Tag Resultaten
Buitenreclame goed van start in 2022 met meer dan omzetverdubbeling in eerste kwartaal
De bestedingen aan (Digitale) Out Of Home (OOH) reclame zijn in het eerste kwartaal van 2022 meer dan verdubbeld ten opzichte van dezelfde periode in 2021 en kwamen uit op € 49,3 miljoen (was € 22,6 miljoen in Q1 2021). De grootste groei kwam in dit kwartaal voor rekening van digitale out of home (DOOH)
Hillenaar Outdoor breidt uit met locatie bij Zwijndrecht
Hillenaar Outdoor breidt uit met een locatie bij Zwijndrecht, onder meer bekend van de dagelijkse filemeldingen. De A16 bij Zwijndrecht is één van de drukste snelwegen van Nederland. Hillenaar Outdoor exploiteert er vanaf 1 mei 2022 een digitaal megascherm
OOH-markt herstelt in 2021, maar nog niet op niveau 2019
De bestedingen aan (Digitale) Out Of Home (OOH) reclame zijn in 2021 met 32 procent gegroeid tot 187 miljoen euro. De grootste groei kwam in 2021 voor rekening van digitale out of home (DOOH), waar 84 miljoen euro aan werd besteed tegen 52 miljoen euro in 2020
Buitenreclamebestedingen daalden in eerste kwartaal naar 22,6 miljoen euro
De bestedingen aan Out of Home (OOH) zijn in het eerste kwartaal van 2021 wederom gedaald. Bij een budget van 22,6 miljoen euro bedroeg de afname 40 procent ten opzichte van hetzelfde kwartaal in 2020. Dit heeft brancheorganisatie Outreach bekendgemaakt
Hillenaar Outdoor breidt netwerk uit in Limburg
Hillenaar breidt het netwerk uit met een digitale reclame mast bij de A2 bij Maastricht
Social Friendz breidt uit met talentmanagement voor micro-influencers
Social Friendz, een full-service influencer marketing agency, is voortaan ook actief als managementbureau voor micro-influencers. Met deze extra service bundelt Social Friendz de krachten met influencers met wie al wordt samengewerkt voor campagnes
Hillenaar Outdoor voegt Zuurstok toe aan portfolio
Hillenaar Outdoor voegt per direct een digitale reclamemast langs de A12 bij Den Haag toe aan het netwerk
Hillenaar Outdoor exploiteert digitale mast bij Breda
Hillenaar Outdoor zet investeringen in digitale reclamemasten door. In oktober wordt een object van het bedrijf operationeel nabij Breda
Outreach: Buitenreclamemarkt levert 67 procent omzet in tijdens tweede kwartaal 2020
De buitenreclamemarkt heeft 44 procent omzet ingeleverd in het eerste half jaar van 2020 vergeleken met 2019. Daarmee kwam de OOH uit op 54,5 miljoen euro. In het tweede kwartaal daalde de omzet met 67 procent
2C neemt 1200 buitenreclamevakken over van Hillenaar Outdoor
2C heeft 1200 buitenreclamevakken overgenomen van Hillenaar Outdoor. De reclamevakken zijn verdeeld over ruim 40 gemeentes verspreid door Nederland. Clear Channel Nederland neemt de exploitatie van deze vakken voor haar rekening
Hillenaar Outdoor verlegt focus naar digitale reclamemasten
Hillenaar Outdoor focust voortaan volledig op digitale reclamemasten langs snelwegen en zet die ambitie om in uitbreidingen. Naast de twaalf huidige masten in het portfolio komen er op korte termijn vier bij in Den Haag, Breda en Maastricht
Social Friendz lanceert eigen webshop
Social Friendz, de influencermarketing-agency van Hillenaar, heeft een eigen webshop gelanceerd. In de online shop kunnen (startende) influencers producten en diensten vinden
Campagne Nieuwe tijden vragen om nieuwe inZIGTen van start
Door middel van een infographic deelt ZIGT continu de nieuwste resultaten uit haar onderzoek naar het veranderende effect op het mediagedrag sinds het begin van de coronacrisis
Hillenaar: coronacrisis zorgt voor vraag naar digitale truck
Innovatief. Zo kan de nieuwe aanwinst van Hillenaar Outdoor het beste worden omschreven
Hillenaar komt met corona-campagne Stay home, stay strong, stay positive
