Tag Resultaten

06-10-2016 12:29:00 | Hits: 2226878

Exterion Media en MeMo² lanceren impacttool
10-12-2018 | 13:47:00
De Outdoor Ad Impact Forecaster is een snelle manier om de impact van een buitenreclamecampagne te voorspellen
Clear Channel: Impact in outdoor
10-12-2018 | 12:44:00
Hoe creëer je impact met je creatie in outdoor? Dat was de vraag die maandag 3 december centraal stond tijdens de creatieve lunchsessie van Clear Channel
MobPro combineert mobile en digital out-of-home voor XITE
04-12-2018 | 16:24:00
MobPro heeft een technische koppeling gemaakt waardoor XITE mobile en digital out-of-home gecombineerd kan inzetten
Ngage Media presenteert nieuwe pay-off Moving Brands and Minds
29-11-2018 | 12:51:00
Met een nieuwe visie en nieuwe merkidentiteit wil Ngage Media zich nog beter positioneren als premium digitale partner in Out-of-Home
Bremer Media & Events lanceert ledopwielen.nl
20-11-2018 | 14:33:44
Bremer Media & Events heeft ledopwielen.nl gelanceerd, dit zijn rijdende reclamewagens die voorzien zijn van twee ledschermen. In Las Vegas en Tokyo wordt al geruime tijd gewerkt met deze manier van reclame maken
Outdoor: Data biedt kansen voor adaptive advertising
15-11-2018 | 12:55:24
Clear Channel Nederland heeft de People & Places tool ontwikkeld om doelgroepbereik te optimaliseren. De tool bevat niet alleen POS-data zoals verkooppunten van winkelketens, maar ook POI-data
Exterion Media werkt samen met Studio Dumbar
12-11-2018 | 13:57:45
Exterion Media gaat een partnership aan met Studio Dumbar. Er komt meer aandacht voor motion design en digital out-of-home uitingen. De serie motion designs zijn door het ontwerpbureau ontwikkeld
Center Parcs en Ogilvy Amsterdam creëren regenbillboard
01-11-2018 | 09:14:00
Het billboard bevat een speciale druklaag die pas zichtbaar wordt, als het in aanraking komt met water. Regen in dit geval. Zo haakt Center Parcs op een unieke manier in op het herfstweer
[Interview] Sergio Bouterse over Widespace
30-10-2018 | 14:18:00
Sergio Bouterse is Country Manager Netherlands van Widespace, actief in mobile advertising. Wij spreken hem
Clear Channel Nederland schaft bureaucommissie af
26-10-2018 | 09:17:00
In navolging van verschillende media-exploitanten, schaft ook Clear Channel Nederland de vijftien procent bureaucommissie af. De wijziging gaat in per 1 januari 2019
[Interview] Aimee de Vries over de deelname van Exterion Media aan de Media Rally 2018
24-10-2018 | 08:57:00
Op vrijdag 26 oktober wordt de eerste editie van de Media Rally verreden. Aimee de Vries en Kylie Deenen rijden mee met het Exterion Media team. Wij bellen Aimee
Exterion Media stopt ook met bureaucommissie
23-10-2018 | 14:25:09
In navolging van tv en radio-exploitanten zet eveneens buitenreclame-exploitant Exterion Media de stap om de vijftien procent bureaucommissie af te schaffen per 1 januari 2019
[Vacatures] Clear Channel zoekt Account Executive
22-10-2018 | 11:20:00
Als Account Executive ondersteun je de accountmanagers en ben je samen met hen verantwoordelijk voor de goede relatie met onze klanten. Je adviseert de klant en begeleidt de klant bij de aankoop
[Interview] Martin van Epen over de Media Rally
19-10-2018 | 12:58:00
Op vrijdag 26 oktober wordt de eerste editie van de Media Rally verreden. Martin van Epen neemt deel met het Windowsketch team. Wij bellen hem
Clear Channel Nederland breidt netwerk uit de stad Utrecht
19-10-2018 | 10:15:58
Hiermee voegt Clear Channel Nederland ruim 1600 analoge vakken en 60 digitale schermen toe aan haar outdoor portfolio
Interbest breidt uit met LED scherm bij Gouda
18-10-2018 | 09:44:00
Het netwerk van Interbest blijft groeien. Met het 100m² LED scherm bij Gouda knooppunt Gouwe A12/A20 komt het totaal aantal digitale reclamemasten op negentien.
Hillenaar Outdoor breidt uit naar Texel
17-10-2018 | 12:03:27
Hillenaar Outdoor breidt netwerk uit met het grootste Waddeneiland van Nederland. Per 1 oktober exploiteert het bedrijf 28 reclamevakken op Texel
Mundu neemt opgeLED over
16-10-2018 | 10:59:50
DOOH exploitant Mundu neemt opgeLED! uit Amsterdam over. Door deze schaalvergroting groeit Mundu naar een landelijk dekkend netwerk van 80 digitale schermen
Global doet bod op Exterion Media
14-10-2018 | 17:01:00
Brits radiobedrijf doet serie overnames in outdoor advertising
Outdoor: afpellen, totdat je bij de kern van je boodschap bent
10-10-2018 | 11:01:00
Creatie is essentieel voor outdoorcampagnes. Een krachtige uiting en een pakkende tekst; impact creëren. Maar hoe doe je dat? Door: Alfred en Clear Channel
Basic-Fit introduceert DOOH-kanaal
09-10-2018 | 15:40:00
Basic-Fit introduceert een eigen Digital out of Home (DOOH) kanaal. Het kanaal biedt adverteerders de mogelijkheid om een specifieke doelgroep van sportieve consumenten gerichter te bereiken
[Nederlands MediaNetwerk TV] Danny Tournier over Beyond Outdoor
07-10-2018 | 17:06:00
Het Rotterdamse Beyond Outdoor is exploitant in buitenreclame met de focus op digitaal. Gestart in 2015 balanceert het bedrijf nu op de grens tussen start-up en scale-up. Waar het medium outdoor een grote vlucht maakt, blijft Beyond Outdoor
JCDecaux lanceert gespreid Mupi-netwerk in Den Haag
02-10-2018 | 09:29:00
JCDecaux lanceert in Den Haag een digitaal Mupi-netwerk in de drukke binnenstad, een aantal digitale Avenue-panelen langs doorgaande wegen en een gespreid analoog Mupi-netwerk
Hoffman Outdoor Media breidt uit in Brabant
01-10-2018 | 11:38:00
Hoffman Outdoor Media heeft de aanbesteding van de gemeente Moerdijk gewonnen en plaatst 75 citydisplays
Kinetic: De key takeaways van DMEXCO2018 voor Out of Home
27-09-2018 | 09:53:00
In het steeds verder digitaliserende Out of Home landschap zijn AI toepassingen te bedenken die al haalbaar zijn op korte termijn
[MediaBelofte 2019] Guy Grimmelt over mediatalent
23-09-2018 | 08:00:00
Dit jaar wordt voor de vierde keer de MediaBelofte van het Jaar gekozen. Deze prijs is in het leven geroepen door het Nederlands MediaNetwerk en Media Meetings in samenwerking met Result Recruitment
Verstegen en blowUP media openen groente pop-up store in Rotterdam
20-09-2018 | 11:14:00
Kruidenproducent Verstegen opende maandag een tijdelijke groentewinkel tegenover het centraal station in Rotterdam
[Vacatures] Exterion Media zoekt Concessie Manager
14-09-2018 | 10:03:00
Voor de afdeling Concessies is Exterion Media op zoek naar een ambitieuze en zelfverzekerde Concessie Manager
[Vacatures] Exterion Media zoekt Sales Assistant
13-09-2018 | 12:04:18
Voor de afdeling Regional Sales is Exterion Media op zoek naar een enthousiaste en zelfverzekerde Sales Assistant
Hillenaar Outdoor plaatst digitale mast langs A12
13-09-2018 | 09:48:00
Hillenaar Outdoor introduceerde onlangs een digitale reclamemast bij Arnhem langs de A12. Jeroen Hillenaar, CEO van Hillenaar Outdoor: "Ons digitale netwerk breidt zich snel uit. Digitalisering is belangrijk en biedt vele mogelijkheden voor adverteerders
[Column] Thijs Rotman: Rijkswegmasten duurzaam?
