Tag Resultaten
Britt Hogenhuis en Sophie van der Schaft lanceren &.media group
Oprichters Britt Hogenhuis en Sophie van der Schaft van &.agency kondigen de start van de &.media group aan, waar hun drie bestaande bedrijven &.agency, &.talent en &.format onder vallen
DPG Media, dentsu en Wavemaker grote winnaars Cross Media Awards 2022
Op 8 juni werden de Cross Media Awards uitreikt in de Kromhouthal Amsterdam. Dentsu, DPG Media en Wavemaker waren de grote winnaars
Donald Duck Cross Media Merk van het Jaar 2022
De vier nominaties voor Cross Media Merk 2022 zijn bekend. Welk cross media merk wordt de opvolger van RTL Boulevard
DPG Media Cross Media Exploitant van het Jaar 2022
DPG Media is Cross Media Exploitant van het Jaar 2022. DPG Media kreeg de prijs tijdens Cross Media Diner & Awards op 8 juni in de Kromhouthal Amsterdam
Wavemaker, Netflix, DPG Media, Rabobank, Born05, SIRE, Digital Enterprises en Albert Heijn winnen Award voor Cross Media Case 2022
Tijdens Cross Media Diner & Awards 2022 op woensdag 8 juni werden 4 Awards uitgereikt in de koningscategorie Cross Media Case van het Jaar. Drie maal Zilver en een maal Goud
[De Belofte] Elizabeth Geul (Mediahuis): Je bereikt mensen pas echt met kwalitatieve, persoonlijke content
Elizabeth Geul is Digital Campaign Specialist bij Mediahuis. Zij is genomineerd voor De Belofte 2022. De winnaar wordt bekendgemaakt op woensdag 8 juni op Cross Media Congres 2022
[De Belofte 2022] Sara Moeniralam (NPO 3LAB): Online content is snappy en dat is juist wat jongeren aanspreekt.
Sara Moeniralam is Content Coördinator bij NPO 3LAB. Zij is genomineerd voor De Belofte 2022. De winnaar wordt bekendgemaakt op woensdag 8 juni op Cross Media Congres 2022
[De Belofte 2022] Flip Kylian Adams | Jesse Bleekemolen | Less Goes | Lidwien Deuss | Pien van der Togt | Sara Moeniralam
Deze prijs is in het leven geroepen door Media Meetings in samenwerking met Result Recruitment. Hier zes voordrachten van talenten in het mediavak
[De Belofte 2022] Anita, Marleen en Barbara (Libelle) over talent
Wij publiceren de voordrachten van verschillende mensen in het vak. Aan het woord zijn Barbaa Scheenman en Anita Bijlsma, Marleen Koolmees van Libelle
[Cross Media Persoon 2022] Jildou van der Bijl: Data vormen de motor die de campagnes laat draaien
Jildou van der Bijl is Chief Creative Officer bij LINDA. Zij is genomineerd voor Cross Media Persoon van het jaar 2022. We spreken haar
[Cross Media Persoon 2022] Jannine Berkelaar: Het liefst zit ik elk moment van de dag bij de lezer op schoot
Jannine Berkelaar is hoofdredacteur van Kek Mama, een uitgave van Familyblend. Zij is genomineerd als Cross Media Persoon van het jaar 2022. We spreken haar
[Cross Media Persoon 2022] Marscha Krouwel: Wij bewegen voortdurend mee door te blijven innoveren, informeren, inspireren, entertainen en activeren
Marscha Krouwel is CEO van Hearst Netherlands. Zij is genomineerd als Cross Media Persoon van het jaar 2022. We spreken haar
Cross Media Congres 2022 nodigt studenten uit voor gratis deelname
Media Meetings investeert graag in jong talent en daarom nodigen wij studenten van relevante opleidingen ook dit jaar uit om zich aan te melden voor gratis deelname aan het Cross Media Congres 2022
Cross Media Congres 2022 | Amsterdam 8 juni
Op woensdag 8 juni vindt het Cross Media Congres 2022 plaats in de Kromhouthal in Amsterdam. Een niet te missen event waar de beste sprekers uit media en marketingcommunicatie die op dit moment de meeste relevantie hebben een podium krijgen
[Interview] Arnoud van der Valk: Media Info Groep geeft klanten dé insights van het nieuws
Arnoud van der Valk is commercieel directeur van de Media Info Groep, het bedrijf dat voor klanten exact bijhoudt hoe, wanneer en waar ze in de media verschenen. We spreken hem over de innovaties en ontwikkelingen in de branche
