Tag Resultaten
Goede jaarresultaten in 2021 voor DPG Media dankzij economisch herstel en digitalisering
In Nederland steeg de omzet van DPG Media in 2021 naar 1,141 miljard euro (+8,4 procent) met een gestegen ebita-winst van 221 miljoen euro (+28,4 procent). Ook de Belgische en Deense activiteiten van DPG Media boekten in 2021 goede resultaten de uitgeversgroep in totaal 1,9 miljard aan omzet realiseerde in 2021
NMO publiceert eerste rapportage Mediatrends
Het aantal video-apparaten waarmee videocontent wordt geconsumeerd, is gestegen naar zes per huishouden. 63 procent van de Nederlandse huishoudens heeft een smart-tv. Dit blijkt uit het NMO Mediatrends 2021-onderzoek
[Interview] Boaz Shkolnik over de lancering van Mediahuis Connect
Boaz Shkolnik is Director of Advertising bij Mediahuis Nederland. In 2021 heeft Mediahuis Nederland in samenwerking met Mediahuis Noord - voorheen NDC Mediagroep - en Media Groep Limurg een nieuwe propositie in de markt gezet; Mediahuis Connect
Seksclubs bereiden zich voor op heropening: Het is erop of eronder winnaar beste (kranten)kop 2021
Seksclubs bereiden zich voor op heropening: Het is erop of eronder van regionale omroep RTV Drenthe is verkozen tot beste (kranten)kop van het jaar 2021. De winnaar is in de NPO Radio 2-ochtendshow Jan-Willem Start Op (BNNVARA) bekendgemaakt
NDC Mediagroep heet voortaan Mediahuis Noord
NDC Mediagroep heeft zijn naam gewijzigd in Mediahuis Noord. In december 2020 nam Mediahuis NDC Mediagroep over. De aanduiding NDC staat voor Noordelijke Dagblad Combinatie en werd sinds 1994 gebruikt
DeNieuwsmedia50 2022 | De Genomineerden
DeMedia100 2022 komt eraan. De lijst met de 100 meest invloedrijke mensen in de Nederlandse media wordt bekendgemaakt tijdens het DeMedia100 | DeMarketing100 Diner op 8 december 2021 in Amsterdam
Hans Nijenhuis stopt als hoofdredacteur van het AD
Hans Nijenhuis stopt per 1 juli 2021 als algemeen hoofdredacteur van het AD. Hij blijft wel verbonden aan de redactie van het AD
AD viert 75 jarig bestaan met campagne
Het Algemeen Dagblad bestaat 75 jaar. AD start met een campagne en op de daadwerkelijke verjaardag, op donderdag 29 april, vindt er een digitaal event plaats
Bouw Mediavaert-kantoor DPG Media van start
De bouw van het hoofdkantoor van DPG Media in Duivendrecht is gestart. De Mediavaert komt in OverAmstel te staan, in het gebied dat aan wordt geduid als Amstel Business Park Zuid. De bedoeling is dat alle onderdelen van DPG Media vanaf 2023 hier zetelen
SKO, NLO, NOM en VINEX starten geïntegreerd bereiksonderzoek Nationaal Media Onderzoek
Onder de naam Nationaal Media Onderzoek (NMO) start een bereiksonderzoek op het vlak van televisie, radio, print en online. Stichting Kijkonderzoek (SKO), Nationaal Luisteronderzoek (NLO), Nationaal Onderzoek Multimedia (NOM) en Verenigde Internet Exploitanten (VINEX) hebben Kantar en Ipsos daartoe geselecteerd