Tag Resultaten

06-10-2016 12:29:00 | Hits: 3418468

GroenLinks-wethouder Rotterdam gaat strijd aan met huis-aan-huisbladen
03-07-2019 | 16:22:00
GroenLinks Rotterdam gaat in navolging van GroenLinks Amsterdam de strijd aan met huis-aan-huisbladen. GroenLinks-wethouder Arno Bonte wil huis-aan-huisbladen de plicht opleggen om minimaal 30 procent aan redactionele content te publiceren
MPG. maakt krant over 350 jaar Rembrandt
25-06-2019 | 09:15:44
MPG. gaat aan de slag om elke Nederlander in contact te brengen met het leven en het werk van Rembrandt. Maandag 24 juni 2019 viel bij 3,5 miljoen huishoudens de huis-aan-huiskrant Iedereen een Rembrandt op de mat
[Onderzoek] Freelance journalisten in de regio verdienen minder dan minimumloon
20-06-2019 | 14:30:42
Freelance journalisten en fotojouranlisten verdienden met hun werk voor de regionale titels of huis-aan-huisbladen van de twee grootste mediaorganisaties in 2018 minder dan het wettelijk minimumloon
DPG Media vergroot belang in De Persgroep/DPG Media Nederland
07-06-2019 | 14:15:00
DPG Media heeft haar belang in De Persgroep/DPG Media Nederland in maart 2019 vergroot tot 68,97 procent
[Forum] Ragnhild Bajema: folder moet grotere verhaal vertellen  
25-02-2019 | 09:28:00
Natuurlijk heeft de folder bestaansrecht. De echte liefhebbers – en dat zijn er nog steeds heel veel, jong en oud! – vinden het heerlijk om al dat papier uit het cellofaan te halen en alle aanbiedingen uit te pluizen
[Forum] Bart Kleijn De toekomst van de folder
20-02-2019 | 16:09:00
Geen reden tot paniek. De folder is nog een lang leven beschoren. Ondanks de introductie van de ja/ja-sticker blijft de folder over het geheel genomen een waardevol en krachtig middel voor merk- en productcommunicatie
[Forum] Martin Leeflang: Online personalisatie is een levensgroot gevaar voor de klassieke papieren folder
17-02-2019 | 14:04:00
Volgens NOM Folder Monitor 2018 is het aantal Nederlanders dat offline folders in de bus ontvangt sinds 2015 met slechts 4 procent afgenomen
[Forum] Aldo Breed: De folder als toekomst proof medium
07-02-2019 | 17:31:00
Wat wil je als adverteerder nog meer? Miljoenen mensen lezen wekelijks met veel plezier de papieren folders en deze folders zorgen bewezen voor conversie tegen lage kosten
[Forum] Wat is de toekomst van het mediumtype folder?
04-02-2019 | 16:00:00
De effectiviteit van de folder staat onder druk door onder meer gemeenten die onbeperkt huis-aan-huis verspreiden aan banden dreigen te leggen
NDP Nieuwsmedia kritisch over plan schrappen overheidsmededelingen
17-08-2018 | 10:25:27
De organisatie voor Nederlandse nieuwsmedia pleit voor het blijven inzetten van dag-, nieuws- en huis-aan-huisbladen voor berichten van de overheid
Shoeby winnaar Folder Vakprijs 2018
20-06-2018 | 10:20:48
Tijdens het BBR Congres over brievenbusreclame is Shoeby uitgeroepen tot winnaar van de Folder Vakprijs 2018. Flying Tiger is de winnaar van de Runner Up Prijs 2018
Reclame Code Commissie: ‘Amsterdam in de fout met bomen-verhaal’
31-05-2018 | 11:09:00
De gemeente Amsterdam mag niet meer claimen dat de ja/ja sticker 6.000 bomen zou besparen
[Interview] Yolanda Formanoy over de vernieuwde Echo
17-05-2018 | 10:50:00
De Echo, de grootste krant van Amsterdam, wordt binnenkort vernieuwd. Op woensdag 30 mei vallen de eerste vernieuwde edities bij lezers op de mat. Wij spreken Yolanda Formanoy, projectleider/uitgever De Echo
De Persgroep lanceert XtraLocal
01-05-2018 | 11:53:00
Met XtraLocal krijgt een regionale adverteerder naast een advertentie in de huis-aan-huiskrant, ook een week lang digitale zichtbaarheid
Betere aansluiting door strategisch partnerschap ProMille Media en ToLocal  
09-01-2018 | 11:02:03
Het partnerschap zorgt voor een uitbreiding van het huis-aan-huiskrantenportfolio van ProMille Media met een oplage van 2,3 miljoen, 86 lokale merken en 46 uitgevers, afkomstig uit het ToLocal-netwerk
Amsterdamse huis-aan-huisbladen verenigd in Mediagroep Amsterdam
13-12-2017 | 11:16:00
Het gaat om Bijlmer&Meer, de Brug, ZUID!, Westerpost, Noord-Amsterdams Nieuwsblad en Kompas met een gezamenlijke oplage van 287.800 exemplaren
Amsterdam voert JA-sticker in
23-11-2017 | 09:37:27
Volgens planning van de gemeente Amsterdam ontvangen per 1 januari 2018 alleen Amsterdammers met een JA-sticker op de brievenbus nog ongeadresseerde folders en flyers
Sanoma aan de slag met PLUS-magazine
26-10-2017 | 09:08:21
Het magazine komt zes keer per jaar uit, de eerste editie verschijnt in maart 2018 en zal zowel in PLUS-supermarkten, als huis-aan-huis worden verspreid in een oplage van 2,1 miljoen exemplaren
[Column] Madeleine de Cock Buning, CvdM: Lokale media verdienen onze steun
13-10-2017 | 09:14:00
In de turbulentie van het sterk veranderende medialandschap en de trend dat de landelijke overheid steeds meer taken aan gemeenten overdraagt, verdienen lokale media onze steun.
