestaat dertig jaar. Om dit te vieren blikt ELLE in de jubileumeditie terug op dertig jaar mode, maar kijkt ook vooruit met een lijst van dertig vrouwen die de komende jaren het verschil gaan maken en voorspelt het modetijdschrift de comeback van zelfmaakmode. We spreken met hoofdredacteur Edine Russel
Hearst Create genomineerd voor twee Digital Communication Awards
Beide nominaties zijn voor het werk dat het bureau al geruime tijd verricht voor opdrachtgever Dremel, dochterorganisatie van Bosch Tool Group
Voetballers op de cover van Vogue Man
Matthijs de Ligt, Virgil van Dijk en Memphis Depay staan dit jaar op de cover van Vogue Man, de mannenmode-editie van het magazine. Er zijnn drie verschillende covers uitgebracht
[Onderzoek] Belgisch onderzoek: Adverteerders en mediabureaus onderschatten magazines en nieuwsmedia
Er is sprake van een sterke onderwaardering van magazines en dagbladen door adverteerders en mediabureaus. Dat blijkt uit de Belgische editie van Re-evaluating Media
Harper's Bazaar maakt genomineerden Women of the Year 2019 bekend
De longlist met genomineerden voor de Women of the Year 2019 awards is bekendgemaakt. De kanshebbers horen op 25 november tijdens de jaarlijkse uitreiking wie de awards winnen
Body positivity in oktobernummer Vogue
Het oktobernummer van Vogue Nederland komt met een special die helemaal in het teken staat van Gabrielle ‘Coco’ Chanel — een feminist en een rebel die haar tijd ver vooruit was. De rest van het nummer draait om body positivity en zelfliefde
ELLE Nederland bestaat 30 jaar
ELLE Nederland bestaat deze maand 30 jaar en heeft een jubileumnummer uitgebracht. Een nummer waarin wordt teruggekeken op dertig jaar mode en personal style in Nederland, maar dat ook het vizier richt op de toekomst
Hearst Netherlands lanceert incubator HearstLab - We Are Eves en HelloMaaS eerste deelnemingen
Marscha Krouwel: "Dat HearstLab zich richt op door vrouwen geleide startups is niet alleen een goed initiatief passend bij Hearst maar is vooral een goede investering die zorgt voor relevante innovatie van onze bestaande business
[Forum] Wat betekent de komst van Disney+ voor het Nederlands medialandschap?
Met regelmaat leggen wij een aantal bepalende spelers in de markt een vraag voor. Deze keer gaat het forum over de betekenis van de komst van Disney+ voor het Nederlands medialandschap
Harper's Bazaar Nederland viert 5-jarig jubileum
Met het septembernummer viert Harper's Bazaar haar 5-jarig jubileum in Nederland. Om dit te vieren, geeft het magazine de jubileumeditie uit met vijf verschillende covers
Eerste nummer Vogue-hoofdredacteur Rinke Tjepkema verschenen
Het September Issue van Vogue Nederland heeft deze keer drie verschillende covers. Het modenummer is het eerste issue van Vogue's kersverse hoofdredacteur Rinke Tjepkema, die al sinds haar veertiende Vogue-edities verzamelt
Runner’s World maakt YouTube-serie over marathonlopers
Runner’s World maakt een YouTube-serie over drie lopers op weg naar de marathon van Berlijn. Vanaf 28 juli is tien weken lang elke week een aflevering van Boost 2 Berlin te zien op het YouTube-kanaal van Runner’s World
[MediaWeek] Bas Vlugt: De brieven van Frank Volmer en Arie Slob
De afgelopen mediaweek deed Hilversum om zijn grondvesten schudden. Het was de week van de brieven van Frank Volmer en Arie Slob
[Interview] Josephine Kay over Cosmopolitans augmented reality-cover
Op de cover van het julinummer van Cosmopolitan (13 juni 2019 in de winkels) komt influencer Rianne Meijer tot leven door middel van augmented reality. Het is een primeur voor het magazine. Tevens is voor de eerste keer een adverteerder op de cover terug te vinden. We spreken met hoofdredacteur Josephine Kay over AR, luistermagazines, podcasts en de digitalisering van print
Cosmopolitan lanceert augmented reality-covermodel
Cosmopolitan heeft in samenwerking met Huawei het eerste augmented reality-covermodel van Nederland gepresenteerd. In een 3D-scanner werd influencer Rianne Meijer omgetoverd tot 3D-animatie
Rinke Tjepkema hoofdredacteur Vogue Nederland
Rinke Tjepkema volgt Karin Swerink op als hoofdredacteur bij Vogue Nederland, uitgegeven door Hearst Netherlands. Ze werkte eerder als adjunct-hoofdredacteur voor het modetijdschrift
[Forum] NPO deels reclamevrij. Goed idee?
