Tag Resultaten
2020 in de beste 100 interviews
We kunnen het krankzinnig bijzonder jaar 2020 niet zomaar achter ons laten.
En daarom kijken we op 2020 terug met onze 100 beste interviews van 2020
[Interview] Raymond Bresching: Onze focus ligt altijd op toegevoegde waarde bieden, dat is nu niet anders
Raymond Bresching is content- en communicatiestrateeg bij communicatiebureau Counter Content, waarvan hij ook partner is. Het bedrijf is volop in beweging, letterlijk en figuurlijk
Vraag naar online evenementen op Eventbrite vertienvoudigd
Eventbrite, het wereldwijde platform voor ticketing- en eventtechnologie, meldt dat de vraag van consumenten naar online evenementen de afgelopen weken in maart is vertienvoudigd
[Column] Raymond Bresching: Sterk statement van The Guardian
Counter Contents Raymond Bresching over het voornemen van de Britse krant The Guardian om advertenties voor fossiele brandstoffen te weren
EDIA en Trifork kondigen strategisch partnerschap aan
EdTech bedrijf EDIA, gespecialiseerd in Artificial Intelligence-oplossingen voor educatieve uitgevers, en Trifork, leverancier van oplossingen voor Software Development en Machine Learning, zijn een strategisch partnerschap aangegaan
Ontwikkelingsbedrijf Noord-Holland Noord lanceert magazine Impact
Ontwikkelingsbedrijf Noord-Holland Noord is gestart met een nieuw magazine onder de naam Impact. Daarmee wil het ontwikkelbedrijf het noordelijkste deel van Noord-Holland etaleren
[Onderzoek] Eventbrite: 60 % ziet mond-tot-mondreclame als meest effectieve marketingmiddel
Trendrapport Pulse Report is gepubliceerd. Wereldwijd zijn er bijna 4500 professionals uit de evenementenindustrie ondervraagd over onderwerpen als marketing en promotie, budgetten, data en trends
Marketing & Innovation Kickoff 2019
Vrijdag 8 februari de Marketing & Innovation Kickoff 2019. Wat hebben Hardt Hyperloop, ALD Automotive, SnappCar en personalisatieplatform Unless gemeen?
Unless voorspelt succes van websites met machine learning
Met de Unless technologie kan iedere bezoeker op persoonlijke wijze worden aangesproken op de website, met een nog groter slagingspercentage als gevolg
Counter Content organiseert lunchevent over nepnieuws
Counter Content organiseert op 27 november een lunchevent over nepnieuws
met Han van der Horst, Evelien Bosch, Niels van Nimwegen, Rens Muller en Jasper Mulder
[Interview] Dennis Stolk over het belang van data
Samen met compagnon Floris van Lelyveld richtte Dennis Stolk onlangs The Data Agency op. Het bedrijf helpt organisaties bij de transformatie naar een datagedreven organisatie door de ontwikkeling en uitvoering van een datastrategie. Wij spreken hem over de onderschatting van de complexiteit van data het het belang van deze gegevens
EDM Media Groep breidt uit met The Data Agency
The Data Agency, opgericht door Floris van Lelyveld en Dennis Stolk, helpt organisaties aan een strategie om data driven te worden
Party brand elrow en Eventbrite maken partnership bekend
Eventbrite, aanbieder van ticketing- en event technologie, en elrowFamily hebben een meerjarige ticketing partnership getekend
Beautiful Minds aan de slag voor ontwikkelingsbedrijf Noord-Holland Noord
Na een uitvoerig pitchtraject heeft NHN besloten alle communicatiewerkzaamheden voor de komende drie jaar bij Beautiful Minds onder te brengen
[Startups] Counter Content aan de slag voor Hardt Hyperloop
Counter Content ondersteunt de startup uit Delft bij de pr-activiteiten om meer zichtbaarheid te creëren in het bedrijfsleven, onder potentiële investeerders en bij toptalenten
[Onderzoek] Meer dan 60 procent van millennials maakt zich zorgen over nepnieuws
Mensen laten zich niet zo gemakkelijk bedriegen, tenzij ze het zelf graag willen. De meerderheid is allang gewaarschuwd en dat is goed nieuws