11-09-2018 | 09:13:00
Overal in het land schieten digitale reclamemasten als paddenstoelen uit de grond, waar het Hoge Noorden niet langer een uitzondering op is. We praten hier over de realisatie van de enorme reclamemast, die wel érg dicht aan de A28 staat bij Assen
Hillenaar Outdoor lanceert reeks radiocommercials
03-09-2018 | 13:32:00
Hillenaar Outdoor introduceert een reeks aan commercials. Hillenaar Outdoor is vanaf zaterdag 1 september te horen op radiozenders als Q-music, Sublime FM, RTV Rijnmond, Arrow Classic Rock, 8FM en Radio NL
Performance4You neemt ContainerFabriek over
21-08-2018 | 09:14:00
Performance4You neemt, samen met dochterbedrijf Exposurebox, ContainerFabriek over. Vanaf 31 augustus gaat deze overname van kracht en zullen alle werkzaamheden en producten van ContainerFabriek overgaan naar de nieuwe eigenaar
Hillenaar Outdoor breidt uit met analoog doek langs A20
14-08-2018 | 15:09:59
De uitbreiding bevat een doek van 12 meter breed bij 4 meter hoog. Per week passeren ruim twee miljoen mensen deze locatie
[Startups] Beyond Outdoor haalt 1,3 miljoen op
08-08-2018 | 09:30:00
Beyond Outdoor, een Nederlandse startup in digital out of home, heeft 1,3 miljoen euro opgehaald voor de realisatie van twee digitale reclamemasten op twee A-locaties
Camera's Exterion Media blijven uitgeschakeld
25-07-2018 | 09:02:00
Naar aanleiding de AVG die afgelopen mei is ingegaan, heeft de Autoriteit Persoonsgegevens een wettelijk toetsingskader opgesteld voor adverteren en dataverzameling via Digital Out-of-Home
UM en Rapport presenteren eerste dynamic campagne op Schiphol
19-07-2018 | 10:38:00
Advertising inkopen met behulp van een online trigger op vluchttijden en gates. UM en Rapport zetten als eerste, voor hun klant Lotto, ‘dynamic buying’ in bij Schiphol Media
Digital Out-of-Home onmisbaar in mediamix voor bereiken Young Millennials
13-07-2018 | 13:51:03
Young Millennials bevinden zich buiten, daar waar Out-of-Home aanwezig is. Digital Out-of-Home schermen staan onder meer op NS stations en hier vind je de Young Millennials
[Vacatures] Exterion Media zoekt accountmanager National Sales
10-07-2018 | 11:18:19
Jij bent er als National accountmanager verantwoordelijk voor om de klanten te informeren en te enthousiasmeren over de mogelijkheden en toepassingen van al onze producten
[Vacatures] Exterion Media zoekt accountmanager Eindhoven
10-07-2018 | 11:08:36
Na een gedegen inwerkperiode ga je op pad om onze producten te verkopen. Het is een mix van relatiebeheer van bestaande klanten en new business waarbij de nadruk ligt op new business
Clear Channel breidt Digital Inner City netwerk uit
10-07-2018 | 10:55:54
Het Digital Inner City netwerk van Clear Channel Nederland wordt uitgebreid met 13 schermen in Leiden, Den Haag en Enschede. Met deze uitbreiding bestaat dit netwerk uit 63 schermen
[Vacatures] Exterion Media zoekt accountmanager Digital
05-07-2018 | 12:47:00
Jij bent er als accountmanager Digital verantwoordelijk voor om de klanten en bureaus te informeren en te enthousiasmeren over de mogelijkheden en toepassingen die DOOH met zich meebrengt
JCDecaux lanceert De Avenue
03-07-2018 | 15:14:06
JCDecaux introduceert het eerste vrijstaande portrait groot formaat display van 6,5 m2 in het Nederlandse straatbeeld: De Avenue
Hillenaar Outdoor breidt digitale netwerk uit in Diemen en Den Bosch
21-06-2018 | 10:41:00
De vraag naar Digital Out of Home groeit fors binnen de OOH-markt. De uitbreiding bevat vier Digitale City Abri’s in Diemen en 10 extra grote digitale panelen van 4m2 in Den Bosch
MediaCom lanceert media first campagne voor Volkswagen up! beats
21-06-2018 | 08:53:00
Met behulp van dynamische digital OOH heeft Volkswagen up! Beats concertgangers op de route naar en vanaf de concertlocatie getarget
Hillenaar Outdoor kiest voor Ayuda
12-06-2018 | 12:58:09
Hillenaar Outdoor kiest voor het zakelijke softwareplatform Ayuda. Het Ayuda-platform zal gaan fungeren als ruggengraat voor alle advertentieactiviteiten
Michiel Planthof Sales Manager Beyond Outdoor
12-06-2018 | 09:52:47
Michiel Planthof is per per 4 juni 2018 gestart als Sales Manager bij Beyond Outdoor. Planthof is in zijn nieuwe functie verantwoordelijk voor verschillende mediabureaus en direct business
[Interview] Rick Vriesema over AMMA's en Exterion
11-06-2018 | 10:51:00
Rick Vriesema, Head of National Sales bij Exterion Media, won de prestigieuze Carl Lipp-prijs tijdens de AMMA Awards en is mediavertegenwoordiger van het jaar. We spreken hem over de prijs en het bedrijf waar hij nu zo’n zeven jaar werkt
[Column] Ralph Atiya: De ouderwetse, creatieve, snelle reclamemarkt
11-06-2018 | 10:32:00
Toen we in februari 2016 live gingen, wisten wij het zeker, alle merken gaan ons morgen bellen. Zo makkelijk bleek het echter niet te zijn. De buitenreclamemarkt stond niet te wachten op een nieuwe speler
[Onderzoek] Clear Channel: buitenreclame buiten de stad valt meer op
05-06-2018 | 17:37:00
Daarnaast wordt in niet-stedelijk gebied vaker minstens één keer terug gekeken naar een outdoor uiting. In stedelijk gebied weten outdoor uitingen de aandacht iets langer vast te houden
Hoffman Outdoor Media voegt vier gemeenten toe aan klantenbestand
05-06-2018 | 16:29:00
Naast de exploitatie van reclamedisplays rondom lichtmasten en reclameframes op onroerende zaken, bestickert Hoffman Outdoor Media nu ook installatie- en koppelkasten
Eelco Bos en Pierluigi Jorritsma starten LEDimpact
05-06-2018 | 14:32:00
Pierluigi Jorritsma, eigenaar van promotiebureau Dutch Moving Media is in januari 2018 samen met compagnon Eelco Bos een nieuw bedrijf gestart: LEDimpact. LEDimpact verhuurt LED-schermen met 8 m2 LED-oppervlak
Looye Kwekers lanceert campagne voor Honingtomaten
05-06-2018 | 14:11:46
Looye Kwekers start vanaf deze week een mediacampagne voor hun merk Honingtomaten. Met de campagne wil Looye de consument bekendmaken met het merk Honingtomaten
Exclusieve concessie Groningen voor Exterion Media
05-06-2018 | 09:07:50
Het contract wordt aangegaan voor een periode van 10 jaar en heeft betrekking op zowel traditionele- als digitale reclamerechten in de stad Groningen
Dirk-Jan Verhoef Sales Director Beyond Outdoor
04-06-2018 | 10:00:39
Eerder was Verhoef werkzaam bij onder andere Sanoma Media, de Transwebgroup en Ngage Media
Beyond Outdoor neemt deel aan het Buitenreclame Onderzoek
01-06-2018 | 09:31:02
Digital Out of Home exploitant Beyond Outdoor is toegetreden tot het Buitenreclame Onderzoek. Met de toetreding zet de exploitant een belangrijke stap in het nog korte bestaan
Posterscope voegt Shazam toe aan digital Out Of Home
31-05-2018 | 09:28:39
De scanbare Shazam Code op de uiting geeft passanten toegang tot meer informatie. Deze functionaliteit zorgt verbeterde meetbaarheid en verhoogde interactie
[Interview] Thijs Rotman (Mundu) over duurzame buitenreclame
29-05-2018 | 10:42:00
Buitenreclame-exploitant Mundu heeft een eerste duurzame digitale reclamemast toegevoegd aan haar netwerk. 400 zonnepanelen voorzien de LED-schermen van 103 m2 van stroom en ook het staalwerk is duurzaam. We spreken met mede-eigenaar van Mundu, Thijs Rotman
Hoffman Outdoor Media voegt Westland toe aan portfolio
23-05-2018 | 13:22:37
De gemeente Westland heeft op 2 mei het contract voor de exploitatie van 120 sandwich en- driehoeksborden definitief gegund aan buitenreclame-exploitant Hoffman Outdoor Media
[Interview] Jessica de Halleux over de limited editions van Nutella
23-05-2018 | 09:52:00
Onlangs introduceerde Nutella een limited edition van haar pot in Nederland. Meer dan 650.000 unieke potten. Wij spreken met Jessica de Halleux, marketingmanager bij Nutella Benelux
Exterion Media en MeMo² winnen AMMA met Outdoor Ad Impact Forecaster
22-05-2018 | 14:36:10
De Outdoor Ad Impact Forecastee is een onderzoekstool gebaseerd op big data, modelling en machine learning, waarmee MeMo² de effectiviteit van een buitenreclame campagne voorspelt
[Interview] Thomas Welle (IPG Mediabrands) over programmatic adverteren op tv
22-05-2018 | 09:40:00
Televisiezender XITE lanceert in samenwerking met SpotX als eerste de mogelijkheid om programmatic te adverteren op televisie. Iets wat Thomas Welle, Head of Video bij IPG Mediabrands, meteen oppikt voor elektronicamerk JBL. We spreken hem over de nieuwste mogelijkheden en ontwikkelingen binnen programmatic
Rapport, Traffic4U en Exterion Media verzorgen programmatic DOOH-campagne Landal GreenParks
15-05-2018 | 09:32:00
De content van de campagne is afgestemd op de locatie en daarnaast wordt de relevantie verhoogd door met de uiting in te spelen op verschillende weersomstandigheden
Mkb kan zelf buitenreclame regelen bij Suurland Outdoor
14-05-2018 | 10:56:02
