Tag Resultaten

06-10-2016 12:29:00 | Hits: 6753977

Kees Wilbrink (DPG) naar Ocean
07-07-2022 | 10:38:00
Kees Wilbrink verlaat DPG Media, waar hij Directeur Partnerships was, en start per 1 september als Chief Commercial Officer bij Ocean Outdoor Nederland
Buitenreclame goed van start in 2022 met meer dan omzetverdubbeling in eerste kwartaal
06-05-2022 | 14:40:00
De bestedingen aan (Digitale) Out Of Home (OOH) reclame zijn in het eerste kwartaal van 2022 meer dan verdubbeld ten opzichte van dezelfde periode in 2021 en kwamen uit op € 49,3 miljoen (was € 22,6 miljoen in Q1 2021). De grootste groei kwam in dit kwartaal voor rekening van digitale out of home (DOOH)
Ocean Nederland lanceert Ocean Studio
24-02-2022 | 11:47:14
Ocean Studio is actief geworden in Nederland, met maatwerk technische en creatieve oplossingen voor de productie van (D)OOH-campagnes. Hiermee biedt Ocean merken en agencies de mogelijkheid om op optimale en eenvoudige wijze campagnes te publiceren op haar netwerk
OOH-markt herstelt in 2021, maar nog niet op niveau 2019
31-01-2022 | 11:15:03
De bestedingen aan (Digitale) Out Of Home (OOH) reclame zijn in 2021 met 32 procent gegroeid tot 187 miljoen euro. De grootste groei kwam in 2021 voor rekening van digitale out of home (DOOH), waar 84 miljoen euro aan werd besteed tegen 52 miljoen euro in 2020
Xavier Tilman wordt CEO Ocean Nederland
14-12-2021 | 10:21:00
Xavier Tilman wordt per 1 januari 2022 CEO van Ocean Nederland. Daarmee neemt hij de leiding over van Erwin Versluijs en Meindert van den Heuvel die terugtreden als Joint Managing Directors
Eerste stap herstel OOH: 40 miljoen euro omzet in Q2, 2021
11-08-2021 | 16:10:00
In het tweede kwartaal van 2021 zijn de bestedingen aan Out of Home reclame voor het eerst sinds de uitbraak van het coronavirus weer gestegen. In totaal werd iets meer dan 40 miljoen euro uitgegeven aan (digitale) buitenreclame. Hiermee is een eerste stap gezet naar een herstel van de markt
FD brengt financieel economische nieuws via schermen Ocean Outdoor
04-05-2021 | 17:47:00
Ocean Outdoor en FD Mediagroep gaan een samenwerking aan waarbij voortaan realtime financieel economisch nieuws te lezen zal zijn op de schermen van Ocean Outdoor. Het gaat om schermen langs snelwegen, rond het openbaar vervoer en in stadscentra
Buitenreclamebestedingen daalden in eerste kwartaal naar 22,6 miljoen euro
28-04-2021 | 15:49:00
De bestedingen aan Out of Home (OOH) zijn in het eerste kwartaal van 2021 wederom gedaald. Bij een budget van 22,6 miljoen euro bedroeg de afname 40 procent ten opzichte van hetzelfde kwartaal in 2020. Dit heeft brancheorganisatie Outreach bekendgemaakt
Ocean Outdoor komt met Click&Collect-campagne voor retailers
10-02-2021 | 16:54:00
Ocean Outdoor heeft onder de naam Click&Collect een campagne gelanceerd om retailers een hart onder de riem te steken vanwege de coronacrisis. In 2020 was Ocean Outdoor actief met het MKB Steunfonds
Nightwatch komt met campagne tijdens avondklok
03-02-2021 | 15:57:00
Nightwatch, de Extreme heeft een campagne gelanceerd passend bij de avondklok. De campagne is van start gegaan via het digitale netwerk van Ocean Outdoor
NOC*NSF en Ocean Outdoor versterken mediapartnership richting Tokyo 2021
29-01-2021 | 18:23:00
NOC*NSF en Ocean hebben hun mediapartnership versterkt voor de Olympische Spelen van 2021. Ocean Outdoor zal heel dit jaar op haar landelijke digitale netwerk ruimte bieden voor olympische en breedtesportdoelen