Tag Resultaten

06-10-2016 12:29:00 | Hits: 3193551

Overname van het Jaar 2018: Sir Martin Sorrell koopt MediaMonks
20-12-2018 | 21:35:00
Traditiegetrouw publiceert het Nederlands MediaNetwerk eind december een overzicht van de belangrijkste overnames van het jaar. Hoewel velen ervaren dat consolidatie in media en marketingcommunicatie ook in 2018 voortschreed
Mediahuis neemt Wayne Parker Kent volledig over - Slaven Mandic Directeur Advertising TMG
08-11-2018 | 18:18:00
Slaven Mandic Directeur Advertising Telegraaf Media Groep
Mediahuis neemt Wayne Parker Kent volledig over - Slaven Mandic Directeur Advertising TMG
08-11-2018 | 09:16:55
Voorgenomen is dat Mediahuis-dochter Telegraaf Media Groep (TMG) 100% van de aandelen in WPK verwerft
DeTijdschriften50 2019 | De Genomineerden
03-10-2018 | 00:38:00
DeMedia100 2019 komt eraan. De lijst met de 100 meest invloedrijke mensen in de Nederlandse media zal worden bekendgemaakt tijdens het DeMedia100 Diner op 6 december in Amsterdam
Wayne Parker Kent verhoogt bureaucommissie naar 20 procent
13-09-2018 | 08:54:00
Het mediabedrijf haakt in op de stap van Ster en RTL om de bureaucommissie van vijftien procent te schrappen
Jongerenonderzoek Wayne Parker Kent en MediaTest gepubliceerd
03-08-2018 | 09:52:00
Jongeren vinden een burn-out normaal. Dit en meer is terug te lezen in het tweede Jongerenonderzoek van Wayne Parker Kent en onderzoeksbureau MediaTest.
Wayne Parker Kent lanceert wielerplatform voor Sunweb
05-06-2018 | 17:14:00
Wayne Parker Kent ontwikkelde de identiteit en de infrastructuur achter het platform. Daarnaast ligt ook de contentproductie in handen van de Amsterdamse mediapartij
Wayne Parker Kent Belgium gelanceerd
20-03-2018 | 12:08:00
Wayne Parker Kent breidt zijn activiteiten uit naar België, met steun van Mediahuis. Vier van die magazines zijn nu ook gelanceerd op de Belgische markt
Wayne Parker Kent neemt titels Mama Media Group over
06-02-2018 | 14:03:00
Wayne Parker Kent neemt zowel de merken Mama en Zo en J/M Ouders van Mama Media Group als het platform Buskruit met Muisjes over
[Interview] Ido Sharon over Wayne Parker Kent
04-01-2018 | 14:40:12
Voor Wayne Parker Kent was 2017 een jaar vol dynamiek. Er was de lancering van Famme Baby, de overname van One More Thing, de strategische investering van Mediahuis, de lancering van Wayne Parker Kent in België en de groei van contentmarketingbureau The Agency. We spreken met Ido Sharon, Commercial Director bij Wayne Parker Kent
[Onderzoek] Voor jongeren is de papieren krant dood. Lineaire tv (nog) niet
21-12-2017 | 14:29:00
Dit blijkt uit de resultaten van het jongerenonderzoek van Wayne Parker Kent en onderzoeksbureau MediaTest
Wayne Parker Kent breidt contentmarketingbureau WPK/The Agency uit van 4 naar 15 mensen
22-11-2017 | 22:45:00
Daan Zoetmulder zal het bureau gaan leiden. De nieuwe creatieve directie van WPK/The Agency wordt gevormd door Mark Schoones en Bart Visser
Wayne Parker Kent breidt uit naar België
23-10-2017 | 09:24:00
Begin 2018 worden Vlaamse varianten van de online magazines NSMBL, Manners, Culy en Famme gelanceerd
[MediaBelofte 2018] Thomas Rosenkamp over mediatalent...
02-10-2017 | 14:08:00
Dit jaar wordt voor de derde keer de MediaBelofte van het Jaar gekozen. Deze prijs is in het leven geroepen door het Nederlands MediaNetwerk en Media Meetings in samenwerking met Result Recruitment.