Het mkb kan voortaan rechtstreeks digitale outdooradvertenties vormgeven, uploaden, plannen, publiceren en betalen
Mundu lanceert duurzame reclamemast
08-05-2018 | 18:24:16
Het Groningse Mundu, exploitant in Digital-Out-of-Home, heeft de eerste duurzame digitale reclamemast toegevoegd aan haar netwerk van digitale masten en billboards
Kinetic, OutMoove en Beyond Outdoor bundelen krachten voor Peugeot
05-05-2018 | 09:41:00
Kinetic, OutMoove en Beyond Outdoor hebben hun krachten gebundeld in de data-powered programmatic campagne voor Peugeot
Kim van den Broek en Erik-jan van den Berg nieuwe directie OOHA Media
30-04-2018 | 12:11:40
Van den Berg zal eindverantwoordelijk zijn voor alle commerciële zaken en Van den Broek voor alle overige zaken
XXS Amsterdam ontwikkelt outdoor activatie voor Basic-Fit
30-04-2018 | 11:44:00
Bij de Get fit for summer-campagne wordt een outdoor activatie gelanceerd: de vriendengroep die als eerste het Get fit for summer-billboard naar Basic-Fit draagt, sport een jaar gratis
[Interview] Remco Duinkerken (Boomerang Media): Platte commercie werkt voor geen meter
30-04-2018 | 10:52:00
Na dertien jaar te hebben gewerkt voor Boomerang, heeft Remco Duinkerken begin dit jaar het mediabedrijf overgenomen. Jongeren zijn zijn primaire doelgroep. "Vanwege de digitale mondigheid krijg je het nu eerder en harder voor je kiezen wanneer je het verprutst"
MMD Media breidt uit naar België
19-04-2018 | 16:24:00
MMD Media, dat in Nederland actief is als out of home-exploitant op tankstations, luchthavens en billboards, betreedt in juni de Belgische markt
CS Digital Media faciliteert campagne voor Esko
18-04-2018 | 20:34:00
Op 19 april zal de producer en DJ met rapskills Esko, live in contact treden met zijn fans. Esko zal vanuit de opname studio van de leidende muziek publisher Cloud 9, middels een livestream te zien en te spreken zijn
Hillenaar Outdoor op busstation Arnhem met 4 wanden
17-04-2018 | 09:17:46
De special bestaat uit 4 wanden van 13 aaneengesloten abripanelen. Elke wand vormt één unieke uiting van 26m²
JCDecaux als navigatiesysteem voor Volvo's #XC40PopUp testdrive
13-04-2018 | 10:46:00
De Volvo XC40 is streetsmart. Daarom nodigde Volvo iedereen 12 april uit voor een proefrit in hartje Amsterdam. Het Zweedse automerk leidde de weg naar de pop-up pick-uppoints via de digitale buitenreclameschermen van JCDecaux
Campagne AXE Gold op showcase-Mupi's JCDecaux
13-04-2018 | 10:17:00
AXE introduceert AXE Gold; een deodorant met de geur van old wood en dark vanilla. Ter promotie van de geur, heeft AXE een 14-karaats gouden bodyspray ontwikkeld ter waarde van 25.000 euro
[Interview] Remco Duinkerken (Boomerang Media): Platte commercie werkt voor geen meter
11-04-2018 | 09:24:00
Na dertien jaar te hebben gewerkt voor Boomerang, heeft Remco Duinkerken begin dit jaar het mediabedrijf overgenomen. Jongeren zijn zijn primaire doelgroep. "Vanwege de digitale mondigheid krijg je het nu eerder en harder voor je kiezen wanneer je het verprutst"
MMD neemt MediaReach over
05-04-2018 | 13:23:00
MediaReach, de specialist in regionale en selectieve Out of Home campagnes is overgenomen door MMD Media
Rogier van Leijenhorst Sales Manager Nationaal Exterion Media
05-04-2018 | 11:28:00
Per 16 april zal Rogier van Leijenhorst in de functie van Sales Manager Nationaal, het salesteam van Exterion Media komen versterken
Performance4You en MediaCows ontwikkelen Exposurebox met LED
04-04-2018 | 20:17:00
Performance4You heeft in samenwerking met MediaCows de Exposurebox met LED ontwikkeld. De Exposurebox, een pop-up showroom, wordt nu ook geleverd met een LED-scherm
Hillenaar Outdoor verhuist naar nieuw pand in Leiderdorp
03-04-2018 | 18:46:09
Hillenaar Outdoor biedt onder meer Digitale Abri's, Billboards en Reclamemasten aan. Sinds de start in november 2017 breidt Hillenaar gestaag uit
Heineken voerde real-time DOOH-campagne tijdens Olympische Spelen via Exterion Media
30-03-2018 | 16:16:28
Heineken voerde tijdens de Olympische Spelen campagne op de digitale schermen van Exterion Media. De gouden successen van de Nederlanders olympiërs werden rond de spits real-time uitgezonden op straat
JCDecaux introduceert Moodvertising: real-time adverteren op basis van actuele emoties
30-03-2018 | 15:56:59
JCDecaux introduceert Moodvertising en laat adverteerders real-time inspringen op de actuele gemoedstoestand van passanten
Disney zet touchscreens van Exterion Media in voor Star Wars
30-03-2018 | 13:01:00
Tijdens de première van de bioscoopfilm 'Star Wars: The Last Jedi' zijn ook de touchscreens van Exterion media gelanceerd
Shell lanceert Mood Detection-campagne; koffie met een glimlach
30-03-2018 | 10:30:39
Op Shell-tankstations De Andel en Peulwijk-Oost introduceert Shell een pilot met Mood Detection. Het Rotterdamse Binnenwegplein fungeerde als decor voor de kick-off
Primeur Posterscope: Programmatic DOOH-campagnes
28-03-2018 | 09:45:00
Posterscope, onderdeel van Dentsu Aegis Network, lanceert Liveposter in Nederland. Liveposter is een platform waarmee digitale out of home-campagnes over meerdere netwerken centraal
Centercom digitaliseert het supermarktennetwerk
28-03-2018 | 09:05:00
Met de introductie van CENTERCOM LIVE! geeft Centercom het startschot voor het digitaliseringsproces van haar supermarktennetwerk in 500 supermarkten
BP kiest voor MMD Media
27-03-2018 | 17:22:37
BP heeft voor MMD Media gekozen voor de exploitatie van het digital screen network op haar tankstations in Nederland. Dit netwerk bestaat uit 156 landscape high defenition screens en is vanaf april te boeken bij MMD Media in Landsmeer
Exterion Media: Buitenreclame bereikt big bang-moment
20-03-2018 | 10:26:00
Out of Home bereikt in het Verenigd Koninkrijk zo langzamerhand haar Big Bang Moment. Technologie, data en infrastructuur sluiten bijna naadloos op elkaar aan. Dat zegt Glen Wilson, Managing Director van Posterscope en Exterion Media
Hartenhuisje campagne Vergeten Kind Zilveren Cross Media Case 2018
20-03-2018 | 08:18:00
Op 25 april werden de Cross Media Awards uitgereikt. De Hartenhuisje campagne van Stichting het Vergeten kind is Zilveren Cross Media Case van het jaar
GVB wijst voorlopige gunning reclame-exploitatie op trams, bussen en veerponten toe aan JCDecaux
14-03-2018 | 14:41:00
GVB Amsterdam heeft de buitenreclame-exploitant JCDecaux het exclusieve contract voor reclame-exploitatie op trams, bussen en veerponten toegewezen.
Mindshare: DOOH waardevolle toevoeging in de mediamix
08-03-2018 | 12:05:00
Kinetic en Mindshare hebben voor het eerst Digital Out-of-Home van Exterion Media toegevoegd aan de total videostrategie voor MediaMarkt
Hillenaar Outdoor krijgt plek tegenover Concertgebouw
01-03-2018 | 10:32:57
Hillenaar Outdoor is eigenaar geworden van een reclamebord op het Museumplein in Amsterdam
Den Haag kent vrijstaande reclamepanelen toe aan JCDecaux
27-02-2018 | 19:30:43
De gemeente Den Haag heeft het contract voor vrijstaande reclamepanelen (2 tot 6 m²) definitief toegekend aan Buitenreclame-exploitant JCDecaux. Dit heeft de gemeente na een aanbestedingsprocedure bevestigd aan JCDecaux
[Interview] Arthur de Groot over Schiphol Media
27-02-2018 | 15:22:00
Schiphol verwerkte in 2017 een recordaantal van 69 miljoen passagiers. De luchthaven is daarmee een van de meest bezochte plekken van Nederland. Deze miljoenen mensen brengen de tijd voor een groot deel wachtend én koopbereid door; een ideale omgeving voor merken om in aanwezig te zijn. Wij spreken met Arthur de Groot, Sales Director bij Schiphol Media
[Vacatures] Exterion Media zoekt Account Manager Digital
22-02-2018 | 10:45:00
Voor de afdeling Digital Sales (standplaats Amsterdam) is Exterion Media op zoek naar een ambitieuze en getalenteerde Account Manager Digital
Unox zet adaptive campagne in via Exterion Media
20-02-2018 | 11:42:25
Tussen week 5 en 13 zet Unox ter promotie van haar winterse maaltijden een adaptive campagne in: bepaalde digitale uitingen worden weergegeven op basis van de weersomstandigheden
Clear Channel sluit partnerships met onder andere de Esther Vergeer Foundation
20-02-2018 | 11:07:00
Clear Channel Nederland ondersteunt dit jaar drie goede doelen: CliniClowns, Make-A-Wish en de Esther Vergeer Foundation. Deze doelen ontvangen elk een mediategoed
Hillenaar Outdoor voortaan ook zichtbaar op Abri's in Utrecht
15-02-2018 | 10:53:00
Hillenaar Outdoor exploiteert voortaan Abripanelen in de provincie Utrecht. Het bedrijf heeft daarvoor een Europese aanbesteding gewonnen
Bol.com en Exterion live met DOOH op Valentijnsdag
14-02-2018 | 13:20:00
Op de digitale schermen werd live afgeteld naar 12:00 uur, de uiterlijke tijd om nog een cadeautje te laten bezorgen bij een grote liefde
DOOH-inhakers op Olympische medailles
12-02-2018 | 14:32:00