[Startup22] De 5 startups spreken op Cross Media Congres 2022
Op woensdag 8 juni vindt het Cross Media Congres 2022 plaats in de Kromhouthal in Amsterdam. De 5 beste startups in media en marcom van dit moment in Nederland en België spreken op deze conferentie
[Cross Media Case] Jeroen Visser over BBQ Street
Op 8 juni worden de Cross Media Awards 2022 uitgereikt. Camfactor Media Group zendt BBQ Street in voor de Award voor Case van het jaar. We spreken Jeroen Visser, Sales Director van de Camfactor Media Group
[Cross Media Merk 2022] Hilmar Mulder over Libelle
Op 8 juni worden de Cross Media Awards 2022 uitgereikt. Libelle dingt mee naar de Award voor Cross Media Merk. We spreken Hilmar Mulder, hoofdredacteur van het magazine en platform
[Cross Media Merk 2022] Lauren Samsom over &C Media
Op 8 juni worden de Cross Media Awards 2022 uitgereikt. &C Media dingt mee naar de award in de categorie Merk van het jaar. We spreken met Lauren Samsom, Head of Branded Content & Sales bij &C BrandStudio
[Cross Media Innovatie] Hilmar Mulder over de digitale Libelle
Op 8 juni worden de Cross Media Awards 2022 uitgereikt. DPG Media dingt met de introductie van de digitale Libelle mee in de categorie Innovatie. We spreken Hilmar Mulder over deze innovatie
[Cross Media Case] Jannine Berkelaar over Kek Mama’s Mombracing
Op 8 juni worden de Cross Media Awards 2022 uitgereikt. Kek Mama zendt Mombracing in als Cross Media Case. We spreken met Jannine Berkelaar, hoofdredacteur van het platform
Cross Media Awards 2022 - Stuur jouw cases in tot en met vrijdag 15 april
Bas Vlugt en Peter Wybenga, organisatoren van de Cross Media Awards, presenteren de Jury van de Cross Media Awards 2022. Tot en met vrijdag 15 april cases worden ingestuurd
[Value Zipper] De stand van zaken in branded content
Value Zipper koppelt merken aan media en verwelkomde onlangs de 800ste klant. Branded content zit al jaren in de lift. Vijf experts laten hun licht schijnen op de stand van zaken en status van branded content
[Interview] Fenno van der Velden over media-exposure bijhouden via de portal van Media Info Groep
Fenno van der Velden is projectmanager van de Media Info Groep. Het bedrijf evolueerde van een knipseldienst tot een full service bureau dat voor klanten precies bijhoudt hoe vaak, wanneer en hoe ze in de media aan bod zijn gekomen
Mediamonitor 2021: Kantelpunt in digitalisering mediagebruik en mediaconcentratie
De komst van het coronavirus en de bijbehorende maatregelen hebben onze samenleving sterk beïnvloed. Ook ons mediagedrag is substantieel veranderd. Dit stelt het Commissariaat voor de Media, dat de Mediamonitor 2021 heeft uitgebracht
[Cross Media Congres 2021] Jelani Isaacs en Marscha Krouwel over content maken
Marscha Krouwel is Country Manager van Hearst Netherlands en key-note spreker op het Cross Media Congres 2021. Jelani Isaacs is eigenaar & Chief Executive Producer bij New Amsterdam Film Company. Samen met Karin de Groot (ITV) en Jeroen Koopman (NewBe) maakte hij deel uit van het Makers Forum
Winnaars Cross Media Awards 2021
In de Kromhouthal in Amsterdam zijn dinsdag 14 september de winnaars van de Cross Media Awards 2021 bekendgemaakt. Brenda Smith van A.S. Watson is Cross Media Vrouw van het Jaar 2021, zij is de opvolger van Monique Pennings van Jumbo
Verslag Cross Media Congres 14 september 2021
Op 14 september 2021 vond het Cross Media Congres 2021 plaats in de Kromhouthal in Amsterdam. In dit verslag vind je een overzicht van de sprekers en onderwerpen die aan bod zijn gekomen
[Cross Media Adverteerder] Marjolein Lubberman over Asmodee
Marjolein Lubberman is CEO van Asmodee. Het spellenbedrijf is genomineerd als Cross Media Adverteerder van het jaar 2021. We spreken haar over de onderneming en de visie op crossmedia
Cross Media Congres 2021 nodigt studenten uit voor gratis deelname