Met regelmaat leggen wij een aantal bepalende spelers in de markt een vraagvoor
Arno Kantelberg juryvoorzitter National Geographic Fotowedstrijd
Arno Kantelberg nam vorig jaar het hoofdredacteurschap van National Geographic Magazine over van Aart Aarsbergen. In die hoedanigheid zit hij ook de fotowedstrijd voor
ELLE Eten met snackbar op Bacchus Wijnfestival
ELLE Eten zal tijdens het jaarlijkse Bacchus Wijnfestival een ELLE Eten X Bacchus Snackbar presenteren
Bicycling lanceert Tour de France Special
In de Bicycling Tour de France Sport Special analyseren Laurens ten Dam en zijn collega’s Bauke Mollema en Wout Poels alle Tour-etappes
Hearst in zee met online-advertentieplatform Teads
Het online-advertentieplatform Teads heeft een kantoor in Amsterdam geopend na het winnen van lokale partnerships met onder meer Hearst op het gebied van in-read advertising-technologie
150ste nummer JAN verschenen
JAN heeft het honderdvijtfigste nummer uitgebracht met Hadewych Minis op de cover. JAN wil met dit jubimeumnummer het thema Alles kan Samen onderstrepen
Lieneke van den Heuvel wordt director van Hearst Create
Lieneke van den Heuvel wordt director van Hearst Create. Dit heeft Hearst Netherlands bekendgemaakt
100ste nummer Vogue Nederland
Het 100ste nummer van Vogue Nederland, mei 2019, wordt gevierd met topmodel Doutzen Kroes op de cover - haar achtste Vogue-cover - en vier grote interviews
[Cross Media Innovatie 2019] Sanne Groot Koerkamp over Dylan
Op 24 april worden de Cross Media Awards uitgereikt. Hearst zendt Dylan in als Cross Media Innovatie. We spreken met Sanne Groot Koerkamp, hoofdredacteur Quest magazine en Dylan
[Cross Media Merk 2019] Sanne Groot Koerkamp over Quest
Op 24 april worden de Cross Media Awards uitgereikt. Quest dingt mee naar de award voor Cross Media Merk van het Jaar. Aan het woord is Sanne Groot Koerkamp, hoofdredacteur van Quest
[Interview] Anke de Jong over het eerste virtuele model: Ik hoop dat Raven nog lang onderdeel blijft van Team Glamour
Op de cover van Glamour staat voor het eerst een digitaal model: Raven. Het model is een optimistisch personage dat staat voor gelijkheid, duurzaamheid en diversiteit. We spreken met hoofdredacteur Anke de Jong over de avatar, het digitale tijdperk en de scheidslijn tussen echt en nep
Hearst Create contentpartner Kenia's communicatiebedrijf Safaricom
Hearst Create heeft een nieuw contract getekend met Safaricom, een groot telecommunicatiebedrijf in Kenia. Hearst Create zal voor Safaricom een magazine produceren
Glamour zet virtueel model op cover
Glamour zet voor het eerst een digitaal model op de cover. Het gaat om Raven, een optimistisch personage dat staat voor gelijkheid, duurzaamheid en diversiteit
Topmodel Imaan Hammam op cover Vogue
Op de plek waar ze ooit verliefd werden, in Tulum, werden topmodel Imaan Hammam en haar vriend Lentini door Bibi Borthwick gefotografeerd voor het Nederlandse Modern Love-nummer van Vogue
Harper's Bazaar en BrandedUI organiseren International Women's Day Summit
Op woensdag 6 maart organiseren Harper's Bazaar Network Academy en BrandedU de International Women's Day Summit 2019 in De Hallen Studio's in Amsterdam. Twee dagen later is het Internationale Vrouwendag
Topmodel Lara Stone siert maartnummer van Vogue
Exclusief voor Vogue Nederland werd Nederlands topmodel Lara Stone in Brighton gefotografeerd voor alweer haar vierde Vogue Nederland-cover
BNR en Quest starten podcast BNR Questcast
Quest en BNR Nieuwsradio zijn een podcast gestart: BNR Questcast met presentator Robin Rotman, BNR Nieuwsradio, en co-host Frank Beijen van Quest