De Nederlandse medaillekast op de Spelen in Pyeongchang raakt direct in de eerste dagen al goed gevuld: reden voor KPN en Samsung om te feliciteren
Blendle groeit en breidt uit met Blendle Audio
09-02-2018 | 15:11:00
Blendlelezers lazen in 2017 116 miljoen minuten aan betaalde artikelen, een toename van bijna 800.000 uur. 18.731.777 artikelen werden vorig jaar gelezen
Exterion Media verzorgt outdoorpromotie Coca-Cola's Fuze Tea in Hoog Catharijne
02-02-2018 | 10:26:00
Afgelopen maand lanceerde Coca-Cola hun merk Fuze Tea op de Nederlandse markt. Ter promotie van het ijstheemerk hangen in winkelcentrum Hoog Catharijne in Utrecht drie grote doeken van Exterion Media
OOHA Media verzorgt weather targeting-campagne CheapTickets
30-01-2018 | 13:36:09
Tijdens de campagne was de live adaptive advertentie alleen te zien op het moment dat het regende. Via meteogegevens werd bekeken of er binnen een bepaalde straal om de mast neerslag viel
Radio 538 gebruikt kracht van DOOH met inhakers op storm
18-01-2018 | 15:51:00
Radio 538 haakte vanaf 's ochtends vroeg op ludieke wijze in op de storm met Hierrr Met Je Rekening
[Column] Guy Grimmelt: De trend voor advertsing in 2018 is concentratie
30-12-2017 | 11:04:00
Bureaus gaan samen en exploitanten gaan samen en als ze niet samen gaan, dan zullen ze in ieder geval nadrukkelijk moeten gaan samenwerken
JCDecaux ondersteunt kerstspecial Stadshart Amstelveen met uitgebreide campagne
22-12-2017 | 13:11:00
Stadshart Amstelveen promoot zijn Wintervillage en extra opening op Tweede Kerstdag met een OOH-kerstspecial, gecreëerd door onder andere JCDecaux. Op een abri in de Van Baerlestraat in Amsterdam
Huwelijksaanzoek via digitaal scherm van Exterion Media
22-12-2017 | 12:52:00
De bijzondere actie sluit aan op de campagne www.erismaareennederlanderzoalsjij.nl van Nationale-Nederlanden, die is ontwikkeld door J. Walter Thompson Amsterdam
[Interview] Guy Grimmelt en Eric Kip: OOH is het enige traditionele medium dat groei laat zien
14-12-2017 | 13:02:00
Van aanplakbiljet tot volledig interactief, digitaal en programmatic. Buitenreclame heeft een enorme ontwikkeling doorgemaakt en nog steeds blijven de nieuwe mogelijkheden komen. We spreken over OOH met Guy Grimmelt en Eric Kip, respectievelijk Marketing & Business Development Director en algemeen directeur van Exterion Media
Clear Channel Nederland breidt netwerk uit met De Bilt en Katwijk
07-12-2017 | 16:54:00
Per 1 januari gaat Clear Channel zowel de abri’s als de vrijstaande panelen in gemeente De Bilt exploiteren
Clear Channel kiest nieuwe marktbenadering
01-12-2017 | 09:39:00
We optimize your outdoor campaign is de nieuwe slogan van Clear Channel Nederland. Met de focus op People & Places, Insights en Create wil Clear Channel haar marktpositie verstevigen
Zwitserland Toerisme lanceert outdoor campagne
30-11-2017 | 09:35:00
Sinds deze week is Zwitserland Toerisme in samenwerking met mediabureau Match My Brand en outdoor exploitanten Exterion Media en Clear Channel Nederland een unieke outdoor campagne gestart
JCDecaux introduceert combinatienetwerk Métropole en billboards
27-11-2017 | 12:03:24
De kracht van mupinetwerk Métropole plus de impact van groot formaat in talloze grote steden in het land: met het nieuwe combinatienetwerk van JCDecaux profiteren adverteerders van de USP ́s van zowel digitale buitenreclame als billboards
Qban ontwikkelt digitale campagne New York Pizza
27-11-2017 | 10:04:31
Vanaf 24 november is New York Pizza een landelijke actieweek gestart met een pizza voor 3,99 euro. Met impactvolle aanwezigheid op mobile en digital-out-of-home is het digitale aandeel in deze campagne groter dan ooit
Centercom lanceert Supermarkten A0-pakket
17-11-2017 | 09:41:00
Naast het Retailsigns netwerk in de supermarkten biedt Centercom nu ook een A0-pakket rond supermarkten. De 2000 vlakken uit het Supermarkten A0-pakket bevinden zich binnen een straal van 300 meter van een supermarkt
Back in business: Jeroen Hillenaar start Hillenaar Outdoor
02-11-2017 | 17:33:00
Meer dan 700 Abri’s, Billboards, Digitale out-of-home media en een landelijk netwerk voor scholieren
CS Digital Media wint aanbesteding metro Amsterdam
02-11-2017 | 15:10:00
Het netwerk van digitale schermen zal vanaf de start, in samenwerking met MyAdbooker, volledig gebruikmaken van programmatictechnologie
CS Digital Media wint aanbesteding metro Amsterdam
02-11-2017 | 09:06:00
Het netwerk van digitale schermen zal vanaf de start, in samenwerking met MyAdbooker, volledig gebruikmaken van programmatictechnologie
Exterion Media wint concessie Amstelveen
01-11-2017 | 17:14:00
Contract loopt 10 jaar
JCDecaux naar Den Haag
31-10-2017 | 16:55:34
De gemeente Den Haag kent de voorlopige gunning van het contract voor vrijstaande reclamepanelen toe aan JCDecaux
JCDecaux werkt samen met SkiWelt Wilder Kaiser-Brixental
24-10-2017 | 12:16:00
Het Oostenrijkse skigebied SkiWelt Wilder Kaiser-Brixental heeft zijn skilift tijdelijk verlengd tot in het centrum van Amsterdam. Met een OOH-visual neemt het ov-reizigers mee naar besneeuwde bergtoppen.
Eric Kip voorzitter MWG, René Zeedijk vice voorzitter
23-10-2017 | 14:31:00
Eric Kip (Managing Director Exterion Media) neemt het stokje over van Ton Rozenstraten (CCO RTL)
The Odd Shop maakt campagne voor H-TEAM
12-10-2017 | 12:48:00
Naast twee campagnefilms, liggen er ook hiv-wenskaarten in diverse boekhandels. De campagnemiddelen verwijzen allen naar laatjesneltesten.nl
Pabbl stelt traditioneel adverteren aan de kaak
11-10-2017 | 17:17:00
Pabbl stelt traditioneel adverteren aan de kaak met een out-of-homecampagne in hartje Amsterdam
Vastgoedgroep Unibail-Rodamco lanceert Europese OOH-campagne
11-10-2017 | 12:38:31
Unexpected Smile wordt uitgerold in 7 landen in 33 winkelcentra. In Nederland wordt de campagne gelanceerd in Stadshart Amstelveen
Campagne #CompliMentos van start op World Smile Day
06-10-2017 | 11:04:00
Your Social en MEC Global lanceren de campagne #CompliMentos met een kickoff event tijdens World Smile Day op Utrecht Centraal
JCDecaux breidt netwerk Métropole uit tot bijna 100 schermen
04-10-2017 | 12:01:13
Het digitale netwerk van JCDecaux wordt wederom voorzien van extra dubbelzijdige panelen in de steden Amsterdam, Rotterdam en Utrecht
TENQ Media lanceert digitaal netwerk op middelbare scholen
03-10-2017 | 11:49:00
TENQ Media lanceert een netwerk van 252 digitale schermen die zijn aangebracht op waterkoelers, op 193 middelbare scholen
The Odd Shop geeft alle vrouwen een rol in Pink Ribbon-campagne
02-10-2017 | 17:14:00
De hele maand oktober is het borstkankermaand. Pink Ribbon lanceert daarom een campagne met het thema: Doneer jij voor jezelf?
Ngage Media lanceert LEDscherm van 52m2 op Station Eindhoven
02-10-2017 | 15:10:00
Op het busplein van Station Eindhoven staat nu een digitaal LEDscherm van 52m2. Het scherm is opgebouwd uit een kleine 1.500.000 hoogwaardige LEDs
Programmatic primeur in stadion PEC Zwolle
29-09-2017 | 14:36:00
Tijdens de Overijsselse streekderby PEC Zwolle – Heracles werd voor het eerst in een stadion in Europa een mediacampagne uitgezonden via programmatic buying
[Vacatures] Exterion Media zoekt Fotograaf
27-09-2017 | 08:45:00
Voor de afdeling Marketing is Exterion Media op zoek naar een energieke en klantgerichte Fotograaf
INDIE en Code d'Azur ontwikkelen lens en campagne voor Tele2
22-09-2017 | 10:52:00
Tele2 komt met een Snapchat-lens voor instant dikkere lippen, grotere ogen en een strakkere kaaklijn. Met deze lens maakt iedereen de perfecte selfie
Kinetic, Exterion Media en Unilever experimenteren met OOH
20-09-2017 | 23:07:00
De basis is dat de reguliere Unilever-abricampagnes, bestaande uit een mix van de drie grote abri-exploitanten, van 1 week worden verspreid over meerdere weken
JCDecaux en G-Star pakken groot uit op Rotterdams metrostation
20-09-2017 | 11:47:56
JCDecaux bracht langs de volledige lengte van de perrons op de Calandlijn en op de panelen over de sporen omvangrijke uitingen toe
Programmatic primeur in stadion PEC Zwolle
19-09-2017 | 12:58:00
Tijdens de Overijsselse streekderby PEC Zwolle – Heracles werd voor het eerst in een stadion in Europa een mediacampagne uitgezonden via programmatic buying
Epidemie verzorgt introductie Frans beauty-merk Oenobiol Paris
15-09-2017 | 09:19:00
Het reclamebureau epidemie ontwikkelde in samenwerking met Vemedia Consumer Healtcare de positionering en de communicatie voor deze lancering
Sourcy Vitaminwater vult Abri’s met honderden flesjes
14-09-2017 | 21:09:00
Enkele honderden flesjes Sourcy Vitaminwater kleuren de komende tijd het straatbeeld in diverse grote steden: ze vormen de inhoud van de reclamekasten in Abri’s tijdens een buitenreclame-special bij JCDecaux.