Sunshine and Sausages en Wayne Parker Kent ontwikkelen SEAT Ibiza-campagne
06-07-2017 | 09:27:00
In de aanloop naar de lancering van de vernieuwde Ibiza wil SEAT de thematiek Start Moving introduceren en mensen met een can-do mentality aanspreken.
Wayne Parker Kent neemt One More Thing over
23-05-2017 | 14:45:00
Met de overname door Wayne Parker Kent is het Apple-, tech- en innovatieplatform One More Thing het zesde nieuwe merk van 2017. In totaal bestaat het portfolio van het Amsterdamse mediabedrijf nu uit zestien merken
Mediahuis en Wayne Parker Kent sluiten strategisch partnership
16-05-2017 | 12:44:40
De Belgische uitgever tekent in op een kapitaalverhoging om zo de ambitieuze groeiplannen van het Amsterdamse digitale mediabedrijf te ondersteunen
Wayne Parker Kent en MINI lanceren platform voor outdoor liefhebbers
12-05-2017 | 10:43:00
Het mediabedrijf Wayne Parker Kent lanceert in samenwerking met MINI het online platform outdoor.manners.nl voor outdoor liefhebbers
[Column] Femke Leemeijer: Over Blendle en businessmodellen
01-05-2017 | 09:11:00
Op het gevaar af om voor zure oude taart uitgemaakt te worden: ik heb Blendle nooit een goede oplossing voor uitgevers gevonden. Wel voor consumenten trouwens (tot op zekere hoogte). Maar uitgevers lopen risico’s waarover al veel geschreven is
[Interview] Muriel Oonincx over haar eerste spin-off: Famme Baby
25-04-2017 | 12:38:00
Wayne Parker Kent lanceerde onlangs Famme Baby, een spin-off van het succesvolle online magazine Famme. We spreken met hoofdredacteur Muriel Oonincx over baby’s, de samenwerking met Zwitsal en haar toekomstplannen met de titel
Wayne Parker Kent en Muriel Oonincx lanceren Famme Baby
06-04-2017 | 13:59:08
Famme Baby is op advies van mediabureau Mindshare gelanceerd in partnership met Unilevers babyverzorgingsmerk Zwitsal
[Interview] Slaven Mandic, CEO Wayne Parker Kent: Zonder techniek is creativiteit alleen maar iets leuks
20-03-2017 | 20:43:00
Wayne Parker Kent is een creative technology company dat op jaarbasis 60 tot 70 procent van de Nederlanders mag verwelkomen op minimaal één van de platformen die door deze online uitgever worden geëxploiteerd.
Bedrock Magazine lanceert videoserie Random Acts of Kindness
20-03-2017 | 08:19:00
Bedrock Magazine lanceert de videoserie Random Acts of Kindness ter ere van de International Day of Happiness. Wat gebeurt er als we onbaatzuchtig aardig zijn voor anderen?
Wayne Parker Kent lanceert NIETSTEMMENNIETZEIKEN.nl
07-03-2017 | 13:10:00
De initiatiefnemers stapten naar de directie van Wayne Parker Kent met de vraag of het volledige onverkochte display inventory ingezet mocht worden
[Interview] Slaven Mandic, CEO Wayne Parker Kent: Iedere vorm van creatie zit bij ons inhouse
05-02-2017 | 22:08:00
Slaven Mandic is CEO van Wayne Parker Kent. Hij staat op nummer 13 in DeMedia100. Wij spreken hem
[Interview] Femmetje de Wind over Wayne Parker Kent
01-02-2017 | 10:25:00
Femmetje de Wind is auteur en een gevestigde naam in bladenland. Nu werkt ze als Head of Publishing voor Wayne Parker Kent. We spreken haar over dit nieuwe avontuur
Wayne Parker Kent voegt HP/De Tijd toe aan portfolio
31-01-2017 | 10:14:00
Wayne Parker Kent en HP/De Tijd zullen onder andere samenwerken op het gebied van sales en development
Femmetje de Wind naar Wayne Parker Kent
25-01-2017 | 12:38:00
Bij Wayne Parker Kent wordt Femmetje de Wind eindverantwoordelijk voor de redactionele tak van het volledige titelportfolio
Thomas Rosenkamp winnaar MediaBelofte 2017
09-12-2016 | 13:42:00
Tijdens het DeMedia100 Diner in The Grand Hotel in Amsterdam op 7 december is voor de tweede keer de MediaBelofte van het Jaar bekend gemaakt. Winnaar is Thomas Rosenkamp, strategist bij Wayne Parker Kent.
