Tag Resultaten

06-10-2016 12:29:00 | Hits: 6837547

RTL Nederland stopt begin 2023 met gratis on-demanddienst RTL XL
30-08-2022 | 09:19:00
RTL Nederland stopt begin 2023 met de gratis dienst RTL XL. Via de streamingdienst zijn sinds 2010 de programma's van RTL Nederland tot een week na uitzending te zien
NMO publiceert eerste rapportage Mediatrends
08-03-2022 | 16:17:00
Het aantal video-apparaten waarmee videocontent wordt geconsumeerd, is gestegen naar zes per huishouden. 63 procent van de Nederlandse huishoudens heeft een smart-tv. Dit blijkt uit het NMO Mediatrends 2021-onderzoek
RTL Group richt internationaal crossmediaal sales house op
18-02-2022 | 14:28:00
RTL Group richt via de dochterbedrijven RTL AdConnect, G+J iMS en Smartclip een internationaal crossmediaal sales house op. Op deze wijze wil RTL Group de internationale activiteiten die RTL AdConnect uitvoert koppelen aan die van Smartclip en het Duitse Gruner+Jahr
Pathé Thuis en maître Sergio Vyent slaan handen ineen voor Valentijn
10-02-2022 | 12:14:00
Maître Sergio Vyent heeft zijn favoriete Valentijnsfilms gebundeld en deze zijn vanaf vrijdag 11 februari 2022 te zien in zijn eigen collectie via Pathé Thuis.
[Onderzoek]: Screenforce: Het vooruitkijken van tv-programma's neemt toe, vooral onder jongeren
02-02-2022 | 06:45:00
Een kwart van de Nederlanders kijkt televisieprogramma's vooruit, bij 18-34 jarigen is dat 41 procent. Het vertrouwen in de (nieuws)berichten via traditionele media is veel groter dan via de sociale media. Het bezit van de smart-tv is naar 62 procent gestegen. Dit blijkt uit het 2021 TIDM-onderzoek van Screenforce
ViacomCBS komt met YouTube-serie MTV Flashback
26-11-2021 | 14:24:00
ViacomCBS is gestart met een online serie onder de naam MTV Flashback. Daarin neemt presentatrice Quinty Misiedjan een bekende gast mee on a trip down memorylane
RTL Group en Amobee richten joint venture TechAlliance op
21-10-2021 | 13:32:00
RTL Group en de Amerikaanse digitale reclamespecialist Amobee gaan een Europese joint venture opzetten onder de naam TechAlliance. TechAlliance zal een sales- en servicebedrijf worden, waar de ad-tech diensten van Amobee en Smartclip in Europa worden ingebracht
Muziekvideoplatform XITE kiest voor Opt Out Advertising
22-09-2021 | 17:42:00
Opt Out Advertising gaat een samenwerking aan met muziekvideo platform XITE. Sinds begin dit jaar is het bedrijf actief met no-consent toepassingen voor de online advertising industrie
NLZiet meldt mijlpaal van 170.000 programma’s in aanbod
31-08-2021 | 12:31:23
Het tv-aanbod van NLZIET is gegroeid naar 172.442 programma’s. De Nederlandse tv-dienst heeft hiermee volgens eigen zeggen het grootste contentaanbod van alle SVOD-platformen in Nederland
SKO, NLO, NOM en VINEX starten geïntegreerd bereiksonderzoek Nationaal Media Onderzoek
31-03-2021 | 00:00:00
Onder de naam Nationaal Media Onderzoek (NMO) start een bereiksonderzoek op het vlak van televisie, radio, print en online. Stichting Kijkonderzoek (SKO), Nationaal Luisteronderzoek (NLO), Nationaal Onderzoek Multimedia (NOM) en Verenigde Internet Exploitanten (VINEX) hebben Kantar en Ipsos daartoe geselecteerd
Xite gaat met Smartclip en Duitse Ad Alliance (RTL Group) samenwerken
25-02-2021 | 14:44:00
Muziekzender Xite gaat samenwerken met het Duitse Ad Alliance en adtech platform Smartclip. Ad Alliance is het reclameverkoopbedrijf van Mediengruppe RTL Deutschland die net als Smartclip onderdeel is van RTL Group
RTL Group-dochters Ad Alliance en Smartclip gaan strategisch partnership aan
17-02-2021 | 13:23:00
Ad Alliance gaat een strategische samenwerking aan met Smartclip. Smartclip is via Mediengruppe RTL Deutschland onderdeel van RTL Group en richt zich op adresseerbare televisie en digital video advertentieoplossingen
NPO start NPO Partnerships en zakelijk beleid als derde commerciële afdeling
11-02-2021 | 16:31:00
De Nederlandse Publieke Omroep start een commerciële afdeling die zich bezig zal houden met strategische bestaande en aankomende samenwerkingen. Deze afdeling komt naast de twee bestaande organisatieonderdelen die zich met de commerciële exploitatie van NPO-content bezig houden
KPN stopt met adresseerbare reclame, Talpa Network gelooft er nog in
10-02-2021 | 14:40:00
KPN is gestopt met adresseerbare reclame. Talpa Network blijft daar wel in geloven. Er werd voor de KPN klanten met interactieve tv die opt-in hadden aangegeven, reclame op maat verkocht op SBS6, Net5, Veronica en SBS9
Disney+ maakt content Star bekend
29-01-2021 | 18:53:00
Walt Disney Company heeft meer bekendgemaakt over de content die bij lancering van het merk Star op 23 februari beschikbaar zal komen. Star zal televisieseries, films en eigen producties brengen
ViacomCBS kondigt streamingdienst Paramount+ aan
27-01-2021 | 12:41:00
ViacomCBS heeft aangekondigd een wereldwijde betaaldienst te starten: Paramount+. Daarmee gaat het mediabedrijf de strijd aan met Netflix, Disney+, HBO Max en andere aanbieders
Discovery en VodafoneZiggo sluiten distributieovereenkomst voor Discovery+ en HGTV
21-01-2021 | 12:50:00
Discovery en VodafoneZiggo hebben een meerjarige overeenkomst gesloten met elkaar aangaande het Discovery-zenderaanbod, Discovery+ en de te lanceren zender HGTV ten behoeve het kabel en mobiele aanbod