Sourcy Vitaminwater vult Abri’s met honderden flesjes
14-09-2017 | 09:09:00
De flessen-abri voor Sourcy is het resultaat van een samenwerking tussen Vrumona, Starcom, VoogdVormt, VivaKi-exchange en JCDecaux
[Vacatures] Exterion Media zoekt Designer
13-09-2017 | 12:55:00
Voor de afdeling Marketing is Exterion Media opzoek naar een creatieve Designer
CHANEL met reusachtige BlowUP bij Museumkwartier Amsterdam
08-09-2017 | 14:35:00
CHANEL is de komende weken de blikvanger in de Antwerpse Meir en in het prestigieuze Museumkwartier van Amsterdam
CHANEL met reusachtige BlowUP bij Museumkwartier Amsterdam
08-09-2017 | 14:35:00
CHANEL is de komende weken de blikvanger in de Antwerpse Meir en in het prestigieuze Museumkwartier van Amsterdam.
Abricampagne VriendenLoterij bij JCDecaux
31-08-2017 | 22:02:00
Auto’s, fietsen, scooters en 375.000 geldprijzen tot 1 miljoen euro worden verloot tijdens de PrijzenMarathon van de VriendenLoterij.
Abricampagne VriendenLoterij bij JCDecaux
31-08-2017 | 10:02:00
Twee levensgrote 2D-varianten van Johnny de Mol en Gerard Joling tonen voorbijgangers een miljoenenprijs in een abri aan de Willemsparkweg in Amsterdam
Squib komt met reclame op de fiets
24-08-2017 | 21:39:00
Squib is een platform dat reclamemethoden biedt op fietsen. Het heeft daarvoor de Squibike ontwikkeld, waarop advertentieruimte wordt aangeboden en waarvan de inkomsten met de Squibgebruikers worden gedeeld.
Squib komt met reclame op de fiets
24-08-2017 | 09:39:00
Squib is een platform dat reclamemethoden biedt op fietsen. Het heeft daarvoor de Squibike ontwikkeld, waarop advertentieruimte wordt aangeboden
Lipton Ice Tea stimuleert groene mindset met Green Wall-Mupi´s
17-08-2017 | 21:02:00
Met een Green Wall van gerecycled plastic op Mupi´s brengt Lipton Ice Tea Green iedereen in groene sferen ´Taste green, feel good.’
[Onderzoek] OOH genereert meeste online activiteit
17-08-2017 | 20:51:00
Bijna de helft geeft aan online te hebben gezocht naar meer informatie over het merk na het zien van de out-of-homecampagne
Danish Design toont exacte tijd op digitale mupi
17-08-2017 | 11:36:00
JCDecaux toont met zijn digitale mupi-netwerk Métropole een reclame-uiting van Danish Design met een horloge dat de uren, minuten, seconden, dag en datum actueel weergeeft
Raymond van Kasterop Sales & Marketing Director Clear Channel Nederland
17-08-2017 | 09:54:00
Raymond van Kasterop is de nieuwe Sales & Marketing Director bij Clear Channel Nederland. Van Kasterop geeft in deze functie leiding aan het sales- en marketingteam
Lipton Ice Tea stimuleert groene mindset met Green Wall-Mupi´s
17-08-2017 | 09:02:00
Met een Green Wall van gerecycled plastic op Mupi´s brengt Lipton Ice Tea Green iedereen in groene sferen ´Taste green, feel good’
[Onderzoek] OOH genereert meeste online activiteit
17-08-2017 | 08:51:00
Bijna de helft geeft aan online te hebben gezocht naar meer informatie over het merk na het zien van de out-of-homecampagne
JCDecaux introduceert Total View Veerpont in Amsterdam
08-08-2017 | 13:09:18
Adverteerders kunnen voortaan de veerpont tussen Amsterdam CS en Noord bestickeren. Het betreft een pilot tot april 2018
JCDecaux introduceert Total View Veerpont in Amsterdam
08-08-2017 | 13:09:00
Adverteerders kunnen voortaan de veerpont tussen Amsterdam CS en Noord bestickeren. Het betreft een pilot tot april 2018
Omzet JCDecaux Groep groeit eerste half jaar 2017 met 1,5 procent
03-08-2017 | 23:22:00
De omzet in die periode komt daarmee op 1,64 miljard euro tegen een omzet van 1,61 miljard euro in de eerste zes maanden van 2016
Omzet JCDecaux Groep groeit eerste half jaar 2017 met 1,5 procent
03-08-2017 | 11:22:00
De omzet in die periode komt daarmee op 1,64 miljard euro tegen een omzet van 1,61 miljard euro in de eerste zes maanden van 2016
Nederlands MediaNetwerk zoekt columnisten voor de kanalen Radio, Video, Outdoor, Programmatic Advertising en Branded Content
27-07-2017 | 15:23:00
Na de lancering van het Bioscoop Kanaal gaat het Nederlands MediaNetwerk de komende maanden 5 nieuwe kanalen uitrollen.
[Interview] Marcel den Hoed over breken met buitenreclametradities
24-07-2017 | 22:12:00
Recent ontwikkelde Exterion Media samen met Kinetic een nieuwe out-of-homestrategie voor Unilever, waarbij de reguliere abricampagnes van één week worden verspreid over meerdere weken. We spreken met Marcel den Hoed, Sales Director van Exterion Media, over de resultaten
[Interview] Marcel den Hoed over breken met buitenreclametradities
24-07-2017 | 10:12:21
Recent ontwikkelde Exterion Media samen met Kinetic een nieuwe out-of-homestrategie voor Unilever, waarbij de reguliere abricampagnes van één week worden verspreid over meerdere weken. We spreken met Marcel den Hoed, Sales Director van Exterion Media, over de resultaten
[Interview] Ernst Vos over blowUP media
21-07-2017 | 22:46:00
blowUP media is een volle dochteronderneming van een van Europa’s grootste OOH media en online advertising bedrijven, Ströer Group. We spreken met Ernst Vos, CCO van blowUP media, over The Collective en het écht raken van mensen.
[Interview] Ernst Vos over blowUP media
21-07-2017 | 10:46:00
blowUP media is een volle dochteronderneming van een van Europa’s grootste OOH media en online advertising bedrijven, Ströer Group. We spreken met Ernst Vos, CCO van blowUP media, over The Collective en het écht raken van mensen.
Kinetic, Exterion Media en Unilever experimenteren met OOH
20-07-2017 | 11:07:00
De basis is dat de reguliere Unilever-abricampagnes, bestaande uit een mix van de drie grote abri-exploitanten, van 1 week worden verspreid over meerdere weken
[Vacatures] Exterion Media zoekt Account Manager National Sales
20-07-2017 | 10:56:00
Werken bij Exterion Media betekent werken bij een ambitieus bedrijf in een dynamische branche
[Vacatures] Exterion Media zoekt Account Manager Concessies
19-07-2017 | 11:47:00
Werken bij Exterion Media betekent werken bij een ambitieus bedrijf in een dynamische branche
Retailmarketingbureau IPOS opent in Amsterdam
18-07-2017 | 14:01:00
Het Britse retailmarketingbureau IPOS is uitgebreid naar continentaal Europa met een nieuw kantoor in Amsterdam, ter ondersteuning van de kantoren in Londen en Manchester
blowUP media lanceert The Collective in Nederland
13-07-2017 | 07:50:00
Het premium netwerk heeft een bereik van 1,5 miljoen passanten per week in steden Amsterdam, Rotterdam en Eindhoven
[Interview] Danny van Beek over buitenreclame op tankstations
11-07-2017 | 07:05:00
MMD breidt de nieuwe MMDigital+propositie uit met meer dan 1000 digitale 24”-outdoorschermen bij tankstations van Avia. We spreken met Danny van Beek, directeur van MMD, over 1-op-1 communicatie bij en in tankstations
Ngage Media in de ban van de wielersport
06-07-2017 | 09:43:00
Ngage Media zal dagelijks de ontknopingen van de etappes live uitzenden op verscheidene NS Stations, winkelcentra en drukbezochte pleinen
[MediaWeek] VICE & Philips | Martin Leeflang | Guy Grimmelt | OMS Studio | TMG & RTL
28-06-2017 | 17:21:00
Je zult maar werken voor de marktleider in het segment van de media dat het het beste doet. Dan ben je een bofkont. Of je bent gewoon schandalig goed in wat je doet.
MMD breidt uit met 1000 digitale outdoorschermen
27-06-2017 | 13:52:00
MMD breidt vanaf week 27 de nieuwe MMDigital+propositie uit met meer dan 1000 digitale outdoorschermen bij tankstations van Avia
MEC lanceert internationale Mondriaancampagne
23-06-2017 | 12:56:00
Samen met mediabureau MEC en Kinetic lanceert het Gemeentemuseum Den Haag een grote campagne rond de tentoonstelling De ontdekking van Mondriaan
Rituals laat reizigers ontspannen in hammam-abri
22-06-2017 | 08:44:00
De speciale hammam-abri is het resultaat van een samenwerking tussen Rituals, Vizeum, Posterscope en JCDecaux en is tot 28 juni te zien in de Van Baerlestraat in Amsterdam
Exterion Media ontwikkelt Minions spectacular voor Hoogvliet
14-06-2017 | 10:48:00
De Minions spectacular is ontworpen door reclamebureau IVC en was een week lang te zien op het Spui in Den Haag
Reizigers besteden meer tijd op het station
14-06-2017 | 10:02:16
Reizigers verblijven langer op treinstations om te winkelen, koffie te drinken of te eten. Exterion Media biedt adverteerders hierdoor meer exposure op ruim 300 NS stations
Kroonenberg Groep en Ngage Media sluiten meerjarige overeenkomst
06-06-2017 | 16:33:46
De samenwerking omvat het exclusieve mediaexploitatierecht door Ngage Media van grote digitale schermen in meerdere winkelcentra van Kroonenberg Groep
Mediaxplain* zet DOOH van JCDecaux in voor Aperol Spritz
06-06-2017 | 10:15:53
Mediaxplain* is inmiddels 5 jaar verantwoordelijk voor de optimalisatie van de mediastrategie van Aperol
[Interview] Eric Kip over Exterion Media en outdoor advertising
23-05-2017 | 11:59:00
Eric Kip is sinds mei 2015 Managing Director van Exterion Media. Daarvoor was hij CEO van Blyk, eerder werkte hij als Strategy & Planning Director EMEA bij MediaCom. Hij staat op plaats 63 in DeMedia100.