Thomas Rosenkamp, Wayne Parker Kent: We weten hoe we merken moeten bouwen
08-12-2016 | 15:45:00
Tijdens het DeMedia100 Diner in The Grand Hotel in Amsterdam op 7 december is voor de tweede keer de MediaBelofte van het Jaar bekend gemaakt. Winnaar is Thomas Rosenkamp, strategist bij Wayne Parker Kent.
Anderzorg lanceert Zorg voor #deleven
08-12-2016 | 09:33:00
Voor het aantrekken en behoud van millennials zet Anderzorg een online documentaire met Sef, twee TVC’s, Spotify, radiospots, een actiepagina en de overstapservice via Instagram in
[MediaBelofte 2017] Slaven Mandic over mediatalent...
21-10-2016 | 09:35:00
Dit jaar wordt voor de tweede keer de MediaBelofte van het Jaar gekozen. De feestelijke huldiging zal zijn tijdens het DeMedia100 Diner op 7 december in Amsterdam
Wayne Parker Kent werkt voor Datumprikker.nl
08-07-2016 | 12:07:00
De uitgeverij zal Datumprikker per direct actief meenemen in de verkoop van haar eigen titels richting mediabureaus en adverteerders
Coca-Cola en Wayne Parker Kent introduceren nieuwe mobile first video positie
30-06-2016 | 16:43:00
De Cover Video is voor iedere bezoeker minimaal 7 seconden bovenaan hun mobiele venster te zien
[Interview] Slaven Mandic: Bereik was vroeger een garantie; nu moet je als merk een geloofwaardig en bovenal relevant verhaal hebben
20-06-2016 | 10:09:00
Wayne Parker Kent is in 5 jaar veranderd van een uitgever naar een creative technology company. Dit komt omdat mediawereld hevig verandert volgens Slaven Mandic, oprichter en CEO van WPK.
Wayne Parker Kent en Mindshare starten campagne Teisseire
06-06-2016 | 14:10:00
Gekozen is voor een oplossing waarin Teisseire zich positioneert als vruchtensiroop dat naast dorstlesser ook ideaal is om cocktails mee te bereiden
[Interview] Slaven Mandic over Wayne Parker Kent
26-05-2016 | 18:39:00
Slaven Mandic is oprichter van online uitgever Wayne Parker Kent. “Rechtstreeks vanuit de hoofdstad slingeren onze redacties het web vol met awesomeness. Must-read artikelen, oogstrelende videoproducties en iedere andere denkbare vorm van hoogwaardige content”. Wij spreken hem.
Wayne Parker Kent investeert in online modeplatform startup The Next Closet
24-03-2016 | 14:37:00
De Nederlandse startup The Next Closet heeft 1 miljoen euro aan groeikapitaal opgehaald. De investering zal worden gebruikt om de sterke groei van het bedrijf verder te versnellen.
Wayne Parker Kent lanceert reclamebureau WPK The Agency
09-02-2016 | 16:59:00
De Amsterdamse uitgeverij Wayne Parker Kent, bekend van titels NSMBL, Beautify en Froot, lanceert deze week een eigen reclamebureau
Wayne Parker Kent en FremantleMedia lanceren online health magazine BEDROCK
03-02-2016 | 10:47:00
Het kopstuk van deze samenwerking is hoofdredacteur Nina Pierson. Samen ontwikkelden zij een nieuw online health magazine
Samsung en Wayne Parker Kent lanceren campagne rond de Galaxy S6 edge
17-12-2015 | 16:13:00
Drie jonge regisseurs hebben met de Galaxy S6 edge in 48 uur tijd ieder een korte film van professionele kwaliteit geschoten