Tag Resultaten
Vice en Velux met branded contentcampagne
Vice en het home-improvement merk Velux hebben een branded contentcampagne als onderdeel van de herlancering van Velux's Artist Residency-programma gelanceerd
Vice en Google Nest komen met Huisdier Liefde
Vice en Google Nest hebebn de co-branded videoserie Huisdier Liefde gelanceerd. In deze videoserie zijn bekende baasjes van huisdieren te zien die met behulp van de Google Nest Cam en Nest Doorbell zien wat hun huisdieren doen al ze zelf weg zijn
Adidas Originals en Vice geven een podium aan vrouwelijk fotografietalent
Adidas Originals en Vice lanceren een nieuwe campagne rondom de herintroductie van de klassieke adidas Forum sneaker. Voor deze campagne hebben vijf opkomende vrouwelijke fotografen de kans gekregen om hun muzes vast te leggen in de Adidas Originals Forum schoen
Virtue en Irene Baqué werken samen met drie korte films over vrouwenbanden voor Pandora
Virtue, het creatieve bureau van Vice, en filmmaker Irene Baqué lanceren de internationale campagne voor sieradenmerk Pandora, waarbij de onschatbare waarde van vrouwen die elkaar aanmoedigen ten behoeve van kracht, weerbaarheid en zelfvertrouwen, wordt belicht en gevierd
Filling Pieces viert tienjarig bestaan met documentaire en opening van Amsterdamse winkel
Filling Pieces viert zijn tienjarig bestaan met een documentaire en de opening van zijn winkel in Amsterdam. De documentaire, vertelt het ondernemersverhaal van oprichter Guillaume Philibert Chin en de weg die hij heeft afgelegd om van Filling Pieces een internationaal succes te maken
BET en Vice stoppen lineaire zenders en worden on demand in Verenigd Koninkrijk
Black Entertainment Television (BET) en Vice stoppen in het Verenigd Koninkrijk met hun lineaire uitzendingen. De bedoeling is dat de content van deze matig bekeken lineaire zenders voortaan via de on-demand-platforms beschikbaar zal komen
Vice komt met video-interviews in Kiezen met Vice
Vice komt in de aanloop naar de verkiezingen met een serie video-interviews en redactionele content omtrent lijsttrekkers. Daarmee wil Vice kandidaten voor de verkiezingen antwoorden laten geven op kwesties die jongeren belangrijk vinden