Tag Resultaten
DPG Media, Hearst en NRC genomineerd voor Cross Media Exploitant 2022
De drie nominaties voor Cross Media Exploitant 2022 zijn bekend. Welk cross media merk wordt de opvolger van NRC? Op woensdag 8 juni wordt tijdens Cross Media Diner & Awards de winnaar bekend gemaakt
[Column] Marjolein Denekamp over data bij Hearst Netherlands
Digitaal is een cruciale groeifactor van onze organisatie en dus voor ons als uitgever een belangrijk topic. Zowel vanuit redactioneel als commercieel oogpunt zijn data onmisbaar. In 2021 blijken data alleen maar belangrijker te worden
HearstLab invests in London fintech company FilmChain
Women-led startups investor HearstLab, has announced it is funding London fintech company FilmChain.
Hearst UK launches modern product testing facility
Premium content and experience company has opened The Hearst Institute, a brand new, state-of-the-art product testing facility in Feltham, South West London.
Hearstlab invests in London fintech company Akoni
HearstLab, an investor in women-led startups, has invested in London-based financial technology company Akoni.
Hearst Live and Women's Health event goes digital
Hearst Women’s health 2020, UK's biggest health and wellness festival, went digital over the weekend through a new Get Fit Done Community Facebook page
Hearst UK launches remote pop-up creator network for branded content
Premium content and experience business, Hearst UK, has launched a pop-up Creator Network of trusted editors, influencers, photographers and video creatives.
[Startup Competitie Winnaar] Esther Leloux over We Are Eves
Nederlands MediaNetwerk maakt een interviewserie met startups in het kader van onze Startup Competitie. De beste startups krijgen een uitnodiging om te komen spreken op het Cross Media Congres. We spreken met Esther Leloux van We Are Eves
[Interview] Marscha Krouwel: Een tijdschriftenmerk is een influencer avant la lettre
Nederlands MediaNetwerk maakt een serie interviews met uitgevers over de ontwikkeling van tijdschriften. Vandaag spreken we Marscha Krouwel, Publishing Group Director Women Brands Hearst Magazines Netherlands
[MediaBelofte 2020] Genomineerd: Anneke Hendriks-Kleyne, designer bij Hearst Netherlands
Anneke Hendriks-Kleyne is designer bij Hearst Netherlands. Zij is een van de tien genomineerden voor de MediaBelofte 2020. Wij spreken haar
[Interview] Marscha Krouwel: HearstLab draagt bij aan een kleinere gender investment gap
Marscha Krouwel is sinds kort lead scout van HearstLab, het programma waarmee Hearst investeert in door vrouwen geleide start-ups. We spreken haar over dit initiatief, bedoeld om de investeringskloof tussen mannen en vrouwen te verkleinen
Hearst Netherlands lanceert incubator HearstLab - We Are Eves en HelloMaaS eerste deelnemingen
Marscha Krouwel: "Dat HearstLab zich richt op door vrouwen geleide startups is niet alleen een goed initiatief passend bij Hearst maar is vooral een goede investering die zorgt voor relevante innovatie van onze bestaande business