Winnaar Serious Request-Billboard te zien op Stadhouderskade Amsterdam
23-05-2017 | 11:04:00
Dennis Verweijen bracht het hoogste bod uit op het Serious Request-Billboard en brengt nu zijn boek over het leven met ongeneeslijke acute myeloïde leukemie onder de aandacht
Sumis Company onderdeel van Altavia
16-05-2017 | 17:30:25
Met deze toetreding versterkt Sumis Company haar positie in marketingcommunicatie en printmanagement
Bereik plaatst digitale billboards in Roosendaal
12-05-2017 | 17:43:30
Bereik gaat medio juni zes digitale billboards op drukke locaties binnen de gemeente Roosendaal plaatsen
Strandzuid opent seizoen met buitenreclame JCDecaux
11-05-2017 | 11:44:00
Op twee locaties in Amsterdam prijkt een historische strandfoto die wordt vergezeld door meerdere 2D-surfboards
[Interview] Timothy Vos over adverteren op de fiets
11-05-2017 | 09:17:34
Daar waar iedereen het hardst van de daken schreeuwt dat ze online zo innovatief bezig zijn, besloot een aantal jonge ondernemers in te zetten op de tastbare en oer-Hollandse fiets als communicatiemiddel. Geen digitale schermen, wel bewegende beelden. We spreken met Timothy Vos over The Bikevertising Company.
Uitbreiding samenwerking Syntus en Ngage Media
10-05-2017 | 10:34:59
De samenwerking betreft de exclusieve mediaexploitatie door Ngage Media van alle schermen in de bussen van Syntus in de Veluwe, Twente en Utrecht
blowUP media en kunstenaar Joseph Klibansky exposeren kunstwerk van 700 m²
05-05-2017 | 10:39:00
Een reusachtig kunstwerk van 700 m², ontworpen door de hedendaagse kunstenaar Joseph Klibansky, siert het gebouw in aanbouw Gershwin Brothers aan de Amsterdamse Zuidas
Abovo Media aan de slag voor Curaçao Tourist Board Europe
10-04-2017 | 10:50:00
In de campagne komen verschillende eilandbezoekers aan het woord. Zij vertellen in radiospots en op curacao.com over hun mooiste belevenissen
JCDecaux en FIA lanceren verkeersveiligheidscampagne #3500lives
04-04-2017 | 11:01:05
De wereldwijde #3500lives-campagne heeft tot doel overheden en burgers te stimuleren om de veiligheid op de weg te bevorderen en het aantal verkeersdoden te verlagen
1 april grap: Exterion Media introduceert weergevoelig bushokje
31-03-2017 | 10:30:00
Out-of-home exploitant Exterion Media introduceert haar nieuwste model bushokje, de cabri
1 april grap: JCDecaux start commerciële exploitatie straatverlichting Den Haag
30-03-2017 | 15:09:00
Buitenreclame-exploitant JCDEcaux ziet mogelijkheden voor adverteerders om met hun huisstijlkleuren in te haken
[Startups] OOH met The Bikevertising Company
28-03-2017 | 12:52:00
Vanaf begin april rijden ruim 1000 studenten in Amsterdam, Rotterdam, Den Haag en Utrecht met een gratis billboardfiets
Scotch & Soda showcase newest campaign at Amsterdam Airport Schiphol
21-03-2017 | 07:05:50
Fashionlabel Scotch & Soda occupy the out of home spot that welcomes visitors to the brand’s home city at Schiphol Airport, using it to showcase its brand campaign. Titled From Amsterdam, From Everywhere
Chantal Janzen en ZIGT: &C is taking over!
16-03-2017 | 17:23:00
Terwijl de partijen zich nu druk kunnen maken over het te vormen kabinet is op veel verkiezingsborden inmiddels een ander prominent gezicht te zien: Chantal Janzen met haar &C.
JCDecaux haalt Rotterdamse RET binnen
16-03-2017 | 13:45:00
Alle abri’s, trams, bussen, metrostations en A3-frames in het ov van Rotterdam maken voortaan deel uit van het portfolio van JCDecaux
[Cross Media Innovatie 2017] Quintijn van Kessel over de wintercampagne voor Transavia
16-03-2017 | 09:53:00
Op 19 april worden de Cross Media Awards uitgereikt. NMPi stuurt de wintercampagne voor Transavia in voor Cross Media Innovatie van het Jaar. Aan het woord is Quintijn van Kessel, Head of Consultancy bij NMPi.
Oostenrijk: Bergen en meren ook in de zomer het ontdekken waard
15-03-2017 | 08:11:00
Het toeristenburo probeert voorbijgangers met een special bij JCDecaux naar de zomerse bergweiden en de meren te lokken
McDonald’s en TBWA NEBOKO: burgerintroductie met street art van Bushwick Collective
14-03-2017 | 08:13:00
McDonald’s introduceert haar nieuwe tijdelijke burger: New York Bagel Supreme
The Communication Company samplet via billboards: Niet te zuinig met Melkmeisje
13-03-2017 | 08:09:00
Billboardsamples TCC communiceren dat Melkmeisje bedoeld is om ruim te gebruiken
De KPN ‘Alles-in-1 keer voor elkaar weken’ blinken je tegemoet
03-03-2017 | 10:24:00
Met bestickerde Abri’s en blinkende Mupi’s brengt KPN haar campagne ‘Alles-in-1 keer voor elkaar weken’ extra onder de aandacht
[Column] Martin Leeflang: Fingerfood voor marketeers en de dopaminejagers van Netflix
01-03-2017 | 12:02:00
Door klachten van het Duitse volk werd Netflix gedwongen te stoppen met de Santa Clarita Diet-campagne. Ik vraag mij af of de Duitse Netflixmarketeers in polonaise de carnaval ingingen of dat het een tranendal van verbeten marketeers was. Tijd voor een analyse
Bruto mediabestedingen 2016: Unilever en KPN besteden veel minder, Procter & Gamble en Tele2 juist veel meer
01-03-2017 | 08:29:00
Radio en outdoor deden het goed, dagbladen en bioscoop niet. Een analyse.
Fitzroy ontwikkelt campagne FD
28-02-2017 | 15:01:00
De campagne Niet iedereen leest het FD maakt gebruik van de laatste nieuwsfeiten, die als eerste door het FD zelf naar buiten worden gebracht
Clear Channel organiseert STL Skillbreak
27-02-2017 | 15:57:00
De STL Skillbreak vindt plaats in de laatste twee weken van februari op zeven middelbare scholen in Nederland
WE ARE Pi creates ATL Outdoor Campaign Heineken
23-02-2017 | 13:56:00
The best ‘Dam welcome Outdoor campaign for Spring 2017 launches, introducing tourists across the world to the warm welcome of the Heineken Experience
Etcetera maakt De Telegraaf-campagne Altijd vanuit het hart
23-02-2017 | 11:59:00
De Telegraaf lanceert een commercial binnen de vorig jaar opgestarte campagne Altijd vanuit het hart. Vanaf 24 februari op televisie
Snotteraars en loopneuzen warmen zich op bij Kleenex-abri
17-02-2017 | 11:51:00
Wat een mooi vak is dit toch: Het griepseizoen blijft maar aanhouden en bij de grootste abri van het land kunnen snotteraars en loopneuzen zich opwarmen bij de open haard en genieten van een kop hot choco
Ngage Media brengt ode aan de liefde
14-02-2017 | 12:36:00
Ngage Media brengt op Valentijnsdag een ode aan de liefde met speciale augmented reality content. Passanten worden onderdeel van een levensecht liefdesverhaal
Megakunstwerk op voormalig hogeschool gebouw Wibautstraat
14-02-2017 | 12:29:22
Een 898 vierkante meter groot kunstwerk siert het voormalig hogeschoolgebouw aan de Amsterdamse Wibautstraat
TUI laat reizigers eigen vliegtuig ontwerpen
14-02-2017 | 07:20:00
TUI schrijft een wedstrijd uit waarin klanten een Boeing 767 hun eigen design kunnen geven
[Commercial Review] Machiel Verkuyl: McDonald's, Hornbach, Nierstichting
09-02-2017 | 09:20:43
Het eerste spotje is in ieder geval grappig, prachtig uitgevoerd en positief. En perfect belicht. Dus gescript. Prima reclame, dat geeft de burger moed
Ceci n’est pas un bureau maakt campagne Metakids
02-02-2017 | 11:45:00
Dankzij de medewerking van onder meer JCDecaux en BrandDeli zal de campagne landelijk zichtbaar zijn op tv en in outdoor. Ook online en radio worden ingezet
[Interview] Marketingmanager Maarten Post over Hornbach
01-02-2017 | 12:06:00
Hornbach staat bekend om de opvallende campagnes vol met rondvliegend puin, zwetende klussers en originele pay-offs. Voor de introductie van de eerste Amsterdamse vestiging pakte marketingmanager Maarten Post ook weer groot uit. We spreken hem over enorme hamers en lichtprojecties
Introductiecampagne Hornbachvestiging in Amsterdam
31-01-2017 | 12:06:00
Tussen de hoge gebouwen van de Zuidas en op de rode klinkers van de Arena Boulevard doken afgelopen dagen ineens enorme hamers op
Clear Channel Nederland komt met crossmediale location based oplossing
30-01-2017 | 17:43:00
De impact van out-of-home kan worden vergroot door het toevoegen van mobile marketing
Interbest en Six Word Collective organiseren wedstrijd rondom Valentijn
30-01-2017 | 15:52:00
Six Word Collective en Interbest zijn terug met de schrijfwedstrijd: Six Word Story, een officiële krachtmeting in het schrijven van extreem korte verhalen
Persoonlijke Gezondheidscheck bij Becel
27-01-2017 | 13:29:00
Goud Uberconnected ontwikkelde de radio-, print- en outdoor-campagne ter ondersteuning van de activatie
Exterion Media omarmt Fight cancer als goed doel
25-01-2017 | 08:29:15
Exterion Media steunt het goede doel door Fight cancer zichtbaar te maken op al haar digitale schermen in Nederland en in abri’s in de Randstad
ING maakt geveldoek Leeuwarden-Fryslân 2018
23-01-2017 | 15:44:00
Het geveldoek is gemaakt door fotograaf en kunstenaar Jaap Vliegenthart
Clear Channel International lanceert out-of-home programmatic buying platform
19-01-2017 | 18:05:00
De eerste versie van Clear Channel International’s programmatic tool focust op geautomatiseerde in- en verkoop van mediaruimte
JCDecaux lanceert website
18-01-2017 | 12:45:00
JCDecaux brengt zowel zichzelf als het medium buitenreclame op moderne en gebruiksvriendelijke wijze onder de aandacht.