Restyling Glamour en Lil' Kleine als gasthoofdredacteur
In 2019 krijgt Glamour een luxere en volwassenere uitstraling, met dikker en mat papier en een matte cover. Om dit te lanceren is Lil’ Kleine in editie 3 Glamour’s eerste gasthoofdredacteur
[Nederlands MediaNetwerk TV] Sanne Groot Koerkamp over Quest; Magazinemerk van het Jaar
In december werden de Mercurs uitgereikt. Je wilt ze als uitgever allemaal winnen, maar is één absolute hoofdprijs, de Oscar voor tijdschriften; de Mercur voor Magazine Merk van het Jaar. Dit jaar won Quest, een uitgave van Hearst Netherlands. Nederlands MediaNetwerk was erbij en sprak de dag erna uitvoerig met winnend hoofdredacteur Sanne Groot Koerkamp
Ruud de Langen MediaTransfer van het Jaar 2018
2018 was een rijk transferjaar waarbij volop werd gestoelendanst. Die nieuwe stoel stond niet zelden bij Talpa Network, dat zich afgelopen jaar nadrukkelijk roerde op de transfermarkt
[Interview] Luc van Os: Inzichtelijk en meetbaar wil niet zeggen gratis
Hearst Netherlands nam eind 2017 G+J Media over. Een jaar later is de integratie een eind gevorderd, maar nog niet afgerond. Ondertussen staat de wereld buiten ook niet stil. Wij spreken met CEO Luc van Os
Quest wint Mercur Magazinemerk van het Jaar
Jossine Modderman van LINDA.nl is Hoofdredacteur van het Jaar, Flow wint de oeuvreprijs Mercur d’Or/LOF-Prijs voor Magazines en Quest wint de Mercur Magazinemerk van het Jaar
[Interview] Sanne Groot Koerkamp: Dylan Haegens veroorzaakt gekte, net Michael Jackson
Dylan is de meest recente aanwinst van Hearst. Het nieuwe magazine is vernoemd naar - en gaat over - de populaire YouTuber Dylan Haegens. Aan Quest-hoofdredacteur Sanne Groot Koerkamp om alles in goede banen te leiden en van Dylan een succes te maken
Vincent Siegelaar commercial director Hearst Netherlands
Vincent Siegelaar wordt per 1 januari 2019 verantwoordelijk voor alle commerciële activiteiten van Hearst Netherlands
Hearst Create wint tijdens Grand Prix Content Marketing
Lifestylecontentmarketingbureau Hearst Create heeft tijdens de Grand Prix Content Marketing 2018 de Bekroning Beste Fotografie ontvangen voor KLM’s in-flight magazine Holland Herald
38 nominaties Mercurs 2018
In totaal zijn 38 nominaties in acht categorieën toegekend voor de 21ste editie van de Mercurs, de jaarprijzen van de magazine mediabranche
Hearst presenteert Dylan Magazine
Dylan Magazine is een magazine voor kinderen rondom een van de grootste Nederlandse YouTubers van dit moment: Dylan Haegens
Hearst presenteert Dylan Magazine
Hearst lanceert Dylan Magazine. Dylan Magazine is een magazine voor kinderen rondom een van de grootste Nederlandse YouTubers van dit moment: Dylan Haegens
Hearst Create wint Special Mention bij German Design Award
Hearst Create heeft bij de German Design Awards een Special Mention gewonnen binnen de categorie Editorial met het inflight magazine van Kenya Airways Msafiri
[Vacatures] Runner's World zoekt Content Manager
Als Content Manager ben je verantwoordelijk voor de invulling van de website en de sociale kanalen van het platform. Daarnaast ben je de schakel tussen de website en de redactie
Het PR Bureau werkt voor Huawei en Quest
Huawei slaat de handen ineen met Het PR Bureau. Dat is de uitkomst van de pr-pitch die het technologiebedrijf onlangs organiseerde. Het PR Bureau verzorgt in Nederland de marketing- en corporate pr-activiteiten
Miluska van ’t Lam opvolger Cécile Narinx bij Harper's Bazaar
