Tag Resultaten
[Vacatures] Ocean Outdoor zoekt een Accountmanager Programmatic (m/v)
Ocean Outdoor is per direct op zoek naar een Accountmanager Programmatic (m/v)
[Vacatures] Ocean Outdoor zoekt een Senior Accountmanager (m/v)
Ocean Outdoor is per direct op zoek naar een Senior Accountmanager (m/v)
[Vacatures] Ocean Outdoor zoekt een Accountmanager (m/v)
Ocean Outdoor is per direct op zoek naar een Accountmanager (m/v)
[Vacatures] Ocean Outdoor zoekt een Account executive (m/v)
Ocean Outdoor is per direct op zoek naar een Account executive (m/v)
[Vacatures] Ocean Outdoor zoekt een Traffic medewerker (m/v)
Ocean Outdoor is per direct op zoek naar een Traffic medewerker (m/v)
[Vacatures] Ocean Outdoor zoekt een (Senior) Data Analist
Ocean Outdoor is per direct op zoek naar een (Senior) Data Analist
Radiostation SLAM! presenteert aangescherpt merkverhaal
SLAM! presenteert een aangescherpt merkverhaal, op de radiozender met een strakke programmering en vernieuwde audiovormgeving, op de eigen social media kanalen, in het land tijdens festivals en events
Hivestack tekent strategisch partnerschap met PHD Media voor DOOH in Zuid-Afrika
Ad-techbedrijf Hivestack kondigt een samenwerking met media- en marketingcommunicatiebureau PHD Media aan. Deze samenwerking stelt PHD in staat om programmatic DOOH te integreren in de omnichannel-strategieën van de merken van hun klanten
Omzetten buitenreclame 100 miljoen euro in eerste helft 2022
De bestedingen aan (digitale) out-of-home (OOH) reclame zijn in de eerste helft van 2022 uitgekomen op 108 miljoen euro
Hivestack lanceert programmatic DOOH-marktplaats in Zuid-Afrika
Ad-techbedrijf Hivestack kondigt de samenwerking met Xaxis Zuid-Afrika aan, om samen een DOOH-oplossing te bieden voor de Zuid-Afrikaanse markt
Kees Wilbrink (DPG) naar Ocean
Kees Wilbrink verlaat DPG Media, waar hij Directeur Partnerships was, en start per 1 september als Chief Commercial Officer bij Ocean Outdoor Nederland
Commercialreview.nl begint Buitenreclame Benchmark
Met de Buitenreclame Benckmark biedt Commercialreview.nl een centrale plek om buitenreclames snel, gemakkelijk, voordelig en op een leuke manier te kunnen benchmarken met andere buitenreclames
Digitaal boutique bureau Masters of Digital focust op DOOH en Mobile
Masters of Digital is van start gegaan. Het boutique bureau heeft zich gespecialiseerd in programmatic campagnes met focus op mobile advertising en digital out of home (DOOH)
Hivestack benoemt Benjamin Abbatiello tot Global Senior Vice-President of Publisher Solutions
Hivestack, 's werelds grootste onafhankelijke programmatic digital out of home (DOOH) ad tech-bedrijf, kondigt de benoeming aan van Benjamin Abbatiello als nieuwe Global SVP, Publisher Solutions
Hivestack: De voordelen van een datagedreven aanpak in programmatische DOOH
Met de terugkeer van grotere doelgroepen en het einde van de lockdown in vele delen van de wereld, zijn de inkomsten uit OOH-reclame in 2022 weer gestegen. Sergio Bouterse, VP Demand Benelux bij Hivestack, praat je bij over de stand van zaken
[Vacatures] Mediabrands zoekt een Out Of Home Consultant
Mediabrands is per direct op zoek naar een Out Of Home Consultant
Buitenreclame goed van start in 2022 met meer dan omzetverdubbeling in eerste kwartaal
De bestedingen aan (Digitale) Out Of Home (OOH) reclame zijn in het eerste kwartaal van 2022 meer dan verdubbeld ten opzichte van dezelfde periode in 2021 en kwamen uit op € 49,3 miljoen (was € 22,6 miljoen in Q1 2021). De grootste groei kwam in dit kwartaal voor rekening van digitale out of home (DOOH)
Hivestack kondigt wereldwijde alliantie aan met Xandr voor programmatic DOOH
Ad-techbedrijf Hivestack gaat samenwerken met Xandr, een data-enabled technologie platform dat een wereldwijde marktplaats voor premium reclame aandrijft
Hillenaar Outdoor breidt uit met locatie bij Zwijndrecht
Hillenaar Outdoor breidt uit met een locatie bij Zwijndrecht, onder meer bekend van de dagelijkse filemeldingen. De A16 bij Zwijndrecht is één van de drukste snelwegen van Nederland. Hillenaar Outdoor exploiteert er vanaf 1 mei 2022 een digitaal megascherm
Hivestack breidt uit in Italië
Hivestack, 's werelds toonaangevende, onafhankelijke, programmatic digital out of home (DOOH) ad tech bedrijf heeft een uitbreiding van de programmatic activiteiten in Italië aangekondigd
[Vacatures] JCDecaux zoekt een Account Manager Nationaal
JCDecaux is per direct op zoek naar een Account Manager Nationaal
[Vacatures] Mediabrands zoekt een Media Executant
Mediabrands is per direct op zoek naar een Media Executant
[Interview] Mink Zwolsman: Met het dashboard van Exterion Media checken inkopers zelf hoe hun buitenreclame-campagnes presteren
Mink Zwolsman is Digital Lead bij Exterion Media (onderdeel van Global Media & Entertainment Group), marktleider op het gebied van buitenreclame. We spreken Mink over de voordelen van het nieuwe dashboard en de toegevoegde waarde ervan voor de markt
[Vacatures] Exterion Media zoekt een Marketeer
Exterion Media is per direct op zoek naar een Marketeer
Hivestack lanceert Header Bidder voor DOOH-uitgevers
Hivestack heeft zijn Ad Server opengesteld om te werken met meerdere SSP/Exchanges. Deze introductie optimaliseert het rendement van uitgevers vanuit verschillende bronnen.