De Persgroep neemt Reclamefolder.nl over
04-09-2017 | 11:30:00
Nederlands grootste aanbiedingenplatform Reclamefolder.nl is overgenomen door de Persgroep Nederland. Huidige eigenaren, waaronder RTL Ventures en H2 Equity partners, verkopen hun aandelen
Alleen nog reclamefolders door Amsterdamse brievenbussen met ja-ja-sticker
24-07-2017 | 11:23:00
In 2018 mag reclamedrukwerk alleen nog in brievenbussen worden gestopt met een ja-ja-sticker. Huishoudens zonder sticker blijven automatisch van reclame verschoond
Media Groep Limburg lanceert VIA Limburg: Limburg’s nieuwe weekkrant
03-07-2017 | 13:02:00
Media Groep Limburg komt met een volledig nieuwe weekkrant: VIA Limburg. VIA Limburg is de opvolger van de 1Lokaal weekkrant en wordt in 39 lokale edities gratis bezorgd bij 526.000 huishoudens in heel Limburg
NDC mediagroep koopt regionale nieuwsmediabedrijf van Boom
28-06-2017 | 09:15:00
Zo ontstaat één groot Noordelijk mediabedrijf dat zich via diverse kanalen bezighoudt met onafhankelijke nieuwsvoorziening voor en over Noord-Nederland, Flevoland en delen van Overijssel
Roorda brengt ode aan de praatpaal
23-06-2017 | 14:30:00
Nico Dijkshoorn, Sanne Wallis de Vries en Ronald Giphart nemen met een ode afscheid van de praatpaal
De Persgroep neemt nationale advertentieverkoop NDC mediagroep over
18-05-2017 | 12:20:00
De Persgroep Nederland zal de advertentieverkoop van de dagbladen, weekbladen en het digitale portfolio van de NDC mediagroep aan nationale adverteerders gaan verzorgen
Paradijs & Emmer Trusted Media lanceert LFTD
12-05-2017 | 09:28:00
Trusted Media Publishers, van voormalig Telegraaf-topmannen Sjuul Paradijs en Jan-Kees-Emmer, komt met een magazine voor mensen met levenservaring LFTD
[Cross Media Man 2017] Willem-Albert Bol over de Persgroep
31-03-2017 | 14:17:00
Willem-Albert Bol, Creative Director bij de Persgroep Nederland, is genomineerd voor Cross Media Man het Jaar 2017. Wij spreken hem.
TMG verkoopt huis-aan-huisbladen en -merken aan BDUmedia
23-03-2017 | 09:17:43
Met de verkoop wordt de meerderheid van de betrokken banen en het voortbestaan van het overgrote deel van de huis-aan-huistitels veiliggesteld
De Persgroep krimpt arbeidsplaatsen bij huis-aan-huis bladen met 70 procent in
03-02-2017 | 18:06:00
De Persgroep Nederland gaat herstructureren bij de huis-aan-huisbladen. Het doel is de productiekosten van de weekkranten te verlagen.
[Interview] Lauren van der Heijden: Onze huis-aan-huiskranten zijn nog steeds een conversiekanon
21-01-2017 | 10:15:00
De Persgroep gelooft nog steeds in print en innoveert tegelijkertijd.
[Interview] Erik Roddenhof, CEO Persgroep: Ons verdienmodel is gebaseerd op betrouwbaarheid
07-01-2017 | 14:33:00
Huize Roddenhof is een huis van contrasten. Op het ene moment gaat het er aan de keukentafel over miljoenenorders en dan weer moet elke euro worden omgedraaid.
Spotta zet chatbots in tijdens de feestdagen
23-12-2016 | 09:52:02
Consumenten die vlak voor de feestdagen zonder inspiratie zitten, krijgen hulp uit onverwachte hoek: digital first bureau Green Orange heeft twee speciale Facebook-chatbots voor Spotta ontwikkeld
Reclamebranche daagt gemeente Amsterdam voor rechter vanwege JA|JA-sticker
12-12-2016 | 11:05:00
Vertegenwoordigers van de reclamebranche dagen de gemeente Amsterdam voor de rechter. Zij willen dat de rechter de (on)rechtmatigheid van de invoering van een JA|JA sticker vaststelt
Christian van Thillo: Persgroep gaat investeren in huis-aan-huis media
05-06-2015 | 09:52:00
Persgroep verblijft met adverteerders, mediabureaus de fine fleur van de Nederlandse vakmedia twee dagen in Kopenhagen voor de Advertisers Summit. Vanmorgen was het optreden van Christian van Thillo het afgetekend hoogtepunt van het event.