Havas Lemz helpt Longfonds in strijd voor gezonde lucht
16-01-2017 | 12:21:00
Havas Lemz en Partout digital native agency ontwikkelden samen met het Longfonds een geïntegreerde campagne, die het onzichtbare gevaar van vervuilde lucht zichtbaar maakt
BlowUP media lanceert in Eindhoven The Tower
13-01-2017 | 12:37:00
BlowUP media Benelux presenteert zijn nieuwste aanwinst en breidt daarmee zijn digitale buitenreclamenetwerk in Nederland uit.
Exterion Media: Ford kiest voor 2m² formaat
12-01-2017 | 18:52:00
Ford is als billboard adverteerder voor de eerste keer groots overgestapt op 2m² formaat, beter bekend als een abri. Voor de nieuwe Ford Kuga wil Ford een groot en breed publiek bereiken en kiest er daarom voor om de campagne in te zetten op dit formaat.
Clear Channel start plaatsing Abri’s Noordwijk en Zandvoort
06-01-2017 | 16:46:00
Deze week zijn de contracten voor exploitatie en beheer ook daadwerkelijk overgedragen van Exterion Media naar Clear Channel
Jägermeister lanceert flesontwerp, campagne en pay-off: It’s a matter of taste
04-01-2017 | 10:09:00
Na jaren Alleen als ie ijs en-ijskoud is laat Jägermeister zijn nieuwe gezicht zien door een hernieuwd flesontwerp, nieuwe campagne en een nieuwe pay-off: It’s a matter of taste. De campagne is ontwikkeld door NEEW
[Column] Martin Leeflang: Likken aan wijnvlekken
02-01-2017 | 10:01:35
Er is lef nodig om opvallende en spraakmakende creatieve uitingen te maken. Sinds een aantal weken hangt in Amsterdam de opvallende uiting van Chabrol Wines, namelijk een met een dame die met haar tong over een wijnvlek likt
JCDecaux verliest rechtszaak: Exterion Media blijft reclamevlakken Rotterdam exploiteren
30-12-2016 | 16:15:00
De rechtbank heeft de RET, het gemeentelijke vervoersbedrijf van Rotterdam, in het gelijk gesteld in het door JCDecaux aangespannen kort geding
BBC Worldwide kiest Mediaxplain* voor aftrap nieuw seizoen hitserie Sherlock
30-12-2016 | 14:21:00
Het Britse BBC heeft na een bureau-oriëntatie mediabureau Mediaxplain* voor haar media-activiteiten gekozen
MediaReach verwerft de concessie van AVIA Nederland voor exploitatie van ruim 1000 Digital Screens Outdoor
22-12-2016 | 15:50:00
Het Digital On the Go netwerk van MediaReach bestaat op dit moment uit ruim 450 Digital Screens Instore. De schermen zijn op ooghoogte geplaatst in de shops van onder andere Shell, Total, Esso en Texaco.
Clear Channel verlengt partnership met KNVB
22-12-2016 | 10:52:09
Ook de komende twee jaar werken de buitenreclame-exploitant en de KNVB samen. Recentelijk werd het contract getekend in de Amsterdam ArenA
JCDecaux stelt billboard beschikbaar voor 3FM Serious Request
22-12-2016 | 10:35:00
Geïnteresseerden hebben tot en met 25 december om te bieden op een speciale veilingsite
Jan Wichers verlaat Clear Channel Nederland
21-12-2016 | 15:06:00
Clear Channel Nederland kondigt aan dat Jan Wichers het bedrijf gaat verlaten om nieuwe kansen aan te grijpen
Holland Casino presenteert Tramroulette
19-12-2016 | 10:18:00
TBWA\NEBOKO, in-house productiemaatschappij Vidiboko en JCDecaux poduceerden de tram-actie voor Holland Casino
Verlichte Scotch & Soda-tram door JCDecaux
05-12-2016 | 11:22:56
De tram heeft opvallende bodemverlichting, verlichte branding op de zijkant en reflecterende gouden letters
Eindhoven247: JCDecaux is tot twee keer toe in het ongelijk gesteld
02-12-2016 | 14:23:00
Eindhoven247 is deze week wederom in hoger beroep in het gelijk gesteld in het proces dat buitenreclame exploitant JCDecaux aangespannen had.
JCDecaux breidt netwerk Métropole uit met 25 dubbelzijdige digitale Mupi’s
29-11-2016 | 13:30:00
De digitale Mupi’s zijn onder meer te vinden op het Stationsplein, het Damrak en het Rokin in Amsterdam, rond de Koopgoot in Rotterdam en op de Stadhuisbrug in Utrecht
Exterion Media: Just DOOH it inhakers in teken Sinterklaas
18-11-2016 | 15:03:00
In navolging van de eerdere campagnes waarmee ingehaakt werd op thema’s als de Olympische Spelen, Prinsjesdag en Halloween stond het Just DOOH it project van Exterion Media nu in het teken van Sinterklaas
Exterion Media: OOH Update, The Future is Digital
08-11-2016 | 13:07:00
Afgelopen week kwamen 150 vakgenoten in het Cobra Museum in Amstelveen bij elkaar om het te hebben over OOH advertising
Exterion Media neemt afscheid van de traditionele Billboards
02-11-2016 | 09:20:00
Exterion Media stopt per 1 januari 2017 met haar traditionele Billboardnetwerk en gaat zich volledig focussen op het aanbieden van portrait formaten waarbij Digitaal Out-of-Home (DOOH) een steeds belangrijkere rol speelt
Exterion Media: Just DOOH it inhakers op Halloween
31-10-2016 | 14:52:00
Zowel reclamebureaus als adverteerders werden uitgedaagd om met digitale content in te spelen op de griezeligste dag van het jaar
[Interview] Marcel den Hoed over buitenreclame
31-10-2016 | 10:34:00
Buitenreclame behoort tot de mediumtypen die de wind goed in de zeilen hebben. De netto mediabestedingen in outdoor groeiden in 2015 met 6,8 procent. De op één hoogste groei in de afgelopen tien jaar. Ook 2016 ziet er goed uit. Wij spreken met Marcel den Hoed, sales director bij Exterion Media.
Digitaal adverteren in etalages Bruna
28-10-2016 | 13:05:46
Bruna gaat de etalages van de winkels gebruiken voor advertenties op digitale schermen. Daarop zal naast eigen informatie van de keten reclame te zien zijn van andere adverteerders
[Interview] Kim van den Broek over de volgende stap in programmatic buying
27-10-2016 | 11:41:55
Customised adverteren met programmatic buying. OOHA Media was naar eigen zeggen de eerste exploitant van reclamemasten die deze vorm van adverteren aanbood in 2015. Inmiddels heeft de techniek zich verder ontwikkeld en werken ook steeds meer mediabureaus ermee. We spreken met de salesmanager van OOHA Media, Kim van den Broek
Validators, Kinetic, Exterion Media en Ngage Media onderzoeken bereik digitale buitenreclame
26-10-2016 | 12:28:00
Consumenten zien een digitaal scherm met een bewegende uiting vaker vanaf een grotere afstand én kijken hier langer naar
Gemiddelde bereiksprestatie JCDecaux verbetert met 12 procent
18-10-2016 | 14:15:00
Het bereik van Buitenreclame bij JCDecaux stijgt door een update van het Buitenreclame-onderzoek gemiddeld met ruim 12 procent
De Nierstichting opent collecteweek met een spectacular van Exterion
17-10-2016 | 11:27:00
Een aangrijpende spectacular op het Rotterdamse Stationsplein voor de Nierstichting. In samenwerking met Maxus+Helder, Kinetic Nederland, XXS en Exterion Media
Just DOOH it daagt je uit: speel creatief in op Halloween
14-10-2016 | 14:04:00
Het Just DOOH it project van Exterion Media daagt adverteerders en reclamebureaus deze maand uit om met creatieve Full Motion content in te haken op Halloween. De winnaars worden 1 dag uitgezonden op het gehele digitale netwerk
Foodora kleurt de Randstad magenta met outdoorcampagne
14-10-2016 | 13:35:00
Met opvallende creatie en bezorgboxen op Mupi's van JCDecaux nodigt Foodora uit de culinaire trek te stillen
Havas Boondoggle geeft de Expert een podium
13-10-2016 | 15:07:00
Voor de introductie van de Peugeot Expert werden vakmannen ingeschakeld om hun kunnen op een onorthodoxe wijze te etaleren. Dit leverde drie unieke billboards op
Porter Novelli ontwikkelt campagne voor Nierdonatie bij leven
10-10-2016 | 08:40:00
Nierdonatie bij leven start campagne Geven bij leven
Johan Cruijff siert Amsterdamse tram voor lancering autobiografie
07-10-2016 | 09:25:00
Voor de postume lancering van zijn autobiografie siert de legendarische voetballer Johan Cruijff een maand lang het tramnetwerk in Amsterdam
Exterion Media daagt reclamebureaus uit om deel te nemen aan Just DOOH it
09-08-2016 | 09:08:00
Exterion Media trapt 'Just DOOH it' af door reclamebureaus met creatieve digitale content in te laten haken op actuele thema’s
Clear Channel wint aanbesteding Oegstgeest en voltooit plaatsing Abri's
11-07-2016 | 16:03:00
De contractovername, waarbij Clear Channel verantwoordelijk wordt voor de exploitatie en beheer van circa 70 reclamevakken, is van start gegaan op 1 juli
Exterion Media verstevigt haar concessieposities en breidt ook digitaal verder uit
11-07-2016 | 10:10:00
Met de gewonnen aanbestedingen voor Lingewaard en Etten-Leur en toevoeging van 4 digitale schermen in de IJhal van het Amsterdam CS bouwt Exterion Media haar positie verder uit.
