Tag Resultaten
[Column] Cor Hospes: Corona en het demasqué van het merkdenken
Om te lachen zijn ze, ja echt. De reclamefilmpjes waarmee merken in tijden van corona proberen sympathie te winnen
[Column] Cor Hospes: Kappen met merkbouwen op sociale media, doe dat op je eigen contentplatform!
Ooit waren het supergezellige digitale kroegen voor oeverloos vermaak. Maar sociale media - zoals ook jij die jarenlang gebruikte - zijn veranderd in vervaarlijke laboratoria geregeerd door algoritmes, fake news, propaganda en nepaccounts
[Column] Marianne van Soomeren: Begin je eigen Facebook
Begin oktober was ik bij het netwerkdiner van ons mooie Nederlands Medianetwerk. Cor Hospes was te gast om een keynote te verzorgen. Ja, die van vertrek bij Facebook en begin je eigen contentplatform
[Interview] Cor Hospes over het bouwen van communities en hoe om te gaan met social media
Nederlands MediaNetwerk interviewde Cor Hospes van Merkjournalisten die een boek geschreven heeft over het bouwen van communities en hoe om te gaan met social media
[Partner Event] Nederlands MediaNetwerk op bezoek bij Corendon
Op maandag 4 november 2019 organiseerde Nederlands MediaNetwerk een Partner Event bij het Corendon Village Hotel. Martin de Boer, directeur marketing Corendon Hotels & Resorts en Cor Hospes van Merkjournalisten hielden er presentaties
[Column] Cor Hospes: Kloterige kijkcijfers
Programmamanagers, zendermanagers, marketeers... ze hangen aan het infuus van cijfers. Ze willen likes en linkjes turven, ze willen torenhoge rapporten met kijk- en luistercijfers. Ze willen weten wat hun acties en campagnes opleveren. Ze willen meten, omdat ze bang zijn dat ze het anders niet begrijpen
[Voorpublicatie] Cor Hospes: De power van een contentplatform
Wat is de stand van contentmarketing in Nederland en België? Waarom is content een kakwoord? En negen redenen waarom ook jij een contentplatform moet beginnen