Ben jij een student in media of marketingcommunicatie - dat kan hbo of universitair zijn, je kunt net zijn begonnen, aan het afstuderen of iets daar tussen in - dan is dit wellicht iets voor jou. Het is inmiddels traditie dat wij 25 studenten uitnodigen voor gratis deelname aan het Cross Media Congres
[Cross Media Man 2021] Sietse Bakker over het Eurovisie Songfestival
Sietse Bakker is onder meer uitvoerend producent van het Eurovisie Songfestival 2021, maar ook media- en event professional en auteur. Hij is genomineerd als Cross Media Man van het jaar 2021
Cross Media Congres 2021 | 14 september | Kromhouthal Amsterdam
Na twee en half jaar organiseren wij weer een groot real live congres. En dat werd tijd! Het Cross Media Congres 2021 geeft podium aan tal van sprekers uit media en marketingcommunicatie
[Cross Media Vrouw 2021] Helene van Santen over Margriet
Helene van Santen is hoofdredacteur van Margriet en hiervoor van Kek Mama. Ze is genomineerd als Cross Media Vrouw van het jaar 2021. We spreken haar over Margriet en de rol van crossmedia in de wereld van tijdschriften
[Cross Media Man] Gerard van den Broek over De Ondernemer
Gerard van den Broek is directeur van De Ondernemer. Hij is genomineerd als Cross Media Man van het jaar 2021. We spreken hem over zijn platform en visie op crossmedia
Cross Media Awards 2021 | Nominaties
De Cross Media Awards komen eraan! Cross Media Congres en Cross Media Diner & Awards zijn dit jaar op 14 september in Amsterdam. Cross Media Awards Jury 2021 onder leiding van John Oliveira heeft zich gebogen over een record aantal inzendingen en is gekomen tot deze genomineerden
[Online sessie] Talpa’s Caseplankje met Mentos, Plus, Grolsch en Jumbo
"Omdat we zo verlangen naar een borrel - met hapjes - laten we tijdens deze sessie onze relaties de verschillende smaken van het Netwerkeffect proeven."
Cross Media Man/Vrouw van het Jaar 2021 | De Genomineerden
De Cross Media Awards Jury 2021onder leiding van John Oliveira heeft zich gebogen over een record aantal voordrachten voor Cross Media Man/Vrouw van het Jaar 2020 en is gekomen tot deze genomineerden
Dit is onze zorg van Libelle Zilveren Cross Media Case 2021
Dit is onze zorg van Libelle is tijdens het Cross Media Diner 2021 op 14 september in de Kromhouthal Amsterdam uitgeroepen tot Zilveren Cross Media Case 2021.
Wie volgt Monique Pennings op als Cross Media Man/Vrouw van het Jaar 2021? Draag nu iemand voor!
De Cross Media Awards komen eraan! Op woensdag 7 juli wordt in Amsterdam het beste in crossmedia bekroond. Een van de hoogtepunten is de bekendmaking van de Cross Media Man/Vrouw van het Jaar 2021
Eisenpakket Media Monitoring Nationaal Media Onderzoek zijn gepubliceerd
Op 18 mei 2021 hebben de organisaties voor bereiksonderzoek in Nederland gezamenlijk een Request for Proposal (RfP) gepubliceerd voor media monitoring binnen het nieuwe Nationaal Media Onderzoek (NMO)
SKO, NLO, NOM en VINEX starten geïntegreerd bereiksonderzoek Nationaal Media Onderzoek
Onder de naam Nationaal Media Onderzoek (NMO) start een bereiksonderzoek op het vlak van televisie, radio, print en online. Stichting Kijkonderzoek (SKO), Nationaal Luisteronderzoek (NLO), Nationaal Onderzoek Multimedia (NOM) en Verenigde Internet Exploitanten (VINEX) hebben Kantar en Ipsos daartoe geselecteerd
Presentatie Jury Cross Media Awards 2021 - Opening Inschrijving
Met trots en veel plezier presenteren wij de jury van de 2021 editie. Met de jurering van de ingezonden cases voor de Cross Media Awards vieren wij het vak en met deze groep mensen wordt dat een feest
[Walk & Talk] Guy Grimmelt (Exterion): Adverteerders zijn super eager om weer naar buiten te gaan
Media Meetings & Magazines presenteert samen met Exterion Media de vijfdelige video-serie Walk & Talks. Iedere aflevering wordt een wandeling gemaakt voor een gesprek over ontwikkelingen in medialandschap en bij Exterion Media