Exterion Media en Ambo|Anthos uitgevers introduceren in OOH campagne thriller Huidpijn van Saskia Noort
30-06-2016 | 13:16:00
In de week voorafgaand aan de verschijning van Huidpijn zijn door heel Nederland op Out-of-Home zinnen te lezen uit het gloednieuwe boek, dat 5 juli in de winkel ligt
Introductie BMW i3 in abri-netwerk van Exterion Media
24-06-2016 | 13:35:00
BMW koos ervoor om de veelzijdigheid van de BMWi3 te communiceren middels een thematische abri-campagne
Exterion Media wint de EMT Madrid bustender
15-06-2016 | 09:24:00
Exterion Media verstevigt hiermee de positie als marktleider in vervoersreclame in Spanje
Exterion Media en DekaMarkt lanceren succesvolle beacon campagne
18-04-2016 | 15:44:00
Ter promotie van de bezorgservice van DekaMarkt is er in samenwerking met Exterion Media een Out-of-Home campagne met beacons gelanceerd
Exterion Media en openbaar vervoerbedrijf RET verlengen samenwerking tot 2027
15-03-2016 | 17:57:00
Tot 2027 zal Exterion Media de reclame in alle abri’s, op bussen, trams en de metrostations in de regio Rotterdam blijven verzorgen
Exterion Media neemt winkelcentranetwerk Centercom over
18-02-2016 | 10:23:00
Exterion Media en Centercom maken bekend dat per 1 maart het volledige winkelcentranetwerk van Centercom door Exterion Media wordt overgenomen
Exterion Media gaat samenwerking aan met Vrije Universiteit Amsterdam
15-01-2016 | 15:09:00
Deze maand start de afdeling Communicatiewetenschappen (onderdeel van de Faculteit der Sociale Wetenschappen, Vrije Universiteit Amsterdam) wetenschappelijk onderzoek naar de effecten van Outdoor Advertising in Nederland.
Exterion Media sponsor van IAB Nederland
10-12-2015 | 10:11:00
Deze maand verwelkomt IAB Nederland een nieuwe sponsor: Exterion Media
Exterion Media: Digitale uitbreiding Amsterdam Centraal Station
05-12-2015 | 12:20:00
Na de succesvolle launch met digitale buitenreclame in de IJhal van Amsterdam CS gaat Extrion Media uitbreiden.
Exterion Media draait eerste campagnes in Amsterdamse IJhal
22-10-2015 | 09:19:00
Het Centraal Station Amsterdam behoort - al jaren nu - tot de grootste bouwputten van Nederland. Maar wordt dan ook wat gerealiseerd.
[Exterion Media case] Giga-expo Converse in Rotterdamse metro
20-08-2015 | 22:43:00
Om de nieuwe Tie Dye sneakercollectie te lanceren neemt Converse twee weken lang twee metrostations in Rotterdam volledig over
Exterion Media heeft grootste Nederlandse Beacon-netwerk
07-07-2015 | 09:58:00
Exterion Media rolt in samenwerking met technology- partner inBeacon het grootste Nederlandse Beacon-pilotnetwerk uit.
Exterion Media start met Digitaal OOH
02-06-2015 | 23:47:00
Exterion Media is als eerste grote buitenreclame-exploitant gestart met Digitaal Out of Home
Exterion Media wint aanbesteding van reclameruimte op GVB bussen in Amsterdam
20-04-2015 | 11:53:00
Sinds 2007 was het niet meer mogelijk om te adverteren op bussen van het GVB, maar daar komt nu verandering in
Eric Kip nieuwe Managing Director Exterion Media Nederland
14-04-2015 | 14:37:00
Per 1 mei 2015 wordt Eric Kip aangesteld als nieuwe Managing Director van Exterion Media Nederland. Kip heeft brede ervaring opgedaan aan zowel de bureau- als adverteerderszijde en is momenteel CEO bij Blyk.
Exterion Media wint buitenreclamecontract in Stadsgewest Haaglanden
16-03-2015 | 08:54:00
Exterion Media is de komende 5 jaar de exploitant van alle reclamevlakken in Stadsgewest Haaglanden
Exterion Media contracteert MeMo² voor effectmeting van 130 buitenreclamecampagnes
04-02-2015 | 09:39:00
De samenwerking met MeMo² geeft insights om toekomstige campagnes verder te verbeteren
Exterion Media en Disney XD lanceren Hulk and the Agents of S.M.A.S.H.
24-12-2014 | 19:58:00
Op het Jaarbeursplein in Utrecht staat een Exposure Box waar kinderen naar binnen kunnen om een complete Hulk-beleving te ervaren
Exterion Media: Essent houdt wachtende tramreiziger warm
28-11-2014 | 15:50:00
Exterion Media: Essent houdt wachtende tramreiziger warm
Erik Dol key account manager bij Exterion Media
03-11-2014 | 13:41:00
Erik Dol versterkt sinds 1 november 2014 als Key Account Manager het Salesteam bij Exterion Media. De focus binnen zijn functie ligt op het bieden van effectieve media-oplossingen voor grote adverteerders.
Exterion Media en KRO zetten kapel op Amsterdam CS
27-10-2014 | 17:23:00
Van 27 t/m 31 oktober staat er bij de ingang van station Amsterdam CS, een van de drukste plekken van Nederland, een KRO Kapel die bedacht is door Exterion Media en samen met KRO verder is ontwikkeld
Managing Director Frank Hardenberg verlaat Exterion Media
15-10-2014 | 18:57:00
Frank Hardenberg, Managing Director van Exterion Media Nederland, heeft het bedrijf na 5 jaar verlaten
[Exterion Media-case] Train More bereikt doelgroep in binnenstad van Amsterdam
06-10-2014 | 22:52:00
Om nieuwe leden te werven pakte fitnessclub Train More in de eerste twee weken van september uit met een unieke buitenreclamecampagne in de binnenstad van Amsterdam
[Exterion Media case] Wild life experience Diergaarde Blijdorp in interactieve abri in Rotterdam
05-09-2014 | 14:29:00
Het is best schrikken, een tetterende olifant in hartje Rotterdam terwijl je rustig wacht op de tram of bus. Reizigers die in de halte plaatsnemen worden verrast door een olifant die tot leven komt op een digitaal scherm.
Exterion Media creëert wild life experience in interactieve abri in Rotterdam
30-07-2014 | 09:33:00
Het is best schrikken, een tetterende olifant in hartje Rotterdam terwijl je rustig wacht op de tram of bus.  Reizigers die in de halte plaatsnemen worden verrast door een.....
Exterion Media tovert abri’s om tot 3D-ovens voor Ratatouille
05-07-2014 | 23:00:00
Klik op de foto voor een vergroting   Afgelopen dinsdag pakte Exterion Media groots uit met een gloednieuwe spectaculaire campagne ter promotie van Disneyland Paris’ nieuwste attractie Ratatouille: The Adventure, gebaseerd.....
Extrema Outdoor: Interactieve Box van Exterion Media maakt programma XO14 bekend
31-03-2014 | 13:15:00
Op 28 maart, vond er een unieke actie van Extrema Outdoor midden in het centrum van Eindhoven plaats. Via de Interactieve Box van Exterion Media werd het programma XO14.....
[Exterion Media Case] NS spread campagne van Freelance.nl
16-03-2014 | 23:00:00
  Onlangs introduceerde Freelance.nl een NS spread campagne. Door de samenwerking tussen de Nederlandse Spoorwegen en Exterion Media waren zij zichtbaar op meer dan 300 NS-stations en dat leverde deze resultaten op:   Het.....
Exterion Media stapt in Mobile Advertising
09-02-2014 | 23:00:00
Exterion Media kondigde tijdens het Cross Media Café in Hilversum officieel aan dat ze voortaan al haar klanten de mogelijkheid biedt om de buitenreclame campagne te versterken met een.....
CBS Outdoor wijzigt haar naam in Exterion Media
20-01-2014 | 23:00:00
Vandaag kondigt CBS Outdoor International, met een leidende positie in buitenreclame, de voltooiing van haar rebranding aan en zal verder gaan onder de naam Exterion Media. Deze wijziging volgt.....
CBS Outdoor International to rebrand as Exterion Media
26-11-2013 | 11:50:00
CBS Outdoor International, a leading out-of-home advertising company is to rebrand as Exterion Media from 21st January 2014.  The change follows the acquisition of CBS Outdoor International in September.....