Miluska van ’t Lam is per 15 oktober 2018 benoemd tot hoofdredacteur van Harper’s Bazaar Nederland. Dit maken Luc van Os, CEO Hearst Magazines Netherlands, en Marscha Krouwel, Publishing Group Director Women Brands, bekend
DeTijdschriften50 2019 | De Genomineerden
DeMedia100 2019 komt eraan. De lijst met de 100 meest invloedrijke mensen in de Nederlandse media zal worden bekendgemaakt tijdens het DeMedia100 Diner op 6 december in Amsterdam
Runner’s World lanceert podcast Susy Q & A
Topatlete Susan Krumins en hoofdredacteur Olivier Heimel bespreken in de podcast actuele ontwikkelingen in de loopwereld, het topsportleven van Krumins en beantwoorden vragen van luisteraars
Josephine Kay benoemd tot hoofdredacteur Cosmopolitan
Josephine Kay is gestart als hoofdredacteur van Cosmopolitan. Ze volgt Anne Marije de Vries Lentsch, die Hearst Agency gaat leiden, op
Hearst Netherlands combineert brandedcontentactiviteiten in Hearst Agency
Hearst Netherlands brengt per 1 september alle brandedcontentactiviteiten onder bij Hearst Agency. Anne Marije de Vries Lentsch, voormalig hoofdredacteur van Cosmopolitan, gaat Hearst Agency leiden. De creatieve content consultancy unit valt
[Column] Femke Leemeijer: Mensen en merken
Net terug van vakantie, was ik bezig met de gebruikelijke inhaalslag op het gebied van medianieuws, en in dat kader kwam ik good old Harry Dekker van Unilever tegen
Mini-documentaire toont out-of-office-experiment Elle
De volledige redactie van Elle verruilt voor een week de gebruikelijke office voor landgoed Ullerberg te Ermelo. Dit naar aanleiding van de nieuwe thema's: land, natuur, creativiteit en community
Septembernummer Harper’s Bazaar in teken van kunst
Is mode kunst? Met die grote vraag in het achterhoofd heeft de redactie van de Nederlandse Harper’s Bazaar haar jaarlijkse septembernummer gemaakt.
Runner’s World en Bicycling van WPG naar Hearst
De titels werden door WPG Media uitgegeven op basis van een licentie met het Amerikaanse Rodale Inc. Eind vorig jaar kondigde Hearst Magazines Inc. de overname aan van Rodale
Cécile Narinx stopt bij Harper’s Bazaar en wordt stijlredacteur van de Volkskrant
Philip Remarque op volkskrant.nl: "Wel chic voor onze Volkskrant: vanaf 1 september hebben we een stijlredacteur. Veel belangrijker: het is Cécile Narinx!
National Geographic maakt themanummer over ras
Het aprilnummer van het tijdschrift National Geographic staat vrijwel volledig in het teken van rassendiversiteit. Aanleiding is de vijftigste sterfdag van Martin Luther King
Linda Boks Commercieel Directeur bij Hearst Netherlands
Linda Boks volgt Rachel Gomez Y Maseland op als Commercieel Directeur bij Hearst Netherlands
The Gardeners, Bloemenbureau Holland en Hearst lanceren ELLE Bloemen
ELLE Bloemen is een speciale uitgave van de tijdschriften ELLE en ELLE Decoration. Het magazine wil consumenten inspireren met interessante content over bloemen
[Vacatures] Hearst Netherlands zoekt administratief medewerker abonnementen
De administratief medewerker abonnementen is verantwoordelijk voor het administratief/technisch ondersteunen van de marketeers binnen Hearst bij het uitvoeren van onder andere abonneewervingscampagnes
Harper's Bazaar organiseert de International Women's Day Summit op 6 maart
Dinsdag 6 maart organiseert Harper’s Bazaar Network Academy in samenwerking met BrandedU de International Women’s Day Summit 2018 in het Amsterdamse DeLaMar Theater
Media 2017: de 15 grootste overnames en transfers van het jaar
Het is traditie dat we aan het eind december terugkijken op het mediajaar in termen van overnames en transfers.