Van Amerongen, Rooduijn, Out of Home Masters starten ad-tech productiebureau O2H Creative Solutions
O2H Creative Solutions is het nieuwe ad-tech productiebureau dat zich specialiseert in het bieden van creatieve oplossingen binnen het gehele (digitale) Out of Home landschap
Digitale designfestival neemt 24 uur lang de schermen in Nederland over
Donderdag 6 oktober 2022 is de tweede editie van het Design in Motion Festival (DEMO). De digitale schermen in Nederland tonen 24 uur lang bewegend design (motion design) van over de hele wereld
[Vacancy] Hivestack is looking for a Senior Marketing Manager EMEA
Hivestack is directly looking for a Senior Marketing Manager EMEA
Boomerang Media vergroot media-aanbod met Mr.Friendly digitale schermen
Mr.Friendly plaatst waterbesparende oplossingen in onder meer horeca en sportscholen. Op- of boven die oplossingen zoals tapkranen in de sportscholen of watervrije urinoirs bij de toiletten zijn digitale schermen geplaatst die door Boomerang Media worden geëxploiteerd
Exterion Media wint abri-concessie Eindhoven
Exterion Media, onderdeel van Global Media & Entertainment Group, voegt per 1 februari 600 abri’s in Eindhoven toe aan het portfolio
OOH-markt herstelt in 2021, maar nog niet op niveau 2019
De bestedingen aan (Digitale) Out Of Home (OOH) reclame zijn in 2021 met 32 procent gegroeid tot 187 miljoen euro. De grootste groei kwam in 2021 voor rekening van digitale out of home (DOOH), waar 84 miljoen euro aan werd besteed tegen 52 miljoen euro in 2020
Sage+Archer lanceert The Cube-advertentieformaten op digital OOH
DOOH-inkoopplatform Sage+Archer lanceert The Cube op digitale buitenschermen. The Cube is een geanimeerde creatie die bestaat uit 2-3 zijdes die automatisch roteren
Exterion Media neemt digitale supermarkt netwerk van Centercom over
Exterion Media zet een grote stap in haar aanwezigheid tijdens de gehele customer journey buitenshuis. Met de overname van het digitale Supermarkt-netwerk van Centercom, kan de consument via Exterion Media bereikt worden vanaf de voordeur tot in de supermarkt
Eerste stap herstel OOH: 40 miljoen euro omzet in Q2, 2021
In het tweede kwartaal van 2021 zijn de bestedingen aan Out of Home reclame voor het eerst sinds de uitbraak van het coronavirus weer gestegen. In totaal werd iets meer dan 40 miljoen euro uitgegeven aan (digitale) buitenreclame. Hiermee is een eerste stap gezet naar een herstel van de markt
Clear Channel Nederland wint concessie buitenreclame Almere
Clear Channel Nederland heeft de concessie voor buitenreclame gewonnen in de gemeente Almere. Het betreft een exclusieve overeenkomst met een minimale looptijd van 10 jaar
BlowUP media ontwikkelt 3D-haai voor Tilburg
BlowUP media heeft in Nederland een primeur op het gebied van immersive content. In aanloop naar de vernieuwde Emmapassage in Tilburg is een 3D digital OOH-ervaring te beleven. Een 3D-haai zwemt rond in de binnenstad en verrast het publiek
Exterion Media start influencercampagne met DOOH om bereik te vergroten
Exterion Media start een samenwerking waarbij influencermarketing zowel via social media als via Digital Out of Home wordt ingezet. Adverteerders zijn met hun ambassadeur zichtbaar op de locaties die aansluiten bij de doelstellingen
FD brengt financieel economische nieuws via schermen Ocean Outdoor
Ocean Outdoor en FD Mediagroep gaan een samenwerking aan waarbij voortaan realtime financieel economisch nieuws te lezen zal zijn op de schermen van Ocean Outdoor. Het gaat om schermen langs snelwegen, rond het openbaar vervoer en in stadscentra
[Walk & Talk] Frank Meiland (ZIGT): Er kan steeds meer met Programmatic DOOH omdat we steeds meer weten van doelgroepen
Media Meetings & Magazines presenteert samen met Exterion Media de vijfdelige video-serie Walk & Talk. Iedere aflevering wordt een wandeling gemaakt voor een gesprek over ontwikkelingen in medialandschap en bij Exterion Media
[Walk & Talk] Guy Grimmelt (Exterion): Adverteerders zijn super eager om weer naar buiten te gaan
Media Meetings & Magazines presenteert samen met Exterion Media de vijfdelige video-serie Walk & Talks. Iedere aflevering wordt een wandeling gemaakt voor een gesprek over ontwikkelingen in medialandschap en bij Exterion Media