Tag Resultaten

06-10-2016 12:29:00 | Hits: 3719290

NU.nl komt met NUjunior Funboek en NUsport Dit is het sportjaar 2019
21-11-2019 | 12:29:00
NU.nl brengt twee printspecials uit: NUjunior Funboek en NU.nl Dit is het sportjaar 2019. Deze printuitgaves zijn gemaakt door NU.nl, team Groei & Innovatie van Sanoma General Interest en Pro Shots, ook onderdeel van Sanoma
NU.nl neemt fotopersbureau Bruno Press over
13-11-2019 | 13:21:00
NU.nl neemt fotopersbureau Bruno Press over. Samen met Pro Shots, waar NU.nl sinds maart 2019 een meerderheidsbelang in heeft, versterkt dit de positie van NU.nl
NU.nl organiseert eerste landelijke online debat over drugs
07-11-2019 | 08:00:00
Moeten harddrugs gelegaliseerd worden? Die vraag en meer zal tijdens het Nationale Drugsdebat van NU.nl op 14 november aan bod komen. Vanaf 12:00 uur kan iedereen zich via reactieplatform NUjij online in het debat mengen
[MediaWeek] Bas Vlugt: Eva | Beau | John
22-09-2019 | 23:56:00
Het slagveld in de media was afgelopen week weer boeiend. Maandag begint nog rustig. Talpa Network geniet van de 1,2 miljoen kijkers die Chateau Meiland trekt op SBS6. Linda en Jildou zitten bij Jinek om te vertellen over hun plannen voor Net5
NU.nl lanceert nieuwssite NUjunior voor kinderen
19-09-2019 | 10:35:00
NU.nl begint NUjunior, een nieuwsmerk speciaal voor basisschoolkinderen, met online nieuws dat speciaal voor hen wordt gemaakt. Ook is er een Instagram-kanaal gelanceerd voor scholieren
[Interview] Rob Kolkman over Sanoma: De groei komt weer terug
05-07-2019 | 10:30:00
Rob Kolkman heeft een indrukwekkende carrière opgebouwd in Nederland en daarbuiten. Aan hem nu de taak om als CEO leiding te geven aan Sanoma Media Netherlands. Chris Helt, reporter bij NU.nl, vraagt naar zijn plannen, The Wizzard of Oz en op je bek gaan
[Onderzoek] NU.nl grootste in zakelijke markt
28-06-2019 | 11:24:00
NU.nl is het grootste mediamerk in het bereiken van zakelijke beslissers. Dat blijkt uit de resultaten van het DMS-bereiksonderzoek naar het mediagedrag van zakelijke beslissers
NU.nl bundelt krachten met Moving Digital
05-06-2019 | 11:14:00
NU.nl en Moving Digital zijn een samenwerking gestart om 80 procent van het totale woningaanbod in Nederland geautomatiseerd te promoten via de NU.nl-propositie NUlokaal adverteren
Sanoma introduceert online video met outstreamproposities
04-06-2019 | 09:14:56
Sanoma zet stevig in op outstream-videoproposities. Dat zijn video’s binnen een redactionele context die kunnen worden getarget op bepaalde segmenten
Clear Channel toont nieuws van NU.nl
28-05-2019 | 12:14:00
In heel Nederland worden de schermen van Clear Channel, naast commerciële content, voorzien van de laatste nieuws headlines, weer en verkeer
Maart recordmaand voor nieuwssites en -apps
19-04-2019 | 09:40:12
Nieuwssites en -apps hebben in Q1 2019 veel bezoek getrokken (11 miljoen bezoekers per maand). Vooral maart was een recordmaand door de lerarenstaking, de aanslag in Utrecht en de Statenverkiezingen
[Interview] Bo Wijnakker: NU.nl werkt aan nieuws op maat
01-04-2019 | 10:12:00
Tijdens de World AI Summit won het team van NU.nl de hackathon met hun pitch voor breaking nieuws op maat. We spreken met Bo Wijnakker, product owner en deelnemer aan de hackathon namens de nieuwssite
NU.nl neemt een meerderheidsbelang in Pro Shots
14-03-2019 | 12:10:00
Pro Shots wordt met haar netwerk van sportfotografen en buitenlandse persbureaus onderdeel van NU.nl dat daarmee haar onafhankelijke en onderscheidende positie als grootste online nieuwsplatform versterkt
NU.nl en Indeed werken samen voor vacatures
07-03-2019 | 09:45:05
NU.nl en Indeed zijn een samenwerking aangegaan op het gebied van vacatures. De nieuwssite brengt nieuws en achtergronden over carrières, waarna de koppeling wordt gemaakt naar Indeed voor het vacatureaanbod
NU.nl werkt samen met Studio040 voor Eindhovens nieuws
07-02-2019 | 09:41:00
Lokaal nieuws uit Eindhoven is voortaan ook te zien in de app van NU.nl. De nieuwssite is een samenwerking aangegaan met Studio040.
Pulp- en junknieuwswebsites scoren veel beter dan reguliere nieuwsmerken
25-01-2019 | 15:02:00
Pulp- en junknieuwswebsites scoren veel beter dan reguliere nieuwsmerken als De Telegraaf, NOS, NU.nl of RTL Nieuws. Dit blijkt uit onderzoek van Nieuwscheckers