G+J Media onder één dak met Hearst Netherlands
Hearst Netherlands heeft G+J Media Nederland definitief overgenomen. Het managementteam is bekend, het bedrijf zal de naam Hearst Netherlands voeren en opereren vanuit één locatie
[Forum] Advertentiemarkt 2018
Hoe zal de advertentiemarkt zich ontwikkelen in 2018? We vragen het een aantal bepalende spelers in de markt
Luc van Os wint Mercur d’Or/LOF-prijs voor Magazines
De Mercur d’Or/LOF-prijs voor Magazines ging donderdagavond tijdens de Mercurs-uitreiking naar Luc van Os, CEO van Hearst Netherlands. Libelle is uitgeroepen tot Magazinemerk van het Jaar
[Interview] Luc van Os over Hearst, de overname van G&J Media en de toekomst van tijdschriften
De gelukkigste tijdschriftenuitgever van het land wint Mercur d’Or/LOF-prijs
Hearst neemt G+J over
Hearst is overeengekomen Gruner + Jahr Media Nederland over te nemen. De deal is onder voorbehoud van goedkeuring door de ondernemingsraad van G+J Media en de mededingingsautoriteit
Cosmopolitan 35 jaar in Nederland
In vier jaar tijd groeide Cosmopolitan uit van een tijdschrift met een website tot het grootste millennialmerk dat zeven platformen bedient en elke maand 2,8 miljoen jonge vrouwen bereikt
[Interview] Marscha Krouwel over Influencer Solutions van Hearst
De influencerbubbel lijkt uit elkaar te spatten. Al die duizenden volgers blijken geen volgers te zijn en het bereik is moeilijk te meten. De tijd van meer, meer, meer is over. Dat zag ook Marscha Krouwel, Publishing Group Director Women’s Brands van Hearst Netherlands die met Influencer Solutions op kwaliteit gaat zitten in plaats van kwantiteit. We spreken haar over bereik en micro-influencers
Cécile Narinx op de bres voor diversiteit met septembernummer Harper’s Bazaar
Harper's Bazaar viert verscheidenheid door de nieuwe najaarsmode te laten tonen door modellen in alle soorten, leeftijden, huidkleuren en maten
Hearst Netherlands lanceert Influencer Solutions
Influencer Solutions is een nieuwe benadering van influencermarketing waarbij de combinatie van talentvolle makers, loyale fans en de sterke merken van Hearst Netherlands centraal staan
[Forum] Wat is de betekenis van de verkoop van SBS door Sanoma aan Talpa?
Talpa koopt SBS. Opmerkelijk. Maar nog opmerkelijker is dat Sanoma uit SBS stapt. Afhankelijk van hoe deze gebeurtenis kan worden geduid, heeft deze gebeurtenis de potentie om uit te groeien tot de belangrijkste media deal van het decennium
[Interview] Marscha Krouwel over de transitie van Hearst Netherlands
Ook Hearst Netherlands had het een aantal jaar geleden moeilijk. De economie en het consumentengedrag veranderden en adverteerders veranderden mee. Met het aanstellen van Marscha Krouwel als Publishing Group Director Women's Brands wist de uitgeverij een compleet nieuwe weg in te slaan en heeft het inmiddels een sterke propositie kunnen formuleren. We spreken haar over de woelige tijden.
[Cross Media Case 2017] Sifra Soer over Fashion Finds
Op 19 april worden de Cross Media Awards uitgereikt. Hearst Netherlands stuurt Fashion Finds in als Cross Media Case van het Jaar. Aan het woord is Sifra Soer, Manager Online Commercial Content bij Hearst.
[Cross Media Exploitant 2017] Sifra Soer over Hearst Netherlands
Op 19 april worden de Cross Media Awards uitgereikt. Hearst Netherlands is genomineerd voor Cross Media Exploitant van het Jaar. Aan het woord is Sifra Soer, Manager Online Commercial Content bij Hearst.
[Cross Media Case 2017] Milou Turpijn over FOGO
Op 19 april worden de Cross Media Awards uitgereikt. Hearst Netherlands stuurt FOGO in voor Cross Media Case van het Jaar. Aan het woord is Milou Turpijn, hoofdredacteur van Women's Health
Hearst Netherlands lanceert flexibel magazine-abonnement MyMagazines
Hiermee speelt de crossmediale uitgever in op de trend dat consumenten hun aankopen steeds vaker online doen en op de groeiende behoefte aan flexibiliteit, service en gemak.
Cosmopolitan lanceert Verkiezingstoolkit met chatbot
Om jonge vrouwen wegwijs te maken in de politieke jungle lanceert Cosmopolitan een Verkiezingstoolkit met een chatbot en een videoserie met 6 lijsttrekkers
Arie Boomsma en Women's Health lanceren Stronger than your boyfriend
Arie Boomsma (Vondelgym) en Women’s Health hebben de handen ineengeslagen voor de videocampagne Stronger than your boyfriend
[Interview] Hoofdredacteur Anne Marije de Vries Lentsch over Cosmopolitan
Onlangs won ze de Mercur Hoofdredacteur van het Jaar. Een mooie aanleiding voor een gesprek met Anne Marije de Vries Lentsch van Cosmopolitan (Hearst Netherlands) over het hoofdredacteurschap, crossmedia en het werken voor een licentie