Hillenaar Outdoor start onder de naam Stay home, stay strong, stay positive een campagne die mensen moed geeft
Hillenaar Outdoor met 16 digitale abri's in Den Bosch
Hillenaar Outdoor heeft in Den Bosch 5 digitale abri's geplaatst waarmee het bedrijf in totaal 16 in Den Bosch heeft geplaatst in de afgelopen periode. Inmiddels biedt Hillenaar Outdoor meer dan 125 digitale abri's en rijkswegemasten aan
Groei Out of Home in 2019 ruim 8 procent
De buitenreclame-omzet is in 2019 gegroeid met 8 procent. In 2019 is de totale omzet van de twaalf toonaangevende bedrijven in de buitenreclame gegroeid naar 211 miljoen euro. In 2018 bedroeg deze omzet nog 195 miljoen euro
Ronald Stout en Wouter Wunnink versterken Hillenaar Outdoor
Ronald Stout versterkt per direct het team van Hillenaar Outdoor als salesmanager. Ook Wouter Wunnink maakt de overstap naar Hillenaar als Digital Out of Home-specialist
Hillenaar breidt uit in Diemen
Hillenaar Outdoor plaatst vier Digital City Abri’s XXL in de gemeente Diemen. De panelen bieden per stuk zes vierkante meter aan ruimte. Vanaf het tweede kwartaal van 2020 zijn de panelen operationeel
Hillenaar Outdoor wint Abri aanbesteding in Nieuwegein
Hillenaar Outdoor exploiteert vanaf 2020 negentig Abri’s en dertig vrijstaande (digitale) reclamevitrines in Nieuwegein. Dat heeft het buitenreclamebedrijf uit Leiderdorp vandaag bekend gemaakt
Hillenaar Outdoor exploiteert nieuwe objecten in Dordrecht
Hillenaar Outdoor exploiteert sinds 1 oktober 2019 twee digitale objecten bij de A16 en de N3 nabij Dordrecht
Hillenaar Outdoor breidt uit met concessies Heusden en Steenwijkerland
In twee provincies breidt Hillenaar Outdoor uit met een groot aantal abri’s. Het outdoorbedrijf biedt per direct 78 vakken aan in Heusden in Noord-Brabant en 35 in Steenwijkerland in Overijssel
Hillenaar Outdoor en Unicef werken tot eind 2019 samen
Hillenaar Outdoor en Unicef werken tot eind 2019 samen. De samenwerking is in het voorjaar 2019 van start gegaan en bestaat uit het kosteloos beschikbaar stellen van outdoorreclamezuilen
Hillenaar Outdoor start radiocampagne
Hillenaar Outdoor is gestart met een radiocampagne om haar eigen digitale media, masten en abri's onder de aandacht te brengen
Philip Meijer Sales Director Hillenaar Outdoor
Hillenaar Outdoor breidt in september 2019 uit met Philip Meijer als Sales Director en Michiel Planthof als salesmanager. Beide heren komen uit de OOH-branche en stappen over van respectievelijk Clear Channel en Beyond Outdoor
Hillenaar Outdoor breidt uit in Zoetermeer en Leiderdorp
Hillenaar Outdoor exploiteert vanaf 12 augustus 2019 vijftien vensterbillboards in Zoetermeer en vier in Leiderdorp.
Hillenaar Outdoor exploiteert digitale duo-mast TWINS Schiphol
Hillenaar Outdoor exploiteert voor het eerst in Nederland een duo van twee digitale reclamemasten, omgedoopt tot TWINS Schiphol. Bij elkaar bieden ze 75 vierkante meter aan digitale schermen
Hillenaar Outdoor breidt uit met reclamemast bij Echt
Hillenaar Outdoor voegt een reclamemast langs de A2 bij Echt toe aan het portfolio. De mast is voorzien van twee digitale schermen van honderd vierkante meter per zijde
Hillenaar Outdoor exploiteert witte toren bij Naarden
Hillenaar Outdoor breidt zijn portfolio uit met een reclamemast langs de A1 bij Naarden, de zogeheten witte toren
Hillenaar Outdoor breidt uit met Haarlemmermeer
Na de uitbreiding in Nijmegen en Groningen eerder dit jaar voegt Hillenaar Outdoor de concessie Haarlemmermeer toe aan zijn portfolio. Het outdoorbedrijf exploiteert digitale schermen in de gemeente, met plaatsen als Hoofddorp en Nieuw-Vennep
Hillenaar Outdoor exploiteert abri’s in Groningen
Vanaf 1 februari exploiteert Hillenaar Outdoor 212 abri-vakken in de provincie Groningen. Eerder dit jaar nam Hillenaar al de exploitatie van 415 abri's in Nijmegen over