Tag Resultaten
[Commercial Review] Daan van Kuijeren: Apple, Philips
Om het tij te keren, of in ieder geval de verkoopcijfers wat op te krikken, doet Apple iets dat ze al héél lang niet meer gedaan hebben; ze voeren een ouderwetse reclamecampagne
[Commercial Review] Daan van Kuijeren: NPO, KIA, KLM
NPO bewijst: klein budget stimuleert creativiteit, Kia schiet net naast met ode aan het vrouwenvoetbal en de Care Tag commercial van KLM is bij voorbaat al prijswinnend
[Commercial Review] Daan van Kuijeren: Leffe, Pearle, War Child
Omdat veel pilsmerken op smaak nauwelijks van elkaar te onderscheiden zijn, is er geen productgroep denkbaar waarin reclames zo onmisbaar zijn om de A status van het merk te bevestigen. Die vlieger gaat niet op voor het abdijbier van Leffe
[Commercial Review] Daan van Kuijeren: Centraal Beheer, ING, Nissan
Onlangs lanceerde Centraal Beheer met veel bombarie een nieuwe themacampagne met bijhorende thematische TVC. Voor deze zoveelste (60e) commercial in de Even Apeldoorn bellen-serie werden wederom kosten nog moeite gespaard